Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

invalid EU key sahipleri


raistlinthewiz

Öne çıkan mesajlar

Hello Huseyin,
said:

We are sorry, but we do not have any registered Beta tester using this Authentication Key in our EU database. Could you please try to fill in the US web form again with your European billing information?
As soon as this has been done you we will send you a mail confirming the transfer of your US authentication key into an EU one.

Best regards.


yalan soluolar kısacası cevirmilar... aptal herıfler auth key eu databasede yokmus. ulan cevirmediginiz sey nası olcak
iste blizzard.. helal olsun diyecek bisi yok her zamanki gibi
gerekli cevabı vercem..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
YOU'RE JUST LYING AND YOU'RE JUST NOT CONVERTING OUR KEYS...
AND THIS IS BLIZZARD EU SUPPORT.ONE OF THE BIGGEST GAMING COMPANY.
YOUR SUPPORT JUST SUCKS..

YOU ALWAYS SEND THE SAME MESSAGES TO PEOPLE LIKE ME. THEY GOT THE SAME
MESSAGE....

FIRST OF ALL YOU SAY
"but we do not have any registered Beta tester using this
> Authentication Key in our EU database"

PLEASE EXPLAIN ME HOW CAN MY AUTH-KEY CAN BE IN YOUR EU DATABASE !!!!
YOU DID NOT CONVERTED MY KEY SO IT WILL BE NOT..

YOUR SUPPORT SUCKS. I'LL DIRECTLY FORWARD ALL MY CONVERSION WITH EU
SUPPORT TEAM TO BLIZZ HQ. BUT I KNOW THEY'LL ALSO JUST SAY CUSTOMER
SATISFICATION IS IN TOP LEVEL..

THIS IS SO BAD TO SEE A FIRM LIKE YOU LYING AND TO GAIN SOME TIME BY LYING..

YOU DO NOT CONVERT OUR KEYS THAN YOU SAY YOU'R SORRY, BECAUSE MY KEY
IS NOT IN YOUR EU DATABASE..
SO SILLY ANSWER..

JUST SAY US "WE DO NOT MIND YOU.. WE WILL NOT OPEN YOUR FINAL BETA
ACCOUNT ALTOUGH YOU BOUGH THE GAME CAUSE YOUR NOT IMPORTANT FOR US. WE
HAVE LOTS OF PEOPLE PAYING US..."

YOUR SUPPORT SUCKS.. NOTHING MORE TO SAY.....................

I'LL COMPLETE THE FORM OF US, BUT I KNOW THAT MY ACCOUNT WILL NOT BE
OPENED IN FINAL BETA. PROBABLY I'LL HAVE PROBLEM ENTERING IN RETAIL
TOO...
YOU'RE THE BLIZZARD ONE OF THE BIGGEST GAMING COMPANY , ONE OF THE
WORST SUPPORT TEAM..

THAKS FOR YOUR ALL SILLY REPLYS. THEY DID NOT ANSWERED US ANYWAY...

THANKS BLIZZARD. YOU'RE THE BEST................


simdiye kadar olan butun mesajlasmalarımı US teame gondercem ve ne kadar kotu bir support teame sahip olduklarını anlatmaya calıscam.. taıbı kı onlarında verecegi cevap
uzgunuz ama eu'ya mudahele edemıoruz ama emın olunki blizz de customer satisfication bir numara...

.c.k u blizz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu arada bişi dikkatimi çekti bende 15 aralıkta doldurmuşum wepformu raistlinthewiz sende 15 aralıkta doldurduğunu söylemiştin degilmi acaba o günlerde doldurulan maillerdemi problem var diger arkadaşlarda ilk formu doldurdukları günleri yazabilirlermi acaba belkide o günlerde olan bi teknik probleme kurban gittik biz :([signature][hline]Önce Muhabere Sonra Muharebe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 tür webform gördüm ben, bir tanesi sorununu seçip (Billing, Technical, vs.) detaylı bir şekilde yazıp gönderiyorsun. Ben bu formu 2 kere doldurdum, şu ana kadar herhangi bir cevap yok.

Diğer form ise, direk olarak size US Auth Key'i sordukları form, gereken bilgileri giriyorsunuz ve gönderiyorsunuz. Zannedersem 14'ünde doldurdum o formu ve hala herhangi bir cevap yok.[signature][hline]Fear Me..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bana da gelen bişiy yok.Ama anlamadığım bişiy var adamlar nie us web formun doldurun dior.O form da country sadece 4 ülke var.Ayrıca maillerin cevabı nie blling support departmanından gleiyor.[signature][hline]Işığa ulaşmak için bazen zifiri karanlıktan geçmek gerekir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Doldurun diyorlar ise dolduralım o sorun değil de, bence adamlara hakaret eden, aşağılayan ve kötüleyen mailler atmak hiçbirşey değiştirmez.

Sonuçta karşınızda Blizzard var ve inanın bana tek biz değiliz arkadaşlar bu durumda olan, istedikleri neyse yapalım, belki olur..[signature][hline]Fear Me..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

US billing formu doldurmayan arkadaşlara izah edeyim. Burda step 3: billing adres giriyorsun ki burada sadece dört adet ülke belirtilmişki bunların içinde hiç bir EU ülkesi yok. Olduda fake adresle burayı geçtiniz. step 5:billing information. buda oluyorki sizin credi kartı bilgilerinizi gireceğiniz yer. Buraya elinizdeki Türk bankalarından aldığınız credi kartları bi girmeye çalışın. Karşınıza çıkna tekşey. error! . O yüzden dedikleri US formu unutun bence arkadaşlar. Bu sorunu dile getiren bir maili 4 gün önce gönderdim kendilerine lakin cevap alamadık...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fake address hmm? Aşağıda "Detail" olan bölüm (varsa tabi, şu anda o adresi arıyorum, birisi verirse süper olur :)) oraya açıkça "EU Auth Key istiyorum, Türkiye'de yaşıyorum diye belirtebiliriz.

KK için ise, büyük ihtimal ile Sanal Kartınız ile alabilirsiniz. Yapmanız gereken bir Sanal Kart yaratıp denemek..[signature][hline]Fear Me..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arkadaslar ben bu web formun kapanmasindan yaklasik 1 saat once doldurmustum formu, sizler gibi bende auth key sorunu yasiyordum su an denedim ve gecti key kabul etti :D herkesin tekrar denemesini oneririm :D elim ayagim titriyo valla deisik bi duygu :D[signature][hline]True Love is like a ghost, Everyone talks of it but few have seen it........
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Welcome adventurer,

We have changed all requested US CD Keys so they are available for use on the European realms. This will only work for valid US keys that were sent to us.
All the information for the European Final Beta will be available on our web site www.wow-europe.com

You will have the possibility to register your account for the European Final beta with your valid US key.

See you in World of Warcraft soon!

Blizzard Europe



Gelen cevap şimdi, ama anlamadığım şekilde, hala key geçerli değil diyor.[signature][hline]Fear Me..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Just a quick update, we have a solution in place to help those that emailed us with password / account change requests and we are already clearing the backlog of requests. The web based account management pages are still being worked on though.

If you already contacted us via the support web-form for help in changing passwords or account details, you should be contacted within the next day or two.


Bu sabah yazilmis foruma techsupport tarafindan bu umarim cevrilmeyenler dedikleri gibi 1-2 gun icinde ki bu max carsamba sabahina denk gelio cevrilir.[signature][hline]True Love is like a ghost, Everyone talks of it but few have seen it........
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...