Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity #3


Sam

Öne çıkan mesajlar

axedice said:

Kickstarterda vidyo vermişler xpac patchiyle birlikte gelen yenilikler

* artifical stupidity intelligence

* Solo stealth (fakin finally)

* Range indicator (silah + büyü)

* Accuracy indicator, tepede % kaçla vuracağın çıkıyor.

http://www.youtube.com/watch?v=I0GvsA6exuY

2 tane companion var xpacte. Biri monk, fortonu Zahua diye bi karaktere çevirmişler ixamitlli monk. Öbürü de golem rogue. Stat değişikliklerine yönelik haber yok hala

peçle gelen şunları eklemek çok mu zormuş oyun release olduğunda? taa bg'lerde fallout'larda olan "özellikler" ulan. insan peçe koyduk demeye utanır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Sayıyı arttırmazlar kimsenin kullanmadığı silahlara denge getirirler en fazla. Hayır lonsword var shortsword var bide estoc yapmış adamlar, daha ne istiyorsun? Ateşli silahlar bile var.


Abi tür demedim, artifact olarak item sayısı oyunda.Bazı tip silahlardan artifact olarak özellikli mözellikli 4 tane çıkıyo mesela
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane said:
yine her türlü tarumar edeceğim ben o mobları. onu kabullense obsidian her şey daha güzel olacak.


Ahaha cok iyi, sikma canini obsi.

Gercekten precast olmamasi cok sacma. Fightercleric ya da fighter/mage gibi dual karakterleri engelliyor oncelikle. Bgde kensai/mage dualiyle oyunu sololadim diye para cezasina mi carptirildi black isle arkadas. boyle fentezilere giremiyince oyununun %90i damage veren spell oluyor sonra ver elini tek duze
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BonePART said:

Ya hakkını yememek lazım Dragon Age'deki Sustained buff olayı baya mantıklı bir yaklaşımdı. Her combat her combat buff atmaya uraşmak yorucu. Hele birde combatlar çok kısayken. DnD mantığına görede combattan çönce atılır bufflar zaten oda olmuyor. Buff debuff nerdeyse hiç kullanamadımk ben bu sebeple.


da buff buyulerini oldugu gibi birakmislar o da gereksiz copluk olmus. o zaman buff buyulerinin yerine baska bisey koysalarmis. hele buyucude bi kere bile buff kullanmadim.

bi de kiro gibi her combat full liste buff atmayin zaten abi boss fight tahmin ettiginiz yerlerde bossa yonelik buff atin. bgdeki gibi bufflanip bufflanip dragona dalmanin zevkini yasayamadim misal
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Minmaxçı için her combat sonrası restleyip büyüleri resetlemek diye bişi yok zaten, önemli olan hangi combatları prebufflayacağını bilmek/scoutlamak. Daha güçsüz ama uzun süreli buff koysalardı şu hengamenin önüne geçerlerdi ama sawyerism işte

http://i1310.photobucket.com/albums/s655/Hormalakh/js.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hacı sustained buff olayına katılıyorum, ha sistemin dengesi farklı kurulabilir, daha güçsüz buff yaparsın daha az mana reserve eder falan DA:O da büyü yapacak mana kalmıyordu iki üç buff açtın mı.

D&D sistemi güzel de bilgisayar oyununa tam uymuyor, rest at tekrar bufflan rest at tekrar bufflan, NWN de sırf onun için auto-buff wandları falan yapmışlardı adamlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

O zaman da buffların dengesini korumak zor oluyor ama, originste hatırla büyücü/melee prestige classı vardı bi tane buffları açtı mı ölümsüz + imba damage, son bossu en son zorlukta tek başına hurr durr kesiyordu falan. Pillarsda hazır resting de kısıtlıyken prebuff gayet güzel çalışabilirdi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

NWN 2'de rest yerine tek tuş küçük bir mola şeysi koymuşlardı. İlla rest için çok vakit harcatmıyordu. Bana kalsa baldur's gate'deki gibi kısıtlı kullanıma karşı güçlü etkileri olan buff ve debufflar iyiydi ya. Özellikle yüksek levellarda iki büyücünün savaşı satranç karşılaşması gibi oluyordu. Karşıdakinin shieldını çözecek özel bir büyü atıp kendi bufflarını kaybetmeyecek şekilde savunmayı arttırmaya çalışıyordun falan. Yüksek seviyeler güçlü büyülerle çok zevkliydi. Eğer naptığını bilmiyorsan düşman büyücüsünün attığı savunmaya zarar bile veremeyebiliyordun. Düşük levellarda da büyüleri az ama öz tutmaya çalışması da zevkliydi.

Dragon age'deki sustained bufflar da fena değildi. Yani sonuçta dnd gibi bin çeşit büyü yoktu. O yüzden belli başlı bufflar arasından işimize en uygun olan 1-2 tanesini seçip savaşa giriyorduk. Zengin olmasa da pratikti.

Ben pillars'daki skill ve büyülere nedense hiç ısınamadım. Büyücü karakter açtım. Kullandığı büyülerin %50'si rahat sadece confusiondır. Kalanı dmg veren bir iki büyü. O kadar. Ranger karakter var. Benim için bütün olayı kurt sahibi olması. Ok skilleri var. Kadın dmg vuramıyor, utility bir kullanımları yok. Sadece kurta sol klik yapıyorum o kadar. Bard'ın göya tonla verse'leri var ama yaratık summonlamak harici hiçbir şey faydalı gelmedi. Savaşçıda da iki skill kullanıyorum sadece knock down yapan bir skill vardı, bir tane daha vardı ama onu unuttum.

Nedense bir türlü olaya giremedim. Ne skiller ne de büyüler taktiksel çeşitlilikte gelmiyor. Sanki bir tane belirgin bir rota varmış, o çoğu düşmana uygulanıyormuş gibi his oluştu. Bütün oyunu da kalan şeyler kuru kalabalıkmış gibi oynadım. Oyunu hard'da oynuyorum diye çok düşman geldiği için belirli taktiklere mecbur mu kaldım bilemeyeceğim tabi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

clerice de sifon gibi mana gibi bisey koyup dendigi gibi mana yiyen sustained buff koyulsaydi bufflarin bi ise yaradigi ama boku cikmadigi bir sistem olabilirdi tabi takimi cleric spamlersen belki yine boku cikabilirdi heh. ya da en kotu ayni anda iki buffa kisitlasinlar ne bileyim. boylesi cok manadiz kaliyo
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abuse isterseniz şey de yapılabiliyor. Büyük dungeonda trashler ile asıl zararı vuran düşmanların(vampirler falan) hızları farklı oluyor. Eğer güçlüler hızlıysa gruptan sadece onlar gelecek şekilde geriye çekmek mümkün oluyor. Diğerleri geride kaldıkları için bir süre sonra takip etmiyorlar. Eğer zorlu düşman yavaşsa bu sefer haritadaki çöpleri tek bir defansif pozisyona çekip rahatça katletmek mümkün =/
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1-2 saat önce 4 lvl karakterlerle Raedric'i kestim de, bottleneck yapmak çok kolaylaştırıyor oyunu.

Bir de 3. denememdi sanırım kestiğimde, ilk ikisinde pozisyon almadımdı, direk konuşmayı başlattım, her seferinde öldüm dan diye. Son seferde combatı Edér'in bow'uyla uzaktan başlatıp sağdaki odanın kapısında kurduğum bottleneck'e çektim adamları, öyle yapınca önce archmage + 2 paladin geldi onları kestim, sonra bir daha pulladım bu sefer priest'le 1 tane paladin geldi. En son pull'da da kalanlar geldi falan 3 parça halinde öldürdüm lelelel diye. Bir de chanter'ın ghostları saçma sapan vuruyor. Raedric'i döverken 2 tane ghost vardı, tek başlarına kestiler neredeyse sdf.

Özetle combatlar çok aptalca.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...