forgiver Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 http://www.halilibrahimcelik.av.tr/elektrik-faturalarinda-kayip-kacak-bedeli/ bunları geri veriyorlar mı uğraşan oldu mu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Madcat Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 hayatımda gördüğüm en kötü wordpress teması üzerine avukatlık sitesi isimsoyisim.av.tr neymiş ya. çok kötü kalbim tuttu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 10 yıllık faturayı elde bulundurmak mı gerekiyor parayı istemek için? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seperate Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 bunu ancak işsiz güçsüz emekli albay amcalar yapar ,onun haricinde o kadar faturayı elinde tutan var mı ki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Goering Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Madcat said: hayatımda gördüğüm en kötü wordpress teması üzerine avukatlık sitesi isimsoyisim.av.tr neymiş ya. çok kötü kalbim tuttu. bütün avukatlık siteleri av.tr olmak zorunda boş boş ahkam kesmeyin ilk bir öğrenin abisi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
stormeagle Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 @seperate hiç öyle deme.. 10 yıllık abone olduğunu düşünürsek; 120 ay yapıyor. her faturanda ortalama 8 tl kesilmiş olsa; 960tl yapar. Havadan gelecek para olarak değerlendirirsek az değil. - Faturayı elinde tutmuyorsun tabi. Bağlı olduğun bölgedeki elektrik müdürlüğüne dilekçe yazıyorsun veya kendin giderek geriye dönük tüm faturaların çıktısını istiyorsun veriyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Seperate Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Ha o zaman güzel tabiki ,ben miktarı hafife almadım zaten ,milleti o kadar soyuyorlar ki 20 tl hakkım olsa yine gider alırım :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
stormeagle Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Zaten dava ilk açılırken sadece kayıp bedel için değil Elek faturasından alınan; -Dağıtım bedeli -Bakım bedeli -Sayaç okuma bedeli (en çok buna gülüyorum) -Ulaştırma bedeli (dağıtım bedelinden farkı ne kimse bilmiyor) tüm bunlar dahil iadesi yapılacaktı ama sonra ne oldu bilmiyorum. Şuanki haberler sadece kayıp kaçak bedeli üzerine Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
stormeagle Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Gerçi işin yordamını bulmuş çakal AESAS çok güzelmiş Bir anda iade furyası olunca bir yerleri tutuşuyor. Miktar çok büyük hepsini öderlerse batarlar. AESAŞ’a giderek geriye dönük kayıp-kaçak bedelinin gösterildiği dökümleri istediğini söyleyen Kulaoğlu şunları söyledi: “AESAŞ’taki yetkililer bana, sadece bir senelik dökümü verdi. Diğer yıllara ait dökümanları neden vermediklerini sorduğumda ise Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği’ne tabi olduklarını ve bu yönetmeliğin 19. maddesine göre, sadece geçmiş 12 aya yönelik dökümü verebileceklerini söylediler. Sadece bir yıllık döküm aldığım için kayıp-kaçak bedeli de 3 bin 300 TL’nin altında kaldı. Bu yüzden Tüketici Mahkemesi’ne gidemedim ve ilçe kaymakamlıklarına bağlı Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurdum.” DİLEKÇEYİ KABUL ETMEDİLER Ümraniye Kaymakamlığı Tüketici Hakem Heyeti ile Üsküdar Kaymakamlığı Tüketici Hakem Heyeti’nin başvurusunu kabul etmediğini ifade eden Kulaoğlu, “Tüketici Hakem Heyetleri haksız bir şekilde başvurumu kabul etmiyor. Benden 10 yıllık dökümanı getirmemi istiyorlar. Ben ise bir yıllık dökümanımı vererek, bir yıllık kayıp-kaçak bedelini almak istediğimi söyledim. Buna rağmen başvurumu kabul etmediler. Bu noktada elektrik dağıtım şirketi ile tüketici hakem heyetleri arasındaki yaşanan anlaşmazlık nedeniyle hiçbir tüketici kayıp-kaçak bedelini geri alamıyor. Tam bir çıkmaz sokaktayız. Yetkililer, Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği’ni bir an önce değiştirmeli ve tüketicilerin mağduriyetleri giderilmeli” diye konuştu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Madcat Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Goering said: Madcat said: hayatımda gördüğüm en kötü wordpress teması üzerine avukatlık sitesi isimsoyisim.av.tr neymiş ya. çok kötü kalbim tuttu. bütün avukatlık siteleri av.tr olmak zorunda boş boş ahkam kesmeyin ilk bir öğrenin abisi sitedeki avukat sen miydin? çok kötüymüş dedim yani av.tr hiç olmamış "olmak zorunda" diye güzel mi olacak. :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Goering Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 hayır, anlamadın ne demek istediğimi: isimsoyisim.av.tr formatında olmak zorunda avukatlık büroları / avukat siteleri yasal zorunluluk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 adam da dio ki, "yasal zorunluluk bile olsa çirkin" yasal olması çirkinliğini gidermiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Madcat said: Goering said: Madcat said: hayatımda gördüğüm en kötü wordpress teması üzerine avukatlık sitesi isimsoyisim.av.tr neymiş ya. çok kötü kalbim tuttu. bütün avukatlık siteleri av.tr olmak zorunda boş boş ahkam kesmeyin ilk bir öğrenin abisi sitedeki avukat sen miydin? çok kötüymüş dedim yani av.tr hiç olmamış "olmak zorunda" diye güzel mi olacak. :D E ne bekliyordun ki? "www.bettercallsaul.com" gibi bir şey mi? Adam kartvizit gibi isim soyad ve ünvanla oluşturmuş siteyi, gayet makul bence. Tutup şirket olsan ayrı alırsın da bireyselde yasal zorunluluk olsun/olmasın en mantıklısı bu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 stormeagle said: Gerçi işin yordamını bulmuş çakal AESAS çok güzelmiş Bir anda iade furyası olunca bir yerleri tutuşuyor. Miktar çok büyük hepsini öderlerse batarlar. AESAŞ’a giderek geriye dönük kayıp-kaçak bedelinin gösterildiği dökümleri istediğini söyleyen Kulaoğlu şunları söyledi: “AESAŞ’taki yetkililer bana, sadece bir senelik dökümü verdi. Diğer yıllara ait dökümanları neden vermediklerini sorduğumda ise Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği’ne tabi olduklarını ve bu yönetmeliğin 19. maddesine göre, sadece geçmiş 12 aya yönelik dökümü verebileceklerini söylediler. Sadece bir yıllık döküm aldığım için kayıp-kaçak bedeli de 3 bin 300 TL’nin altında kaldı. Bu yüzden Tüketici Mahkemesi’ne gidemedim ve ilçe kaymakamlıklarına bağlı Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurdum.” DİLEKÇEYİ KABUL ETMEDİLER Ümraniye Kaymakamlığı Tüketici Hakem Heyeti ile Üsküdar Kaymakamlığı Tüketici Hakem Heyeti’nin başvurusunu kabul etmediğini ifade eden Kulaoğlu, “Tüketici Hakem Heyetleri haksız bir şekilde başvurumu kabul etmiyor. Benden 10 yıllık dökümanı getirmemi istiyorlar. Ben ise bir yıllık dökümanımı vererek, bir yıllık kayıp-kaçak bedelini almak istediğimi söyledim. Buna rağmen başvurumu kabul etmediler. Bu noktada elektrik dağıtım şirketi ile tüketici hakem heyetleri arasındaki yaşanan anlaşmazlık nedeniyle hiçbir tüketici kayıp-kaçak bedelini geri alamıyor. Tam bir çıkmaz sokaktayız. Yetkililer, Elektrik Piyasası Tüketici Hizmetleri Yönetmeliği’ni bir an önce değiştirmeli ve tüketicilerin mağduriyetleri giderilmeli” diye konuştu. çok saçma herkes 10 senedir abone değil ki ben 6 senedir aboneyim 1 yılı farklı numarayla bankaya otomatik ödüyordum, onlardan istiycem son 1 yıl zaten var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Curunir Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2015 bu alakasız birşey yanlış tüketimle alakası yok ki konunun nasıl kıvıracaklarını şaşırmışlar madde 19 Sayacın tüketim kaydetmemesi , MADDE 19 — (1) Sayacın, müşterinin kusuru dışında herhangi bir nedenle tüketim kaydetmediğinin tespiti halinde varsa müşterinin aynı döneme ait sağlıklı olarak ölçülmüş geçmiş dönem tüketimleri dikkate alınarak, yoksa, sayaç çalışır duruma getirildikten sonraki müşterinin ödeme bildirimine esas ilk iki tüketim dönemine ait tüketimlerinin ortalaması alınarak geçmiş dönem tüketimleri hesaplanır ve tahakkuk ettirilir. (2) Tahakkuka esas süre; doğru bulgu ve belgenin bulunması halinde 12 ayı, bulunmaması halinde ise 90 günü aşamaz. (3) Perakende satış lisansı sahibi tüzel kişi tarafından yapılan tahakkuk işleminde sayacın tüketim kaydetmediği dönem birim fiyatları kullanılır ve gecikme zammı uygulanmaz. Müşterinin talep etmesi durumunda söz konusu miktar tahakkuk süresi kadar eşit taksitler halinde ödenir. (4) İkili anlaşmalar kapsamında elektrik enerjisi tüketen bir müşterinin sayacının tüketim kaydetmemesi durumunda dağıtım lisansı sahibi tüzel kişi tarafından bu madde kapsamında geçmiş dönem tüketimleri hesaplanarak TEİAŞ’a bildirilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Şubat 11, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2015 başvuabiliyor muyuz şimdi illa eski faturalar mı lazım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar