Cokomantis Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 o duyum öyle değil, "mmo yapanlar beceremeyip overwatch çıkaracakmış" diyedir. duyumun tarihinin de 2014 falan olması lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
darkageman Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Crossworld adında olacak vs diye yazıyordu okuduğum makale de valla bilemedim yani. http://www.pcgamer.com/the-overwatch-team-considered-making-a-multi-class-mmo-called-crossworlds-before-landing-on-the-hero-shooter/ bakınız, Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phyx Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 originally considered Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xunn Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Tim said: https://www.youtube.com/watch?v=yH0GsOKZHMQ Abi Blizzard farkı işte, gerçekten salak öncelikleri yok, hep core ön planda ve en son polish, o yüzden düzgün üretiyor adamlar. Başarısız olan MMO projesinden çıkan ürün bile game of the year oluyor sonra. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Devaminda da hic bos durmuyolar bu arada. Surekli canli tutabilmek icin calismalari takdiri hakediyor. Komunite de saglam olunca mis gibi urun cikiyor ortaya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tim Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 xunn said: Tim said: https://www.youtube.com/watch?v=yH0GsOKZHMQ Abi Blizzard farkı işte, gerçekten salak öncelikleri yok, hep core ön planda ve en son polish, o yüzden düzgün üretiyor adamlar. Başarısız olan MMO projesinden çıkan ürün bile game of the year oluyor sonra. Blizzard farkindan cok, olmasi gereken bu abi zaten. Boyle baslar projeler, ustune ekleyerek gidersin. Tasarimdan daha onemlidir dinamikler cunku tasarimi ya da oyun icindeki modeli her zaman cat diye degistirebilirsin cok devasa farkliliklar olmadigi surece. Tek basina oyun yapiyo bile olsan izlenmesi gereken yol bu. Prototipini yap, gerekirse kutularla silindirlerle yap, sonra git designer bul modellet cizdir falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 siz bu konuya değindikçe şaşırıyorum. pek bilmiyorum oyun development dünyasını gerçekten böyle salak gibi mekanikleri yapmadan ilk dış görünüşünü fln yapanlar mı var oyunların. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 yok da bitirmeden girisiyolar genelde bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 ondan bir iki hafta sonra da early access diye çıkıyor işte :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tim Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Black-ice said: siz bu konuya değindikçe şaşırıyorum. pek bilmiyorum oyun development dünyasını gerçekten böyle salak gibi mekanikleri yapmadan ilk dış görünüşünü fln yapanlar mı var oyunların. Once level tasarimindan baslamak ve mukemmel environment'i yaratmaya calismak gibi hatalara cok dusuyor indie developer'lar. Game development dahil, hemen her yazilim projesinde izlenecek yol su olmali; 1 - Brain dump : Bu noktada dusunulen fikir neyse, olmasi istenen iyi kotu hersey dokulur ortaya. Olabilecek en genis kapsamli urun fikri cikarilir. 2 - MVP ve roadmap : Sonra bu derya deniz ozellige sahip, yapimi 2304982098 yil surecek fikrin icinden minimum viable product'i olusturacak kisim secilir. Mumkunse, big picture gorunuyorsa MVP ile birlikte sonraki versiyonlar icin de kabaca bir road map cikarilir. 3 - Wireframing : Bu genelde 1 ve 2. adimda yapilabilir ama big picture cok da belli degilse genelde MVP'den sonraya kaldigi da olur. Oturup tek tek cizersiniz ekranlari, gerekirse kagit kalemle ve kutucuklarla. Boylece UI developer olsun, agile/scrum master olsun, developer'larin kendisi olsun, artist'ler olsun, yapilacak isi gorurler. Bundan sonrasi direkt task management, development, testing vesaire. Yarin bi gun bi web bi app bi oyun projeniz falan olursa bu ilk 3 adimla baslayin, sonrasinda hayatiniz cok daha kolay olacak. Kafa karisikliginiz kalmayacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 abi once obur isleri yapmak indie dev hatasi degil. dev degil cunku o insanlar. hepsi artist. kendini gelistirmeden kalanini yapma sansi yok. gorselle pazarlamasina bakiyor. kac kurus koparirsam kardir, su kadar surelik masrafim cikar, gerisini dusunuruz diye yaklasiyorlar. kibarligi birakirsak tutorialinda oldugu isleri yapabilecekmis gibi tongaya dusuruyorlar. blizzard'in multiplayer onceligi ve kusursuz cilalamari takdir edilesi ama herkesin uyguladigi processi blizzard'a mal etmeyelim. ortalama oyuncunun en azindan bir tik ustu oldugumuzu umdugum bu ortamda "soyledigimi yap, yaptigimi yapma" tier olmalarina asina olmamiz lazim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Black-ice said: siz bu konuya değindikçe şaşırıyorum. pek bilmiyorum oyun development dünyasını gerçekten böyle salak gibi mekanikleri yapmadan ilk dış görünüşünü fln yapanlar mı var oyunların. level designing 101 bu. level design konusunda eğitim maksatlı hazırlanan videoları izlediğinde, "bölümün gameplay'i tam oturuncaya kadar detaysız texture olmadan gidin" derler hep. gerçi blizzard ve valve gibi büyük firmalar bile epic fail'ler yapabiliyorken, böyle basit işleri bile yapmayanlar çıkabilir, normaldir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Cokomantis said: Cuce said: adamlar bizden daha rahat calisiyo.. hic kasintisiz devolopment sureci gecmis. öyle mi diyosun? izlerken jeff'in ilk animasyonlara bakıp "oh i'm sorry, you call this animated? i thought you meant this staple on my desk which is completely stationary, because EVEN THIS IS BETTER ANIMATED THAN YOUR SHIT. DO IT AGAIN!!" diye rage'lemesi falan canlandı gözümde. do it again derken adamın bunun ofisinden (makamından) kaçışması, jeff'in zımbayı bunun arkasından fırlatıp son anda kapanan kapıda patlaması falan. i'm surrounded by idiots deyip kokain içiyor sonra da. Stress dert falan oluyo dur abi zaten o normal ama kasinamk derken başka bistro kast ettiğim Nasıl kısa bi şekilde örnek vermeden anlatırım bilemiyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 e örnek vererek anlat, biz de BANNERLORD HAKKINDA BİLGİ ALIRIZ EN AZINDAN Bİ PRE ORDER AÇIN YETER ARTIK :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 pre orderı napıcan oynıyamadığın oyuna para verme Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cokomantis Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 önce pre-order'ı basıp sonra "e bi early access, bi beta test yok mu bişiler abi o kadar pre-order yaptık" dicem :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xunn Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 arcane said: abi once obur isleri yapmak indie dev hatasi degil. dev degil cunku o insanlar. hepsi artist. kendini gelistirmeden kalanini yapma sansi yok. gorselle pazarlamasina bakiyor. kac kurus koparirsam kardir, su kadar surelik masrafim cikar, gerisini dusunuruz diye yaklasiyorlar. kibarligi birakirsak tutorialinda oldugu isleri yapabilecekmis gibi tongaya dusuruyorlar. blizzard'in multiplayer onceligi ve kusursuz cilalamari takdir edilesi ama herkesin uyguladigi processi blizzard'a mal etmeyelim. ortalama oyuncunun en azindan bir tik ustu oldugumuzu umdugum bu ortamda "soyledigimi yap, yaptigimi yapma" tier olmalarina asina olmamiz lazim. Şu an dünyada Blizzard kadar temiz release yapan bir firma yok abi. AAAAA olsun, yok yani. Blizzard polish lafı bos bir laf değil yani. Aslında standard olması gereken bazı hareketler sadece Blizzard'da var malesef. Eskisi gibi çıktıgı zaman parayı basıp tertemiz bir tecrübe yaşayabildigin başka bir firma yok malesef. Ki fanboy değilim, çok eleştiririm ama ürün olarak, üretim felsefesi olarak yarısılmıyor adamlarla. Ve trailerda, sunda bunda ne görürsen eline aldıgında o oluyor. Downgrade yapmayan AAA kalmadı malesef, Witcher bile downgrade vurdu mesela. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Kasım 7, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2017 "sadece blizzard" "fanboy degilim" ok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Kasım 7, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2017 2300de lanet mi var ya bi olamadım bir de mercy alınmayan takım yüzünden. hayır zenyattayı değiştireyim ben alayım diyorum adamlar bu sefer ikinci healı almıyor. çıldır. hep denonun yüzünden Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
darkageman Mesaj tarihi: Kasım 7, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2017 Eğer takımda düzgün oynayan dps ve tank yok ise heal oynasan da kazandırma yüzden oldukça düşük oluyor genellikle. Ben bizim arkadaşlarla giriyorum birisi reaper diğeri de genji main zarya oynuyorum genellikle veya rein dediğim gibi tank arkadaş bul gerisi kolay. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Kasım 7, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2017 valla abi 2 tank 1 heal 1 mercy 2 damage net işte ya. tank yine alıyorlar neyse de işte mercy sıkıntı. böyle birşey olması da çok kötü. o res skillinin kalkması lazım bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
darkageman Mesaj tarihi: Kasım 7, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2017 Valla abi ben senin durumlarını çok iyi anlıyorum. ben bu sezon 2300 de başladım 2406 ya kadar çıktım arkadaşlar vs baya iyi başladık sezona da. 2507 den 2200 e kadar düşmüştüm bir aralar troll teamler geliyordu. Lost streak aldıysan seri seri bence daha girme ranked. Yoksa hep aptal adamlara denk geliyorsun benden sana öneri. Şahsen ben mercy yerine ana'yı daha çok beğeniyorum hem dart hem aoe grenade var. Mis gibi nano da verdimi reinhardt iken keyfine diyecek olmuyor insanın :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tim Mesaj tarihi: Kasım 7, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2017 https://9gag.com/gag/aADNEpd?ref=ios.s.cp Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dragonfire Mesaj tarihi: Kasım 7, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2017 çok başarılı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tim Mesaj tarihi: Kasım 7, 2017 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 7, 2017 Abiiii... https://pastebin.com/SPHwGFr7 Olaya gel. Keprii elemanin biriyle `senin aim snap'liyo` diye konusuyo, o arada C9, Envy de kullaniyo aynisini, Taimou'da bunu yapiyo falan diye anlatiyo Keprii. piyuu Sonra ben ulan aimbot bu deyince inanmiyonuz. Konusmadaki link'leri acip bakin bi. Ayni seye 2-2.5K arasi 34092840280 kere denk geldim. edit : ara verdiydim kahvalti icin, simdi devam ediyorum da, IDDQD'den surefour'a kadar bir suru video, gif vesaire var. Aha surefour'inki, baya bariz. https://gfycat.com/WigglyPoshBlackbear Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar