Trans Mesaj tarihi: Eylül 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2014 Selamlar, Htc one x telefonumu 1 senedir hatun kişisi kullanıyor,faturası ıvırı zıvırı benim üzerime ve bu 1 sene içerisinde 4 kere aynı sorundan ötürü(şarjın 2 saat gibi abuk bir saatte bitmesi, internet çekmemesi, durduk yere android hataları vermesi falan) servise verildi. Son servise verilirken para iadesi veya değişim istemek için 4 kere aynı parçadan değişim olması gerek demişler,bunun doğruluk payı var mıdır? bu alet tamirden gelirse ne yapmak gerekir para iadesi istemek için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Eylül 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2014 belgelerle yerel tuketici mahkemesine basvur abi en kesini Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Litminov Mesaj tarihi: Eylül 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2014 aynı arızayı 2'den fazla tekrarlarsa, farkı arzıları 4'ten fazla tekrarlarsa değiştirme hakkı doğuyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Theridone Mesaj tarihi: Eylül 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2014 Ayni arizayi 2den fazla tekrarlarsa cihazla ilgili 'secimlik haklari'n doguyor. Bu ne demek? Ister fatura bedelini geri istersin, istersen de birebir degisim talep edersin. Firmaya gittiginde/ulastiginda genelde seni vazgecirmeye, zaman kazanmaya calisirlar. Aman aldanma, geri adim da atma. Bedeli ₺1200 ye kadar olan urunler ilce kaymakamliklarinda olan tuketici hakem heyetinde, ₺1200 den ₺3000 ye kadar olanlar tuketici mahkemelerinde islem goruyor. Aslinda yasal olarak hakem heyeti ₺3000 e kadar urunlerle ilgili yetkili merci, ama ugrasmiyorlar pratikte, seni tuketici mahkemesine yonlendiriyolar. Hakem heyeti isini 20-35 gun icerisinde goruyor. Gerekli gordugu takdirde cihazi bilirkisiye yolluyor ve raporlatiyor. Mahkemede is biraz daha degisik, tevzi bölümlerinde kendi dava dilekceni isleme aldiriyorsun ordan devam ediyorsun. 2 puf noktasi var bu isin 1. laftan anlama, ayi ol 2. isi suruncemede birakip adamlara zaman kazandirma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Trans Mesaj tarihi: Eylül 25, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2014 tamamdır, bir diğer sorum da o zaman, bu işlemleri fatura sahibinin mi yapıp takip etmesi gerekiyor, yoksa hatun kişisi başvursa olur mu? bir de şu an 4. kez aynı sebepten, toplamda 5. kez servise verildi, aletin geri dönmesini beklemek gerekiyor mu, yoksa yarın gidip başvursak oluyor mu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Theridone Mesaj tarihi: Eylül 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 25, 2014 Yarin git servise ben artik o cihazi istemiyorum iade/degisim istiyorum de Kisi farketmez, birak hatun ugrassin eger tuttugunu koparan biriyse. Fatura sahibi sart degil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Trans Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Peki sevgili the rıdvan para iadesinde benim 2 sene önce(cihazi 2012 senesinde almistim,garantisinin son 1.5 ayı) odedigim miktar mi iade ediliyor yoksa aletin güncel,su an ki ederi mi iade ediliyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mulgear6 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Theridone said: ... Ister fatura bedelini geri istersin ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Sacmalamislar, avikat ile konustum, yokmus oyle bir olay, ayipli ciktigi anda para iadesi ya da degidim istemek benim secimlik hakkimmis diyin. Oyle cunku. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 4 kere, 5. kere servise yollayacak sabıra nasıl sahip oluyorsunuz abi budizm falan mı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paparnoz Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Ben olsam 1.arıza da dilekçeyi doldurup telefonda hor hor yapmaya başlamıştım. Arcane'in dediği gibi hakikaten nasıl sabrediyorsunuz ? Direk para iadesi veya yeni telefon talep edin,hiç uğraşılmaz. Kaydı vs. servise kaç kez gidip geldiği belli telefonla arayıp direk söylesen zaten değiştirmeleri gerekiyor,mırın kırın dahi edemezler ancak ortada bir kullanıcı hatası varsa o zaman üste çıkmayı denemek gerek yani ne bileyim sıvı teması,kırılma olmuşsa o zaman adamlar haklı da öbür türlüyse her türlü öttürürsünüz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Trans Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 tamamdır,gaza geldim yeterince :) yalnız şöyle bir sorum var, muhattabım kim benim şu an. Telefonu Vatan'dan almıştım, para iadesini Vatan mı, yetkili servis olan BrightStar mı yoksa HTC mi yapacak. Mahkemeye kimi vereceğim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
guden Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 fatura kiminse ondan talep edeceksin, ama bu saatten sonra para iadesi yapacaklarını sanmam. vatan hediye çeki verebilirler, aynı modelin yenisini kalmadıysa eş değer bir model vermek zorundalar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Theridone Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Muhattabin Vatan. Para iadesini de essek gibi yapacaklar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 ülkede garanti işlemlerini müşteriyi kanser etmeden halleden bir firma kaldı mı? bazen öyle uyuz ediyorlar ki ürünün niteliklerini atlayıp sırf servisine bakıp alası geliyor insanın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
olorin84 Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Vatan genelde hediye ceki verebiliyor kabul etme onu bastırdıgın takdirde eşşek gibi kredi kartına geri yatırıyorlar paranı bizim başımıza geldi hediye çeki olarak aldık ama hediye ceki ile kampanyalardan yararlanamıyorsunuz dediler öyle olunca paramızı istiyoruz dediğimizde önce mırın kırın ettiler ama diretince mecburen yatırdılar karta parayı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sostizm Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Vatanda ben de iyi bir örnek yaşadım, HD bozuldu. Onarıma gitti. Kullanıcı hatası demiş ithalatçı firma. Vatan müşteri memnuniyeti kapsamında değişim mi para iadesi mi diye sordu. hD lazım değişim dedim.aynisinden kalmamış daha büyüğünü verdiler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Trans Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 mesela karta yatırıyor da, taksitle alınca taksit şeklinde mi yatırıyor arkadaşlar parayı? bir diğer sorum da teknosa için, şu an kullandığım telefonu 1.8k lık telefonu 450 tl teknosa çeki kullanarak almıştım, faturada 1800 - 4 çek - 50 TL bonus şeklinde toplam bedel olarak 1300 TL yazıyor, mesela bu ürünün iadesinde 1300 mü alacağım? yoksa ekstradan kullandığım çeklerin bonusların da bedellerini temin etmek zorundalar mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 26, 2014 cihazın problemlerini detaylıca bi kağıda yazıp teleservice'e yollayın. Detaylıca yazın, ilgileniyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Trans Mesaj tarihi: Ekim 3, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2014 selamlar, ürün bedeli 2000 TL altı olduğu için pazartesi günü gidip ikametgahın bağlı olduğu kaymakamlıktaki tüketici hakem heyetine vatan bilgisayar hakkında tüm servis kağıtları ile birlikte başvuruda bulundum. bugün ise telefon servisten geri gelmiş ve açıklama olarak yazılım güncellemesi yapıldı yazılmış. ben de vatan müşteri hizmetlerini arayıp durumu sordum ve hakem heyetine başvurduğumu söyledim. daha önce sizin söylediğiniz seçimlik hakkı olayında inatla yasal sürecin parça değişimi olarak son 6 ay içersinde aynı parçanın 4 kere olması,son 1 yılda ise 6 kere olması gibilerinden bık bık tarzı konuştular. artist artist kim haklı kim haksız bilirkişi verir raporu falan dediler. toplamda 1 kere anakart değişimi, 2 kere pil değişimi olduğunu düşünüyorum(açıklama olarak yedek parça değişimi yapıldı yazıyor), 3 kere de yazılım güncellemesi yapıldığı söyleniyor(tahminen format atıp yolluyorlar) bu konuda haksız çıkma ihtimalim var mıdır? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Ekim 3, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 3, 2014 Amazon'un gozunu seveyim. Sevseler baska yerden bisey almam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Trans Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2015 Selamlar, 29 eylül tarihinde başvurmuştum ve dava lehime sonuçlanmış fakat vatan bilgisayar bana karşı dava açmış. benim buna yapmam gereken bir şey var mı yoksa davalı ben olmama rağmen hala tüketici hakem heyeti mi ilgileniyor. ilgili mahkeme dosyalarını da yükledim,daha önce başına bu tarz bir olay gelmiş olan biri varsa yardımcı olabilir mi? tensip tutanağı 1 2 3 4 5 6 7 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Riverwind Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2015 2 hafta içinde cevap vermen lazım davaya , hakem heyeti senin yerine falan ilgilenmiyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Istari Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2015 bu hakem heyetine bir kere işim düştü, bir daha da s.kseler gitmem. bu kadar lakayıt çalışanlarla dolu bir kurum olamaz. bir derdin için oraya gitmişsin adamlar masadan kafasını kaldırıp yüzüne bile bakmıyor. yanımda annem olmasaydı ben kavga etmeden oradan ayrılmazdım da neyse. ayrıca hukuki statüleri de tartışma konusu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pulkas Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Trans said: Selamlar, 29 eylül tarihinde başvurmuştum ve dava lehime sonuçlanmış fakat vatan bilgisayar bana karşı dava açmış. benim buna yapmam gereken bir şey var mı yoksa davalı ben olmama rağmen hala tüketici hakem heyeti mi ilgileniyor. ilgili mahkeme dosyalarını da yükledim,daha önce başına bu tarz bir olay gelmiş olan biri varsa yardımcı olabilir mi? nedir son durumun?avukat falan buldun mu yada gerek var mi avukata? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar