Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hearthstone: Heroes of Warcraft #8


Sam

Öne çıkan mesajlar

sabonis said:


sabonis said:

bu arada, buradaki arenacı'lara şu screenshot'taki doğru play'i sorayım. basarcos tabii ki yanlış play yapmış. Siz ne yaparsınız şu noktada? nedeniyle beraber söylerseniz güzel olur. Ben de sonra bana göre en net doğrusu hangisi ve niye onu söliciim.



Evet gençler bir sürü yanıt gelmiş, güzel sevindirici. Ben de şimdi hangi play niye doğru hangi play niye yanlış bana göre diye yazayım. Spoiler'a alıyorum, belki daha önce görmemiş biri önce kendisi kafa yormak ister diye:


Öncelikle, basarcos sağdaki yaratığa Starfire atıp, heal atıyor kendine ve 2/4'ü de Black Knight ile öldürüyor.

Ben %99.9 ihtimalle Ironbark + Hero power basardım. 2/4'ü de temizlerdim Black Knight ile. Niye?

- Bu tur heal atarsam 7 oluyorum ve Fireball'a her şekilde ölüyorum, kendime bu tur 3 heal atmamın hiç ama hiç önemi yok. Zaten Ironbark beni gelecek charge'lardan da koruyor. Tek sıkıntı Poly/silence olabilir. (Tabii ben maçı izlediğim için, adamın elindeki kartın poly olmadığını biliyorum, öle bi avantajım var). Ha ama Poly/silence bile olacağını düşünseniz elindekinin, yine ölmüyorsunuz ve bence yine doğru play bu.

- Yani buradaki en önemli nokta şu, bu tur 1 hp kazanıcam, 5 olucam, adam beni ping'licek 1 eksilicem, sonraki tur 3 heal + 1 hero power ile 8 olucam. 8 nedir? Fireball'a ölmüyorum. Tertemiz... 1 tur kendimi 3 heal'lamayarak, oyunun sonuna kadar topdeck fireball'a karşı korunaklı hale geliyorum. Burası işte İNANILMAZ önemli.

- Ayrıca 8/8'in tauntunu geçtim, 8'lik hayvan iniyorum. Vericem küsküyü vericem küsküyü. Sonraki tur Tiger + hero power + Farseer inecem, hem fireball'a, hem charge'a ölmüyorum, hem de sonraki tur adama lethal vuruyorum.

- Sağdaki kıytırık 3/5 yaratığa Starfire ile 5 vurmanın bana hiçbir yararı yok. Kendimi Taunt ile korurken, silence ile 3 yesem bile o yaratıktan ölmüyorum. Ayrıca Starfire'dan gelecek karta da ihtiyacım yok. Hatta aynı zamanda elimde sürpriz 5 damage ile, 2 tur sonraki lethal'ımı neredeyse garanti altına alıyorum.




Evet gençler siz ne dersiniz, diğer play'ler için ikna edici başka savlarınız varsa dinlemek isterim. Böyle tartışmalar dönsün burada hep :)




2 gündür foruma bakamıyorum tartışmayı kaçırmışım;

Yani yere 8/8 inmenin dayanılmaz hafifliği dışında senin şıkkı seçmek fireball konusunda sana bir avantaj vermiyor abi ya. Adam her tur sana illaki hero power ile vuracak ve sen healı ne zaman atarsan at sürekli 7hp de olacaksın. Bunu değiştirme şansın yok. Yani adama 5 tur sonrada fireball gelse gg'sin.

Tabi sırf bu sebeple bile (yani fireball konusunda çözümsüz olmaktan bahsediyorum) yere 8/8'i bir an önce inip adamın kafaya kafaya gömmek ve oyunu uzatmamak mantıklı. Tabi burda destende önemli, yani desteden beklediğin iyi bir kart varsa seni kurtaracak sırf onun için bile kart çekmeli şıkkı kullanmak mantıklı olabilir. 2. şıkka direk yanlış demek pek doğru değil yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

-Mecvut HP 3, Hero power ile 4 oldu.
-Adamın turunda kafana hero power yedin 3e düştün. Sonuçta adamın 10 manası var senin kafaya hero power vurmayacağı ne gelebilir adama.
-Senin turda heal attın 6 oldun hero power ile 7 oldun.
-Adam gene ne gelirse gelsin önce heropowerı sana vurup seni gene 6 yapacak.Bu böyle gidecek sen hep max 7hp de kalacaksın.

Sonuçta adam da bu kadar kart geriye düştükten sonra o hero powerı sana vurmak dışında hiç bir şeyin kendini kurtarmayacağının farkında. Adam fireball gelsin diye dua halinde.


Oha gece 1de yorgun argın forum okumayacam bir daha, resme neremle baktıysam adamın hp'yi 3 görmüşüm (heralde sağdaki acolyte pain'in hp ye gitti göz bu kafayla)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

GONDARCENGIZ said:

abi hs da baya şanssız oldugun anlar oluyo ya şimdi yalan değil,rage açılırda,belli bi süre sonra gülüp geçmeyide öğreniyosun.bazen seninde şansın oluyo çünkü onlara sayıyorum falan kafası diye geçicen,ama arenada yseralar raglar falan havada uçuşunca adamların bide 2 skillstrike lı tipler var orda bi rage açılır yani kısada olsa fds


öncelikle oyun aslında laurelin'in dediği gibi casual değil. kart-strateji oyunu. normal şartlarda iyi oynayanın kazanması gereken ama tabii işin içinde kart çekmek olduğu için şansın da gerektiği bi oyun. o kadar detayları var ki, deck building, metaya göre adjust etmek, oyun sırasında rakibe göre oynamak, mulligan olayı bilmemne. çok basit ve casual gibi gözüküyor ama baya derin.

bu yüzden aslında iyi oyuncuların tilt olması ile ortalama oyuncuların tilt/rage olması arasında da fark var. iyi oyuncular hata yapmayıp veya az hata yapıp sonra şanssız olunca sinirleniyorlar haliyle. iyi olmayanlar ise hata yapıyorlar ve esasında o hatalar olmasa kazanacaklar ama sonunda rakip X kart çekip kazanıyo mesela, bunlar da rage'e bağlıyorlar. halbuki o X kartın önemi olmayacak 4-5. turlarda şu bu hataları yapmasa.

falan fişman...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yav said:

Altin biriktirmede ben de sikintiliyim ya, aliveriyorum paket. Paket acmak oyunun en zevkli kismi falan :D
Bi 90 paket acicam sanirim old gods icin, sabirsizlikla o gunu bekliyorum lel

Cocukken cips acardik taso icin onu hatirlatiyo eheh

Kimi zengin cocuklari magic karti aciomus ama benim mahallede oyle bi kultur yoktu 20 kusur yasimda ogrendim tcg olayini haha


o diil de ben bi hesap yaptım şöyle yazmışım dün:

ben 2 aydır arena yapıyorum. 1400g vardı, şu anda 3700g oldu, bi de devam eden run'ım var henüz. hani bu yeni run'dan 200g gelse, 3900g eder.
2500g fark var yani 2 ay içinde.

günde 40g questlerden gelse 2400g zaten gelmiş olması lazımdı. yani 66 arena'da 6.59 falan arena ortalaması ile toplam 100g kar ediyorum. Ha tabii 66 arena'dan gelen 69 pack'i tamamen beleşe açmış oldum o ayrı.

Ama gold kolay kolay artmıyor sanki. veya benim reward'larım aşşşıırı şanssızmış.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yav said:

Altin biriktirmede ben de sikintiliyim ya, aliveriyorum paket. Paket acmak oyunun en zevkli kismi falan :D
Bi 90 paket acicam sanirim old gods icin, sabirsizlikla o gunu bekliyorum lel

Cocukken cips acardik taso icin onu hatirlatiyo eheh

Kimi zengin cocuklari magic karti aciomus ama benim mahallede oyle bi kultur yoktu 20 kusur yasimda ogrendim tcg olayini haha


o diil de ben bi hesap yaptım şöyle yazmışım dün:

"2 aydır arena yapıyorum. 1400g vardı, şu anda 3700g oldu, bi de devam eden run'ım var henüz. "

hani bu yeni run'dan 200g gelse, 3900g eder. 2500g fark var yani 2 ay içinde.

günde 40g questlerden gelse 2400g zaten gelmiş olması lazımdı. yani 66 arena'da 6.59 falan arena ortalaması ile toplam 100g kar ediyorum. Ha tabii 66 arena'dan gelen 69 pack'i tamamen beleşe açmış oldum o ayrı.

Ama gold kolay kolay artmıyor sanki. veya benim reward'larım aşşşıırı şanssızmış...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yav said:

Altin biriktirmede ben de sikintiliyim ya, aliveriyorum paket. Paket acmak oyunun en zevkli kismi falan :D
Bi 90 paket acicam sanirim old gods icin, sabirsizlikla o gunu bekliyorum lel

Cocukken cips acardik taso icin onu hatirlatiyo eheh

Kimi zengin cocuklari magic karti aciomus ama benim mahallede oyle bi kultur yoktu 20 kusur yasimda ogrendim tcg olayini haha


o diil de ben bi hesap yaptım şöyle yazmışım dün:

ben 2 aydır arena yapıyorum. 1400g vardı, şu anda 3700g oldu, bi de devam eden run'ım var henüz.

hani bu yeni run'dan 200g gelse, 3900g eder. 2500g fark var yani 2 ay içinde.

günde 50g questlerden gelse 3000g zaten gelmiş olması lazımdı. yani 66 arena'da 6.59 falan arena ortalaması ile toplam 500g falan zarar ediyorum. Ha tabii 66 arena'dan gelen 69 pack'i tamamen beleşe açmış oldum o ayrı.

Ama gold kolay kolay artmıyor sanki. veya benim reward'larım aşşşıırı şanssız... Veya başladığım gold'u yanlış hatırlıyorum yani..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyun istedigini de genede casual cunki heavy RNG var

RNG yi ne kadar elimine edersen o kadar competitive olur bir oyun, ha izlemesi keyifli turnuvalari var ve fani cok vsvs ama bu rng agirlikli oldugunu degistirmiyor :D sans faktoru var yani

kaldiki RNG yi kaldirinca izlemesi keyifli olmiyor, satrancta RNG yok misal ama kac kisi turnuvalari izliyor ehehe

anlamadigim pro olmiyan insanlarin aglamasi bu kadar, kazanci yok hani maddi olarak, zaman kaybi desen ladderdan gelen gold belli, kazanctan aldigin fayda belli vs vs

arenada rng ustune rng, daha class seciminden sans faktoru giriyor cunki her class esit degil. ustune kartlari sen secsende randomligin dibi hani, 4 secretli dr 6 li palada cikiyor, 2 boom draftliyanda cikiyor vs. vs.

espor dunyasinin en casual oyunu iste istedigin kadar ciddi ve derin de :D

istedigin akdar rakibe gore oyna de esportaldan gelen grommash ustune sonraki turn pyro ile bitiriyorsun, gene FoN + savage roar gibi innervate gibi basit bir kart yuzunden counterplayi olmiyan bir leslik var oyunda vs vs

ha butun bunlar oyunu daha izlenir yapiyor :D arenada iste topdeck oynarken ve kaybederken portaldan deathwing gelmesi ile kazanmanin skill ile veya dogru oynama ile veyaaa ustun deckbuilding ile alakasi yok :D

sc2 sahane competitive oyun ama oynanmiyor, hem giris seviyesi yuksek hemde rekabet cok yogun. ustuen insanlar izlemeyi seviyor ama heves edince kendileri oyniyamiyorlar. HS oyle degil, hem izlemesi zevkli hemde sans faktoru yuzunden kotu olsanda kazaniyorsun baya, izleyicinin oyunu oynamasina engel yok vs

blizzard iyi kivirdi su oyunu lol
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Laurelin said:

oyun istedigini de genede casual cunki heavy RNG var

RNG yi ne kadar elimine edersen o kadar competitive olur bir oyun, ha izlemesi keyifli turnuvalari var ve fani cok vsvs ama bu rng agirlikli oldugunu degistirmiyor :D sans faktoru var yani

- RNG olması tabii ki hardcore strateji olmasından uzaklaştırıyor ama bu casual falan yapmaz oyunu. RNG elementleri büyük oranda kontrol edilebiliyor oyunda. Bazı maçların sonucuna etkisi var mı var tabii ki ama şimdi o RNG kartları da yavaş yavaş yok oluyor. Hearthstone tam bir genius design. Basitliği altında katman katman derinliği olan bi oyun, o yüzden casual oyuncular için "meeeeh sanki çok yetenek gerekiyor" gibi bir algı oluşuyor. Halbuki köpek gibi yetenek gerekiyor. Senin rank 15'te winrate'in %51'ken Thijs legend'da %70 boşuna yapmıyor yani.

kaldiki RNG yi kaldirinca izlemesi keyifli olmiyor, satrancta RNG yok misal ama kac kisi turnuvalari izliyor ehehe

anlamadigim pro olmiyan insanlarin aglamasi bu kadar, kazanci yok hani maddi olarak, zaman kaybi desen ladderdan gelen gold belli, kazanctan aldigin fayda belli vs vs

arenada rng ustune rng, daha class seciminden sans faktoru giriyor cunki her class esit degil. ustune kartlari sen secsende randomligin dibi hani, 4 secretli dr 6 li palada cikiyor, 2 boom draftliyanda cikiyor vs. vs.

espor dunyasinin en casual oyunu iste istedigin kadar ciddi ve derin de :D

istedigin akdar rakibe gore oyna de esportaldan gelen grommash ustune sonraki turn pyro ile bitiriyorsun, gene FoN + savage roar gibi innervate gibi basit bir kart yuzunden counterplayi olmiyan bir leslik var oyunda vs vs

ha butun bunlar oyunu daha izlenir yapiyor :D arenada iste topdeck oynarken ve kaybederken portaldan deathwing gelmesi ile kazanmanin skill ile veya dogru oynama ile veyaaa ustun deckbuilding ile alakasi yok :D

- Satranç falan filan bana Brian Kibler laflarıyla gelme pls. Sen muhtemelen Kibler kim bilmezken, ben adamın decklerini kopyalıyordum internetten :D Evet Hearthstone ilk bakışta basit gözüken bi oyun ve hızlı bir oyun, bu sayede bu kadar izleyici çekiyor. RNG de tuzu, sosu oluyor.

spesifik verdiğin örnekler sonuçta oyunu tanımlamıyor. ha tanımlıyor ama kime? casual oyuncuya tanımlıyor. ayrıca dediğim gibi kanserojen rng kartlarını yavaş yavaş devre dışı bırakıyorlar. şu ana kadar öle implosion, unstable portal gibi iğrenç kartlar görmedik yeni expansion'da.


sc2 sahane competitive oyun ama oynanmiyor, hem giris seviyesi yuksek hemde rekabet cok yogun. ustuen insanlar izlemeyi seviyor ama heves edince kendileri oyniyamiyorlar. HS oyle degil, hem izlemesi zevkli hemde sans faktoru yuzunden kotu olsanda kazaniyorsun baya, izleyicinin oyunu oynamasina engel yok vs

kötü olsan da "baya" kazanmıyorsun. Zaten kart oyunu olduğu için doğası gereği belli bir kart çekme şansı var. Oyun içindeki RNG ile bunun üzerine ne kadar daha fazla kazandığını zannediyorsun ki? :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sabonis said:



- RNG olması tabii ki hardcore strateji olmasından uzaklaştırıyor ama bu casual falan yapmaz oyunu. RNG elementleri büyük oranda kontrol edilebiliyor oyunda. Bazı maçların sonucuna etkisi var mı var tabii ki ama şimdi o RNG kartları da yavaş yavaş yok oluyor. Hearthstone tam bir genius design. Basitliği altında katman katman derinliği olan bi oyun, o yüzden casual oyuncular için "meeeeh sanki çok yetenek gerekiyor" gibi bir algı oluşuyor. Halbuki köpek gibi yetenek gerekiyor. Senin rank 15'te winrate'in %51'ken Thijs legend'da %70 boşuna yapmıyor yani.


evet HS de baya 350 apm gerekiyor oynamak icin :D such skill much reaction time wow :D

+ blizzard rng den oyunu uzaklastiriyor kismina sesli guldum

https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/ns/NSJMX58KA7I71459988929592.gif

http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/282/842/635933081757553708.png

http://media-hearth.cursecdn.com/attachments/29/269/ik91dlosji9k1459271665428.gif

http://i.imgur.com/WmdiNWy.jpg

http://i.imgur.com/6NwP1R7.jpg

ha legler bunlar birde :D classlarinda birsuru rng karti renounce, forbidden shaping, hutnerin random beast karti ahah.


said:
- Satranç falan filan bana Brian Kibler laflarıyla gelme pls. Sen muhtemelen Kibler kim bilmezken, ben adamın decklerini kopyalıyordum internetten :D Evet Hearthstone ilk bakışta basit gözüken bi oyun ve hızlı bir oyun, bu sayede bu kadar izleyici çekiyor. RNG de tuzu, sosu oluyor.

spesifik verdiğin örnekler sonuçta oyunu tanımlamıyor. ha tanımlıyor ama kime? casual oyuncuya tanımlıyor. ayrıca dediğim gibi kanserojen rng kartlarını yavaş yavaş devre dışı bırakıyorlar. şu ana kadar öle implosion, unstable portal gibi iğrenç kartlar görmedik yeni expansion'da.




said:
Sen muhtemelen Kibler kim bilmezken, ben adamın decklerini kopyalıyordum internetten :D


iyiki muhtemeleni koymussun oraya :D

http://i.imgur.com/N5YgoxM.jpg

sattigim halde bu akdar kaldi hala kiyip veremediklerimden :P comar ulkesinde yasamasam magic ciddi ciddi kasardimda booster fiyatlari orta direk bir ailen icin evlat acisi gibiydi :P pokemon boosterlari izanli satmasalar bu kadar yapamazdim onuda :D

kibler demisken :D

http://i.imgur.com/cdma74Z.jpg

in dreamsi ozellikle koydum, gunun birinde buyutup tablo yapicam onu :( en sevdigim questti vanillada ya ve yok artik oyunda :( artworkude muhtesem, sectikleri cumlede boyle karina inen darbe gibi :*(
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş


Laurelin said:

sabonis said:



- RNG olması tabii ki hardcore strateji olmasından uzaklaştırıyor ama bu casual falan yapmaz oyunu. RNG elementleri büyük oranda kontrol edilebiliyor oyunda. Bazı maçların sonucuna etkisi var mı var tabii ki ama şimdi o RNG kartları da yavaş yavaş yok oluyor. Hearthstone tam bir genius design. Basitliği altında katman katman derinliği olan bi oyun, o yüzden casual oyuncular için "meeeeh sanki çok yetenek gerekiyor" gibi bir algı oluşuyor. Halbuki köpek gibi yetenek gerekiyor. Senin rank 15'te winrate'in %51'ken Thijs legend'da %70 boşuna yapmıyor yani.


evet HS de baya 350 apm gerekiyor oynamak icin :D such skill much reaction time wow :D

+ blizzard rng den oyunu uzaklastiriyor kismina sesli guldum

https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/ns/NSJMX58KA7I71459988929592.gif

http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/282/842/635933081757553708.png

http://media-hearth.cursecdn.com/attachments/29/269/ik91dlosji9k1459271665428.gif

http://i.imgur.com/WmdiNWy.jpg

http://i.imgur.com/6NwP1R7.jpg

ha legler bunlar birde :D classlarinda birsuru rng karti renounce, forbidden shaping, hutnerin random beast karti ahah.


said:
- Satranç falan filan bana Brian Kibler laflarıyla gelme pls. Sen muhtemelen Kibler kim bilmezken, ben adamın decklerini kopyalıyordum internetten :D Evet Hearthstone ilk bakışta basit gözüken bi oyun ve hızlı bir oyun, bu sayede bu kadar izleyici çekiyor. RNG de tuzu, sosu oluyor.

spesifik verdiğin örnekler sonuçta oyunu tanımlamıyor. ha tanımlıyor ama kime? casual oyuncuya tanımlıyor. ayrıca dediğim gibi kanserojen rng kartlarını yavaş yavaş devre dışı bırakıyorlar. şu ana kadar öle implosion, unstable portal gibi iğrenç kartlar görmedik yeni expansion'da.




said:
Sen muhtemelen Kibler kim bilmezken, ben adamın decklerini kopyalıyordum internetten :D


iyiki muhtemeleni koymussun oraya :D

http://i.imgur.com/N5YgoxM.jpg

sattigim halde bu akdar kaldi hala kiyip veremediklerimden :P comar ulkesinde yasamasam magic ciddi ciddi kasardimda booster fiyatlari orta direk bir ailen icin evlat acisi gibiydi :P pokemon boosterlari izanli satmasalar bu kadar yapamazdim onuda :D

kibler demisken :D

http://i.imgur.com/cdma74Z.jpg

in dreamsi ozellikle koydum, gunun birinde buyutup tablo yapicam onu :( en sevdigim questti vanillada ya ve yok artik oyunda :( artworkude muhtesem, sectikleri cumlede boyle karina inen darbe gibi :*(




+1

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Laurelin said:


Laurelin said:

sabonis said:


- RNG olması tabii ki hardcore strateji olmasından uzaklaştırıyor ama bu casual falan yapmaz oyunu. RNG elementleri büyük oranda kontrol edilebiliyor oyunda. Bazı maçların sonucuna etkisi var mı var tabii ki ama şimdi o RNG kartları da yavaş yavaş yok oluyor. Hearthstone tam bir genius design. Basitliği altında katman katman derinliği olan bi oyun, o yüzden casual oyuncular için "meeeeh sanki çok yetenek gerekiyor" gibi bir algı oluşuyor. Halbuki köpek gibi yetenek gerekiyor. Senin rank 15'te winrate'in %51'ken Thijs legend'da %70 boşuna yapmıyor yani.


evet HS de baya 350 apm gerekiyor oynamak icin :D such skill much reaction time wow :D

+ blizzard rng den oyunu uzaklastiriyor kismina sesli guldum

https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/ns/NSJMX58KA7I71459988929592.gif

http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/282/842/635933081757553708.png

http://media-hearth.cursecdn.com/attachments/29/269/ik91dlosji9k1459271665428.gif

http://i.imgur.com/WmdiNWy.jpg

http://i.imgur.com/6NwP1R7.jpg

ha legler bunlar birde :D classlarinda birsuru rng karti renounce, forbidden shaping, hutnerin random beast karti ahah.


said:
- Satranç falan filan bana Brian Kibler laflarıyla gelme pls. Sen muhtemelen Kibler kim bilmezken, ben adamın decklerini kopyalıyordum internetten :D Evet Hearthstone ilk bakışta basit gözüken bi oyun ve hızlı bir oyun, bu sayede bu kadar izleyici çekiyor. RNG de tuzu, sosu oluyor.

spesifik verdiğin örnekler sonuçta oyunu tanımlamıyor. ha tanımlıyor ama kime? casual oyuncuya tanımlıyor. ayrıca dediğim gibi kanserojen rng kartlarını yavaş yavaş devre dışı bırakıyorlar. şu ana kadar öle implosion, unstable portal gibi iğrenç kartlar görmedik yeni expansion'da.






hayatımda bu kadar büyük saçmalamıkları üst üste görmemiştim. yazdıklarıma cevap falan vermemiş sadece 3-5 kart koymuşsun tırışkadan.


- Yogg-saron full rng ve muhtemelen bir turnuva kartı değil. ranked play'de normal şartlarda çok karşılaşmayacaksın.
- C'thun'un üstünde random yazmasına rağmen rng ile alakası yok neredeyse. Herif 18-25 aralığında bir şeyler vuracak artık neyin random'ından bahsediyoruz? maksat her şeyi öldürmek olacak.
- Yshaarj, kullanılması zor duran bir başka kart, yine nadir karşılaşacaksın. Eğlencelik büyük kart işte...
- Ragnaros the lightlord, bunu da görmeyeceksin.
- Xaril, kötü bir rng değil, yan amacı var kombolamak ve verdiği kartları değerlendirebilmek de ayrı bir gereklilik.

kısacası oyun için casual diyorsan, tournament play'de gördüğün/göreceğin leş rng kartlarına laf et, gidip kıçı kırık rng kartlarını ortaya kanıtmış gibi koyma pls.

keza renounce, forbidden shaping falan da saymışsın, yine aynı şekilde leşo...

Oyundaki kartların büyük çoğunluğu senin o çok sevdiğin kibler'ın deyimiyle kontrol edilebilen rng içeriyor.


He bir de mulgear kalkıp sceenshot falan atmış :D Ben size ne diyorum, tek tek örneklerle gelmeyin tabii ki tek maç olarak baktığınızda tonlarca örnek çıkar. Magic'te de her 8-10 maçtan 1'inde auto-loss alıyorsun mesela. yapacak bişi yok. Uzun vadeye baktığında bu tarz rng'ler birbirini dengeler.

Siz bana şunun cevabını verin. Mesela sizin arena ortalamanız niye 4.5-5.5 veya hadi 6 aralığında da, benimki niye 6.6, Hafu-Kripp'inki niye 7 civarlarında seyrediyor? Bir fark olsa gerek sanki.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

rank 20'den sonrası casual değil artık. Rank 20 sonrasında 5-6 tane deck var millet o anki kalabalığa göre decklerini düzenleyip oynuyor. Hele şu anda expansion öncesi bırakanlar da geldiği için 15 falan bile eski legendler dolu.

Benim gibi ezik ezik oynayanlar için gayet sıkıntı şu anda oyun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tunch said:

rank 20'den sonrası casual değil artık. Rank 20 sonrasında 5-6 tane deck var millet o anki kalabalığa göre decklerini düzenleyip oynuyor. Hele şu anda expansion öncesi bırakanlar da geldiği için 15 falan bile eski legendler dolu.

Benim gibi ezik ezik oynayanlar için gayet sıkıntı şu anda oyun


oyunu casual ya da hardcore yapan kişilerdeki kart kaliteleri değil ki.

hele hele insanların istediği kadar para yatırıp istediği decki kurabildikleri bir oyundan bahsediyoruz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

olay cok kullanilan decklere ulasabilmek veya netdeck yapmak degil ama.. o deckleri nasil oynadigin.. burda cogu kisi karsi ciksa da evet skill diye bir sey var HS'de :).. diger competitive oyunlardan tek farki, sans faktoru sebebiyle ortalama bir oyuncunun cok iyi bir oyuncuyu yenme ihtimalinin olmasi.. ben mesela ostkaka'ya karsi 5-6 mac yapsam 1-2 tanesini kazanirim muhtemelen ama sc'de 200 mac oynasak 1 kere yenemem MMA'i gibi.. ancak devamliliga bakildigi zaman uzun vadede iyi oyuncu ortalama oyuncudan hep daha yuksek ranking'e sahip olacaktir..

her ne kadar RNG aspecti fazlaca olsa da oyunda, bu HS'yi casual yapmiyor..

Hoej'in eski bir yazisini paylasayim konuyla ilgili.. gayet sade bir dille ozetlemis aslinda..

https://www.reddit.com/r/hearthstone/comments/3wsmwk/hoejs_thoughts_on_consistency_and_rng/

sabonis thijs demis onceki postlarda ama benim de aklima ilk o geldigi icin ondan ornek vereyim (zaten yazida da winrate'lerinden bahsediliyor)..

3-4 gun once eleman gayet fun deck diyebileceginiz astral druid ile delaysiz yayinda rank 9'dan 3'e cikti.. aynisini gaza gelip ben denedigimde 7 rank dustum :).. freeze mage oynayisindan hic bahsetmiyorum bile.. sizin soylediginize gore thijs sadece sansli oldugu icin her sezon 60-70 arasi winratelerle oynuyor o zaman?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şans faktörü var, ama dediğin gibi skill de var.

adamlar oynarken kaç tane şey hesaplayıp hep etrafından gidiyolar

amaz zoolock oynarken karşısında warrior varsa lethal olmadan hp'yi 13 altına indirmek istemiyo çünkü karşılaştığı rakiplerin çoğunda revenge oluyo

ya da adamın elindeki kart sayısına ve kartların neler olabileceğine dair çıkarım yapıp ona göre kendine heal basıyo, yere taunt minion koyuyo vs

veya bi handlock'un hp'yi 20-15 arası tutmaya calısıyo ki rakip hem moltenları inip taunt basamasın, hemde jeraxus koyup koymamakla arasında gidip gelsin falan.

en basitinden mage bi secret oynadığında bile önce 2-3 kartla test yapıyo vs

işte bu kısım oyunun skill based kısmı oluyo, evet çekilen kartlar veya oynanan rng kartlar şans faktörüne giriyo, ama yapılan hatalar yüzünden yenilip rng'ye bok atmayın pls.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...