arcane Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 bu ikinci oyundu. ucuncusune tamamen becerirler mi demek lazim yoksa stahp mi demek lazim.
axedice Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 Teleport konsepti güzel ama oyun lineer ve random encountersız olduğu için uygulamada az etki ediyor. Spire mantığı skill training gibi oyunun diğer başarısız noktalarından kaybediyorsa ediyor, kendi içinde strongholddan daha iyi bi alternatif. Bide sistemin kötü tasarlanması powerplayleyip önce infirmary atarak lore u 250lere taşımanın önünde bi engel değil, empowered quickened delayed blast fireball forewa Ha stahp denecek nokta belli, skill based sistem olacaksa da böyle olmamalı ve düşman paleti beth/bio çöplerinden bile daha renksizdi ona alternatif gerekiyor ama C&C ve npcler adına ciddi gelişme var pillarsa göre. 1 yanlış 1 doğruyu götürse bile sonraki oyuna hala kredileri var.
Sorieno Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 Oyunun benim damağımda kalan kısmı item, skill falan değil, kötülük zorunluluğunu kısa tutmuş olmasıydı aslında. Yani AKP Gençlik Kolu Başkanı rolümüzün aslında tüm oyuna yayılmasını ve bizi zorlamasını isterdim. Onun yerine Act I'le sınırlı kalıyor o zaruri hal daha çok. Seçenekler bize gri olma şansı bile vermeseydi mesela, hep siyahın spektrumunda hareket etseydik, o kısıtlılık halinde moral dilemmalar içinde adım adım Yusuf Yerkel'e ya da Şamil Tayyar'a ya da Yiğit Bulut'a dönüşseydik.
axedice Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 Act2de de yusuf yerkellik yapabileceğin yerler var şimdi yok değil, ben en sonda mehmet şimşekliğe kasarken bi anda kendimi kısa adam olarak buldum
Komutan Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 Disfavored rotasında ilerleyip mümkün olduğu kadar iyi olmaya çalıştım, yine de bir sürü yavru beastmani katletmek zorunda kaldım.
Esh Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 disfavored iyi bi rota degil zaten oyunun temelinde hicbir rotanin iyi olmamasi yatiyor
arcane Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 chorus'daki sadizm, sadakatsizlik, vahsilik disfavored'i nispeten daha makulmus gibi gosteriyor ama acimasizlikta aralarinda fark yok. beastlerle aralarinda baska faktorlerden de husumet var > stone seabeastlerin cairn'in etkilerinden beslenmeleri ve disfavored'in kolelige sicak bakmamasi isleri imkansizlastiriyor. azure zimbirtilar uzerinden de bir kapisma donuyor. hayatta biraksan yarin gelip disfavored'in gotunu kesecekler ya bagimsiz ya da chorus olarak. conquest'de ornegi var.
Komutan Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 Disfavored iyi demedim; "Disfavored + mümkün olduğu kadar iyi olmak" anlamında söyledim.
arcane Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 axedice said: Teleport konsepti güzel ama oyun lineer ve random encountersız olduğu için uygulamada az etki ediyor. Spire mantığı skill training gibi oyunun diğer başarısız noktalarından kaybediyorsa ediyor, kendi içinde strongholddan daha iyi bi alternatif. Bide sistemin kötü tasarlanması powerplayleyip önce infirmary atarak lore u 250lere taşımanın önünde bi engel değil, empowered quickened delayed blast fireball forewa ... tekrar featuremis gibi pazarlamissin. oyunda seyahat harita uzerinden gerceklesiyor. az degil tek etkisi var: cizgi spirelar uzerinden gittigi icin animasyon nedeniyle mapte bekledigin sure saniye cinsinden etkileniyor. stronghold bok gibiydi. neredeyse tamami gorseldi. ona kiyasla iyi olmasi hicbir sey ifade etmiyor.
arcane Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 bu ara oyunun en iyi featurelarindan biri conquest. ikinci kez oynayip farkli seyler secince daha da kiymeti belli oluyor.
Marquezetto Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 Mesaj tarihi: Aralık 12, 2016 anarşik bitirdim genel olarak memnunum yalnız devamı lazım acil bugünden yarına değil de çabuk çabuk
Kartan Mesaj tarihi: Aralık 16, 2016 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2016 Oyunu ben de bitirdim, PoE'ye göre çok daha iyiydi. Yalnız oyunda baya bir para problemi vardı, hoarding yapamadım, craft vs derken. Bunun dışında spell sistemi çok iyi, savaşlar ve lore da ayarında olmuş. Oyunun dezavantajı kısa sürmesi, özellikle de uğraştığın spire, training, itemlarla vs eğlenecek süre yok. Hah 5 spire tamam, şimdi ağzınızı kırıcam dediğin noktada oyun çat diye bitiyor :)
Cokomantis Mesaj tarihi: Aralık 16, 2016 Mesaj tarihi: Aralık 16, 2016 esasında çok para birikmemesi iyi olmuyor mu ya? yani yüz binlerce para olunca "bi yerlerde sadece parayla alınan bişey var ve ben o content'i göremiyorum" diye tribe de girilebiliyor. consumable kullanmama gibi bişi para biriktirmek aslında. bokunu çıkarmamak lazım. pff bi daha düşündüm de öyle de rpg mi oynanır abi hoarding ftw! $_$
Revangelis Mesaj tarihi: Aralık 18, 2016 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2016 bitti dün, sonları baya eksik olmuş, bir iki tasarım hatası da var ama çok sevdim oyunu mage/unarmed kullandım main olarak, bittiğinde level 18di bu level sistemi de ufaktan sakat ya neyse torment için hazır bekliyorum
arcane Mesaj tarihi: Aralık 19, 2016 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2016 bir yerden sonra butun itemlar mor dusuyor. oraya kadar sikinti cekiyorsun. sonrasinda alamayacagin sey kalmiyor. o noktaya kadar ozel item ve spellleri olabildigince almaya calismistim. hepsini alamamistim. sonra para olunca da o itemlar gozden dusmustu. bir de farkli resistance veren, farkli damage tipi vuran itemlari kek gibi sakliyordum ya lazim olursa diye. sanki pillars gibi koseden boss cikacakmis gibi dsfg. oyle olmadi tabii.
Kartan Mesaj tarihi: Ocak 1, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 1, 2017 Cokomantis said: esasında çok para birikmemesi iyi olmuyor mu ya? yani yüz binlerce para olunca "bi yerlerde sadece parayla alınan bişey var ve ben o content'i göremiyorum" diye tribe de girilebiliyor. consumable kullanmama gibi bişi para biriktirmek aslında. bokunu çıkarmamak lazım. pff bi daha düşündüm de öyle de rpg mi oynanır abi hoarding ftw! $_$ Yok ben rpg'lerde gömücüyüm :P İlla ki ilginç unique eşyaları, envai çeşit potion ve trinketi depolamam lazım, bir de oyun ev-sandık vs veriyorsa değme keyfime. Bu oyunda depolamanın keyfini alamadım, 7-8 unique item dışında bütün silahlar da birbirinin aynısıydı.
arcane Mesaj tarihi: Ocak 1, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 1, 2017 evet, itemlar cop. pillars'in son halinde cantada yer kalmiyor. secemiyorsun o kadar iyi.
Kartan Mesaj tarihi: Ocak 3, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2017 Skill-spell sistemi üzerine çalışılınca itemlar geri planda kalmış. Oyun boyu tanka hiçbir zırh giydirmiyoruz, adam yine de iş görüyor. Itemların saçmalığı buradan belli :p
arcane Mesaj tarihi: Ocak 3, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2017 onun is gorebilirligi bile oyunun ne yaparsan yap kazaniyorsun yaklasiminin kaniti. adam eksi sekiz yuz recoveryle geliyor. athletics olmadigi icin abilitylerini iskaliyor. sunger barik. o bile is yapiyor sdfg. bir de boyle neymis disfavored'in top fighterlarindanmis bi iron marshal daha iyiymismis... adamin tekerlekleri olsa araba diye kullaniriz. oyunun yaklasimi demirin luks, demirden zanaatkar isinin super luks olmasi. barik de edict gormus, mercedes kaportasi, veli nimet gibi geliyor ama zirh etkilesimlerini ability olarak koyunca ve o abilityler tirt kalinca olmamis. tyranny yama planlari nedir bilmiyorum. denge ve icerik yamalarindan bahsediyorum. fix zaten yoldadir. bana es gecip dlc ile content getirirler gibi geliyor. sonra da pillars 2 cikar, tyranny'i ignore ederler diye dusunuyorum. pillars'a bir hayli item yama ile gelmisti. bir hayli item da expansion ile geldi. son halinde itemization mukemmel. darisi tyranny'nin basina.
RamsesII Mesaj tarihi: Ocak 6, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2017 Kartan said: Oyunu ben de bitirdim, PoE'ye göre çok daha iyiydi. Yalnız oyunda baya bir para problemi vardı, hoarding yapamadım, craft vs derken. Bunun dışında spell sistemi çok iyi, savaşlar ve lore da ayarında olmuş. Oyunun dezavantajı kısa sürmesi, özellikle de uğraştığın spire, training, itemlarla vs eğlenecek süre yok. Hah 5 spire tamam, şimdi ağzınızı kırıcam dediğin noktada oyun çat diye bitiyor :) pony doc :) tatlı tatlı da konuşuyor
Black-ice Mesaj tarihi: Ocak 30, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2017 takıldım - ironhaul traildan geçiş spire açmak için Ironhaul Trail geçmem lazım ama oradaki bronze brotherhood beni geçirmiyor. disfavored olunca geçirmiyorlarmış sanırım. will diye bir adam var izin vermiyor. şimdi ben bunların hepsini öldüreyim mi ne yapayım? sonrasında ana quest beni buraya getirtecek mi bekleyeyim mi ne yapayım bilemedim. bug mı oldu ya da?
Saeros Mesaj tarihi: Ocak 30, 2017 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2017 abi bağırsaklarını deşip kanında dansediceksin işte
Norak Mesaj tarihi: Ocak 30, 2017 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 30, 2017 evt disfavored olarak tek cozum o orda.
Norak Mesaj tarihi: Mart 21, 2017 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 21, 2017 tyranny dlc ve aciklanmamis baska bir oyun: http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?threads/pillars-of-eternity-ii-sec-filing-confirms-tyranny-dlc-on-the-way.114296/
axedice Mesaj tarihi: Mart 21, 2017 Mesaj tarihi: Mart 21, 2017 Paradox olunca tyranny dlc kesindi zaten, açıklanmayan oyun da Boyarsky-Cain (Troika) ekibinin unreal motoruyla yaptığı rpg işte.
Öne çıkan mesajlar