µh Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 havadayken ve yerdeyken değil de iniş ve kalkış sırasında sorun çıkarabiliyor.
µh Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 ABD falan kaldırmayı planlıyordu gerçi ban'ı, en son ne oldu bilmiyorum.
Xaenin Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Agency'den geçti de havayollarının adopt etmesi bekleniyor galiba.
Wishmaster Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Yakında THY Teknik'te işe başladığımda hepsini öğrenip sizi bilgilendircem :P
Xaenin Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Allah kabul etsin, bismillahirrahmanirrahim.
Wishmaster Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 En tehlikeli insan tipiyim ha. Bukalemun gibiyim. Gidip cuma da kılcam adamlarla deist bir insan olarak. Zerre de gocunmayacağım. Hamur gibiyim, ohş.
Asriel Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Deathblade said: Yaptıkları işin fiziksel yorulma dışında her hangi bir eğitimsel geçmiş gerektirmediğini ve aldıkları parayı düşünürsen gülümsemeleri doğal. Ben olsam ben de gülerim. "Ahahaha gerizekalı 2 tane mühendislik bitirmiş, 2 katı maaş alıyorum. Duty free cabası." Hangi havayollarında çalışan insanların ne kadar maaş aldıklarını bilmeden laf söylemesi kolay.Her hostes de THY personeli kadar maaş almıyor ne yazık ki. Zaten aşağıda da söylenmiş.Gece-gündüz kavramının olmadığı,sürekli basınç ve radyasyona maruz kaldığın,her gün yüzlerce insanı memnun etmeye çalışmanın karşılığını alabilen tek havayolu çalışanları THY çalışanları. Bizim milletimizi anlamıyorum bazen.İşveren kazandıkça kazansın,cebini doldursun.Helal,daha çok kazan koçum gazları verilirken emekçi azıcık hakkını aldığında ama onlar çok para alıyor fln filan.Bu kafada seyrettikçe daha çok asgari ücrete bir hayat boyu çalışır bu insanlar...
masa Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Abi zaten telefonun uçağı düşürme ihtimali olsa sizin insiyatifinize mi bırakırlar açık/kapalı olmasını. İlk zamanlar belediye otobüsü şöförüde artistlik taslıyordu "bayan telefonu kapayın fren sistemi etkileniyor" diye. Herşeyi geçtim Taliban filan mal mı adamlar nokia 5210 varken uçağa bomba sokmak için uğraşsın.
Wishmaster Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Son argümanın beynimde şimşekler çaktırdı.
Asriel Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Kapılar açıkken artık uçak içinde telefon ile konuşmak serbest.En azından THY için durum artık şu anda bu...
Dworgian Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Asriel said: Kapılar açıkken artık uçak içinde telefon ile konuşmak serbest.En azından THY için durum artık şu anda bu... oooh 30k feet de açtırdık mı oksijen full
Asriel Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Dworgian said: Asriel said: Kapılar açıkken artık uçak içinde telefon ile konuşmak serbest.En azından THY için durum artık şu anda bu... oooh 30k feet de açtırdık mı oksijen full Yerde,boarding sırasında kapılar açıkken uçak içinde konuşmak serbest diyorum,iyi günler diliyorum...
Rotweiler Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 İç hatlar maalesef çoğu firmada rezil ama. Bu tabii genellenmemeli. Buna: * Uçuş kaç bacak? * Bindiğiniz uçuş kaçıncı bacak? * Kabin memuru kaşarlanmış mı? * Ekip arasında birbiriyle uyumsuz olanlar var mı? * Ekibin amiri otoriter mi( bak asabi vs demiyorum) değil mi? * Kaptanlar otoriter mi? dsiye birsürü madde etki ediyor. Sorusu olan varsa bu mesleği yapmış biri olarak cevaplayabilirim.
2 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Marty said: kapilar acikken ferah olur icerisi Kapılar açıkken zaten çalıştırmıyorlar uçağı :) kapattıktan sonra çalışıyor... yani hiç bi zaman yasak olmadıki bu durum ? ben hep konuşuyordum Yani THY Atlas Pegasus onurair hepsiyle gittim sorunsuz konuştum
Rotweiler Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Burda yine müdahale edecem. Uçak çalışmaz, motorlar çalışır. Bu 1. İkincisi Kuleden izin aldıktan sonra ve eğer GPU(Ground power unit) yok ise yer hizmetlerinde ve APU bozuksa, çalıştırılmıyorsa, uçapın içindeki havalandırma sistemleri için motorları çalıştırmak zorundasın. Bunun için de yukarıda da yazdığım gibi kuleden izin gerekir. Ama körük bağlıyken, ya da aprondayken uçağı motorlarını çalıştırması abes değildir. Olabilen bir durumdur. Kapıları kapatmaya gerek yok.
copry Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 hemen de gülücüğe odaklanmalar falan.
Kostok Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 yav said: ben de size bir tip vereyim, hostes'ten değerlendirme formu istiyorsunuz, verdiği hizmeti öven şeyleri işaretleyip yazıp iade ediyosunuz. sonra gelsin ekstra muamele. çünkü puan topluyolar daha hızlı falan yükseliyolar kurum içinde. bu doğru mu? doğruysa allah tuttuğunu altın etsin.
Frostbite Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Apronda yada kapi acikken anlamam lan!o telefon binerken kapatilacak o kadar.. saka bi yana acik elektronik cihazlarin ozellikle telefon sinyallerinin ozellikle altometre(dogrumu yazdim lan) ve onun gibi hassas cihazlarietkiledigini okumustum bir yerden
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Mesaj tarihi: Aralık 19, 2014 Altometre ne olm, kalın ses ölçüsü mü sdf
Öne çıkan mesajlar