Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

İlgisiz Müşteri Temsilcileri


Anhora

Öne çıkan mesajlar

Subject: Bazı müşteri hizmetleri temsilcilerinin ya da mağaza satış temsilcilerinin müşteriyi sallamaması

Efendim çoğu yerde karşılaşıyorum artık. Mesela az önce Avea'ya gidip hattımı taşıttım. Satış temsilcisi benden çok yanındaki arkadaşıyla konuştu. Sohbet ediyor felan. Doğru dürüst soru soramıyorsun. Doğru dürüst bilgilendirmedi de.

Kıyafet almak için bir mağazaya gidiyorsun yarım ağız cevap veriyorlar sanki satmak istemezlermiş gibi.

Farklı bir firmanın müşteri hizmetlerine telefon açıyorsun, böyle bir sorunum var diyorsun biz ne yapalım/bizim yapacağımız bir şey yok tarzında cevap veriyorlar. Bazen de çok cürretkâr konuşuyorlar.

Ama Apple'ın müşteri hizmetlerini arıyorsun istersen seninle yarım saat muhabbet ediyorlar.

Mesela enpara kartımı vermek için gelen abi çok kraldı yani. Arkadaş gibi halimi hatrımı sordu.

Siz de bu ve bunun gibi durumlarla karşılaşıyor musunuz? Ve bundan rahatsız mısınız? Nasıl insanca davranmayı öğrenecek bu şirketler/kurumlar?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Balık baştan kokar diye bir laf var. türkiyedeki şirketlerde böyle sorunlar yaşanıyor çünkü yöneticisinde de iş yok. apple call center'da özellikle müşteriyle arkadaş olun konuşabildiğiniz kadar konuşun yeter ki memnun olsunlar diyolar, arkadaşım orda çalışıyor oturup karısını şikayet eden adamı dinleyip muhabbet ettiği bile oluyor. Önemli olan sağlam bir geribildirim sistemi kurmak, müşteri memnun kalıyor mu kalmıyor mu diye araştırıp ona göre yol izlemek. Türkiyede her alanda genel anlayış işi baştan savmak üzerine, göstermelik de olsa yapayım gerisi önemli değil şeklinde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Saçma sapan genelleme çıkarımlara kasmana gerek yok. Şirket iyi ise personeline daha fazla dikkat edip, daha iyi fırsatlar sunuyor. (çalışan daha profesyonel, umursayarak, sorumluluk sahibi oluyor)

Network e gidiyorsun adamlar seni giydiriyor mesela. Bir şey sormaya ihtimal vermeden senin denediğin şeye alternatifler, kombinler getiriyorlar. Adamların enerjisi düşük olsa bile profesyonellikten ödün vermiyorlar.

Wranglerde bunu bekleyemezsin. Çünkü oradaki çalışan memnun değil, işini sahiplenmiyor, orada gelecek görmüyor. Yapması gerekeni bile yapmak istemiyor, ne kadar kaçarsam o kadar iyi gözüyle bakıyor.

İdeal dünyada o zaman o işe girmesi diyebilirsin ama ideal dünyada yaşamıyoruz. Günü kurtarıyor oradakilerde işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Niye saçma olsun? Hepimizin kargoya işi düşmüyor mu? Ya da TTnet'e? Ya da bankalara? Kaç kere gördün banka/devlet kurumu veznelerinin tamamının açık olduğunu? Ben her gittiğimde 6 varsa en fazla 4'ü çalışıyordu. Her yerde karşılaşıyoruz yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gavurların müşteri ilişki olayı çok iyi yalnız genel olarak. amazon vb. geçen sipariş verdim kargo tarafından reddedildi diye refund edildi, aynı ürünü ücretsiz ve express shipping le yolladılar anında.

türkiyede de makrocenter vb. yerlerde bulursun güleryüz ve ilgiyi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Anhora said:

Subject: Bazı müşteri hizmetleri temsilcilerinin ya da mağaza satış temsilcilerinin müşteriyi sallamaması

Efendim çoğu yerde karşılaşıyorum artık. Mesela az önce Avea'ya gidip hattımı taşıttım. Satış temsilcisi benden çok yanındaki arkadaşıyla konuştu. Sohbet ediyor felan. Doğru dürüst soru soramıyorsun. Doğru dürüst bilgilendirmedi de.

Kıyafet almak için bir mağazaya gidiyorsun yarım ağız cevap veriyorlar sanki satmak istemezlermiş gibi.


Para kolay kazanılmıyor ve şu devirde her şeyin alternatifi var. Baktın cevap vermiyorlar anında bas git ve hemen türkiye çapında firmaysa genel müdürlüğü ara, şikayet vara yaz öttürürler o adamı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

senko said:

paranla orantili
lc waikikiye gittiginde ilgilenmezler haliyle
bi git bakalim vakka'ya pesinden ayriliyorlar mi, kahveni eksik ediyorlar mi


lcw yi düzgün yazıp vakko yazamamandan anlaşıldı nerden alışveriş yaptığın :( fıs zengin çıktı senko da.

http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu konuda aşırı uçlar var ve o aşırı uçlardan olmamak gerek. Ben kasada ödeme yaparken 200 tl kağıt paranın gerçek mi diye kontrol edildiğinde bunu hemen merkeze şikayet eden kaprisli müşteri de gördüm. Karşısında müşteriyi bekletip bilgisayardan okey hamlesini yapan adamda gördüm. Bu sebeple orta yolu bulmak en iyisi.

2-3 sene önce şekerbanktan çok önemli olmayan bir şey istedim ve kadın olumsuz tepki verdi ve abartıp olayı farklı farklı yönlere çekti, sanki çocuk gibi azarlamadığı kaldı. Hiç istifimi bozmadım ve bütün hesaplarım, kredi kartlarım vs iptal ettim. 3-5 ay sonra o şube kapandı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...