Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Legion Ana Konu


yekeyeke

Öne çıkan mesajlar

iyi işte ya adamlar yürüyerek +10 yapıyodu, biraz challenging olsun şu oyun. Casual adamım ben günde 2 saat max girebiliyorum ama alınan eşyanın değeri olsun azıcın bari :D. Bir de WQ'lar sizin ilvl a göre scale ediyomuş, patchnote lara koymamışlar, ocaktan beri böyleymiş. Hatta zırhı çıkarınca bazı WQ'lar daha rahat yapılıyormuş. Reddit'te konusu açılmış, EU forumlarına da yansımış;

https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/17615271790?page=3


Sanıyorum fark edilme nedeni de AP kasarken artık raidlerden ve dungeonlardan yeteri kadar gelmemesi ve hardcore raiderların farma başlaması. Onlar farketmiş. Blizzard'dan açıklama gelmiş, Ocak'ta değişti ama kimseden ses çıkmadığı için biz de kaldırmadık diye. Ilvl yüksek adam WQ yaparken low level adamla aynı yerde karşılaşınca mobların zart diye kesilmemesi için yapılmış sanırım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

+10 yaptıkta 10 ile 11 ve 12 arasında hayvani fark var 12 kara yaptık boss lar canımıza okudu bu haftaki affixlerle. Moroes da 750k heal çektim son 30sn yinede geberdim :p Operada allahın kazanı 1.5m dmg lı çorba spamliyor huehae ard arda 4 tane yedim yattım hemen :D

abso darkheart thicket deki o boss da mekanik değişmiş, rüzgar çıktığında eskiden belli bir yere kadar itiyordu şimdi kesinlikle durmuyor.

Başka mekaniklerde değişmiş gerçi volkanik de bir acaip , 3 tane birden çevremde spawn oluyor bazen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi HoV'un Hyrja'sında şöyle bir olay var, evvelce breathler arasında (shadow breath, kenardan mavi ejderhanın bir süre bekleyip sonra attığı) bekleme süresi kaldırılmış. bi yerden yaptıktan sonra diğer tarafa geçiyor direk, 5 saniye sonra da üfürüyor. çok dikkat etmek gerekiyor.

wipe'a doyduk. tam herşey yoluna koyuyoruz salağın biri gelip abzürt birşey yapıyor... puglanacak gibi değil artık. gerizekalı olup oyun okumayı hiç bilmeyen tank falan gelince 3'er 5'er pull yapıp sıçırttırıyor grubu.

oyunun bu halini daha çok sevdim, gerizekalı turnusolu olmuş resmen.

oyuncu kalitesini artırır böyle hareketler, zorluklar filan. challenger oyuncular artar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aslında dediğiniz gibi eskiden alıp başını giden tank yerine biraz mantıklı bir tank oldu mu keyifli olabilir ama healera da yazık ya dünden beri PuGlara mobların zorlaştığını dmglarının arttığını anlatana kadar anam ağladı.Adam kendi DPSi dışında birşeyle ilgilenmemiş eee neden heal yetmedi diye hesap soruyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yeni affixler var sanırım, onları görmedik henüz :)


Bolstering
When any non-boss enemy dies, its death cry empowers nearby allies, increasing their maximum health and damage by 20%.
Bursting
When slain, non-boss enemies explode, causing all players to suffer 10% of their max health in damage over 4 sec. This effect stacks.
Explosive
While in combat, enemies periodically summon Explosive Orbs that will detonate if not destroyed.
Fortified
Non-boss enemies have 20% more health and inflict up to 30% increased damage.
Grievous
When injured below 90% health, players will suffer increasing damage over time until healed above 90% health.
Necrotic
All enemies' melee attacks apply a stacking blight that inflicts damage over time and reduces healing received.
Overflowing
Healing in excess of a target's maximum health is instead converted to a heal absorption effect.
Quaking
Periodically, all players emit a shockwave, inflicting damage and interrupting nearby allies.
Raging
Non-boss enemies enrage at 30% health remaining, dealing 100% increased damage until defeated.
Relentless
Non-boss enemies are granted temporary immunity to Loss of Control effects.
Sanguine
When slain, non-boss enemies leave behind a lingering pool of ichor that heals their allies and damages players.
Skittish
Enemies pay far less attention to threat generated by tanks.
Teeming
Additional non-boss enemies are present throughout the dungeon.
Tyrannical
Boss enemies have 40% more health and inflict up to 15% increased damage.
Volcanic
While in combat, enemies periodically cause gouts of flame to erupt beneath the feet of distant players.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yok be abi aslında şu anda tam tersi, Tier set (4 parça) ve birkaç trinket haricinde tüm eşyalar mythic+ da daha iyi. Bizim adamlar hatta raidlere ne gerek var mythic den 900 alıyoruz mythic+ dan 920-925 çıkıyor daha çok mythic+ yapan sırf raid yapanı rahat ezer diyorlardı. Eh malum bizde bu kadar vakit yok ezilenlerden biride ben oluyorum :p Henüz haftalık sandıktan bile işe yarar eşya çıktığını görmedim, millete neler neler çıkıyor amma şanslılar ya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Absolut said:

LEgionfall yüzdeleriniz kaç
Bizim server 22 5 6 % şu an binaların inşaatı.


38 8 9 % şu an binaların inşaatı

Yalnız anlamadığım bunlar 100lenince sadece 3 gün özellikleri kullanabilecekmişiz sonra sıfırdan gene başlayacakmış. Neler açılacak vs belli mi önceden hazırlanmak lazım muhtemelen 2. 3. kez tamamlanmazlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...