Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Teleport konsepti güzel ama oyun lineer ve random encountersız olduğu için uygulamada az etki ediyor. Spire mantığı skill training gibi oyunun diğer başarısız noktalarından kaybediyorsa ediyor, kendi içinde strongholddan daha iyi bi alternatif. Bide sistemin kötü tasarlanması powerplayleyip önce infirmary atarak lore u 250lere taşımanın önünde bi engel değil, empowered quickened delayed blast fireball forewa

Ha stahp denecek nokta belli, skill based sistem olacaksa da böyle olmamalı ve düşman paleti beth/bio çöplerinden bile daha renksizdi ona alternatif gerekiyor ama C&C ve npcler adına ciddi gelişme var pillarsa göre. 1 yanlış 1 doğruyu götürse bile sonraki oyuna hala kredileri var.
Mesaj tarihi:
Oyunun benim damağımda kalan kısmı item, skill falan değil, kötülük zorunluluğunu kısa tutmuş olmasıydı aslında.
Yani AKP Gençlik Kolu Başkanı rolümüzün aslında tüm oyuna yayılmasını ve bizi zorlamasını isterdim. Onun yerine Act I'le sınırlı kalıyor o zaruri hal daha çok. Seçenekler bize gri olma şansı bile vermeseydi mesela, hep siyahın spektrumunda hareket etseydik, o kısıtlılık halinde moral dilemmalar içinde adım adım Yusuf Yerkel'e ya da Şamil Tayyar'a ya da Yiğit Bulut'a dönüşseydik.
Mesaj tarihi:
chorus'daki sadizm, sadakatsizlik, vahsilik disfavored'i nispeten daha makulmus gibi gosteriyor ama acimasizlikta aralarinda fark yok. beastlerle aralarinda baska faktorlerden de husumet var >

stone sea
beastlerin cairn'in etkilerinden beslenmeleri ve disfavored'in kolelige sicak bakmamasi isleri imkansizlastiriyor. azure zimbirtilar uzerinden de bir kapisma donuyor.



hayatta biraksan yarin gelip disfavored'in gotunu kesecekler ya bagimsiz ya da chorus olarak. conquest'de ornegi var.
Mesaj tarihi:
axedice said:

Teleport konsepti güzel ama oyun lineer ve random encountersız olduğu için uygulamada az etki ediyor. Spire mantığı skill training gibi oyunun diğer başarısız noktalarından kaybediyorsa ediyor, kendi içinde strongholddan daha iyi bi alternatif. Bide sistemin kötü tasarlanması powerplayleyip önce infirmary atarak lore u 250lere taşımanın önünde bi engel değil, empowered quickened delayed blast fireball forewa

...


tekrar featuremis gibi pazarlamissin. oyunda seyahat harita uzerinden gerceklesiyor. az degil tek etkisi var: cizgi spirelar uzerinden gittigi icin animasyon nedeniyle mapte bekledigin sure saniye cinsinden etkileniyor.

stronghold bok gibiydi. neredeyse tamami gorseldi. ona kiyasla iyi olmasi hicbir sey ifade etmiyor.
Mesaj tarihi:
Oyunu ben de bitirdim, PoE'ye göre çok daha iyiydi. Yalnız oyunda baya bir para problemi vardı, hoarding yapamadım, craft vs derken. Bunun dışında spell sistemi çok iyi, savaşlar ve lore da ayarında olmuş.

Oyunun dezavantajı kısa sürmesi, özellikle de uğraştığın spire, training, itemlarla vs eğlenecek süre yok. Hah 5 spire tamam, şimdi ağzınızı kırıcam dediğin noktada oyun çat diye bitiyor :)
Mesaj tarihi:
esasında çok para birikmemesi iyi olmuyor mu ya? yani yüz binlerce para olunca "bi yerlerde sadece parayla alınan bişey var ve ben o content'i göremiyorum" diye tribe de girilebiliyor.

consumable kullanmama gibi bişi para biriktirmek aslında. bokunu çıkarmamak lazım.

pff bi daha düşündüm de öyle de rpg mi oynanır abi hoarding ftw! $_$
Mesaj tarihi:
bitti dün, sonları baya eksik olmuş, bir iki tasarım hatası da var ama çok sevdim oyunu
mage/unarmed kullandım main olarak, bittiğinde level 18di
bu level sistemi de ufaktan sakat ya neyse

torment için hazır bekliyorum
Mesaj tarihi:
bir yerden sonra butun itemlar mor dusuyor. oraya kadar sikinti cekiyorsun. sonrasinda alamayacagin sey kalmiyor. o noktaya kadar ozel item ve spellleri olabildigince almaya calismistim. hepsini alamamistim. sonra para olunca da o itemlar gozden dusmustu.

bir de farkli resistance veren, farkli damage tipi vuran itemlari kek gibi sakliyordum ya lazim olursa diye. sanki pillars gibi koseden boss cikacakmis gibi dsfg. oyle olmadi tabii.
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
Cokomantis said:

esasında çok para birikmemesi iyi olmuyor mu ya? yani yüz binlerce para olunca "bi yerlerde sadece parayla alınan bişey var ve ben o content'i göremiyorum" diye tribe de girilebiliyor.

consumable kullanmama gibi bişi para biriktirmek aslında. bokunu çıkarmamak lazım.

pff bi daha düşündüm de öyle de rpg mi oynanır abi hoarding ftw! $_$

Yok ben rpg'lerde gömücüyüm :P İlla ki ilginç unique eşyaları, envai çeşit potion ve trinketi depolamam lazım, bir de oyun ev-sandık vs veriyorsa değme keyfime.

Bu oyunda depolamanın keyfini alamadım, 7-8 unique item dışında bütün silahlar da birbirinin aynısıydı.
Mesaj tarihi:
Skill-spell sistemi üzerine çalışılınca itemlar geri planda kalmış. Oyun boyu tanka hiçbir zırh giydirmiyoruz, adam yine de iş görüyor. Itemların saçmalığı buradan belli :p
Mesaj tarihi:
onun is gorebilirligi bile oyunun ne yaparsan yap kazaniyorsun yaklasiminin kaniti. adam eksi sekiz yuz recoveryle geliyor. athletics olmadigi icin abilitylerini iskaliyor. sunger barik. o bile is yapiyor sdfg. bir de boyle neymis disfavored'in top fighterlarindanmis bi iron marshal daha iyiymismis... adamin tekerlekleri olsa araba diye kullaniriz.

oyunun yaklasimi demirin luks, demirden zanaatkar isinin super luks olmasi. barik de edict gormus, mercedes kaportasi, veli nimet gibi geliyor ama zirh etkilesimlerini ability olarak koyunca ve o abilityler tirt kalinca olmamis.

tyranny yama planlari nedir bilmiyorum. denge ve icerik yamalarindan bahsediyorum. fix zaten yoldadir. bana es gecip dlc ile content getirirler gibi geliyor. sonra da pillars 2 cikar, tyranny'i ignore ederler diye dusunuyorum. pillars'a bir hayli item yama ile gelmisti. bir hayli item da expansion ile geldi. son halinde itemization mukemmel. darisi tyranny'nin basina.
Mesaj tarihi:
Kartan said:

Oyunu ben de bitirdim, PoE'ye göre çok daha iyiydi. Yalnız oyunda baya bir para problemi vardı, hoarding yapamadım, craft vs derken. Bunun dışında spell sistemi çok iyi, savaşlar ve lore da ayarında olmuş.

Oyunun dezavantajı kısa sürmesi, özellikle de uğraştığın spire, training, itemlarla vs eğlenecek süre yok. Hah 5 spire tamam, şimdi ağzınızı kırıcam dediğin noktada oyun çat diye bitiyor :)


pony doc :) tatlı tatlı da konuşuyor
  • 4 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:

takıldım - ironhaul traildan geçiş

spire açmak için Ironhaul Trail geçmem lazım ama oradaki bronze brotherhood beni geçirmiyor. disfavored olunca geçirmiyorlarmış sanırım. will diye bir adam var izin vermiyor.

şimdi ben bunların hepsini öldüreyim mi ne yapayım? sonrasında ana quest beni buraya getirtecek mi bekleyeyim mi ne yapayım bilemedim. bug mı oldu ya da?

  • 1 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
tyranny dlc ve aciklanmamis baska bir oyun:

http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?threads/pillars-of-eternity-ii-sec-filing-confirms-tyranny-dlc-on-the-way.114296/
×
×
  • Yeni Oluştur...