Silphatos Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 supreme altı konuşmasın ya, mönünü yiyip önce adam vur. sonra yine konuşursun hobi olarak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
applev0dka Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 1 aydır cs oynamıyordum. bugun bi girdim 4 rus geldi takıma hayattan soğudum adam falan vuramıyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonfire Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 format attım fps 60 a düştü. Tüm driverlar tamam, tertemiz kurulum neden böyle olduki şimdi bu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
applev0dka Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 ayarlar değişmiştir ingame onlara bak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonfire Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 hangi ayarı değiştirirsen değiştir 290 fps den 60 fps ye düşmez ki full+full oynuyordum 290 ile hadi arada 250 ye düşsün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 nvidia experience 4k upscale yapmış işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 optimize olarak çalıştırmayın şu oyunu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 nvidia experience yüklemeyin hatta, nasa pcm olsa yüklemem o dandik programı. ayarları kendi değiştiremeyen console pleblere yapmışlar onu. sadece shadow play için lazım oluyo arada yükleyip siliyorum. keşke shadowplayi standalone yapsa allahsız envidya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonfire Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 experiance de performans seçili. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
k1nJo Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 fps_max 60'tır :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonfire Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 yok 60 yaparmıyım, kendi ayarlarım zaten geldi d ye atmıştım. fps geçişlerde falan 299 oluyor ama oyunda 90 kafayı yiyeceğim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
k1nJo Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 v-sync falan açıktır belki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonfire Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 höldür kopyalama yaptım steam görmüyor cs yi uğraştıracak beni. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
k1nJo Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 oyunun içinde de var abi vsync ayarı oraya bak en azından. ki zaten ekran kartı ayarında ya kapalıdır ya uygulama ayarı neyse onu uyguluyordur muhtemelen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Promenader Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 geforce experience söylemeden optimize ediyo mu ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonfire Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 140 fps kadar twerkledi ama 290 olmadı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Silphatos said: supreme altı konuşmasın ya, mönünü yiyip önce adam vur. sonra yine konuşursun hobi olarak bunu diyen adam nova maçlarında averaj novalardan farksız oynayan biri. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 nova neydi ki min kuslarla oynadim, yine alice olup delige dusmusun bonec Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sipeyskeyk Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Bone u kim mod yaptı lan :)) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 ben hep moddum zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 RTE'nin başkan olduğu bir ülkede Bone'un FPS alan yetkilisi olması gayet normal bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 http://www.mememaker.net/static/images/memes/2560762.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sipeyskeyk Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Ahahahah :) dyna nın eli falan kaymış olmasın olm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 siz daha portakalken bonec moddu burada da canı sıkılıp gitmişti, ezikleriz bonbonu ama orada yanlışlık olmasın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
k1nJo Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 1.6 gb update gelmiş yeni operation, nuke vs vs https://www.reddit.com/r/GlobalOffensive/comments/46cpyf/major_counterstrike_global_offensive_update_for/ [OPERATION WILDFIRE] – Operation Wildfire is LIVE: http://blog.counter-strike.net/operationwildfire — Seven community maps available in Competitive Matchmaking as well as other game modes via the Operation Wildfire map group – The Operation Wildfire Access Pass ($5.99) is now available giving access to the following features: — The Operation Wildfire coin, upgradeable through the completion of challenge missions — An Operation Journal that tracks your stats in official competitive matches and includes a Friends Leaderboard — The cooperative Gemini Campaign, featuring replayable missions with individual mission leaderboards. — The Wildfire Campaign, featuring 30 missions in Casual, Arms Race, Demolition, and Deathmatch modes. — Blitz Missions, global events that grant bonus XP for completing a specific action (must be Private Rank 3 or above to participate in Competitive Blitz Missions). — Access to weapon drops from Operation collections: Cobblestone, Cache, Overpass, Gods and Monsters, Chop Shop, and Rising Sun — Exclusive access to the Operation Wildfire Case featuring 16 community-created weapon finishes and the all-new Bowie Knife. – Nuke has returned (available in Matchmaking included in the Operation Wildfire map group). For more details, visit: http://blog.counter-strike.net/reintroducing_nuke [GAMEPLAY] – ARMS RACE — The leader’s glow in Arms Race no longer shows through walls. — M4A1-Silenced has been added to the rifle section of available Arms Race weapons. [UI] – Fixed AWP icon to better represent the weapon’s silhouette. – The English string “ALIVE” in the playercount hud element is now a localized token. – Inventory filter for All Weapons now filters out display items and music kits correctly. – Inventory sorting by Quality now better groups items within the same quality by their slot. – Updated the Nuke loading screen icon. [MISC] – Fixed particle rain not following the “in eye” player if you were spectating someone. – Detail sprites (like grass) have been improved so many more can be rendered for much cheaper. [SDK] -[vbsp.exe] increased MAX_MAP_ENTITIES to 20480 from 16384 to compile bigger maps. – Maps can have multiple radar images based on player height. – Added several features to support a new mission type: Co-op Strike (game_type 4, game_mode 1) — Added Co-op Strike items: Heavy Armor, Tactical Awareness Grenades, and Medi-Shot. — Added new spawn point (info_enemy_terrorist_spawn) for use in Co-op Strike missions to spawn enemies which can specify somethings like unique models, loadouts, behavior, etc. — Added an Exploding Barrel entity for use in the Co-op Strike missions. — func_hostage_rescue entity is now able to be disabled. — Added a Heavy Phoenix enemy. – Added item_coop_coin entity that displays how many (of 3) you’ve collected. — In Co-op Strike mode, bots will no longer try to path through “blocked” nav areas. — Bots can be set to “asleep” in Co-op Strike mode and they will stay put until they see an enemy, take damage or are the last enemy alive. — Added a game_coopmission_manager entity to help manage and relay data to other entities/vscript for Co-op missions. – The game_player_equip entity has been updated to allow maps to give any weapon to the activator with an argument. – prop_door_rotating now blocks nav when closed, locked and unbreakable. – Fixed an assert in prop_door_rotating where it tried to play a “locked” activity regardless of it had it when the player used it when locked. – Added OnFirstPickedUp, OnDroppedNotRescued, OnRescued outputs to hostage entities. – Added a convar (mp_c4_cannot_be_defused) that when enabled, prevents C4s from being defused. – Resurrected the HL2 env_gunfire entity. – Added two new convars for managing dropped weapons — weapon_auto_cleanup_time “If set to non-zero, weapons will delete themselves after the specified time (in seconds) if no players are near.” — weapon_max_before_cleanup “If set to non-zero, will remove the oldest dropped weapon to maintain the specified number of dropped weapons in the world.” – Added a third option to mp_death_drop_grenade which makes all held grenades drop on death (used in Co-op Strike) – Updated weapons in Hammer fgd to use weapon models that match the ones used when spawned in the world. Plus added some missing weapons. – Added env_sprite_clientside entity which is just a clientside sprite (doesn’t use edicts). [MAPS] – Nuke — Now available in Competitive Matchmaking, and other game modes in the Operation Wildfire Map Group – Cache: — Fixed DM spawns — Improved radar polish — Improved visual polish — Added physics to fence in Sun room — Fixed numerous “pixel walks” — Fixed one-way wallbang at mid (thanks TomCS!) — Fixed fencing at T-spawn being non-solid (thanks JoshOnTwitch!) – Mirage: — Removed wall-lamps that blocked visibility from ticketbooth to mid in bombsite A — Removed shelf inside market near bombsite B (thanks TheWhaleMan!) — Added a plywood board to bomb-crate in bombsite A to make throwing grenades under scaffolding more consistent – Slight adjustments to Safehouse, Lake, and Shoots Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar