Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Playerunknown's Battlegrounds


sabonis

Öne çıkan mesajlar

10 km 2 lik alanda tactical advantage falan yok enazından bana hiç olmadı, adamı tespit edip yerini belirlemek 15-20 sn takım arkadaslarına soylemek 5 sn, mevzi alıp ateş açmak 5 sn ye, o esnada çapraz ateş veya suppressing fire da kalmak vs gibi şeyler oluyor. counter strike gibi değil ama saçma tarafları da yok değil tabi mesela 360 derece etrafı sürekli kontrol etmek zorundasın. evin içinde fps takılabilirsin.adam gördüm headshot anca bina içinde dışarısı açık arazi, birde karakter hareketleri yavaş kaçmak zor.fps oyunlarında otomobil kullanıyosan bunda kamyon veya tır gibi düşünmek lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Xenocide said:

ben şahsen tps-fps olayının tercihe bırakılmaması gerektiğini düşünen bir fps faşistiyim. BR türü tactical FPS olması gereken oyunlarda TPS seçeneği bütün mantığı yokediyor. kamerayı çevirip duvarın arkasını görüyorum abi. olamaz böyle bişey.

hayır madem stand alone ayrı BR oyunu yapacaksın, diğerlerinden farklı kıl kendini. direk FPS only yap, sabit harita olmasın da procedural generation olayı olsun, her oyun farklı map hesabı. o zaman elimdeki br'lerden farklı olarak bunu da almak için bir sebebim olurdu. Şu an sadece yoğun hype'dan dolayı canım çekiyor. yoksa izlediğim kadarıyla h1z1+arma'dan farkı yok.


adam niye kısıtlasın audience'ını, manyak mı? 1 milyon satmış, senin dediğini yapsa 100bin satardı :D
hardcore server açacaklar zaten fps only şeklinde, en temiz yöntem de bu.

kaldı ki kamerayı da herkes kullanıyor sonuçta, rakibe varsa, sana da var. yani rakip nası kulübenin içinden dışarı bakıyorsa, sen de dışardan içeri bakabiliyorsun. he bence de kapının arkasındayken dışarı bakabiliyor olmak falan saçma ama böle oynamayı tercih edenler de var..

bir de bu oyunun farkı yok diğerlerinden demişsin, farkı olmasa 1 milyon satar mıydı sence gerçekten? önceki sayfalarda çokça yazdım farklarını zaten ben. muhtemelen tek kötü yanı 1 map olması. 5-6 tane farklı map olsa fena olmaz. bu arada 1 tane daha map üstünde çalışıyorlar yanılmıyorsam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sabonis said:


adam niye kısıtlasın audience'ını, manyak mı? 1 milyon satmış, senin dediğini yapsa 100bin satardı :D
hardcore server açacaklar zaten fps only şeklinde, en temiz yöntem de bu.

kaldı ki kamerayı da herkes kullanıyor sonuçta, rakibe varsa, sana da var. yani rakip nası kulübenin içinden dışarı bakıyorsa, sen de dışardan içeri bakabiliyorsun. he bence de kapının arkasındayken dışarı bakabiliyor olmak falan saçma ama böle oynamayı tercih edenler de var..

bir de bu oyunun farkı yok diğerlerinden demişsin, farkı olmasa 1 milyon satar mıydı sence gerçekten? önceki sayfalarda çokça yazdım farklarını zaten ben. muhtemelen tek kötü yanı 1 map olması. 5-6 tane farklı map olsa fena olmaz. bu arada 1 tane daha map üstünde çalışıyorlar yanılmıyorsam.



oynamadığım için net bişey söyleyemem ama aman aman ne farkı var söyler misin? Daha kolay oyun buluyormuş, ranking sistemi varmış, şu ana kadar duyduklarım bunlar. herhangi bir BR oyununa çok rahat patch ile implement edilebilecek şeyler bunlar, stand alone ayrı oyun yapmayı gerektirecek bişey değil. Audience kısıtlamak diye düşünürsen o zaman her oyunun herşeyi koyması lazım, tps fps, cheat mode falan da olsun mesela wallhackle oynamayı sevenler için wh on serverlar olsun, autoaim serverları olsun.

1 milyon satmasının sebebini hakikaten anlamış değilim. Herkes hype train'e bindi de sattı bence, ha yok "şu özelliği çok aşırı iyi, o yüzden en iyi BR bu" diyebileceğiniz bişey var mı? varsa söyleyin, bileyim.


ben şahsen procedural generated map BR oynamak isterdim. BR'nin güzel kısmı unpredictable yapısı bence, mantık olarak yabancı bir ortama atılan yabancı insanlar survival savaşı veriyor. adamın biri günde 28 saat oynadığı için 10km2 map'in her köşesini bildiğinde işin keyfi kaçar. Bi randomluk hissi olsa bence baya güzel olurdu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mesela escape from tarkov'un en büyük sorunu bu olacak sanırım. sistemi nasıl henüz bilmiyoruz ama anladığım kadarıyla oyun haritadan kaçmak üzerine kurulu. e bi yerden sonra haritayı ezberleyeceksin, çıkış yolunu biliyo olacaksın. random generation olsa halbuki mis. (belki de vardır bilemedim)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi saçmalama adam sence kaçmalı oyun için aynı patterni kullanır mı ne anlamı kaldı fasdad

duvarın arkasında görme falan biraz hor görülmüş ama, tps bir battle royale oyununda yapacak bir şey yok bence. zaten tercih meselesi gene, sana çok fantastik geliyorsa oynamazsın. strateji oynamıyorum bne mesela. hele turn based aman aman yani.

bir de patchlerle implement edilecek şeyler demişsin de, sıkıntı o zaten. kimse patchlemedi. bak h1z1 e, kaç yıl oldu ilk ciddi rakibinin gazabına uğradı resmen. marketing kastılar, her yer kutu, anahtar, yok oyunu ikiye bölmeler falan. belliydi, ama rakipleri yoktu. oyun geliştirmeye açık, ama geliştirecek adam yok resmen. bunlar iyi geldiler, güzel update getiriyorlar falan. ama hani oyunun genresi nedeniyle baymaması mümkün değil ileri vadede.

ben sevdim bu oyunu, tek başıma oynamam muhtemelen de, gruplan güzel oluyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aiko said:

benim için şu an h1z1>puba. oyun çok ağır geliyor koşarken duruyosun 1 sn daha koşuyo adam. kapı açma tuşuna basıyosun 1 sn sonra açılıyor. itemlar, playerlar belli olmuyor. millet karı gibi oynuyo herkes bi köşede pusmus şekilde.


Evlerde büyük sıkıntı var ki işin saçma yönü bazı evlerde lag oluyor, dışarı adımını attığın gibi düzeliyor. Aylık patchde düzelteceklerini söylemişler bakalım.

Şu karı gibi oynama işi baya can sıkıcı. Dün solo girdim 3 4 el. Her evin 2. katında elinde pompalı almış strateji masterlar pusmus yatıyolar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

niye yaldır yaldır girmek istiyorsunuz ki abi. steram izlerken camping izlemek keyif vermeyebilir de, oynarken gayet tense valla. 3 kişi dün bir evde beklerken, çenem ağrıdı konuşmaktan yok şuraya bakıyorum yok şurdan adam gelebilir vs.

olay zaten o noktaya gelmeden alabileceğin itemleri ölmeden almak, ve daralan çemberi kovalamak. istediğin kadar cample, öpe öpe çembere gideceksin. zira tüm aksiyon o sırada oluyor zaten.

edit: okudum yazdığımı, epey fanboy olmuşum yahu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...