aquila Mesaj tarihi: Şubat 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2015 oyle bisey yok, 4gb ram var mi var, ben sana hepsini ayni anda kullanabilirsin demedim asdfasdf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PrudenT Mesaj tarihi: Şubat 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2015 ha pardon o zaman kjdsfhs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nazca Mesaj tarihi: Şubat 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2015 sabonis said: 1080p'de 3.5gb doluyor mu ki? wtf.. Sadece 24 bit @1080p içinse eğer zaten zorlar. Eğer saniyede 60 frame'se = 1920*1080*60*24 = 2985984000 bitrate Bu da saniyede 2.96 Gigabit/s demek. 3D'de bu epey katlanır çünkü işin içine oyunun, objelerin vs. kendi programlama algoritmaları falan da giriyor, hep yük o pikseller texelleri hesaplaması. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
quixef Mesaj tarihi: Şubat 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2015 Bandwidth vs RAM, senin mantıkla 1 GB VRAM li makinelerin 1080p de hiç bir şeyi çalıştırmaması lazım. Bright, 3.5 GB de kilitleme diye bir şey yok, olamaz, eğer uygulama >3.5 GB gerektiriyorsa, kart yavaşlasa da o son bölümü kullanıyor işte. O yavaşlama problem burada zaten. Bir "stutter" öğrenmişsin, 2 postundan birinde şöyle olursa stutter olur da böyle olursa stutter olmaz, cümle içinde kullanıp duruyorsun, sevdiysen kelimeyi git konuş bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Şubat 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2015 quixef said: Bright, 3.5 GB de kilitleme diye bir şey yok, olamaz, eğer uygulama >3.5 GB gerektiriyorsa, kart yavaşlasa da o son bölümü kullanıyor işte. Aynı oyun, aynı ayarlar, aynı sistem, aynı nokta: Titan 5GB, 980 4GB, 970 3.5GB kullanıyor. Kartın performansı 1/8'ine inmesin diye net şekilde mevcut şöyle bir operasyon ya yazılımsal ya donanımsal olarak. Stutter, frametime değerlerindeki varyans. Değer arttıkça micro-stutter denilen ve gözle görülebilen bir hal alıyor, belli bir eşiğin altında ya input lag bottlenecksiz sistemin varsa hissedersin ya da hissedemezsin ama programlarla ölçülebiliyor. Kartın son bölümü kullanması sorun çıkartıcak diye birşey yok, son bölümle ilk bölüme aynı anda erişilmeye çalışıldığında sorun oluyor ki farklı firmaların ürettikleri kartlar aynı oyunda, aynı ayarlarda, bir tanesi sorun yaratırken diğeri sorunsuz çalışabiliyor. Ama sonuç değişmiyor: Kart 3.5GB + 0.5 GB cache. Bir sene sonra NVidia'nın yeni serisi çıkıp bu karta driver support minimuma indiğinde türlü türlü sorun çıkartacak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nazca Mesaj tarihi: Şubat 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2015 quixef said: Bandwidth vs RAM, senin mantıkla 1 GB VRAM li makinelerin 1080p de hiç bir şeyi çalıştırmaması lazım. Birkaç yıl öncesine kadar zaten çalıştırmıyorlardı. Şu anki default bellek konfigürasyonu orta sınıftan ziyade giriş seviyesi için bile en az 2 Gb konumunda. :D said: Bright, 3.5 GB de kilitleme diye bir şey yok, olamaz, eğer uygulama >3.5 GB gerektiriyorsa, kart yavaşlasa da o son bölümü kullanıyor işte. O yavaşlama problem burada zaten. Bir "stutter" öğrenmişsin, 2 postundan birinde şöyle olursa stutter olur da böyle olursa stutter olmaz, cümle içinde kullanıp duruyorsun, sevdiysen kelimeyi git konuş bence. Band genişliği saniyede ne kadar veri yazılıp silinebileceğiyle ilgili bir parametre abi, ki video ram bilinen ram kavramının frekans bakımından diğerlerini tokatlayan hali, her saniye veri işlendikten sonra bellekte tutulsaydı adı zaten read only memory olurdu. :D Maxwell 960'ın frekansı 9.3 Gigahertz, piyasadaki en hızlı DDR4 ram modülündeyse bu değer 2.4 Ghz. Video ram dolduğu zaman HDD'den değil önce bu modüllerden harcar ilk (Maxwell'in cache hafızası hariç), zaten render, vs. ile ilgili sıkıntı yaratan nokta da bu oluyor çoğunlukla, değil 2 Gbyte 4 Gb bile yavaşlatıyor o processi. Fakat kartla ilgili olumsuz bir nokta görmedim ben, gerekirse 3.5 Gb'ı kullansın sorun değil ki, yeni nesil için de umarım iyi optimize edilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Şubat 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2015 salla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PrudenT Mesaj tarihi: Şubat 1, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 1, 2015 Nazca said: Fakat kartla ilgili olumsuz bir nokta görmedim ben, gerekirse 3.5 Gb'ı kullansın sorun değil ki, yeni nesil için de umarım iyi optimize edilir. abi sıkıntı kartın kötü olması değil zaten, hala taş gibi kart. sıkıntı aldığını sandığın şey olmaması. insanlar buna laf ediyor. bunu bu şekilde savunmak da saçma açıkçası. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Bright said: BF4 direk manuel optimizasyon. Herşeyi kendin ayarlaman lazm stuttersız çalıştırmak için sdfssf ? nasıl yani ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BalisticGel Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Oyunun optimizasyonuna laf atmayın hiç. Benim 6850 bile çalıştırıyor oyunu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 bf4 de hiç ayar çekmedim. ultra da oynuyorum çatır çatır. proud 970 owner =)) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gladmir Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Carpilirsiniz aman, Frostbite engine nin optimization da dovemeyecegi adam yok su anda piyasada Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PrudenT Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Dworgian said: bf4 de hiç ayar çekmedim. ultra da oynuyorum çatır çatır. proud 970 owner =)) abi sen (ve bizler) Bright'ın üstün stutter sensörüne sahip değilsin o yüzden sdlfkjsdfk carry on Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 stutter ı cümle içinde kullanamıyorum :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 bir oyunu değerlendirirken sadece bir segmentteki performansı bakmamak gerek. örnek olarak wow en güzeli bence. elektrikli süpürgede çalışıyor. aman tanrım çok iyi optimize etmişler. 680 takıyorsun raidde 30 fps'e kadar düşüyor. o grafiklerle o kartta 30 fps görmesi için aletin alev almış olması gerek falan. ehuehe. düşük config'de iyi perf veriyor olması optimizasyonunun iyi olduğu anlamına gelmiyor. mid-high segmentleri de önemli. bf4 çıktığında 680'de 20 fpslere kadar düşüyordu. sonradan ayar çektiler ettiler ama overall kötüydü oyunun performansı kartı göz önünde bulundurduğun zaman. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 680 hala baya canavar ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
df Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 7970 ile ilk çıktığında 1 ay fln oynadım. shutter vs bir şey yoktu hiç gayet stabildi oyun. serverlar ve netcode hataları'da olmasaydı iyi olurdu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 https://forums.geforce.com/default/topic/808066/geforce-900-series/gtx-970-prefers-system-ram-over-video-ram-3-5gb-vram-1gb-sram-/1/ Yeni bulgular var. Görünüşe göre 3.5 GB VRAM üstünde GPU üstünden değil sistem RAM'inden tırtıklıyormuş kart. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 olayın bağlandığı nokta ve özeti nedir abi? nvidia kartı 4gb diye satar kart 3.5 gb'dır 500 mb'lık var olmayan part sistem ram'i ile cover edilmeye çalışır? sonuç olarak 3.5 gb ram'ı olan alet 4gb diye satılır? false advertisement yapılır? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorieno Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 3.5 GB üstünde 1 GB sistem RAM yiyormuş. Ve evet false advertising. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 ee kanıtlanırsa nvidia'nın ümüğünü sıkarlar amerikada en azından Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Sorieno said: https://forums.geforce.com/default/topic/808066/geforce-900-series/gtx-970-prefers-system-ram-over-video-ram-3-5gb-vram-1gb-sram-/1/ Yeni bulgular var. Görünüşe göre 3.5 GB VRAM üstünde GPU üstünden değil sistem RAM'inden tırtıklıyormuş kart. eğer cidden "hehe 4 var ama 0.5 i ni ayırdık" yerine böyle bir şey çıkarsa nVidia'nın canına ot tıkarlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 elimde popcorn'um ile takip ediyorum, her türlü ben kazançlı çıkacam gibi görünüyor das das das Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dworgian Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 refund vs olacaksa "iyi ki inventus dan almışım" diyebilirim. vatan dan alsam uğraşırdık deli gibi. inventus gerekirse kuruşu bozuk para olarak koyup zarfla yollar iadeyi sdljkaskldj Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bright Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2015 Refund firmalara hic yaramıyor, o açıdan ne Nvidia ne de EVGA gibi ortakları olabildiğince kaçınmaya çalışıyor herhangi bir sorun olmadığını iddia ederek . Türkiye'deki firmalar da onları takip edecektir muhtemelen yasal yollara başvurulmadıkça. Anca Nvidia olayı kabul edip herkese refund diye emir verirse Türk firmaları para iade etmeye başlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar