csubasi Mesaj tarihi: Haziran 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 17, 2015 Laraken said: mısırtohum verebilirim dostum. cogaltir alirsin hasadi Arkadaslar yeni farkettim gelistiricilerin steam forumundaki son mesajları 14 gun once atilmis . paralari alip kactilar şakası ! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FromTheHell Mesaj tarihi: Haziran 17, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 17, 2015 korax ne lazım güzel don için toplayıp çalayım kapını edik:68 armorlı rare ranger var götümde şu an Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laraken Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 pati köyünün sakinleri; kale içindeki agaçları kesmeyin lütfen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Korax Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 FromTheHell said: korax ne lazım güzel don için toplayıp çalayım kapını edik:68 armorlı rare ranger var götümde şu an bakiyim yazicam yarin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Korax Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 6 drywood seedden dunyanin agacini cikardik :D seed cikarirken dusen loglarla da kulelerin buyuk kismi bitti. Agaclarin soyunu tuketenin, agac stogu azaldiginda bow disinda biseyle kafasina göre agac keseni guildden net atarim, bunu buraya yaziyorum. Getirene kadar götumuz cikti 3 gun dolastik seed dusurucez diye sdf. Su tombul agactan bulaydik iyiydi. Nasil cogalttigimizi da yaziyim, kurduk seedleri, sonra bow ile daldik, her agactan 1-3 seed dustu, öyle öyle cogalttik :D Bunun disinda sewing 41 oldu. Limestone, firewood(ya da wooden ruler), copper sculp, big leather ihtiyacim var suanda, set isteyenlere duyurulur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Korax Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 csubasi said: Arkadaslar yeni farkettim gelistiricilerin steam forumundaki son mesajları 14 gun once atilmis . paralari alip kactilar şakası ! Abi bunu bende farkettim, saka gibi böyle potansiyel var cok agir gelistiriyolar 1 haftada 1 patch ne ya, okadar para geldi hala bu hizda ve player kaybediyolar bu gidisle. Oyuncu yogunlugu dusmeye basladi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sunthewhich Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Patch gelmiş. Baya bir yenilik var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
akirafes Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 İron sculpture Firewood alınır iron sculpture x10 lu stacklar halinde alınır iron sculpture x10 = 1 silver mitril alınır. (Şu an bende kullanamadıgım icin karşılıgı 1.3 cooperdır . ) 10 mitril = 1 silver 50 x Firewood = 1 silver 50 x kömür = 2 silver 100 x tüy = 3 silver iron sculpture = cooper sculpture 10 x iron sculpture = 1 cooper ingot olarak degişim yapılır . ödemeler peşin yapılır limitsiz alım yapılır . Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gleoddyn Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 şehir caesar 3'deki gibi dirt roaddan plaza roada geçince, evlerin tentten marble apartmenta yükselmesi gibi olmuş haha. Bir de içerideki duvarı niye yıkıyorsunuz lan, orası bizim Paticik Orman Çiftliğimi olacaktı. Özel izinle girilecekti hani? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hadibea Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Yine nokta atışı bir peç. Hakketen kutluyorum adamları. 1) Artık oyuna mavi başlanıyor. Suç işleyince 1 dakika crim olunuyor. Bu 1 dakika içinde herhangi bir suç işlerseniz kırmızı oluyorsunuz. Crim iken yine saldırıya açıksınız fakat ölünce maviymiş gibi sadece 1 item düşürüyorsunuz. Kısaca yaratık keserken yanlışlıkla başkasına vurma, başkasının workbenchinde skill kasarken yanlışlıkla item çekip kırmızı olma vs engellenmiş anladığım kadarı ile. 2) Devler, Rusların zerglemesinden bıkmış olacaklarki Criminal 1-2-3-4-5 diye seviyeler getirilmiş. Sürekli suç işleyen ve oyuncu kesenler artık crime score alıyor. Mesela Criminal 5. seviyedeki bir oyuncu ölünce masterylerinin %20 sini kaybediyor. Kulağa çok abartı gelsede şimdilik yeni oyuncuları korumak için geliştiricilerin böyle birşey yapması şarttı. Eminim gün geçtikçe ayar çekilecektir. - Üretilen arrow sayısı 20' den 80' e çıkarılmış. Artık kuleleri doldurabiliriz :) 3) Dün yazdığım şey kısmen yapılmış. Geceleri torch kullanmadan geçirebileceğimiz süre uzatılmış. Yani zifiri karanlık süresi kısaltılmış. hadibea said: Gece saçmalığı düzeltilsin.Zifiri karanlık yerine, tam o gündüz/gece geçişlerindeki 1 dakika hoş bir karanlık oluyor ya gecenin tümü öyle olsa gece oynamakta ayrı bir keyif olur. 4) Armorların durabilitysi çalışıyor artık. Ekonominin canlanmasına adına iyi olmuş. Patch Notes 1. Crime system Prior crime system only distinguished whether he/she is criminal or not. However, after the update, problem which the innocent were suspected as criminal is resolved and habitual criminals gets heavy penalty - Innocent (Blue) It is this condition when you start game. It will change when you if you do the crime. You will drop one item when you die. - Evil Deed (Yellow) The time that you do crime, the condition will change. It will continue for one minute and in this time this character will be not protected from the crime condition. You will drop one item when you die. - Criminal (Red) You become a criminal as you cumulate crimes. The up time will increase in relation to the cumulated crime score. The crime score will decrease by 1 after one minute passes or planting one tree. > Criminal 1 (500~1000) When criminal die. - Drop 50% of inventory items - Increasing ghost time +30 sec > Criminal 2 (1000~2000) When criminal die. - Drop 75% of inventory items - Lost 5% of all masteries. - Increasing ghost time +60 sec > Criminal 3 (2000~3500) When criminal die. - Drop all of inventory items - Lost 10% of all masteries. - Increasing ghost time +120 sec > Criminal 4 (3500~6000) When criminal die. - Drop all of inventory items - Lost 15% of all masteries. - Increasing ghost time +240 sec > Criminal 5 (6000~10000) When criminal die. - Drop all of inventory items - Lost 20% of all masteries. - Increasing ghost time +480 sec 2. Defense Equipment Durability System - In today's patch, we have implemented durability system to the defense equipments - The decrease in durability applies to randomly selected areas in the defense equipments against the attacks received. Valance 1. Base Status - Base HP Increase: 100 -> 150 - Base Defense Status Increase: 0 -> 10 2. Decreasing equipment, weapon performance - All of equipment, weapon items 3. Decreasing Weapon Damage - All of two-handed Weapons 4. Increasing low level equipment defense point. - Cloth top, Cloth pants, Cloth gloves, Cloth shoes - The leather, Leather pants, Leather gloves, Leather shoes - Copper armor, Copper pants, Copper Gauntlets, Copper Breeches - Rustic Helm - Dull copper helmet - Musketeer jacket, Musketeer pants, Musketeer glove, Musketeer shoes - Officer jacket, Officer pants, Officer glove, Officer shoes - Tempered leather jacket, Temperd leather pants, Tempered leather glove, Temperd leather shoes 5. Weapon durability balance. - High durability balance adopted in top level weapon is revised. 6. Arrow Watchtower - Raising the number of production of an arrow (20 -> 80) - Increasing the number of Copper sculpture that need to produce "arrow". (1->2) - Material of Iron arrow and Mythril arrow is same to existing material. - Decreasing of arrow watchtower HP 7. Resource Habitat Expansion Vine's habitat has been expanded (except for special geography like glacier) 8. Time shift for day and night Now adventurers get more time to desert around without a torch It will start at 1 AM PDT( PDT = UTC/GMT -7 ) and takes 2 hour. Thank you for kind feedback and support us. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gladmir Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 40 idi, 20 ye dusurduler simdi de 80 e cikarmislar, bu nasil balance :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 onun yerine arrow tower'lardan calmayı kaldırsalar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
miyaw33 Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Dün gece uyumadan tüm hayvanların eşinden birer tane getirdim çiftliğe ama sonrasında bilgisayar başında uyumuşum.Erkek domuzu keseni yakalamayayim, iki gece sürdü onu getirmek:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gladmir Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Masticore said: onun yerine arrow tower'lardan calmayı kaldırsalar Evet aynen, sehrin icin de deyip kilitsiz birakinca tower i... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 miyaw33 said: Dün gece uyumadan tüm hayvanların eşinden birer tane getirdim çiftliğe ama sonrasında bilgisayar başında uyumuşum.Erkek domuzu keseni yakalamayayim, iki gece sürdü onu getirmek:) http://i.hizliresim.com/b45z20.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Anelor Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Mastery kaybetmece de geldigine gore butun map el ele kardes kardes farmville oynayabiliriz artik. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
denalir Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 - Criminal (Red) You become a criminal as you cumulate crimes. The up time will increase in relation to the cumulated crime score. [b]The crime score will decrease by 1 after one minute passes or planting one tree Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gladmir Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 ahahah agac dikme nedir baktilar map in tamami collesti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 community service yo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hadibea Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Uo' da sosyal ceza diye birşey çıkmıştı bir ara ona benzemiş ağaç dikme olayı :) Güzel olmuş. Şu %20 mastery kaybetme hakkaten çok acımasız ama early' de buna benzer bişe yapmaları şarttı, çok player kaybettiler. Yine PK olmak isteyen her türlü olurda Criminal 2' nin üstüne çıkmaz, her gördüğü kaleyi dümdüz edemez. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Patch ne zaman geliyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hadibea Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 11 de sanırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 tree of life #2 acılsın artık topic olmus 150 sayfa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Alın size patch notelar, güzel olmuş. Yalnız artık zırhlara da durability geldi GG :) Korax yaşadın panpa. Aç heryere dükkanları bas zırhları zengin ol said: PATCH NOTE - June 18, 2015 18 JUNE - ODDONEGAMES System improvement and addition 1. Crime system Prior crime system only distinguished whether he/she is criminal or not. However, after the update, problem which the innocent were suspected as criminal is resolved and habitual criminals gets heavy penalty - Innocent (Blue) It is this condition when you start game. It will change when you if you do the crime. You will drop one item when you die. - Evil Deed (Yellow) The time that you do crime, the condition will change. It will continue for one minute and in this time this character will be not protected from the crime condition. You will drop one item when you die. - Criminal (Red) You become a criminal as you cumulate crimes. The up time will increase in relation to the cumulated crime score. The crime score will decrease by 1 after one minute passes or planting one tree. > Criminal 1 (500~1000) When criminal die. - Drop 50% of inventory items - Increasing ghost time +30 sec > Criminal 2 (1000~2000) When criminal die. - Drop 75% of inventory items - Lost 5% of all masteries. - Increasing ghost time +60 sec > Criminal 3 (2000~3500) When criminal die. - Drop all of inventory items - Lost 10% of all masteries. - Increasing ghost time +120 sec > Criminal 4 (3500~6000) When criminal die. - Drop all of inventory items - Lost 15% of all masteries. - Increasing ghost time +240 sec > Criminal 5 (6000~10000) When criminal die. - Drop all of inventory items - Lost 20% of all masteries. - Increasing ghost time +480 sec 2. Defense Equipment Durability System - In today's patch, we have implemented durability system to the defense equipments - The decrease in durability applies to randomly selected areas in the defense equipments against the attacks received. Valance 1. Base Status - Base HP Increase: 100 -> 150 - Base Defense Status Increase: 0 -> 10 2. Decreasing equipment, weapon performance - All of equipment, weapon items 3. Decreasing Weapon Damage - All of two-handed Weapons 4. Increasing low level equipment defense point. - Cloth top, Cloth pants, Cloth gloves, Cloth shoes - The leather, Leather pants, Leather gloves, Leather shoes - Copper armor, Copper pants, Copper Gauntlets, Copper Breeches - Rustic Helm - Dull copper helmet - Musketeer jacket, Musketeer pants, Musketeer glove, Musketeer shoes - Officer jacket, Officer pants, Officer glove, Officer shoes - Tempered leather jacket, Temperd leather pants, Tempered leather glove, Temperd leather shoes 5. Weapon durability balance. - High durability balance adopted in top level weapon is revised. 6. Arrow Watchtower - Raising the number of production of an arrow (20 -> 80) - Increasing the number of Copper sculpture that need to produce "arrow". (1->2) - Material of Iron arrow and Mythril arrow is same to existing material. - Decreasing of arrow watchtower HP 7. Resource Habitat Expansion Vine's habitat has been expanded (except for special geography like glacier) 8. Time shift for day and night Now adventurers get more time to desert around without a torch It will start at 1 AM PDT( PDT = UTC/GMT -7 ) and takes 2 hour. Thank you for kind feedback and support us. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aiko Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 18, 2015 Korax said: Geliyorum oyuna varmi materyal getiren, set isteyen :D ulan tam set aldık +400'lük ertesi sabah patch geldi armorlara şansa bak. dün korax'a yaptırdım bitane set. ağırladılar beni saolsunlar etler mangallar fln. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar