Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity II: Deadfire


HellHound

Öne çıkan mesajlar

iddia ettigi kadar leveling iyilestirilmisse kabul edilebilir ama sanmiyorum o kadar komple overhaul edildigini. herhangi bir sistem ihtiyaci degil de siz ceptesiniz, yeni oyuncu lazim diye hareket ediyorlar. biz de 18 senedir oynuyoruz, yapislarini izliyoruz. yemezler.

abi bu cok ufak bir mesele degil mi? onu soranlar durance nerede dememisler mi? ben o ortamda olsam kufur edip banlanmistim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nigger_of_the_sand said:

Hunteri pet kullanmaya mecbur kilmazlar yine umarim


Başka bişi dileyeydin keşke panpa

said:
One of the most popular ranger subclasses on the team is the Ghost Heart Lodge. All Ghost Hearts travel the wilds of Eora alone, their animal companions having died at some time in the past. However, the bond between the ranger and their companion is so strong that the soul of the animal remains tethered to the ranger through the Between. While a Ghost Heart does not have their companion available at all times, they may be summoned as a ghostly Spirit during combat for a short duration. This companion is not considered a Beast, so spells like a druid's Charm Beasts and Hold Beasts will have no effect on it, but a paladin's Abjuration can badly damage or even banish it immediately.


Updatete yazıyor hepsi, bg2 / 3.5 advanced kitleri benzeri subclass geliyor en azından karakter sistemi daha iyi olacak.

https://www.fig.co/campaigns/deadfire?update=241#updates
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

subclass (tu)(tu)

multiclass malesef wizard'i bas gec olur. buyuler degismezse tyranny'deki sacma sapan, hit almayan karakterler pillars'a da gelir.

http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Llengrath%27s_Displaced_Image
http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Llengrath%27s_Siphoning_Image
http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Llengrath%27s_Safeguard
http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Llengrath%27s_Mental_Shields
http://pillarsofeternity.gamepedia.com/Llengrath%27s_Physical_Shields
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1.8m a vardılar, 2m dolar hedefi AI scripting. Fena değilmiş aslında iyi fikir ya pre-set ai yerine tek tek condition vermek, trashte micromanagementı ortadan kaldırırsa mis.

https://www.fig.co/campaigns/deadfire?update=244#updates

Bu defa çalışıp gelmişler aferim ilk düzgün fikir. Localizationmış yeni companionmış böyle standart olaylar yerine yaratıcı uygulamalarla gelsinler ciğerimi yesinler.

Bu arada bu ne ya lel

https://d3pylr1apgoxnh.cloudfront.net/campaign_body_images/images/56118d434517d9825a48818f69d1034906cb1b7b/original.gif
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

AI scripting şu genrede nasıl opsiyonel oluyor benim aklım almıyor.

PoE nin en zayıf yani AI abi ya. ilk 2-3 saat koymuyor da. 47 saat sonra artık silkeyim yapacağınız oyunu dedirtiyor. her kombatın mikro manage edilmezse karakterin birbirine takılarak sürüklenmesi veya saçmalaması kabul edilecek türden bir tasarım değil.

DA'nın ilk oyunundakini yapsalar yeter gerçekten.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Parti limitinin 5e düşürülmesi sırf o yüzden zaten, hem trashin hem de partinin boyutu düşünce çok daha az pathfinding sıkıntısı oluyor dedi Josh. Hatta özellikle yazdı adam, pathfinding sorunları yüzünden onla ilgili kodları en baştan yazdık bu defa daha rahat olacak vs. Hani olur olmaz onu betada görürüz de en azından sorunu tanımlayıp üstüne düşmeleri de iyi.

Ha diğer taraftan 50 saat oyunda hem de 3.0 iyileştirmelerinden önce pathfindingi falan dert ettiğimi hiç hatırlamıyorum. Yani evet baya kötüydü de pausela yeni movement komutu ver pausela düzelt falan asdasd alışmışız tabi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

4 yapican bitecek abi. level ve encounter design'a da cozum getirir. zorlugu yukseltince daha cok mob basiyor. sen simdi bu adamlardan AI kodlamasini bekliyorsun ehueh. beklentinizi ona gore ayarlayin o stretch goal situational AI da patato olur. hicbir zaman ugras konusu degil bu. ugrasiyormus izlenimi vermek sektor standarti hatta. adam oyununu aptallastirir yine ugrasmaz onunla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Oyunun combatına aldıkları en ciddi eleştirilerden biriydi bu, niye uğraşmasınlar? Diğeri de engagement işte. Yani tamam adamları avellone u gönderdiler companionları dandik yaptılar C&C bazı noktalarda yetersizdi falan diye eleştiriyoruz ama en nihayetinde izometrik rpg kickstartlamışlar, bununla uğraşmayıp neyle uğraşacaklar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oncelikler... AI en ciddi degil en sik yapilan elestiri zira plebligin ortak paydasi. kusura bakma ama su oyunu, expansionlarini hakkini vererek oynayip cikardigin bir numarali sonuc o olmamali.

en ciddi elestiri sistemlerdeki eksiklikler. bu sebeple yamalar denge degisiklikleri, revamplerle, itemizationla gecti. bu sebeple subclass diye bir feature sunuluyor. bu sebeple sistemleri yenilemeye calistiklarini soyluyorlar. tyranny'de engagement'in cozumu var mesela. soz AI'a geldiginde gimmick cozum onerisiyle gecistiriyorlar.

su an adam ne diyor biliyor musun? ben simdi party size'i bir kuculttum, pathing'i polishlerim. combata zaten devamli bir sey yapiyoruz. e zaten daha az thrash olacak. her sey genel olarak daha rafine ve kolay olacak. onceden koyduyum AI opsiyonlari gibi bir kac tane contingency davranis koyarim, "obaa buyuk baskan AI'i cozdu" derler diyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...