Darksun Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 İlk halide bize iyi geliyordu, vanilla tbc sadece 40 kişilik raid yapan guildlarda ve genelde hardcore olarak oynayabiliyordunuz. Content göremeyen yığınla insana yazık oluyordu. LFR o yönden fena değil, hiç olmazsa görebiliyorlar artık. Mekaniklerin aşırı kısılması herşeyin sadeleştirilmesi kısmı pek olmadı bence. Her expansion statları attılar, atılacak pek bir şey kalmadı (versatility bir halta yaramıyor onu atsınlar mesela :p) . Talent treeler bence çok güzeldi adam gibi yapılsa bayağı iyi olurdu onun yerine 3 talentdan birini seçe geldi oyun. Böyle diyoruzda rakip de yok işte. Wow öncesi oyunlarda genelde xp grind üstüneydi. Şimdi xp grindli yapsanız çoğu insan burun kıvırır. Beklentilerde değişiyor işte. Yenilik bence en çok beklenilen şey, şu expansionda yeni feature olarak anca artifact çıkması hayal kırıklığı bence. Wod un yenilik yönünden rezalet olduğunu düşününce ben bunla bayağı uğraşırlar diyordum. Race di class dı yeni profession du sceondary skill di vs diye. Ama yok sadece 1 class var. Oynanır mı oynanır tabi ama çıktıktan 1 sene sonra falan yine aynı muhabbetlere başlarız gibi geliyor :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 bingildak said: ISLAK RÜYALAR toggie said: Oyun mekaniginden kasıt ne, ne bekliyodunuz ki anlamadım ben? siege mekanikleri olabilirdi. custom guild vs guild kale inşa edip, instance içinde fix sayılarla saldırmak savunmak. pillage, loot eklenebilirdi. mortisin yazdığı gibi gw2'deki silah/ability tarzı bir şey gelebilirdi. gerçek anlamda housing gelebilirdi, wildstar'daki gibi. non-instanced social hublar kurulacak ve rp promote edecek şehirler kurulabilirdi. plotları kiralama ve customize etmek gelebilirdi. shop açma, guild showoff, tavern kurma sky is the limit. oyuncunun eline tool verebilirlerdi. level yapısına revamp gelebilirdi. 100'u 110 yapmak yerine. her class için hero class seçimi gelebilirdi. warrior sadece warrior olmaktan çıkıp arcane veya rogue tarzı bir kırılıma gidebilirdi örnek olarak. blademaster veya spellbreaker gibi. blok, parry sistemi daha interaktif hale getirilebilirdi. threat sistemi düzeltilebilirdi. tanklık no brainerlıktan çıkıp daha responsive bir hale gelebilirdi. casterların tıklayıp büyü atmalarına extra layer eklenebilirdi. cast timelar statik olmaktan çıkartılıp, büyülerin customize edilmesi gelebilirdi. Generic adam suark haklı, şu dediklerin yeni oyun olursa gelir, 10 yıllık oyuna ek görev paketi geldiği gerçeğiyle bi yüzleşelim önce. Laurelin de haklı subslar aşırı düşünce HERŞEYİ KOYALIM kafasıyla yapmışlar gibi duruyor bazı şeyler, aynı anda hem illidan hem artifactler direk BL xpac falan. Bundan sonra lichkingi yeniden getirirlerse iyi komedi olur tabi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
smyrnas Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 E bolvar sırada bekliyor işte :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 hepsini bir anda yapmalarını kimse beklemiyordu abi zaten. 10 yıl yani. hiç mi yeni mekanik gelmez oyuna. tamam motor eskide. adamlar yıllarca kamyon yüküyle para kaldırdı oyundan. engine update edilirdi bir şeyler yapılırdı. olay dönüp dolaşıp wow'un blizzardın sırtında aslında küfeye dönüşmesine gelir. gelir gider dengesinde çok gereksiz ağırlık yapıyor. adamlar yatırım, kaynak ayırmak istemiyorlar ki business perspektifinde haklılar yani. kart oyunu yapıyorsun, production ucuz maintenance ucuz tıkır tıkır para kazanıyorsun. aynı şekilde no brainer mobalar. neden devasa projeye yatırım yapıp, geri dönüş için riske giresin ki. eğer "ne yapılacaktı ki" derseniz milyon tane şey sayarım şurada. blizzardın hem kaynağı vardı hem de creative ekibi. adamlar sektördeki en iyi developerlara sahip. en iyi gençleri de topluyorlar (wildstardan bir sürü adam aldılar proje istendiği gibi gitmeyince). obj biçseler yaparlar, obj olmuyor hiçbir zaman. ondan sonra işte legion çıkıyor. üzücü benim gözümde. wowun yeri ayrı çünkü. blizzard hep bunu yapıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Buradan nagalara da bağlayabilirler, http://media.mmo-champion.com/images/news/2015/august/thumb/Athissa-still.jpg açıklamada titan artifact aradıkları söyleniyor. Tidemistress Athissa - Queen Azshara, former leader of the ancient night elves, rules the naga with supreme authority. Her servants are many, but few can match the fanatical devotion of Athissa. At her queen's command, she is poised to lead a massive naga army into Azsuna, a region rumored to hold a long-lost titan relic of power. Nothing will stand between Athissa and this prize—not the cursed night elf spirits who haunt the land nor the Horde and Alliance forces that are gathering on the Broken Isles. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 themeparka ne mekaniği getircen? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 sunumda söyledi zaten nagalarla artifact için içli dışlı olunacak diye de. bağlamaktan kastın yeni exp için mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Adam bi sayfa yazmış orda gelebilecek mekanikleri, 1 sayfa da ben yazarım daha. Oku biraz oku deve seni. Nagalar geldi işte zaten? Hatta southseas xpacte beklenen haliyle birlikte geldiler satyrlerle birlikte falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 evet yeni expansion a geçiş için. Azhara diyip duruyorlar ya işte. Illidan Stormrage - After the fall of the Black Temple, the corpse of the lord of Outland, Illidan Stormrage, disappeared. No one knows the true fate of Illidan's remains, but legend holds that Warden Maiev Shadowsong took his broken body to the Vault of the Wardens so that Illidan's dark, lingering soul could suffer the rest of his eternal sentence—along with his followers, the feared Illidari. Justice to be forever served… illidan a ada ölmemiştir geyiği yaptık dün duyurulmadan evvel. Al işte Maiev yaptı diyor heuahe. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Narius Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Eski threat sistemi kötüydü baya threati kaldırıp tanklar için am eklediler. Bossa vurcam diye threat beklemek kadar sinir bozan birşey yoktu dps için ki o da threat reductionı az olan birkaç classı çok fazla etkiliyordu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 axedice said: Adam bi sayfa yazmış orda gelebilecek mekanikleri, 1 sayfa da ben yazarım daha. Oku biraz oku deve seni. Nagalar geldi işte zaten? Hatta southseas xpacte beklenen haliyle birlikte geldiler satyrlerle birlikte falan. mekanik değil oradaki şeylerin yapılabilecek olanları, içerik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Narius said: Eski threat sistemi kötüydü baya threati kaldırıp tanklar için am eklediler. Bossa vurcam diye threat beklemek kadar sinir bozan birşey yoktu dps için ki o da threat reductionı az olan birkaç classı çok fazla etkiliyordu. işte zaten yeni sistem tam senin kafandakiler için yapıldı ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Sparkcaster said: axedice said: Adam bi sayfa yazmış orda gelebilecek mekanikleri, 1 sayfa da ben yazarım daha. Oku biraz oku deve seni. Nagalar geldi işte zaten? Hatta southseas xpacte beklenen haliyle birlikte geldiler satyrlerle birlikte falan. mekanik değil oradaki şeylerin yapılabilecek olanları, içerik tank mekanikleri niye değiştirilemesin. taşa mı kazımışlar kodları? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 blizzardin senelerdir kazandigi para nereyemi gitti? http://i.imgur.com/HUxizpG.jpg less is more! nagalarda ben soyliyorum iste azshara son boss olucak diye, kimse outurup hem underwater zoneda oyun oynamaz, yapmasi zor oynamasi cile, denediler ve tutmadi illidan in redemption hikayesi olucaksa zaten azsaharaya baglamalari gerek, xavius azsharanin yancisi zaten ve illidan ise war of ancientstaki olaylarin merkezindeki adam zaten ve nagalarla iletisim halindeydi, supriz degil hani son bossun o olucak olmasi cunki hikaye orgusu oraya getiricek, azeroth da guldan noobuna gelene kadar legion in en buyuk yancisi azshara zaten, sargerasla evlenicem diye kasiyor 10000 yildir fsdsffds old god corruptioni saymiyorum bile Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Darksun Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 mmo champ bayağı artifact resmi koymuş http://media.mmo-champion.com/images/news/2015/august/Artifact_Icebreaker_TF_00_PNG.jpg http://media.mmo-champion.com/images/news/2015/august/artifact-maw-2.jpg http://media.mmo-champion.com/images/news/2015/august/artifact-windrunner-2.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 bingildak said: Sparkcaster said: axedice said: Adam bi sayfa yazmış orda gelebilecek mekanikleri, 1 sayfa da ben yazarım daha. Oku biraz oku deve seni. Nagalar geldi işte zaten? Hatta southseas xpacte beklenen haliyle birlikte geldiler satyrlerle birlikte falan. mekanik değil oradaki şeylerin yapılabilecek olanları, içerik tank mekanikleri niye değiştirilemesin. taşa mı kazımışlar kodları? ya wow motoruyla guild wars motorunu mu karşılaştırıyorsun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 tank mekaniklerini değiştirmek için guild wars sistemi mi getirmek gerek? ne alaka yahu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Narius Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 bombilo said: Narius said: Eski threat sistemi kötüydü baya threati kaldırıp tanklar için am eklediler. Bossa vurcam diye threat beklemek kadar sinir bozan birşey yoktu dps için ki o da threat reductionı az olan birkaç classı çok fazla etkiliyordu. işte zaten yeni sistem tam senin kafandakiler için yapıldı ya Senin kafan derken oyun kolaylaştı falan filan onu kasettin muhtemelen ama dediğim gereksiz mekanikleri kaldırıp combatları daha zor tasarladılar daha iyi oldu. Sırf class yüzünden dps kesmek, salvation-vigilance dilenmek oyunu zorlaştıran ya da kompleks yapan değil anca can sıkan bir mekanik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yekeyeke Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 WoW'dan gelen parayla HoTS çıktı, Hearthstone çıktı, Overwatch çıkıyor. WoW 12 13M Subsken şimdi 6M, geri kalan da diğer 3 oyunda, WoW aslında yine 12M :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 bingildak said: siege mekanikleri olabilirdi. custom guild vs guild kale inşa edip, instance içinde fix sayılarla saldırmak savunmak. pillage, loot eklenebilirdi. wowun motoru buna yetmiyor, önceki mass pvp örnekleri hayvani lagle sonuçlandı, instanced custom guild kale olayı baya boktan bkz conan wow hiçbir zaman pvp oriented olmadı. mortisin yazdığı gibi gw2'deki silah/ability tarzı bir şey gelebilirdi. çok karışık olduğu için skill sayılarının azaltıldığı bir oyundan bahsediyoruz lel gerçek anlamda housing gelebilirdi, wildstar'daki gibi. wildstarda nasıl bilmiyorum ama al işte garrison var ona da ağlıyosunuz? non-instanced social hublar kurulacak ve rp promote edecek şehirler kurulabilirdi. plotları kiralama ve customize etmek gelebilirdi. shop açma, guild showoff, tavern kurma sky is the limit. oyuncunun eline tool verebilirlerdi. themepark level yapısına revamp gelebilirdi. 100'u 110 yapmak yerine. elaborate her class için hero class seçimi gelebilirdi. warrior sadece warrior olmaktan çıkıp arcane veya rogue tarzı bir kırılıma gidebilirdi örnek olarak. blademaster veya spellbreaker gibi. 1 hero class ı bile dengeleyebilmek için 3-4 sene harcayan bir firma blizzard. geç. blok, parry sistemi daha interaktif hale getirilebilirdi. threat sistemi düzeltilebilirdi. tanklık no brainerlıktan çıkıp daha responsive bir hale gelebilirdi. oyunun motorunu değiştirmeden aktif block parry nasıl yapçan? interaktif nedir? casterların tıklayıp büyü atmalarına extra layer eklenebilirdi. cast timelar statik olmaktan çıkartılıp, büyülerin customize edilmesi gelebilirdi. glyphler? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
k1nJo Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Laurelin said: en onemlisi tabi frozen throne da oturan lich kingin eninde sonunda saldiricak olmasi. wow bitecek diyosun, adamlar 15 tane daha paket çıkarmayı düşünmüyorsa bence lk saldırmaz bizden tarafta olur, sargeras ve kil'jaeden a karşı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 lan yazarken düşündüğüm şeyler alıntılayıp derinlemesine analiz yapıyorsun. ne gerek var. tank mekaniklerini değiştirmek için bir sürü şey yapabilirler. bunu illa guild wars ile kıyaslamamak gerek. örnek olarak var olan dodge mekaniklerini (skill olarak olan monkta vs.) movementa çevirebilirler. hatta skill ile kısıtlayıp, zaman pencereli bile yapabilirler. al sana dodge'a ekstra layer spastik gibi leap yapmadan, veya 3. target bekleyip charge yapmadan boss kontrolü kaybetmeden. iki tank konseptini derinleştirebilirler. 10 sn lik pencere ile 1. tank bir skilli aktif ettiğinde 15 yard içinde 2. tank aynı skill i aktif ederse sinerji oluşur. al sana koordinasyon, zamanlama, player skill layerı. positioning daha aktif dahil edilir. iki tank birbirine aktif pasif bonus verebilir. zamanlama ve positioningle. shield kullanımı daha aktif hala getirilebilir. kısa cd'li ve durationlı aktif blok gelebilir. fightlarda buna göre tasarlanır falan falan. yapılmak istenilse bizim paticik forumlarında işin arasında yazdığımızdan bin kat daha derin ve creative olanını blizzardaki adamlar düşünür zaten. olayı "guild wars mu olsun" "guild wars ile mi kıyaslıyorsun" a çekmeye gerek yok. her mekanik değişikliği motor değişikliği gerektirmiyor. veya social hub ekleyip, önceden belirlenmiş plotlara ev koyup customize etmek oyunu sandbox yapmıyor. herifler dalaran getiriyor yine social hub olarak. şaka mıdır nedir yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
k1nJo Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 bingildak said: herifler dalaran getiriyor yine social hub olarak. şaka mıdır nedir yani. http://classic.battle.net/war3/images/human/units/portraits/archmage.gif büyü lobisi rahatsız olmuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Spark abi tam bi şirkette hiç istenmeyecek bir NO adamısın. Herşeye hayır diyip Fikir çürütmek çok kolaydır abi. Burda bingildak iki saniyede herkesin hoşuna gidecek yeni mekanik fikri oluşturabilse şu an ztn oyun tasarımcısı olurdu. Blizzard in oturup düşünmesi lazım diyoruz ztn. Adamların işi bu. Ne eklenebilir ki abi denmemesi lazim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2015 En iyi mekanik rain of fire + alt tab aheuehuheuh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar