Namessar Mesaj tarihi: Nisan 26, 2021 Mesaj tarihi: Nisan 26, 2021 (düzenlendi) oyunun basinda bir olay oluyor (spoiler vermeyeyim. anladiniz siz), sonra acele et o kaybettigini geri almalisin gorevi pompalaniyor, o aciliyet hissi zerkediliyor, ama sonra tipik bir rpg gibi saatlerce oradan oraya giderek oynamam, yan questlerde oyalanmam ve contenti yavas yavas tuketmem bekleniyor. ana konu ile oyunun kendi yapisinin bu uyumsuzlugu yuzunden ilkini bitirmeme ragmen bir turlu sunun basina oturamiyorum. kendimi bir speed run yapmak zorundaymis gibi hissedip kapatiyorum. Nisan 26, 2021 Namessar tarafından düzenlendi
axedice Mesaj tarihi: Nisan 26, 2021 Mesaj tarihi: Nisan 26, 2021 Gerçekçi olmayan aciliyet hissi rpgler başta çoğu yakın dönem oyununun sıkıntısı ya. Kingdom Come ya da Kingmakerdaki gibi zamana bağlı fail stateler gelmediği sürece de çözülebilen bi olay değil. Cyberpunkta da var bu durum, biraz yazarların tembelliğine bağlıyorum ben oyuncuyu hızlıca hikayeye bağlamak için kullanılan bi araç var kabul ama onu hikaye içinde tutarlı hale de getirmek lazım.
Laraken Mesaj tarihi: Nisan 26, 2021 Mesaj tarihi: Nisan 26, 2021 aslında "işin bitince bi alo de" gibi ucu açık diyaloglarla çözülür ama yanaşmıyorlar pek. sonra 2 hafta restoranda bekliyor japon dayı işte. cyberpunkta daha barizdi tabi bu main quest yüzünden.
LethE Mesaj tarihi: Nisan 27, 2021 Mesaj tarihi: Nisan 27, 2021 @Namessar istediğin şey eothas challenge mı?
Xenocide Mesaj tarihi: Nisan 27, 2021 Mesaj tarihi: Nisan 27, 2021 10 saat önce, Laraken dedi ki: aslında "işin bitince bi alo de" gibi ucu açık diyaloglarla çözülür ama yanaşmıyorlar pek. sonra 2 hafta restoranda bekliyor japon dayı işte. cyberpunkta daha barizdi tabi bu main quest yüzünden. Sonra da "tam zamaninda geldin" diyo utanmadan ahdhsja
Öne çıkan mesajlar