Anhora Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Subject: Bazı müşteri hizmetleri temsilcilerinin ya da mağaza satış temsilcilerinin müşteriyi sallamaması Efendim çoğu yerde karşılaşıyorum artık. Mesela az önce Avea'ya gidip hattımı taşıttım. Satış temsilcisi benden çok yanındaki arkadaşıyla konuştu. Sohbet ediyor felan. Doğru dürüst soru soramıyorsun. Doğru dürüst bilgilendirmedi de. Kıyafet almak için bir mağazaya gidiyorsun yarım ağız cevap veriyorlar sanki satmak istemezlermiş gibi. Farklı bir firmanın müşteri hizmetlerine telefon açıyorsun, böyle bir sorunum var diyorsun biz ne yapalım/bizim yapacağımız bir şey yok tarzında cevap veriyorlar. Bazen de çok cürretkâr konuşuyorlar. Ama Apple'ın müşteri hizmetlerini arıyorsun istersen seninle yarım saat muhabbet ediyorlar. Mesela enpara kartımı vermek için gelen abi çok kraldı yani. Arkadaş gibi halimi hatrımı sordu. Siz de bu ve bunun gibi durumlarla karşılaşıyor musunuz? Ve bundan rahatsız mısınız? Nasıl insanca davranmayı öğrenecek bu şirketler/kurumlar? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
µh Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Balık baştan kokar diye bir laf var. türkiyedeki şirketlerde böyle sorunlar yaşanıyor çünkü yöneticisinde de iş yok. apple call center'da özellikle müşteriyle arkadaş olun konuşabildiğiniz kadar konuşun yeter ki memnun olsunlar diyolar, arkadaşım orda çalışıyor oturup karısını şikayet eden adamı dinleyip muhabbet ettiği bile oluyor. Önemli olan sağlam bir geribildirim sistemi kurmak, müşteri memnun kalıyor mu kalmıyor mu diye araştırıp ona göre yol izlemek. Türkiyede her alanda genel anlayış işi baştan savmak üzerine, göstermelik de olsa yapayım gerisi önemli değil şeklinde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Yetkili biriyle konuşmak istediğini söyle ve şikayet et. Üstüne gidip şikayetvar.com tarzı bir siteye de mesaj at. Onun üstüne gidip en gözüken sosyal platformlarda şikayetini duyur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anhora Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 E yapıyorsun zaten sonra IK temsilcisi arıyor. Gerekli eğitimleri vereceğiz efendim deyip kapatıyorlar. Bu arada Turkcell de başlamış Apple'ın taktiğine. Nasılsınız efendim, sizinle tanıştığıma memnun oldum felan diyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 aldığın ürünün fiyatıyla doğru orantılı olarak hizmet alıyorsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anhora Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paran kadar adamsın diyorlar yani. Süpermiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fin Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 avea ve apple kıyaslarken farkedemedin mi ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 abi musteri hizmetlerini de konsomasyona cevirmesinler ama.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anhora Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Belki de bu ülkenin sorunudur bu. Bu ülkede insanların çoğu yaptıkları işi sevmiyorlar ya. O yüzden gerekli özeni göstermiyorlar. Herkes işini doğru yapsa.. (Bu da Gerçek islam bu değil gibi oldu sdf) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 paranla orantili lc waikikiye gittiginde ilgilenmezler haliyle bi git bakalim vakka'ya pesinden ayriliyorlar mi, kahveni eksik ediyorlar mi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Saçma sapan genelleme çıkarımlara kasmana gerek yok. Şirket iyi ise personeline daha fazla dikkat edip, daha iyi fırsatlar sunuyor. (çalışan daha profesyonel, umursayarak, sorumluluk sahibi oluyor) Network e gidiyorsun adamlar seni giydiriyor mesela. Bir şey sormaya ihtimal vermeden senin denediğin şeye alternatifler, kombinler getiriyorlar. Adamların enerjisi düşük olsa bile profesyonellikten ödün vermiyorlar. Wranglerde bunu bekleyemezsin. Çünkü oradaki çalışan memnun değil, işini sahiplenmiyor, orada gelecek görmüyor. Yapması gerekeni bile yapmak istemiyor, ne kadar kaçarsam o kadar iyi gözüyle bakıyor. İdeal dünyada o zaman o işe girmesi diyebilirsin ama ideal dünyada yaşamıyoruz. Günü kurtarıyor oradakilerde işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anhora Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Niye saçma olsun? Hepimizin kargoya işi düşmüyor mu? Ya da TTnet'e? Ya da bankalara? Kaç kere gördün banka/devlet kurumu veznelerinin tamamının açık olduğunu? Ben her gittiğimde 6 varsa en fazla 4'ü çalışıyordu. Her yerde karşılaşıyoruz yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lopeth Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Parasi olan yukari cikip islerini hallettiriyor temsilcisine Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
WaNTeD Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 gavurların müşteri ilişki olayı çok iyi yalnız genel olarak. amazon vb. geçen sipariş verdim kargo tarafından reddedildi diye refund edildi, aynı ürünü ücretsiz ve express shipping le yolladılar anında. türkiyede de makrocenter vb. yerlerde bulursun güleryüz ve ilgiyi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaero Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Enparadaki arkadaşla ben sonradan harbi harbi arkadaş oldum. Adam bu tarafa geldiğinde dükkana uğruyor 2 laflıyoruz bi çay içiyoruz gidiyor. Elide boş gelmiyor valla her geldiğinde kalemdi kumbaraydı ajandaydı falan... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenn Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Vodafonu fazla tanımıyorum ama bariz turkcell avea dan iyi. Adamlar fazla alıyorlar ama çalışıyorlar. Müşterimemnun olsun diye bip di cart tı curt tu diye sürekli hediyeler gönderiyorlar. Bedava dakika, internet , sms gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
WaNTeD Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 vodafone avea tier oldu artık, fazla da almıyorlar sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Osuran_boga Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 adamın yanındaki arkadaşıyla konuşmaya başlayıp onu sohbetin dışına itecektin aslında dişe diş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenn Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Anhora said: Subject: Bazı müşteri hizmetleri temsilcilerinin ya da mağaza satış temsilcilerinin müşteriyi sallamaması Efendim çoğu yerde karşılaşıyorum artık. Mesela az önce Avea'ya gidip hattımı taşıttım. Satış temsilcisi benden çok yanındaki arkadaşıyla konuştu. Sohbet ediyor felan. Doğru dürüst soru soramıyorsun. Doğru dürüst bilgilendirmedi de. Kıyafet almak için bir mağazaya gidiyorsun yarım ağız cevap veriyorlar sanki satmak istemezlermiş gibi. Para kolay kazanılmıyor ve şu devirde her şeyin alternatifi var. Baktın cevap vermiyorlar anında bas git ve hemen türkiye çapında firmaysa genel müdürlüğü ara, şikayet vara yaz öttürürler o adamı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Liebe Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 senko said: paranla orantili lc waikikiye gittiginde ilgilenmezler haliyle bi git bakalim vakka'ya pesinden ayriliyorlar mi, kahveni eksik ediyorlar mi lcw yi düzgün yazıp vakko yazamamandan anlaşıldı nerden alışveriş yaptığın :( fıs zengin çıktı senko da. http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenn Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Hemen vakka title yapılsın senkoya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 500 liraya telefon diye hıyar aldım diye tanıt kendini bak nasıl ilgileniyolar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Emre333 Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 genel olarak servis sektörü türkiyede rezalet. sorduğun zaman her yer marketing uzmanı kaynıyor, 1 tane yetkili koyamıyorlar milyon dolarlık yatırımlarının başına. konuyu okumadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lopeth Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Müşteriyim diye her türlü çalışanın lordu olduğunu sanan ve itin gtüne sokmaya çalışan kişileri de ķonuşalım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenn Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 10, 2016 Bu konuda aşırı uçlar var ve o aşırı uçlardan olmamak gerek. Ben kasada ödeme yaparken 200 tl kağıt paranın gerçek mi diye kontrol edildiğinde bunu hemen merkeze şikayet eden kaprisli müşteri de gördüm. Karşısında müşteriyi bekletip bilgisayardan okey hamlesini yapan adamda gördüm. Bu sebeple orta yolu bulmak en iyisi. 2-3 sene önce şekerbanktan çok önemli olmayan bir şey istedim ve kadın olumsuz tepki verdi ve abartıp olayı farklı farklı yönlere çekti, sanki çocuk gibi azarlamadığı kaldı. Hiç istifimi bozmadım ve bütün hesaplarım, kredi kartlarım vs iptal ettim. 3-5 ay sonra o şube kapandı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar