Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

For Honor


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Aceace said:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1bk6y7jw2ujLrjm0Zzbb4aEZUV13gyGoy-IobrkfNgaY/edit#gid=0

Tier C'deki class'lardan birini oynamadığın müddetçe MM'de sıkıntı yaşamazsın. Hatta ortalama bir seviyeye çıkana kadar Tier C'dekilerle oynasan bile sorun olmayabilir. Sallıyorum Aramusha aslında çok da aman aman iyi değil ama MM noobları lightları blocklamayı bile beceremiyolar :D

Kensei her oyun modunda gaayet viable. Gönül rahatlığıyla mainleyebilirsin.

Yukardaki Skorbrand'in diğer turnuva oyuncularıyla beraber oturup hazırladığı tierlist. Henüz 1.19 patch yeni diye açıklamalarını yazmamış. Sol alttan bir önceki patch açıklamalarını okuyabilirsin. Kensei, zerk ve conq harici çok devasa değişiklik yok.
Mesaj tarihi:
conqueror aldım bugün de. duelloda gayet iyi eleman. dodge+stun olayı çok mütiş. bi de elde topuzu sallayınca adamlar bi geri çekiliyolar karizması ayrı sdb.
Mesaj tarihi:
Eskiden S class'tı. O da zone'dan değil dodge recovery yüzünden. Komik bi dodge recovery'si vardı.

Hani insanlar 6 ay 400 ms zone ne ya diye agladı ya, şu an o zone'un feintlisini light olarak atıyor berserker ve OP diyeni yok yani. Bide bu delayleme mevzusuyla 330 falan oluyor berserker chain lightlar.

Conq zaten full guesswork diger classların yanında, 500 ms variable timing bash atıyo trackliyo falan baya iyi.

Şu an çok fazla kırık şey var, ya hepsini vericeksin bütün herolara yada hiçbirine vermiceksin okey olucak.
Mesaj tarihi:
Şimdi ben bi tekken izlemeye basladım alıcam bu hafta. Yok abi herşey okunuyo animasyonlardan. Defansı kırmak için hızlandırmak yerine oyunu UI oynamayı bıraksan adam olur for honor. Ben ilk hafta öyle oynamıstım gayet parryliyodum yani. Şu an imkansız ama 300 ms animasyonsuz berserker lightını blocklamak bile bi kabus.
Mesaj tarihi:
60 saat oynadım daha şimdiden. nobushi, kensei ve conqueror'dan şaşmayın.

nobushi skill cap hayli yüksek. bşraz yaratıcılık ile acayip garip şeyler yapılabiliyo.
Mesaj tarihi:
Xunn'a bakmayın. İstiyor ki her şey reactable olsun. Tekken'i örnek göstermiş ama...

http://rbnorway.org/t7-frame-data/

Okuyamayanlar için:
1-17 unreactable
18-22 Barely reactable
23-28 reactable
28- ....

"Less QQ, Moar Pew Pew" diyin geçin.
Mesaj tarihi:
Hayır abi ya herkes unreactable olsun yada kimse. Gördün yani S class hero'nu elime ilk defa aldıgım highlanderla maymun edebiliyorsam ama main'imle geldigini bildigim şeye react edemiyorsam birşeyler kırık demek ki oyunda.
Mesaj tarihi:
Sorunun %90 UI bazlı reactionlarda abi. Animasyona bakmadan oynadıgımız oyun. Görseller şahane, ama bakmıyoruz abi o animasyonlara. Yazık ettiler yani. Bu kadar hızlı ve animasyonsuz attacklara kosmak yerine adam gibi okunabilir animasyonlu olsalardı böyle olmazdı bu yani.

Ve iconlar falan baya inconsistent. Hele team fight sırasında nobushi ve kensei zoneları falan çok komik. Komik yani bastıgın anda uzaydaki adama vuruyo şaka. "HAHA, SOLUNDA OLMASAYDIN" değil yani cevabı.
Mesaj tarihi:
ShadowFury said:

Ben en çok Kensei'den nefret ediyorum. Unblockable->Feint geçişi ve hayvani trackingi tam kanser. Highlanderın trackingi de aynı şekilde.


Kensei'nin en okey şeyi abi o. Zone'u, featleri ve en korkunc olanı dodge attack sırasında 1 saniye invul frame.
Mesaj tarihi:
kensei ile kaybettiğimi hatırlamıyorum ben. dodge ağır atak ayrı op ama w+ lmb+rmb çok bitirici bi şey. kullananı çok yok. allahı bile interrupt eder ve sağlam dmg verir o derece.
Mesaj tarihi:
"w+ lmb+rmb"

????? Hmm... Helmsplitter>Combo finisher?

Helmsplitter 600ms bir atak ve delaylenemiyor. Üstüne 100 ms startup'ı var. Ekstradan feintlenemiyor (yani forward dodge>heavy ile forward dodge>light arasında çok bariz animasyon ve hız farkı olduğu için parrylemesi kolay)

Sen bilare beni diskordtan dürtsene :)
Mesaj tarihi:
xunn said:

Eskiden S class'tı. O da zone'dan değil dodge recovery yüzünden. Komik bi dodge recovery'si vardı.

Hani insanlar 6 ay 400 ms zone ne ya diye agladı ya, şu an o zone'un feintlisini light olarak atıyor berserker ve OP diyeni yok yani. Bide bu delayleme mevzusuyla 330 falan oluyor berserker chain lightlar.

Conq zaten full guesswork diger classların yanında, 500 ms variable timing bash atıyo trackliyo falan baya iyi.

Şu an çok fazla kırık şey var, ya hepsini vericeksin bütün herolara yada hiçbirine vermiceksin okey olucak.


Benim pk maclarinda tek derdim surekli kacip uzaktan ara ara gelip vurup tekrar kacan adamlardi valla. Zone attacksa mainim kenseinin zone attacki da gayet dert karsi tarafa. Zaten soylemissinizde. Ben suanki halinden cok mutsuz degilim ya. Ama comp oynamadigim icinde olabilir. Girip 3 oyun atiyorm her aksam, guzel guzel dayagimi yiyip cikiyorum.
Mesaj tarihi:
Abi geriye yürüyen PK diye birşey var, biraz anlıyorum yani karsındaki adam static guard'ı çekmiş sağa geliyo üstüne ve light parry'leyebilen biriyse geriliyosun baya. Ben şahsen agzına girip parry veya zone aralıgı bekliyorum artık pk'yla.
Mesaj tarihi:
Benimde kensei oyun tarzim baya degisti. Eskiden hep execution olurdu misal. Simdi neredeyse hic execution imgesi bile cikmiyor gibi. Hep bi light attackla bitiriyorm feinti yada zone attackla geliyorm falan. Anlamadim niye boyle oldu :)

Hala oyunu cok seviyorm ama arklarimdan kimse tutunamadi ya. Gamer tayfamdan kimseyle olamamak uzuntu sebebi :/ Gonul isterdi ki 15 senelik kankamla brawl atayim, dominionda birbirimizi kollayalim falan
Mesaj tarihi:
FH'nin learning curveü tuhaf. FH'nin enjoyment curveü daha da tuhaf.

Herhangi bir fighting oyununda tuşlara gelişi güzel basarak zevk alabilirsin, hatta tuşlara gelişi güzel basarak orta/düşük seviye bir adamı kazara yenebilirsin de.

FH'de tuşlara gelişi güzel bastığın zaman ne zevk alabiliyorsun ne de kazara azıcık bilen bir adamı yenebiliyorsun. Gel gelelim FH'yi öğrenmek çok zor değil... tabii bilen birisi anlatıyorsa. Sallıyorum Street Fighter'la ilgili millor tane kaynak bulabiliyorsun ama FH için comp.FH redditi harici hiç bir yer yok (ki compFH reddit'i de accayip casual dolu)

Ancaaakk... Accık ciddiye alıp tryhardlamaya kalktığın zaman bu sefer de diğer fightinglerin aksine oyundan soğuyorsun. Bunda ubi'nin yetoluğu da etkili. En zevkli mod 4v4 ama 1.5 yıl oldu hala ufukta bir feat reworkü yok, shaman 4v4'te hala inanılmaz bozuk vs.vs.
×
×
  • Yeni Oluştur...