Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 4 #3


Sam

Öne çıkan mesajlar

Komutan said:


Anladım, sen direk duvar yaparak başladığın için sıkıntı yaşamışsın. Ama o videodakinden de kolay bir yöntem var. Önce zemin parçalarını yerleştir. Zemin derken kastettiğim floor; videoda floor kullanmadan direk foundation üzerine koyuyor duvarları ki o daha zor.


Evet yahu sağol, buydu işte aradığım =D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hakkaten ha, karakteri level 15 i gecmis herhangibi birisi bana combatta fo3 te yaptigindan daha farkli yaptigi bir seyi soylesin. neymis su improve etmis combat merak ettim.

booo diye bagirip koseden aniden firlayan feral ghoul arkadaslar midir improvement? :P

bazen kendinizi kaybediyorsunuz ha buyers remorse tan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

horacegoesskiing said:

ayağı sağlam bir beklentiye dayanmayan subjektif arzularınızı yerine getirememesi falloutun ya da bethesdanın kabahati değil. yoksa niye new yorkta geçmiyor ben new yorkda geçse severdim demekten çok farklı değil mesela. turn based olsun ama değişik böyle. sebep? ya 3 ve NV de sen zaten silmiş olmalısın bu seriyi artık kaç yıldır şikayeti bırakıp başka serilere yelken açmak lazım.


hikayenin isleyisi rezaletin otesinde oldugu icin nereye bok aticagimi sasirdim cunku. bu kadar lineer ve ilginclikten yoksun bi hikaye hicbir fallout'da yok. defalarca dedim su sentient synth hikayesinden tonla moral arguman cikar ama Railroad "AMA ONLAR DA INSAN YA :(" diye haykirirken diger factionlar"meh, non human scum" diye kestirip atiyolar. hersey siyah beyaz. new vegas 100'le carpar bu oyunu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

namessar, yine sapla samanı birbirine karıştırıyorsun sen de. aferin, op char yapmışsın bir bethesda oyununda, cidden büyük başarı, ilk defa dünyada biri böyle birşey yaptı sanırım.

"hayır ben hile modunda tek atabilen char yaptım demek ki oyun aynı" demek bir argüman değil. combat nedir, mekanikleri nedir bunları anlıyorsan zaten böyle bir söylevle gelmezsin insanlar açıklamışken esasen combatta neler olduğunu.

ondan anladığın "flank ettim dmg bonusu yok" ise cidden oyunculuğun geldiği noktayı göstermesi bakımından çok vahim ve üzücü bir durum. insanların 2015'te beklentisi 1985'te olan hayali mekanikler demek ki. vah halimize..

hayır, dediğim şey uzuvların ayrı koruma değerleri olması ve bunların npc türüne göre sakatlanabilmesi, kopabilmesi. "kafaya sıktım ölmedi" gibi bir cheese arıyorsan o da fo2'de kaldı çok şükür. senin cheese beklentilerini boşa çıkarmış oyun ki biz keyif alabiliyoruz.

bone, valkyria chronicles'da herkesi sen yönetiyorsun ve oynanış efektif olarak buradaki gibi. sadece bütün ekibi sırayla yönetiyorsun. tomkat'ın dediği başka birşey.

tomkat, ona 88/100 verdiysen sen de eski franchise'ların günümüz oyuncuları için içine edilmesinden sorumlu insanlardan birisin. gelip şurada böyle konuşmak büyük çelişki. xcom eu dumbed down'ın önde gideni bir oyun çünkü tuvalette otururken tablette oynanabilsin diye.

dur bakalım nasıl diyorduk, "xcom eu'ya 70 üzeri veren şuursuzdur". böyleydi sanırım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Namessar said:

hakkaten ha, karakteri level 15 i gecmis herhangibi birisi bana combatta fo3 te yaptigindan daha farkli yaptigi bir seyi soylesin. neymis su improve etmis combat merak ettim.

booo diye bagirip koseden aniden firlayan feral ghoul arkadaslar midir improvement? :P

bazen kendinizi kaybediyorsunuz ha buyers remorse tan.


simdi vurdugunda X cikiyo crosshair'de
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

ondan anladığın "flank ettim dmg bonusu yok" ise cidden oyunculuğun geldiği noktayı göstermesi bakımından çok vahim ve üzücü bir durum. insanların 2015'te beklentisi 1985'te olan hayali mekanikler demek ki. vah halimize..


haha o zaman durum daha da vahim cunku yok oyle bir sey. zira karakter su anki OP haline gelmeden once vats da smg ile bir uzva abaniyordum ornegin. koldan vuruyorum silah falan dusurmuyor arkadas, disarm olmuyor. kafayi sifirliyorum kafasi 0 hp haril haril kosturuyor arkadas, kafaya 0 hp olmasina ragmen abanmaya devam ediyorum hic bir sey olmuyor, taaa ki total hp de 0 olana kadar. hayir nasil improvementsa bu nv de bir uzvu sifirladin mi o uzvu kopartip gebertirdin herifi.

super improve etmisler hakkaten. halbuki flanking teorim bari daha yaraticiydi :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Namessar said:

haha o zaman durum daha da vahim cunku yok oyle bir sey. zira karakter su anki OP haline gelmeden once vats da smg ile bir uzva abaniyordum ornegin. koldan vuruyorum silah falan dusurmuyor arkadas, disarm olmuyor. kafayi sifirliyorum kafasi 0 hp haril haril kosturuyor arkadas, kafaya 0 hp olmasina ragmen abanmaya devam ediyorum hic bir sey olmuyor, taaa ki total hp de 0 olana kadar. hayir nasil improvementsa bu nv de bir uzvu sifirladin mi o uzvu kopartip gebertirdin herifi.

super improve etmisler hakkaten. halbuki flanking bari daha yaraticiydi :P

gene oyunun mekaniklerini anlamadan yorum yapıyorsun ve gene yanlışsın. oyunu sevmesen de en azından inceleyip kavra nasıl çalıştığını.

human düşmanların uzuvları hayatteyken kopmuyor ama sakatlanıyor. bizim karakterimiz buna bir örnek. sakatken accuracy düşebiliyor ve hareketi etkileniyor, bizim gibi. bizim kolumuz sakatlanınca disarm oluyor muyuz? hayır.

limb hp'si toplam hp'den daha az her zaman, senin gibi cheesy combat isteyen birini hayalkırıklığına uğrattığı için bethesda'ya özellikle teşekkür ediyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

. xcom eu dumbed down'ın önde gideni bir oyun çünkü tuvalette otururken tablette oynanabilsin diye.



marathon classic'de oynarken abartisiz 4-5 kere resetlemem gerekti oyunu, bana gore dumbed down falan degildi

ha sen bi oturusta, ilk playthroughunda hic ulke supportu kaybetmeden bitirdiysen tamam yani

tek base ile sinirli kalmamiz benim de hosuma gitmedi, daha genis customization expansionla geldi tam istedigim gibi olmasa da

neresini begenmedin ki EU'nun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tomkat said:

Sam said:

. xcom eu dumbed down'ın önde gideni bir oyun çünkü tuvalette otururken tablette oynanabilsin diye.



marathon classic'de oynarken abartisiz 4-5 kere resetlemem gerekti oyunu, bana gore dumbed down falan degildi

ha sen bi oturusta, ilk playthroughunda hic ulke supportu kaybetmeden bitirdiysen tamam yani

tek base ile sinirli kalmamiz benim de hosuma gitmedi, daha genis customization expansionla geldi tam istedigim gibi olmasa da

neresini begenmedin ki EU'nun

en dumbed down oyunlardan biri tarihteki. senin hangi zorlukta kaç kere kaybettiğinin bir anlamı yok. namessar da aynı hatada, "zorluk=derinlik" gibi abuk sabuk ve hiçbir temeli olmayan bir önerme yapıyorsunuz.

frogger'da 100 kere ölseniz demek o daha derin bir oyun olacak.

nesini beğenmediğimi başlığında anlattım sayfalarca. beğenenlerin hiç "fallout dumbed down" demeye hakkı yok net. konsolizasyon denen kavramın altına resmi basılır o oyunun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tomkat said:

hikayenin isleyisi rezaletin otesinde oldugu icin nereye bok aticagimi sasirdim cunku.


hikayeye bok at mesela. hikayenin işlenişine, temposuna, inanılırlığına, derinliğine vs at atbokunu. elin değmişken rpye ui ye itiraz et. hoşlanmadığın değişen mekaniklere ve hala değişmemişliğinden şikayet ettiğin mekaniklere felan. onlar güzel.

grafikler kötü, kombat kötü eleştirilerini duyunca kriz geçirecek gibi oluyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

canliyken koparamadigim uzvun kopabilmesini napayim ben? olurken ates ettigim degil de random bir tane kopsa ne farkeder?

kolu sifirliyorum ama disarm edemiyorum, neymis penalty alacak. yahu o kolu kaldiramaz normalde. kafayi patlatamiyorum hp 0 lanmazsa? ustune dmg abaniyorum threshold gecmiyor. eee? niye spesific bir seye target edeyim o zaman? donup arkalarini da kacmiyor ki bu herifler vur bacaktan yavaslasin? hatta ilk levellarda zaten saniyesinde dibinde bitiyordu herif. dibine girmis herifi sonra bacagindan vursan ne olacak?

cheese dedigin seye mantik diyoruz. 0 hp ye indirdin mi o kolu, o kol kopacak.

masallah backpedal kiteliyorsunuz mobu. acaip improve etmis ha. offff offf.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tomkat said:


combatta 2006'dan beri gram degisiklik yok.



sam combat kısmını başarıyla cımbızlayıp konuyu oraya cekmiş müthiş valla


oyunda environment bide craft harici HİÇBİRŞEY yok. yok bomboş. istediginiz kadarda eski combat yeni combat diye didikleyin birbirinizi
0 derinlik, elindeki silahı maxla Q ya bas kafaya targetle E ye bas bu kadar. şu anki süpermiş gibi eskisini yermenin manası yok çünki eski dizaynla gayette akıyordu.

olay combatta degil al wikiye yazmışlar
Role-playing (1997-2001)
Action role-playing (2004-present)

su oyundan sonra bi edit lazım sadece action fps yazsınlar artık.

geçtim karakter derinligini, stat derinligi bile yok younda, 4 verin hepsine eşit eşit herşeyi yapıyosunuz 1-2 de bbblehead fln bulup lelrpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Namessar said:

canliyken koparamadigim uzvun kopabilmesini napayim ben? olurken ates ettigim degil de random bir tane kopsa ne farkeder?

kolu sifirliyorum ama disarm edemiyorum, neymis penalty alacak. yahu o kolu kaldiramaz normalde. kafayi patlatamiyorum hp 0 lanmazsa? ustune dmg abaniyorum threshold gecmiyor. eee? niye spesific bir seye target edeyim o zaman? donup arkalarini da kacmiyor ki bu herifler vur bacaktan yavaslasin? hatta ilk levellarda zaten saniyesinde dibinde bitiyordu herif. dibine girmis herifi sonra bacagindan vursan ne olacak?

cheese dedigin seye mantik diyoruz. 0 hp ye indirdin mi o kolu, o kol kopacak.

masallah backpedal kiteliyorsunuz mobu. acaip improve etmis ha. offff offf.

bak gene anlamıyorsun. kopma demiyorum, sakatlanma diyorum. human diyorum. cidden anladığına emin misin mekanikleri? çünkü oyunu hiç oynamamış birisi gibi konuşuyorsun şu anda. bizim charımız için ne geçerliyse human düşmanlar için de aynısı geçerli. bizim kafamız kırılınca charımız ölüyor mu?

neyi hangi durumda yapacağın sana kalmış, düşman dibine gelmeden bacağını kırıp backpedal yapabilirsin ama bu sefer de tomkat üzülür. yapma istersen.

hayır öyle bir mantık yok. bizim kolumuz kopuyor mu?

cheese istiyorsan bu kadar inşallah bethesda her oyununda seni üzmeye devam eder. yaptıkları her oyunda şikayet edeceğini umuyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

tomkat said:

Sam said:

. xcom eu dumbed down'ın önde gideni bir oyun çünkü tuvalette otururken tablette oynanabilsin diye.



marathon classic'de oynarken abartisiz 4-5 kere resetlemem gerekti oyunu, bana gore dumbed down falan degildi

ha sen bi oturusta, ilk playthroughunda hic ulke supportu kaybetmeden bitirdiysen tamam yani

tek base ile sinirli kalmamiz benim de hosuma gitmedi, daha genis customization expansionla geldi tam istedigim gibi olmasa da

neresini begenmedin ki EU'nun

en dumbed down oyunlardan biri tarihteki. senin hangi zorlukta kaç kere kaybettiğinin bir anlamı yok. namessar da aynı hatada, "zorluk=derinlik" gibi abuk sabuk ve hiçbir temeli olmayan bir önerme yapıyorsunuz.

frogger'da 100 kere ölseniz demek o daha derin bir oyun olacak.

nesini beğenmediğimi başlığında anlattım sayfalarca. beğenenlerin hiç "fallout dumbed down" demeye hakkı yok net. konsolizasyon denen kavramın altına resmi basılır o oyunun.


f4'u savunup xcom'a casual demen

lol
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben hala anlamadim. eskiden de kolunu bacagini vurdugunuz adam penalty aliyordu zaten, koparamasaniz da. ustelik silah falan da dusurtebiliyordunuz. masallah burada daha kimseyi disarmlayamadim. (perke baglamıs cunku) ayrıca uzvu kopardiginizda da hp si ne olursa olsun ölüyorlardı. şimdi o uzuv kopmuyor bir türlü. cheese diyorsun, asil su anda oyun hile yapiyor.

improve eden kisim nerede? uzvu cripple etme yeni bir sey degil?eee, nedir yeni olan?

ornegin FO3 te eglencesine dart gun ile kollari bacaklari koparmadan cripple ederdim. yeni bir mekanik degil ki bu?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Namessar said:

backpedal kite ile yetinmiyorsunuz, ustune bir de artik obstacle etrafinda back pedal kiteliyorsunuz :P bayiliyorum boyle improvementlara.


fanatiklerle tartismak boyle bisey iste

hala humanlarin uzuvlari kopmaz, overlordlarimiz oyle buyurmus gibi argumanlarla geliyolar.

disarm skill'i almazsan o silahi birakmiyolar kol hp'i 0 olsa bile

yani kafa disinda bi uzva calismanin mantigi yok, VATS sadece head'e nisan alip ekstra dmg vurmaktan baska bi ise yaramiyo

lol bi de tips&tricks kismina yazmislar dusmanin kacmasini istemiyosaniz bacagina calisin diye. ben 30 saatte 1 tane kacan dusman gormedim, zaten 2 saniyede oldukleri icin kacmalarina da gerek yok. full stealth sandman 1 handed pistol buildiyle onune gelene 1 shot atiyosun difficulty farki gozetmeksizin
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...