Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Legion Ana Konu


yekeyeke

Öne çıkan mesajlar

İlk halide bize iyi geliyordu, vanilla tbc sadece 40 kişilik raid yapan guildlarda ve genelde hardcore olarak oynayabiliyordunuz. Content göremeyen yığınla insana yazık oluyordu.

LFR o yönden fena değil, hiç olmazsa görebiliyorlar artık. Mekaniklerin aşırı kısılması herşeyin sadeleştirilmesi kısmı pek olmadı bence. Her expansion statları attılar, atılacak pek bir şey kalmadı (versatility bir halta yaramıyor onu atsınlar mesela :p) . Talent treeler bence çok güzeldi adam gibi yapılsa bayağı iyi olurdu onun yerine 3 talentdan birini seçe geldi oyun.

Böyle diyoruzda rakip de yok işte. Wow öncesi oyunlarda genelde xp grind üstüneydi. Şimdi xp grindli yapsanız çoğu insan burun kıvırır. Beklentilerde değişiyor işte.

Yenilik bence en çok beklenilen şey, şu expansionda yeni feature olarak anca artifact çıkması hayal kırıklığı bence. Wod un yenilik yönünden rezalet olduğunu düşününce ben bunla bayağı uğraşırlar diyordum. Race di class dı yeni profession du sceondary skill di vs diye. Ama yok sadece 1 class var. Oynanır mı oynanır tabi ama çıktıktan 1 sene sonra falan yine aynı muhabbetlere başlarız gibi geliyor :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

ISLAK RÜYALAR

toggie said:

Oyun mekaniginden kasıt ne, ne bekliyodunuz ki anlamadım ben?


siege mekanikleri olabilirdi. custom guild vs guild kale inşa edip, instance içinde fix sayılarla saldırmak savunmak. pillage, loot eklenebilirdi.

mortisin yazdığı gibi gw2'deki silah/ability tarzı bir şey gelebilirdi.

gerçek anlamda housing gelebilirdi, wildstar'daki gibi.

non-instanced social hublar kurulacak ve rp promote edecek şehirler kurulabilirdi. plotları kiralama ve customize etmek gelebilirdi. shop açma, guild showoff, tavern kurma sky is the limit. oyuncunun eline tool verebilirlerdi.

level yapısına revamp gelebilirdi. 100'u 110 yapmak yerine.

her class için hero class seçimi gelebilirdi. warrior sadece warrior olmaktan çıkıp arcane veya rogue tarzı bir kırılıma gidebilirdi örnek olarak. blademaster veya spellbreaker gibi.

blok, parry sistemi daha interaktif hale getirilebilirdi. threat sistemi düzeltilebilirdi. tanklık no brainerlıktan çıkıp daha responsive bir hale gelebilirdi.

casterların tıklayıp büyü atmalarına extra layer eklenebilirdi. cast timelar statik olmaktan çıkartılıp, büyülerin customize edilmesi gelebilirdi.





Generic adam suark haklı, şu dediklerin yeni oyun olursa gelir, 10 yıllık oyuna ek görev paketi geldiği gerçeğiyle bi yüzleşelim önce.

Laurelin de haklı subslar aşırı düşünce HERŞEYİ KOYALIM kafasıyla yapmışlar gibi duruyor bazı şeyler, aynı anda hem illidan hem artifactler direk BL xpac falan. Bundan sonra lichkingi yeniden getirirlerse iyi komedi olur tabi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hepsini bir anda yapmalarını kimse beklemiyordu abi zaten. 10 yıl yani. hiç mi yeni mekanik gelmez oyuna. tamam motor eskide. adamlar yıllarca kamyon yüküyle para kaldırdı oyundan. engine update edilirdi bir şeyler yapılırdı. olay dönüp dolaşıp wow'un blizzardın sırtında aslında küfeye dönüşmesine gelir. gelir gider dengesinde çok gereksiz ağırlık yapıyor. adamlar yatırım, kaynak ayırmak istemiyorlar ki business perspektifinde haklılar yani. kart oyunu yapıyorsun, production ucuz maintenance ucuz tıkır tıkır para kazanıyorsun. aynı şekilde no brainer mobalar.

neden devasa projeye yatırım yapıp, geri dönüş için riske giresin ki.

eğer "ne yapılacaktı ki" derseniz milyon tane şey sayarım şurada. blizzardın hem kaynağı vardı hem de creative ekibi. adamlar sektördeki en iyi developerlara sahip. en iyi gençleri de topluyorlar (wildstardan bir sürü adam aldılar proje istendiği gibi gitmeyince).

obj biçseler yaparlar, obj olmuyor hiçbir zaman.

ondan sonra işte legion çıkıyor.

üzücü benim gözümde. wowun yeri ayrı çünkü. blizzard hep bunu yapıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Buradan nagalara da bağlayabilirler,

http://media.mmo-champion.com/images/news/2015/august/thumb/Athissa-still.jpg

açıklamada titan artifact aradıkları söyleniyor.

Tidemistress Athissa - Queen Azshara, former leader of the ancient night elves, rules the naga with supreme authority. Her servants are many, but few can match the fanatical devotion of Athissa. At her queen's command, she is poised to lead a massive naga army into Azsuna, a region rumored to hold a long-lost titan relic of power. Nothing will stand between Athissa and this prize—not the cursed night elf spirits who haunt the land nor the Horde and Alliance forces that are gathering on the Broken Isles.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet yeni expansion a geçiş için. Azhara diyip duruyorlar ya işte.

Illidan Stormrage - After the fall of the Black Temple, the corpse of the lord of Outland, Illidan Stormrage, disappeared. No one knows the true fate of Illidan's remains, but legend holds that Warden Maiev Shadowsong took his broken body to the Vault of the Wardens so that Illidan's dark, lingering soul could suffer the rest of his eternal sentence—along with his followers, the feared Illidari. Justice to be forever served…


illidan a ada ölmemiştir geyiği yaptık dün duyurulmadan evvel. Al işte Maiev yaptı diyor heuahe.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sparkcaster said:

axedice said:

Adam bi sayfa yazmış orda gelebilecek mekanikleri, 1 sayfa da ben yazarım daha. Oku biraz oku deve seni.

Nagalar geldi işte zaten? Hatta southseas xpacte beklenen haliyle birlikte geldiler satyrlerle birlikte falan.

mekanik değil oradaki şeylerin yapılabilecek olanları, içerik


tank mekanikleri niye değiştirilemesin. taşa mı kazımışlar kodları?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

blizzardin senelerdir kazandigi para nereyemi gitti?


http://i.imgur.com/HUxizpG.jpg



less is more!

nagalarda ben soyliyorum iste azshara son boss olucak diye, kimse outurup hem underwater zoneda oyun oynamaz, yapmasi zor oynamasi cile, denediler ve tutmadi

illidan in redemption hikayesi olucaksa zaten azsaharaya baglamalari gerek, xavius azsharanin yancisi zaten ve illidan ise war of ancientstaki olaylarin merkezindeki adam zaten ve nagalarla iletisim halindeydi, supriz degil hani son bossun o olucak olmasi cunki hikaye orgusu oraya getiricek, azeroth da guldan noobuna gelene kadar legion in en buyuk yancisi azshara zaten, sargerasla evlenicem diye kasiyor 10000 yildir fsdsffds old god corruptioni saymiyorum bile
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

Sparkcaster said:

axedice said:

Adam bi sayfa yazmış orda gelebilecek mekanikleri, 1 sayfa da ben yazarım daha. Oku biraz oku deve seni.

Nagalar geldi işte zaten? Hatta southseas xpacte beklenen haliyle birlikte geldiler satyrlerle birlikte falan.

mekanik değil oradaki şeylerin yapılabilecek olanları, içerik


tank mekanikleri niye değiştirilemesin. taşa mı kazımışlar kodları?

ya wow motoruyla guild wars motorunu mu karşılaştırıyorsun?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bombilo said:

Narius said:

Eski threat sistemi kötüydü baya threati kaldırıp tanklar için am eklediler. Bossa vurcam diye threat beklemek kadar sinir bozan birşey yoktu dps için ki o da threat reductionı az olan birkaç classı çok fazla etkiliyordu.


işte zaten yeni sistem tam senin kafandakiler için yapıldı ya


Senin kafan derken oyun kolaylaştı falan filan onu kasettin muhtemelen ama dediğim gereksiz mekanikleri kaldırıp combatları daha zor tasarladılar daha iyi oldu.

Sırf class yüzünden dps kesmek, salvation-vigilance dilenmek oyunu zorlaştıran ya da kompleks yapan değil anca can sıkan bir mekanik.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:


siege mekanikleri olabilirdi. custom guild vs guild kale inşa edip, instance içinde fix sayılarla saldırmak savunmak. pillage, loot eklenebilirdi.

wowun motoru buna yetmiyor, önceki mass pvp örnekleri hayvani lagle sonuçlandı, instanced custom guild kale olayı baya boktan bkz conan
wow hiçbir zaman pvp oriented olmadı.

mortisin yazdığı gibi gw2'deki silah/ability tarzı bir şey gelebilirdi.
çok karışık olduğu için skill sayılarının azaltıldığı bir oyundan bahsediyoruz lel

gerçek anlamda housing gelebilirdi, wildstar'daki gibi.
wildstarda nasıl bilmiyorum ama al işte garrison var ona da ağlıyosunuz?

non-instanced social hublar kurulacak ve rp promote edecek şehirler kurulabilirdi. plotları kiralama ve customize etmek gelebilirdi. shop açma, guild showoff, tavern kurma sky is the limit. oyuncunun eline tool verebilirlerdi.
themepark

level yapısına revamp gelebilirdi. 100'u 110 yapmak yerine.
elaborate

her class için hero class seçimi gelebilirdi. warrior sadece warrior olmaktan çıkıp arcane veya rogue tarzı bir kırılıma gidebilirdi örnek olarak. blademaster veya spellbreaker gibi.
1 hero class ı bile dengeleyebilmek için 3-4 sene harcayan bir firma blizzard. geç.


blok, parry sistemi daha interaktif hale getirilebilirdi. threat sistemi düzeltilebilirdi. tanklık no brainerlıktan çıkıp daha responsive bir hale gelebilirdi.
oyunun motorunu değiştirmeden aktif block parry nasıl yapçan?
interaktif nedir?

casterların tıklayıp büyü atmalarına extra layer eklenebilirdi. cast timelar statik olmaktan çıkartılıp, büyülerin customize edilmesi gelebilirdi.
glyphler?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lan yazarken düşündüğüm şeyler alıntılayıp derinlemesine analiz yapıyorsun. ne gerek var. tank mekaniklerini değiştirmek için bir sürü şey yapabilirler. bunu illa guild wars ile kıyaslamamak gerek. örnek olarak var olan dodge mekaniklerini (skill olarak olan monkta vs.) movementa çevirebilirler. hatta skill ile kısıtlayıp, zaman pencereli bile yapabilirler. al sana dodge'a ekstra layer spastik gibi leap yapmadan, veya 3. target bekleyip charge yapmadan boss kontrolü kaybetmeden.

iki tank konseptini derinleştirebilirler. 10 sn lik pencere ile 1. tank bir skilli aktif ettiğinde 15 yard içinde 2. tank aynı skill i aktif ederse sinerji oluşur.

al sana koordinasyon, zamanlama, player skill layerı.

positioning daha aktif dahil edilir. iki tank birbirine aktif pasif bonus verebilir. zamanlama ve positioningle. shield kullanımı daha aktif hala getirilebilir. kısa cd'li ve durationlı aktif blok gelebilir.

fightlarda buna göre tasarlanır falan falan.

yapılmak istenilse bizim paticik forumlarında işin arasında yazdığımızdan bin kat daha derin ve creative olanını blizzardaki adamlar düşünür zaten.

olayı "guild wars mu olsun" "guild wars ile mi kıyaslıyorsun" a çekmeye gerek yok.

her mekanik değişikliği motor değişikliği gerektirmiyor.

veya social hub ekleyip, önceden belirlenmiş plotlara ev koyup customize etmek oyunu sandbox yapmıyor. herifler dalaran getiriyor yine social hub olarak. şaka mıdır nedir yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Spark abi tam bi şirkette hiç istenmeyecek bir NO adamısın. Herşeye hayır diyip Fikir çürütmek çok kolaydır abi. Burda bingildak iki saniyede herkesin hoşuna gidecek yeni mekanik fikri oluşturabilse şu an ztn oyun tasarımcısı olurdu. Blizzard in oturup düşünmesi lazım diyoruz ztn. Adamların işi bu. Ne eklenebilir ki abi denmemesi lazim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...