bingildak Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 bizim siteden bu sitede çalışan bir kadın alışveriş yapmış. başka bir markanın adına bizim sitenin logosunu falan koymuş. bende mesaj attım dedim hatalı bilgi veriyorsunuz, bizim ilgili marka ile alakamız yok düzeltilmesini rica ediyoruz diye. maile yanıt geldi "düzelttik" diye. mail geldikten 3 dk sonra markamız adına (2.5 yıldır bir şikayet almamış marka) 2 tane şikayet oluşturuldu. aynı dakika, aynı saniye neredeyse. garibime gitti çünkü bu kadar zamandır site var, bir kişi girip şikayet yazmadı, şirkete mail attım ardından hemen iki tane generic şikayet geldi. neyse, sorun değil, tabii ki müşteri şikayetini yazsın - güzel bir şey bence. ne kadar gelen şikayetlerin çoğu haksız olsa da iletişim kanalıdır, başımızın üstüne. gelen şikayeti yanıtlamak için tıkladım, "kurumsal müşteri" kayıt alanına gönderdi ve evet beklendiği üzere üyelik paralı :) adamlar şikayeti içeriye alıp sana cevap hakkı vermiyorlar - eğer cevap hakkı istiyorsan kredi kartını içeri sokman gerekiyor. düzen böyle kurulur (tu) takdir ettim. bu onun bunun çocuklarını bir yere şikayet edemiyor muyuz? şikayetvar'a şikayetvar'ı şikayet edeyim mi hahahaha. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonfire Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 tabiki yayınlamıyorlar. sikayetvarsikayeti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
totemic Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 şikayetimvaryaradana.com Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 şikayetception Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonfire Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 ekşiye şikayet et. belki hype olur mainsteam olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tuor_annare Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 adam nasıl para kazanacak? sen de bedavaya ver ürünleri o zaman. düzünügülhühühü Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 adamın nasıl para kazanacağı benim derdim değil de. adamın zaten reklam geliri var sitesinden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 sosyal medya..face twit her yoldan yayarsin zaten birsuru patron vardir mevzudan dertli sesiniz duyulur.. buna benzer sikayetleri okumustum onceden de ..adamlar is gelistiriyor arge yapiyor iste..saga sola satasip .. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Dragonfire said: ekşiye şikayet et. belki hype olur mainsteam olur. ekşi beni darlıyor ya. ilgili merciyi bulmak gerek. legitlik de soru işareti çünkü oluşturulan şikayetlerde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Abi faturayi gosteremiyolarsa o sikayetin gercekligini ispatlayamazlar ki? Hukuki olarak hakkini arayabilirsin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Valthon Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Hukukçu arkadaşları summonlasak... Yasal çerçevede iftiraya girmiyor mu bu? Herhangi bir suçlamaya (doğru veya yanlış) cevap hakkı tanımamak yasal olmasa gerek. 'kullanıcı ne yazıyor biz dikte edemeyiz hede hodo' derler kesin, madem öyle cevaplama ihtimali olmayan suçlamaları hostlamak suç değil mi?suç olmalı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 link ver de bakalım bare Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mithat Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Şikayetvaraşikayetimvar diye site açalım. Hepimiz oraya yazalım? Benimde sorunum ne zaman şikayet yazsam , cevap geliyor aradık ilgilendik falan filan diye konu kapandı diye geçiyor , beni arayan soran yok. Ne işe yaradın sen diye sinirleniyorum. Açmak lazım bi tane sırf şikayetvar için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 editor acsin ..cabuk sikayet.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 http://i.imgur.com/ZDhce9P.png yıllık 1k'dan 100-200 firma bağlasan iyi para ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacodemon Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Ticari bir konu. BİMER ne kadar ilgilenir bilmiyorum ama yine de deneyerek başlayabilirsin. Bir de Gümrük ve Ticaret Bakanlığının şikayet sitesi var; http://tuketicisikayeti.tuketici.gov.tr/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mithat Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Bence yetmez. 200k etsin max 200 kişi . Bunun vergisi var , çalıştırdığın elemana verdiğin para var , 200k ayda eder 16-17 bin lira para. Kiraydı vergiydi maaştı derken zaten sana kalan normal bir işçi maaşı. He kötü mü? Değil. Çokta iyi değil ama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 ak plaza ;) şirketin avukatına havale ettim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fransuxa Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 ne kirası moruk? hangi kira? 2+1 home office tutarsın izbe bi yerde ordan yaparsın hangi kira. 200k dan nasıl geriye 16 17k kaldırabildin anlamadım? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 adamların kurduğu platformdan örnek alın ama akılcılık böyle bir şey. şirketleri buluyorlar, senin müşteri hizmetleri hattını kendi mailing listelerine ekliyorlar. mailing listesinden sana otomatik bildirimler düşmeye başlıyor "Markanıza bu hafta gelen şikayetler" diye. Mailing listesine eklenir eklenmez 2 tane şikayet oluşturuluyor ve sana bildirim geliyor. "Yanıtlamak için tıkla" ya gidiyorsun ve yıllık 1k para isteniyor. üye olsan heriflere yersiz yere para kazandırıyorsun, üye olmasan bok atıyorlar izi kalıyor hehe. türk kurnazlığı direkt. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cicibeybe Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Fransuxa said: 200k dan nasıl geriye 16 17k kaldırabildin anlamadım? Mithat said: Bence yetmez. 200k etsin max 200 kişi . Bunun vergisi var , çalıştırdığın elemana verdiğin para var , 200k ayda eder 16-17 bin lira para. Kiraydı vergiydi maaştı derken zaten sana kalan normal bir işçi maaşı. He kötü mü? Değil. Çokta iyi değil ama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ahmedinejad Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 bingildak said: bizim siteden bu sitede çalışan bir kadın alışveriş yapmış. başka bir markanın adına bizim sitenin logosunu falan koymuş. bende mesaj attım dedim hatalı bilgi veriyorsunuz, bizim ilgili marka ile alakamız yok düzeltilmesini rica ediyoruz diye. maile yanıt geldi "düzelttik" diye. mail geldikten 3 dk sonra markamız adına (2.5 yıldır bir şikayet almamış marka) 2 tane şikayet oluşturuldu. aynı dakika, aynı saniye neredeyse. garibime gitti çünkü bu kadar zamandır site var, bir kişi girip şikayet yazmadı, şirkete mail attım ardından hemen iki tane generic şikayet geldi. neyse, sorun değil, tabii ki müşteri şikayetini yazsın - güzel bir şey bence. ne kadar gelen şikayetlerin çoğu haksız olsa da iletişim kanalıdır, başımızın üstüne. gelen şikayeti yanıtlamak için tıkladım, "kurumsal müşteri" kayıt alanına gönderdi ve evet beklendiği üzere üyelik paralı :) adamlar şikayeti içeriye alıp sana cevap hakkı vermiyorlar - eğer cevap hakkı istiyorsan kredi kartını içeri sokman gerekiyor. düzen böyle kurulur (tu) takdir ettim. bu onun bunun çocuklarını bir yere şikayet edemiyor muyuz? şikayetvar'a şikayetvar'ı şikayet edeyim mi hahahaha. Şunu direk böyle ekşiye koyayım istersen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 yok abi koyma lütfen, avukata ilettim konuyu. alınabilecek bir aksiyon varsa onlar alır zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 bu arada 100-200 üyesi olsa dedik, adamlar ana sayfada 1300+ demişler hehe. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Liebe Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 7, 2016 Oha çok güzel iş lan, ekip bile kurarsın bunun için : Bok atıp üye Kazandırmak üzerine tecrübeli prezentabil sarışın bayan eleman aranıyor dolgun maaş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar