barbu Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 2018'de mi ne aşlayacakmış bütün araçlara uygulanmaya TR'de de. ama 40 kat fazlası olunca ABD'nin, Türkiye de olsak o kadar fark yoktur heralde diye düşünüyor insan. ABD'nin 40 kat kadar aşısır fazlası ise burada da patlıyor olması lazım. :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
barbu Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 VW süre süre ciğerler söndü keke :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
deadwoll Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Abi marka değeri zarar gördü VW'nin eşek kadar, herkesin ağzında VW şöyle böyle yaptı olayı var. Şu an ceza meza olmasa bile sırf ismi lekelendiği için bile kol gibi girdi adamlara. Dizeli, benzinlisi, EU5'i 6'sı değil olay. O yüzden Türkiye'de satışları da düşer, ikinci eli de. Xeşke az biraz daha ekleyip Auris alsaydım :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Selam, Bence satışlar ciddi miktarda düşmeyecek TR pazarında. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 abi buna el atmışken yol bilgisayarındaki tüketim değerlerine de el atsınlar. onda da var bi ipnelik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Http://www.youtube.com/watch?v=Cdif-zK4z14 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasBock Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 abi çok iyi ya skandal üstüne skandal geliyo bizim haberlerde bi bok yok. otomotivin getireceği kriz kimsenin mikinde değil anlaşılan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Hitler trusted us! Why won't you? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
atesbenicagiriyo Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 euro düşsün bari almanya karışsın dolar düşsün tatile çıkamadık Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
guncel Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 BonePART said: İyide abi Türkiyeyi etkileyen bir durum değil ki bu? Türkiyede katlı emisyon yasası bile yok zaten. Yani belirli emisyonlu arabalar belirli noktalara girebilir durumu bile yok. Zannetmiyorum ki normal emisyon değerlerinide aşsın Türkiyede. Cayır cayır mazot yakan arabalar bile geçiyo testleri. katalog değerlerinin yalan olması sorun her türlü tazminat sebebi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriarty Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 paramecium said: Selam, Bence satışlar ciddi miktarda düşmeyecek TR pazarında. Saygılar. ben satışların artacağına inanıyorum türkiyede buraya not düşeyim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Artsın diye hükümet desteği bile gelir AKP tek başına seçilirse. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kizillelma Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 29, 2015 Hollanda da satışları durdurdu.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 volkswagen bir sey uretmiyor turkiye de ve ihrac etmiyor. dogal olarak bizi o bakimdan sirket olarak girecekleri bir kriz etkilemeyecek. kalipcilar falan yan sanayi belki diyecegim, onlar da agirlikli renault ve tofasa calisiyor. hani otomotiv sektor geneli bir imaj zarari gorurse tum avrupada ve tum markalarda satislar duserse, otomaobil uretim ussu bir ulke olarak ancak belki o zaman. ancak gazetelere bakarsaniz turkiye dahil tum avrupada araba satislari zirve yapti seklinde sektorun kalanini boostlayan algi haberleri coktan basladi. aslinda bu isten tek etkilenecek dogus, o da cok ekonomik olarak umrumuzda degil zira ithalatci. zaten tek yaptigi cari acik yaratmak. aksine meksikadan ithal ediliyor diye jetta ya ek vergi koymaya bile kalktik, ulke olarak o kadar rahatsiziz VW den. sadece dogus otomotiv isten adam cikarsa can yakar o kadar. istihdam kaybi hele bir de farkedilebilir goz onunde bir sirkette olursa hukumetin hosuna gitmiyor. ancak benim ongorum birak turkiye de satis kaybetmeyi aksine satislari hizlanacaktir. zira bizde emisyon kimsenin s@#$#@$ de degil afedersiniz, cunku ona bagli bir vergi sistemimiz yok cevreciligi umursayan da yok. aksine satilamayani buraya gonderirler de 6 aylik bekleme sureleri 1 aya iner, donanimli araclar uygun fiyatlara belki gider diye ellerini ovusturan bekleyen adamlar var burada. aksine memleketin isine gelmis bile olabilir bu olay. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 İsim yokken forum okurken henuz editlenmemis Namessar wot una denk gelirsem affetmeden ss aliyorum. Kendisi 6 defa daha okuyup 5 defa daha editlemeden once nereleri degistirecegini tahmin etmek zamanin hizli gecmesine sebep oluyor. (tu) ama yine hakli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Sırf Bosch'un türkiyede epey yatırımı var. Yüzlerce insan çalışıyor, Bursa'daki fabrika dünyadaki en büyüklerinden biri. VW'nin bu olayında Bosch'un bizzat bir muhabbeti olduğuna eminim. Direkt ya da dolaylı olarak Bosch'un sıkıntıya düşmesi de problem yaratmaz mı bizim için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 KHaRoN said: İsim yokken forum okurken henuz editlenmemis Namessar wot una denk gelirsem affetmeden ss aliyorum. Kendisi 6 defa daha okuyup 5 defa daha editlemeden once nereleri degistirecegini tahmin etmek zamanin hizli gecmesine sebep oluyor. (tu) ama yine hakli. genelde devrik cumleler ve noktalama isaretleri. bir de kelime vs ekleyerek soylem zenginlestirme :p 180 derece cark etmem yani Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Boş ben 2007de uyarımı yaptım der çekilir kenara. Bıçağı ekmek kesmek için kullansalardı argümanı yeter. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 "roket adam" said: Sırf Bosch'un türkiyede epey yatırımı var. Yüzlerce insan çalışıyor, Bursa'daki fabrika dünyadaki en büyüklerinden biri. VW'nin bu olayında Bosch'un bizzat bir muhabbeti olduğuna eminim. Direkt ya da dolaylı olarak Bosch'un sıkıntıya düşmesi de problem yaratmaz mı bizim için. bosch bir cok markaya uretim yapiyor. sadece vw ye bagimli olsalar haklisin. etkilenirler ama turkiye ye kadar dalgasinin varacagini sanmiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Selam, axedice said: Boş ben 2007de uyarımı yaptım der çekilir kenara. Bıçağı ekmek kesmek için kullansalardı argümanı yeter. Aynen, Bosch zamanında uyarmış. Sonuçta adamlar tedarikçi, senin nasıl uygulama yapacağına karışamaz ki. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Namessar said: volkswagen bir sey uretmiyor turkiye de ve ihrac etmiyor. dogal olarak bizi o bakimdan sirket olarak girecekleri bir kriz etkilemeyecek. kalipcilar falan yan sanayi belki diyecegim, onlar da agirlikli renault ve tofasa calisiyor. genel olarak ağırlık ford ve tofaş olsada 3. sırada genel olarak vwdir en azından bursa olarak rahat söylüyebilirim. Bizim bile en az vw'e direkt olarak 4 projemiz var. Yani vw battı diye bizde mi batacaz olgusu biraz yanlış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 NolaxThensbane said: Namessar said: volkswagen bir sey uretmiyor turkiye de ve ihrac etmiyor. dogal olarak bizi o bakimdan sirket olarak girecekleri bir kriz etkilemeyecek. kalipcilar falan yan sanayi belki diyecegim, onlar da agirlikli renault ve tofasa calisiyor. genel olarak ağırlık ford ve tofaş olsada 3. sırada genel olarak vwdir en azından bursa olarak rahat söylüyebilirim. Bizim bile en az vw'e direkt olarak 4 projemiz var. Yani vw battı diye bizde mi batacaz olgusu biraz yanlış. netur projeler? ic tuketim icin yan sanayi parca mi? kalip mi? sonucta dogus 1 sene araba satamasa bile VW marka filo araclari bile tek basina yan sanayiyi surdurecek hacimdedir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
barnacle Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 biz full vw gruba çalışıyoruz, bakalım nolcak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 1, 2015 dış trim parçaları gibi şeyler aman aman şeyler değil büyük firmalar için ama tier1 fabrikalar için önemli para kaynağı bunlar. Olayı sadece ana sanayi olarak düşünmemek lazım en basidinden tofaşın bir projesinin 6ay ertelenmesiyle bursanın yarısı işsiz kalmıştı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriarty Mesaj tarihi: Ekim 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2015 dogus oto: volkswagen grubu markaları tarafından yapılan açıklama uyarınca; etkilenen araçlar dahil olmak üzere türkiye'de satışa sunulan tüm araçlarımızın ülkemizin resmi mevzuatlarına, sürüş ve yol güvenliğine uygun olduğunu belirtiriz :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar