Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Tyranny


Norak

Öne çıkan mesajlar

EA ornegi super olmus iyi guldum. EA'in simcity fiyaskosa en yakin sey paradox'un cities skylines'i. ayni tur oldugundan degil. lanetledikleri business practiceleri kendileri de uyguladiklarindan.

main contenti kesmek demisken aklima getirdin, paradox'un stellaris'i early access'i full game, yamayi DLC, DLC'yi expansion diye kakalamakla mesgul. releaseden cikarmayi, eksik release etmeyi de iyi biliyorlar.

"EA de yapiyor, piyasa zaten kotu. yasasin paradox!"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

vaat ettiğinden eksik bişey çıkarmıyorki paradox ? hangi oyununda serinin geldiği noktadan eksik bi content ile çıkıp onu dlc ile sattı cüce örnek verebilirsen ver mesela.

3 sene boyunca oyuna dlc çıkarmasını negatif bişey gibi söylemekte komik. 3 sene boyunca oynatıyor o oyun o sayede. dolu dolu bütün contentleri ve sıkça indirimede giriyor. estetik dlclerini bende beğenmiyorum ama almıyorsun oluyor bitiyor.çok hoşuna giden varsa alırsın anca.

@arcane götünden anlamışın.paradoxu bırakıp hangi publisher ile anlaşsın şu piyasada obsidian? bitane dlc abuze etmeyen publisher söylersen hak veririm.sorun ortaya koyuyosun çözümde söyle bari.kickstarter oyunlarındaki content eksikliği ortada.demekki ihtiyaçları var publishera.

ayrıca aral ile bi alakası yok en azından paradoxun.300 tl vermiyoruz oyununa.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Silphatos said:

http://store.steampowered.com/bundle/3095/ 207,85 TL'ye komple EU4 alabilirsiniz indirimde, paradox süfer


3 sene boyunca çıkan yaklaşık 10 tane content dlc ve estetik zımbırtılar,unit packlar,soundtrackler zart zurt dahil öyle bişey.ayrıca her dlc belirli bi yönde meraklısı olana hitap ediyor.gidip hepsini alıcaksın diye birşey yok.üstüne çoğu contenti patch ile ücretsiz ekliyor adamlar.ben toplamda 90-100 tl falan gömdüm ana oyunla beraber toplam oyuna şimdiye kadar.bütün main contente sahibim sonuncusu hariç.3 senedirde oynuyorum 2k küsür playtimeım var.

hatta baktım şimdi,bendeki bütün main content dlclerini ücretten kesince bile 102tl ediyor o bundle.sırf unit pack,soundtrackler ile.ama onun yarısına tam tecrübe edebiliyorsun oyunu.

onu yapmak yerine eu5 eu6 diye çıkarablirler yoksa başka seriler gibi.full oyun parası verirsin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sen gotunden okuyup MUH PARADOX diye atlamis olabilir misin?

vaat etmesine gerek yok adam kolayini bulmus end game objective, victory type olmadan oyun piyasaya suruyor. sonra sekiz senelik sins'den, civ'den falan konsept araklayip bir kismini yama bir kismini paid DLC olarak sunuyor. ohh kebap.

obsidian kiminle isterse onunla anlassin. marketing icin publisher kullanmak ayri, oradan buradan tirtiklamak icin publishera fanbaseini duduklettirmek ayri. paradoxla anlasirsa sorun oluyor sekil 1a. ikisi de belasini bulsun boyle olacaksa, np.

zilyon tane duzgun publisher var. cogunlugu self-published. butun buyuk publisherlar kazikci o yuzden kazikciliga eyvallah da bir onceki argumanin gibi sacma.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kendi publish edebilse eder,edemiyor demekki.kickstarter projeleri nekadar kötü işler çıkarıyor şimdiye kadar ortada.

benim dediğim paradoxa gelene kadar çok daha greater evillar var bu piyasada.kurtulsun paradoxtan diyosun, başka publisher ile anlaşsa aynı şey olmayacakmış gibi safça.

zilyon tane düzgün publisherdan bi örnek ver son bi 5-6 yıldır.çok merak ettim kimmiş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

serefsiz olmayan publisher yok argumanini bir sayfa oncesinde birakmis olman lazimdi. self-published oyunlarin okyanusu steam. cok azi crowdfunded. hele obsidian gibi milyonlar toplayanin oyle kolpa bir bahanenin arkasina siginma sansi hic yok. gulerler.

oyun saydirma da klasik paticik yontemi. oldu pasam, gecenin bir saati onunla ugrasayim. business practiceleri kanser olmayan oyun, firma ben yazmadan aklina gelmiyorsa zaten sikletimde degilsin sampi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyun yaz demedim,zilyon tane iyi publisher varmış dlc abuse yapmayan, onlardan bitanesini sordum merakımdan.ben bakarım çıkardığı oyuna.senin sikletini bilmiyorum ama benim sikletimde aklıma gelmiyor.

indie oyunlar hariç self-published neler var onuda merak ettim tekrarlayıp duruyosun.

neyse, publisherdan kurtulsun yeaa diyip klavye başından oyun endüstrisi kurtarılmıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

portrait pack ne lan dsfs

oyuna istediginiz portreyi ve banneri ekleyebiliyorsunuz zaten bedavadan:
https://www.pcinvasion.com/tyranny-add-custom-portraits-game

hatta alin 1366 tane bedava hazir:
http://www.nexusmods.com/pillarsofeternity/mods/102/
http://www.nexusmods.com/pillarsofeternity/mods/49/
http://www.nexusmods.com/pillarsofeternity/mods/118/

20 tane portre 8tl ediyorsa bunun toplam ederi net 500+ tl :(:D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
Poe'den sonra Torment'e mi yoksa buna mı para versem diye arada kalıp bunu almıştım. Alıp almamak hakkında kararsız kalan varsa diye kendi görüşlerimi yazayım dedim. Oyun ve konusu hakkında spoyler içermez.

Oyun süresi ve tekrar oynanabilite

Benim ilk playthrough'um 35 saat sürdü. Bu süre içerisinde achievementlardan kontrol ettiğim kadarıyla hiçbir companionla full relation kurmamışım, bir spire eksiğim var, bir çok yan görevi yapmadım, burning library bölgesine hiç gitmedim ve 2'si dışında hiçbir companion oyun sonunda iyi bir noktaya gelmedi. Ayrıca sadece 2 edicte erişebildim. Bu şekilde 35 saat oynamışım. Oyunda herhangi bir farm olayı yok. En zor seviyeyi seçmediğiniz sürece bir görevin peşini bırakmak için büyük bir sebep yok. Bunun yanında ilk oyunda pek uyanamadığım büyü bileşenlerini toplamaya çalışarak oyun süresini arttırmak mümkün.

Peki oyun tekrar oynanabiliyor mu? Kesinlikle evet. Oyunun en başındaki conquest kısmı ilk sefer oynarken biraz havada kalabiliyor. Fakat sonraki oyunlarınızda, ilk oyundan öğrendiklerinizle, kimleri destekleyeceğinize uygun biçimde stratejik seçimler yaparak oldukça yüklü loyalty kazanmak ve bazı bölgeleri dostlarınıza vermek oldukça mümkün. Oyun sırasında conqueste bağlı diyalog ve seçimler de var. İlk sefer oynarken kim necidir bilinmediğinden bunları öngörmek mümkün olmuyor ama 2. seferde factionlar hakkında bilgi sahibi olunca conquest kısmından büyük avantajlar elde edebiliyorsunuz.

Ben ilk oyunuma overlord'a bağlı giderek oynamayı tercih ederek girdim. 2. oyunda en baştan rebelları destekledim. Rebel rotası ve ilk oyunum oldukça farklı ilerliyor. İlk oynadığımda bana burning library bölgesine yönlendiren biri olmadı. Burada act 2'nin başından itibaren oradaki bir factionla işbirliği yapabileceğimizi söylediler vs. vs. Aldığınız questler, amaçlarınız, dostlarınız ve düşmanlarınız oyunlar arasında farklılık gösteriyor. Conquestte yaptıklarınız da etkide bulunuyor. Özetle oyunun tekrar oynanabilirliği yüksek. 3, 4 farklı tarafı desteklemek gibi fazla sayıda seçim şansına sahipsiniz.

Spoylera girmeden farklı tarafları desteklemenin yeni karakterlerle oynanabiliteye etkisi anlatmak pek mümkün değil ama şöyle düşünün. Bir tarafı desteklemeye karar vererek oynuyorsunuz. Oyunun kalanı boyunca desteklemediğiniz tarafla diyalog kurma ve onlar için quest vs. yapma şansınız olmayabiliyor.




Dövüş

Dövüş sistemini Poe'den daha eğlenceli buldum. Poe'de düşük seviyelerde bütün statlara dikkat etmeyince karakterler her tur ardı ardına 0 dmg vurabiliyordu veya ıskalayabiliyordu. Bu genelde öyle değil. Poe'de terim kalabalığıyla uğraşmamak için oyunun çoğunu confusion büyüsü ata ata geçiyordum. Bunda Poe kadar fazla bilmek gereken terim yok. Aşırı bulandırmamışlar.

Gruptaki kişiler birbirleriyle bazı kombolar yapabiliyor. Bunların bazıları kendiliğinden açılırken bazıları için ilgili kişilerle konuşup gerekli seçenekleri seçerek ve loyalty ihtiyaçlarını karşılayarak aktive edilebiliyorlar. Bunların bir kısmı bayağı etkili, görsel olarak da eğlenceli ve değişik bir fikir. Bundan sonraki bu tip her oyuna eklenmesi gerekiyor bence.

Ally AI çok iyi değil. Özellikle zorluk yüksekteyse kapatıp oynamak daha iyi olabilir.

Büyü yaratma sistemi çok eğlenceli. Bütün oyunu değişik büyü componentleri avlayarak oynayasım geliyor. Büyülerin birden fazla bileşeni var. Elementi, etki alanı, gücü, süresi, cooldown'ı gibi değişik bileşenleri seçerek büyüyü oluşturuyorsunuz. Örneğin blood chant bileşeni büyünün verdiği dmg'ı arttırıyor fakat karşılığında büyüyü yapan kişi de bir miktar zarar görüyor. Bileşenlerin her birinin lore cost'u var. Bu yüzden büyücü karakterlerle lore'a abanmak ve level atlayan büyücülerin ellerindeki büyülerini elden geçirip daha güçlü versiyonlara güncellemek mantıklı oluyor.

Oyunda factionlar, kişiler ve legendary silahların kullanımına bağlı olarak özel savaş skilleri açılıyor. Bunların bir kısmı oldukça güçlü ve kullanımları zevkli.




Diyalog sistemi

Diyalog sistemini genel olarak Poe'den fazla beğendim. Yeni diyalog açan 3 stat var(subterfuge, atletics, lore). Böylelikle yeni diyalog görmek için tek bir stat'a abanmak gerekmiyor. Bunun üzerine conquest kısmında yaptığınız bazı önemli eylemler için oyun sırasında [conquest] ifadeli diyaloglar da çıkabiliyor. Ayrıca karakter yaratırken seçtiğiniz geçmişe göre bazı konuşma seçenekleri ekleniyor. Pit fighter geçmişli biri olarak scarlet kampında beğeni toplarken soldier geçmişi disfavored kampında takdir getirebiliyor. Konuştuğunuz kişiler faction reputationlarınıza göre farklı reaksiyonlar da verebiliyorlar.

Diyalog sisteminin en çok beğendiğim tarafı bu özel açılan seçeneklerin her zaman en stratejik seçenek olmaması. Bazen yanında [lore] yazan seçenek karşı tarafı sinirlendirebiliyor veya başka bir seçenek daha fazla avantaj verebiliyor. Kiminle konuştuğunuzu düşünerek oynamak daha mantıklı. Ayrıca zorluk seçim ekranında [lore] gibi yardımcı ifadelerin oyunda gözükmemesini sağlayan bir seçenek de var.

Companionlarla konuşarak backstory açmak, loyalty kazanmak, yeni spell bileşenleri elde etmek ve yeni kombolar bulmak mümkün. Poe karakterlerinden daha fazla beğendim.





Zorluk

İlk oyunda hard, 2. oyunda en zor seçenekte oynuyorum. En zor seçeneğin gereği yok. Sırf achievement gelecek diye oynuyorum. Bazı yerlerde mob çekmem gerekebiliyor. Düşmanların aktif olarak silence gibi güçlü özellikleri kullandığı tek seçenek de bu. Bazı güçlü düşmanlar tek vuruşta yere serebiliyor. Hard biraz olsun taktik yapmak isteyenler için iyi tercih. Büyüleri güncellemenin ve işe yarayan potion ve silah getirmenin ödülünü alıyorsunuz.




Özetle Poe ile vakit kaybetmek yerine bunu 2-3 kez oynayabilirmişim. Yüzlerce saat giden bir oyun değil fakat kimi desteklemeyi seçtiğinize bağlı olarak oyunda büyük değişimler oluyor. Bu ve conquest'in yaptığı farklılıklar nedeniyle tekrar tekrar oynamaya müsait. Yakında dlcsinin geleceği konusunda spekülasyon var. Gördüğüm anda alırım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
https://www.youtube.com/watch?v=dbGDJaWdCgo

Experience a new chapter of Tyranny, the critically-acclaimed role-playing game (RPG), in Bastard’s Wound, a new expansion that builds upon the game’s compelling story. Tyranny, an original RPG from Obsidian Entertainment, invites the player to make their mark on a world conquered by evil, and the Bastard’s Wound expansion opens up a new area of the Tiers where refugees from the war-torn world have established a haven in secret.

New characters and new stories await players in Bastard’s Wound, including a closer look at the world of the Beastmen, the fate of a refugee settlement, and all-new companion quests featuring three of Tyranny’s most memorable party members.

Features

A Refuge from Kyros: Players will explore an all-new section of the world, centered around an illegal settlement of those who have fled the devastation of the war. What sentence will you mete out to the stragglers?
Companion Quests: Learn more about the history and personality of Verse, Barik, and Lantry, in new quests and interactions to earn their loyalty or enmity.
Loyalty and Service: Bastard’s Wound will arrive alongside a free update to Tyranny, including new voice-acting, expanded content in the game’s third act, and an all-new path to an unseen ending. What fate awaits those who remain truly loyal to Kyros?
-------------------

Ayrica yeni Patch gelmis:

New Game+:
A New Game+ mode has been added, and can be used from the New Game menu. Choosing to start a New Game+ requires a gamecomplete save. Gamecomplete saves are automatically generated when the game is completed (both in this patch and since the game was launched). When starting a New Game+, the following choices are now available:

Item Importing
Players may select up to 2 items to bring from a previous playthrough.
The number of items that can be imported increases by 1 for each subsequent New Game+ playthrough.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/tyranny-patch-notes-1-1-0-0023.1028830/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...