Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Amazon'un oyun motoru çıkmış: Lumberyard


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
k1nJo said:

bu oyun motoruyla bir şeyler yapabilmek için ortalama ne tür bir donanıma sahip olmak lazım onu da bi yazsalarmış.


faq'tan buldum bunu

We recommend you use a PC with Windows 7 64-bit, 8+ GB RAM, a 3GHz+ quad-core processor, and a 2+ GB DX11+ compatible video card.
Mesaj tarihi:
kamera sistemi falan kurulursa izlenir herhalde. mobilden direk stream olayı yok sanırım şu an.

da bu motorla olabilir muhtemelen.

bluestacks var pc için android şeysi. ama o da inanılmaz yavaş ve kullanışsız.
Mesaj tarihi:
ahmedinejad said:

k1nJo said:

bu oyun motoruyla bir şeyler yapabilmek için ortalama ne tür bir donanıma sahip olmak lazım onu da bi yazsalarmış.


faq'tan buldum bunu

We recommend you use a PC with Windows 7 64-bit, 8+ GB RAM, a 3GHz+ quad-core processor, and a 2+ GB DX11+ compatible video card.

ha iyiymiş sağ ol ama hayvan gibi kasar bence böyle bi sistem.
neyse belki bi ara denerim. ne türetmeyi düşünüyorsam artık.
Mesaj tarihi:
Beleş ama hangi online AWS zımbırtısını seçerseniz ona göre aylık ödersiniz gibi bi madde var. Unreal enginedeki gibi royalty ödeme falan da yok satışlardan.

Bu durumda online monline olmadan single oyun yaparsan direk beleje mi geliyor? Böyle bi açık kapı bırakmış olamazlar heralde. Nerden çakacaklar?
Mesaj tarihi:
güzele benziyor. unity ye göre native code olması, multi threaded, realtime edit gözüme çarpan artıları.

aen belirleyici unsur kaynak, döküman, tutorial, soru cevap verileri. o yüzden daha var verimli kullanılmasına. udk ve unity için internette kaynak derya deniz.

twitch kolaylığı bir motoru kullanamya karar verme konusunda bana çok önemli gibi gelmedi.

lisans olayı ilginç. aws den başka cloud hizmet kullanamazsın diyor. online özelliği olmayan single oyunlarda falan lisans parası vermiyormuşsun. unity bu konuda daha iyi. 100 bin dolar altındaysa gelirin para istemiyor.
Mesaj tarihi:
Crytek tabanlı olduğunu bilmiyordum da kalan kısmı online oyunlar için gümbür gümbür AWS diyor zaten.

Yine de benim anlamadığım onlayn tiviç miviç sallamayan adamdan para istemeyecekleri kısmı. 100.000$ın üstünde cirosu olan tonla single player indie var, e hepsi bunu kullansın o zaman.
Mesaj tarihi:
Engine icersinde herhangi bir net access de AWS dependency mevcut, tamamen fanus da calisacak bir oyun yazmayi planlayan biri tamamen free kullanabilir en nihayetinde.

Ama, continues patching? Scorboards? Achievements? Bunlarin hic biri olmayacak demek bu.


Amazon Lumberyard is free, including full source code. You can deeply customize Lumberyard for your team, vision, and project today, and for future projects in years to come. There are no seat fees, subscription fees, or requirements to share revenue. You only pay for the AWS services you choose to use."">
"Free – with Full Source
Amazon Lumberyard is free, including full source code. You can deeply customize Lumberyard for your team, vision, and project today, and for future projects in years to come. There are no seat fees, subscription fees, or requirements to share revenue. You only pay for the AWS services you choose to use." said:


Mesaj tarihi:
Iste orda native steam integration vs. coding gerekiyor, onu da yapabilirsin demis. Yani adam, indie developer dan para kazanmayacam ben, AWS servis lerini oyle ulasilabilir yapacam ki, burdan yuruyup daha da koseyi donecem demis.

Steam vb. platformlarin sundugu eco system i AWS uzerinden sunacak Amazon bu engine ile. Nasil monetize edecekleri bizi pek alakadar etmiyor esasinda, bize impact i diger platformlardaki rekabetin etkisi ile hizlanan yenilikler olacaktir (Steam ve Source engine vb. gibi)
Mesaj tarihi:
Ayni yola geliyor Unity3D ile. Unity3D nin sagladigi netcode ile limitli is yapilabilidigi icin, designer ve artist lerin yaninda backend developer da calisitiriyor firmalar, yani diger butun engineler de ayni emek yine harcaniyor.

Amazon free tier da hep agresif oldu, oyun motorlarida agresif, al tepe tepe kullan diyor.

Ne zaman ki oyunla alakali, free tier da olmayan bir function a ihtiyacin oldu, o zaman gel bak benim servislerime, goreceksin ki development a yatiracagin paradan cok daha azina bende 'function as a service' olarak mevcut, diyor.

Hedef bence sene de en fazla 10 tane big whale yakalamak, gaming backend infrastructure larini AWS ye tasimak ve bunun yaninda ufak ve orta olcek deki projelerden micro yada subscription based para tirtiklamak.
×
×
  • Yeni Oluştur...