Quo-Vadis Mesaj tarihi: Nisan 5, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 5, 2015 Üst bar yana doğru , tıklayınca ufalıp açılabilse ve alt action bar da yeri değiştirilse, isteğe göre de saklanabilse çok şukela olacak. Oyunlarda sevmediğim şeylerden biri UI elementlerin ekranın bir tarafını kapatması. WOW da nereye koyacağımı hiç bilememişimdir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grego Mesaj tarihi: Nisan 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 7, 2015 abi senin bana ihtiyacın yokmuş ki. gayet yardırmışsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Certhas Mesaj tarihi: Nisan 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 7, 2015 imamizer said: şu an halihazırda dolaşan bi karakter var zaten. mob koymam başta, ai ye kafa yormak istemiyorum. onun yerine 2 player birbirine vurur zor değil, yapılır. hiç mob olmasın survival mmorpg olsun. kabileler kurulsun, mızrak-ok yapıp ilkel çağlardaki gibi takılalım. gerçi etrafta hayvanlar olunca yine ai olacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zikko Mesaj tarihi: Nisan 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 7, 2015 aynen doğanın ekosistemi de kendi kendine dönsün, eğer bütün koyunları yersen nesli tükensin, sen de koyun almak isteyene parayla satarsın yolunu bulursun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 7, 2015 niye oyunu zevksizleştirmek için kasıyorsunuz abi kılıç kalkan cenk edelim işte yıllardır yaptığımız gibi kafa kesip sopalara takalım cesetlerin üzerine işeyelim köle yapalım evine şofben takalım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
calvaria Mesaj tarihi: Nisan 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 7, 2015 İmamın ordusu, guzel gelişmeler olmuş. Girip birbirimizi tokatlayacagımız günleri umutla bekliyoruz. Seninde belirttiğim gibi amatör ruhu kaybetmeden işi mesleğe dökmeden keyif alarak yapmaya devam et. Kolay gelsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Nisan 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 7, 2015 ultimanin zevk katsayisinin en dusuk oldugu yer pvpsidir abi saatlerce madem kazmalar, goturup eritmeler, bosa giden orelara kufretmeler, pk nin gelip ebene atlamasi, sirf gayligine pack horse unu kesip gitmesi. sonra mavi adept mage in gelip duvar + blade spirit atmasi. yine tam tersi gidip maden kazanlarin isini bozmak cok zevkliydi yeni yetme karakterle. harita uzerinde nerede oldugunu bilmedigin yerde pve yaparken kara elbiseli amcanin kafana over 9k damage vuran lighting atmasi neoeloluyo lan diyemeden siyah beyaz ekrani gormek zamaninda herkes 500 pingle oynadigindan belki de pvp hic zevk vermiyordu bana. anca kimin eli kimin neresinde belli olmayan guild savaslari oluyordu onlar eglenceliydi, onun disinda sehir disinda donen mavi/pk savaslarini uzaktan donla takip edip pklar oldugunde lootlamak keyifliydi sdfs. genel olarak loot olayi zevkli yapiyordu aslinda oyunu neden bilmiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 7, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 7, 2015 ibnelik yerine "gaylik" kullanımı yakışmıyor abi http://c1.staticflickr.com/7/6235/6307673046_2b2b15e20b_b.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lord_Argos Mesaj tarihi: Nisan 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2015 imamizer said: şu an halihazırda dolaşan bi karakter var zaten. mob koymam başta, ai ye kafa yormak istemiyorum. onun yerine 2 player birbirine vurur zor değil, yapılır. benim en baştan beri kendime belirlediğim hedef de o. millet servera baglansın. karakteriyle dolaşsın, yazışsın ve birbirine dalabilsin. fazlasını hiç vaad etmedim asdfgh sonrasına bakarız keyfimize göre işte, craft eklenir, spell eklenir, mob eklenir vs. başta server client kodları hazırken konuyu açmıştım ama şimdi önceki mesajda belirttiği gibi düzenlemeye gitmem gerekiyor. çünkü bu haliyle çok primitif ve yapılan diğer onca işe yakışmayan bi client-server altyapısı olacaktı. üşenmeyim dedim değiştirmeye karar verdim işte. imamizer, Gerçi ihtiyacın yoktur ama bir ara Uo Minecraft projem vardı oyun içi 2D textureleri 3D'ye çevirmiştim, aynı şekilde müzikleri, sesleri ve haritayı da minecraft'a importlamıştım ama harita'da çok fazla eksik olunca projeyi yarım bırakmak zorunda kalmıştım. İstersen onları verebilirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Nisan 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2015 ya şu eski ultimacı, eski forum üyesi, ünlü güzel gözlü kadın kimdi aklıma gelmedi ismi ona da haber verin belki oda oynar... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Nisan 9, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2015 imam zaten o gelsin diye yapıyor. bu arada imam ellerine sağlık abi çok güzel olmuş. sen UO'yu kopyalamaya devam abi yavaş yavaş yap. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici orc_lord Mesaj tarihi: Nisan 9, 2015 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 9, 2015 Feamer said: ya şu eski ultimacı, eski forum üyesi, ünlü güzel gözlü kadın kimdi aklıma gelmedi ismi ona da haber verin belki oda oynar... Haha, Aslı Tandoğan olması lazım :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 http://wiki.ultimacodex.com/images/3/3a/Rgaslb.jpg öncelikle selamlar yaklaşık 1 haftadır yoğunluktan dolayı pek birşey yapamadım ama yinede skeçıl'ın gerisine düşmedim. ağustos gibi oyna girip 'bu muymuş o kadar tatava yaptığın hıammıa!' dersiniz gibime geliyor. Certhas said: hiç mob olmasın survival mmorpg olsun. kabileler kurulsun, mızrak-ok yapıp ilkel çağlardaki gibi takılalım. gerçi etrafta hayvanlar olunca yine ai olacak. o bambaşka bi projenin konusu olur abi. sade basit tutmakta fayda var. dendiği gibi materyal topla kılıç kalkan craft et birbirine kes lootla bitti gitti. DoruK said: genel olarak loot olayi zevkli yapiyordu aslinda oyunu neden bilmiyorum. aynen. Lord_Argos said: imamizer, Gerçi ihtiyacın yoktur ama bir ara Uo Minecraft projem vardı oyun içi 2D textureleri 3D'ye çevirmiştim, aynı şekilde müzikleri, sesleri ve haritayı da minecraft'a importlamıştım ama harita'da çok fazla eksik olunca projeyi yarım bırakmak zorunda kalmıştım. İstersen onları verebilirim. şu an için ihtiyaç yok. uo nun orjinal kaynaklarından hiçbirşey kullanmıyorum. genel olarak character progress, oynanış, harita uo ya benzeyecek işte. o bile birebir olmayacak. onun dışında uo dan birebir kullanılan bir şey yok. Feamer said: ya şu eski ultimacı, eski forum üyesi, ünlü güzel gözlü kadın kimdi aklıma gelmedi ismi ona da haber verin belki oda oynar... Mortis said: imam zaten o gelsin diye yapıyor. o evliymiş, yıllar önce evlenmiş zaten. lore içine lord british gibi böyle ne bileyim efsunlu prens gibi kendimi koyacağım işte. bana özel karakterle arada oyuna girip meme uçlarımı cimcikleyeceğim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 ya iste eski oyun mekaniginin hires texturelu hali bile yeter.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 bir de pvp dedigin su anda int hizi+ injection+ macro..ne yaparsan yap ne bilirsen bil.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 şimdi ilk başta gayet kara düzen bi server-client yazılımı ile başlamıştım. önceki sayfalarda bahsettim. çünkü amacım ufak bi projeydi, öyle takılalım diye. bana referans olsun, elimin altında sonra birşey için kullanabileceğim kaynak olsun diye. o yüzden çok detaylı çalışmamıştım. fakat burada bi miktar hype olunca o kısmı resmen sildim baştan başladım. çünkü eski sistem ciddi şekilde hile yapmayı kafasına koymuş adamı durduramıyordu. en basiti server yaklaşımı non-authoritative mimariye sahipti. client ben şuraya şu hızla gidiyorum dediği zaman server bunu diğer clientlara broadcast ediyordu üzerinde bir kontrolu denetimi yoktu. bu sisteme sahip oyunları hepimiz oynadık aslında. temelde ise client'a müdahale ederek veya veri paketlerini client dışı olarak yolda editleyerek hile yapılıyor zaten. yeni mimari ise authoritative server modeline göre yapıyorum. yani sen client olarak karakterini bir noktaya koştururken bunu server'a bildiriyorsun. server kontrol ederek bu hamleyi yapıp yapamayacağına karar veriyor. yani client sadece input yolluyor. server ise tüm işi kendisi yapıyor ve sonucunu clientlara broadcast ediyor. bu da hileyi oldukça zorlaştırıyor. yani sen a dan b ye 10x hızlı koştum dediğinde server 'inş cnm yha' diyor. hiç bir sistem %100 güvenli değil, bugün cs:go da bile hile yapanlar var ama injection gibi hilelerin olacağını sanmıyorum ben. internet bağlantısına gelince; bu bahsettiğim mimarinin kötü yanı ise lag daha doğrusu delay daha belirgin bir hale geliyor. çünkü sen yürümek için sağ tıkladığında bu servera gidiyor, server bakıor, evet yürüyebilirsin diyor ve seni yürüterek bunu sana geri bildiriyor ve senin karaterin o noktaya ileriyor. bu vakit kaybını engellemek için ise client side prediction kodlanması gerekiyor. o nedir, sen sağ tıkladığında karakterin yürüme işini peşin peşin yapıyor. serverdan gelen onaydan sonra ise yerini kontrol ediyor tutarsızlık yoksa yürümeye devam ediliyor. buna en güzel örnek wow da laga girmektir. wow da laga girince karakterlerin yürümeye devam ettiğini görürsünüz, dağ bayır yürümeye devam eder karakterler. işte bu clientside predictionda en son gelen input verisine göre hareketin sürdürülmesinden kaynaklanıyor. ama diyelimki bu lag spike 5-10 saniye sürdü ve 5-10 saniye sonra serverdan yeni konum bilgiler geldi. bu durumda ise 5-10 saniyedir dağa bayıra doğru yürümüş olan karakter zırt diye laga girdiği noktaya ışınlanıyor. bunu şimdilik çözmüş bulunuyorum. öyle çok hissedilir veya avantaj saplayacak bi latency faktörü olmaz eğer çok dandik bir bağlantı değilse. ultimada at oyunu çok hızlandırıyor. diğer oyunlarla kıyaslandığında bineğin oyunu bu kadar hızlandırdığı başka bir örnek hatırlamıyorum. hem çok hızlı hem çok çevik ve kontrolu kolay olunca oyun neredeyse 3 kat hızlanıyor. bu da lag etkisini arttırıyor. ipy gibi serverlar bineği oyundan bu yüzden kaldırdı. hem birim zamanda servera gelen veri paketi sayısı azalsın daha az hesaplama yapılsın, hem de binek olunca hızlanan oyunda bağlantı durumu oyuncular arasında avantaj/dezavantaj oluşturmasın diye. o yüzden binek koymaya karar verirsek bile uo daki kadar hızlı olmamalı diye düşünüyorum. macro ise yok. action bar var. last target ve target self için keybind konur o kadar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Saeros Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 belki combatta mount olmaması gibi bişey olabilir wow'daki gibin bi de cooldown'ı olur mountların, o zaman anca travel amaçlı bineriz mesela Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
calvaria Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 combatta at olayı olsun da imamın dediği gibi çift tıkla zart diye binilip, koşarken zart diye 180 derece dönülmesin. gerçi öylede çok zor olur kanımca ama doğrusu bu değil mi? En azından binerken biraz cast time olsa, dönerken yavaşlasa güzel olur. Bu dediklerimin olabiliritesi hakkında gram fikrim yok benim ki sadece tavsiye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tiLi Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 ata in bin yapamıycaz mı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 atsız bir cenk edelim, atı kalsın geriye hehe keşke böyle saçma sapan balista falan olsa stationary koyup da aim atarak ateş edebileceğimiz gateleri böyle stratejik noktaları falan savunabilsek. ay nemlendim yine. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 hahaha super ya dovuslu chat yapalim yine dusuncesi bile guzel sequo da parasini verip wallhack yazdirir cinlilere banleyip dururuz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gallant Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 atsiz ultima mi olur? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 at yok. swift koycam oyuna. swift atıcak asasianlar. swifti alan hızlı koşucak. kısaca >>>>>>> yazacaksınız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
WaNTeD Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 eee tek eglencesi 7 24 binek tameleyip bankada saklamak olanlar nabıcak :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 10, 2015 pokemon oynasinlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar