Jump to content
KuddusiMavra

Avrupa Basketbol Şampiyonası

Öne çıkan mesajlar

§ 30 Aug 2015, 05:42
Hataya 4 ülkenin ev sahipliğinde başlayacak.
Burada turnuvayla ilgili haberleri paylaşalım.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Aug 2015, 19:56
Bizim grup bomba.İtalya,İspanya,Almanya,İzlanda,Sırbistan. Güzel maçlar olacaktır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 30 Aug 2015, 20:35
izlanda nın önünde bitiririz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 31 Aug 2015, 10:27
İtalya,İzlanda ve Sırbistan'ı yeneriz diyorum.
Almanya ve İspanya bizi yener.

Savunmayı unutmazsak yani Türk basketbolunu var eden konunun savunma olduğunu hatırlarsak turnuvada yine çeyrek final görürüz.

Yoksa rezillik olur.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 07:27
maçları yayınlayacak bir tv kanalı var mı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 08:09
Bu takım fazla tecrübesiz şuan sırbistanı yenemez. Fakat bu turnuva için şunu unutmamak lazım hidayetli ersanlı kerem tunçeri ve bi ton kaliteli oyunculu dönemimiz sona erdi , şimdi yeniler gelecek ve 1 veya max 2 turnuva daha gelişecekler ondan sonra yardırırız yine.

edit : Aslında enes kanter olsa çok çok büyük fark yaratır şu kadroda , evet 2010 dünya kupasında muhteşem bir fark yaratamazdı ama şuan şu çaylak kadroda onun varlığı çok fark edilirdi , siyasi sebeplerden basketbolcumuzu kaybediyoruz çok saçma.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 10:06
maçlar ntvspor'da.

son 1 dakikayı oynamak konusunda büyük sıkıntısı var takımın.
O sorunu hallederse bizim takım bu grupta iş yapar.

İtalya'yı çok güçlü görünen kadrosuna rağmen 50 küsür sene sonra ilk kez bir resmi maçta yenerek turnuvaya başlayacağımızı umut ediyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 12:10
olay ergin ataman da bitiyor. izlanda dışında üstün olabileceğimiz tek ülke yok, coaching ile ekstra işler yapıp maç çalabilirsek ancak üst tura çıkar orada da fransa falan gelir bizi süpürür.

enes ve ömer'e rağmen sorunlar var deniyordu, şuan uzun rotasyonu evlere şenlik. semih erden, barış hersek falan süre alıyor. bunlarla çok zor...

tarihin en zor avrupa kupası grubu diyor herkes, sadece tr için değil gruptaki herkes için deniyor. Kupanın en iyi grubu vs. deniyor. Bakalım ne boklar dönecek.

Enes'i alsalardı çok iyi olurdu, savunma fakiriyiz zaten onu aşamayacağız da en azından hücumda güvenilir bir el daha olurdu...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 13:56
Şuanki izlanda maçında gördüğüm kadarıyla izlanda kısa oyuncularıyla bizim pota altını kevgire çevirir,semih insallah gününde olurda birşeyler yaparız

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 14:44
miyaw33 said:

Şuanki izlanda maçında gördüğüm kadarıyla izlanda kısa oyuncularıyla bizim pota altını kevgire çevirir,semih insallah gününde olurda birşeyler yaparız

3. Periyodun ortasında evden çıktım.
11 sayı gerideydi İzlanda.
Ne oldu sonuç?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 15:15
Almanya aldi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 17:18
Sırbistan ispanya maçı satranç maçına döndü.Kacirmayin zamanınız varsa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 17:27
sırbistan böyle oynarsa kimse duramaz karşısında

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 17:31
bjelica :(

nba'de de sokuşa devam et olm

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 17:48
İspanya aynı noktadan leblebi gibi 3lük yerken baya bayaa kilo verdim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 18:20
Bjelica ne kadar sogukkanlı kaldı maçta,oyunun mvp siydi ama maçı alan nedovicti,adam 8-0 lık seri yaptıgı anda ıspanya düştü.İspanyanın şu maçı almasını kimse istemıyordu,alman seyırcıler bıle sırbıstanı destekledi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 18:23
Sırplar iyi ya, maç epeyi çekişmeliydi zaten :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 19:24
İtalya'ya karşı iyi gidiyorlar aman nazar değmesin :D

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 19:25
Bizim takım yetenek açısından Hidayet'li, Memet Okur'lu, İbo'lu takımdan çok geride ama...

Abi takım hücumda hareket ediyor. Bayaa bayaa top elinde olan olmayan herkes hareketli. Yetmiyor deli danalar gibi tam saha pres yapıyorlar. Daha ilk çeyrek, İtalya yetolaştı yıllar içerisinde falan ama çok iyi oynuyolar lan. 1 periyotta 8 asist yapmak çok iyi.

Lan övüyoruz ama kursağımızda bırakmayın.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 19:26
sınır tanımadılar ya sırplar ucluk atarken iyi oldu gotu kalkik ispanyollara

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 19:49
kesin kaybedicez. 2. devre 50 sayı atmamıza imkan yok. adamlar istedikleri zaman çatır çatır atıyorlar. savunmaları berbat. onu toparlarlarsa gg

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 19:51
ilk period tadindan yinmedi ya. ersanin topkaybi ve 3. faulu direk takima yansidi yoksa 10 uzeri farkla girerdik yariya

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Sep 2015, 19:53
olm takımda zenci varmış lan bizim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap



×
×
  • Yeni Oluştur...