BulletRide Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 O başkan kim ya Malaysia Airlines hostesi gibi. Maşallah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Xenus said: http://i.imgur.com/hCPrjcA.jpg İsanbulda birgün şunu bütün bisiklet motosiklet kullananlar yapsın. Şöför milleti e kendilerine ne bühyük iyilik yaptığımızı anlarlar belki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Onu yaparsa emniyet şeridinden yardırıp gidemeyeceği, dolu yolda makas ata ata ilerleyemeyeceği veya kırmızı ışıkta götün götün arabaların arasından en öne geçip daha yeşil yanmadan fırlayıp gidemeyeceği için yapmaz onu ama İstanbul'da kimse. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Liebe Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 olm bazı şoförler çok nazik, dün saat 10 a doğru maltepeden pendike dönerken yunus tarafında trafik tek şeride düşüyor ve kaldırım yok mecbur yola çıkıyorum, yol kenarından gittiğim halde uzaktan çok hafif uyarı kornası verdi hep yanımdan geçenler ve şeridin en soluna yapıştılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cthulhu Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 vay it Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 bende dolu trafikte bazen emniyet şeridine kacıyorum bazıları görüp yol açıyor. Bazılarıda görüp geçmesin hibine ben bekliyorum o da beklesin diyor. (sonra aynalarına çarpıp geçiyorum ^^ ) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Catze Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 ben bu 2. yim bursa da yakalamayayım seni nolax yüzünü biliyorum :P sdfsdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Liebe Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 CthuLhu said: vay it bayramda bisikletle eve geçtiydim, orda bıraktıydım bisikleti dün akşam alıp döndüm öyle gezme falan yok :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cthulhu Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 YALAAĞĞNN SÖYLÜYORSUN Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Liebe Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 iyice yakın oturuyoruz bebişim artık çıkarız söz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Catze said: ben bu 2. yim bursa da yakalamayayım seni nolax yüzünü biliyorum :P sdfsdf abilerime dövdürürüm seni Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
WaNTeD Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 kaç kilo oldun şişko Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Rewendor said: Onu yaparsa emniyet şeridinden yardırıp gidemeyeceği, dolu yolda makas ata ata ilerleyemeyeceği veya kırmızı ışıkta götün götün arabaların arasından en öne geçip daha yeşil yanmadan fırlayıp gidemeyeceği için yapmaz onu ama İstanbul'da kimse. Emniyet şeridi tamamen güvenlik için, dananın biri üzerimize kırmasın veya otobüs ezmesin veya arkadan biri sıkıştırmasın diye. Makas değilde lane split olayıda güvenlik için. Öndeki araç aniden durur, sen durursun arkadaki durmaz ise mefta, bu yüzden her an kaçabilir olman lazım. En öne geçme olayıda tamamen güvenlik için. Arkadan araç vurma ihtimalini minimize etmek için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Rewendor said: Onu yaparsa emniyet şeridinden yardırıp gidemeyeceği, dolu yolda makas ata ata ilerleyemeyeceği veya kırmızı ışıkta götün götün arabaların arasından en öne geçip daha yeşil yanmadan fırlayıp gidemeyeceği için yapmaz onu ama İstanbul'da kimse. İstanbulda yanılmıyorsam motosiklet sayısı 1.5 milyon. İşte bu dediklerini yaparsa, ve hepsi birer araba kadar yer kaplarsa istanbul için +1.5milyon arabanın ne anlama geldiğini senin gibiler görür. Ve onlara, emniyet şeridinden yardırıp gittiği, dolu yolda makas ata ata ilerlediği veya kırmızı ışıkta götün götün arabaların arasından en öne geçtiği için teşekkür eder. Bu sayede 1.5 milyon motosiklet trafikte yer kaplamıyor. Sadece motosiklet / bisiklet tercih edenler risk almış olduğu halde, trafiketn eksilen 1.5 milyon arabanın lüksünü hepimiz yaşıyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Liebe Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 WaNTeD said: kaç kilo oldun şişko 102 ye düştüm, bayramda 1 kilo aldım sadsf gün itibari ile devam ediyorum rejime Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
WaNTeD Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 aktiftablet said: Rewendor said: Onu yaparsa emniyet şeridinden yardırıp gidemeyeceği, dolu yolda makas ata ata ilerleyemeyeceği veya kırmızı ışıkta götün götün arabaların arasından en öne geçip daha yeşil yanmadan fırlayıp gidemeyeceği için yapmaz onu ama İstanbul'da kimse. İstanbulda yanılmıyorsam motosiklet sayısı 1.5 milyon. İşte bu dediklerini yaparsa, ve hepsi birer araba kadar yer kaplarsa istanbul için +1.5milyon arabanın ne anlama geldiğini senin gibiler görür. Ve onlara, emniyet şeridinden yardırıp gittiği, dolu yolda makas ata ata ilerlediği veya kırmızı ışıkta götün götün arabaların arasından en öne geçtiği için teşekkür eder. Bu sayede 1.5 milyon motosiklet trafikte yer kaplamıyor. Sadece motosiklet / bisiklet tercih edenler risk almış olduğu halde, trafiketn eksilen 1.5 milyon arabanın lüksünü hepimiz yaşıyoruz. bireysel olarak araç soktukları için yaptıkları ne peki ? toplu taşıma harici araç olmasın gg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 ney ney Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Liebe Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 mevcut toplu taşıma bile yetmiyor olm 5 milyon yolcu daha katılsa günlük o otobüsler tramvaylar metrolar ne olur sen biliyo musun sdadsfds Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 aktiftablet said: Rewendor said: Onu yaparsa emniyet şeridinden yardırıp gidemeyeceği, dolu yolda makas ata ata ilerleyemeyeceği veya kırmızı ışıkta götün götün arabaların arasından en öne geçip daha yeşil yanmadan fırlayıp gidemeyeceği için yapmaz onu ama İstanbul'da kimse. İstanbulda yanılmıyorsam motosiklet sayısı 1.5 milyon. İşte bu dediklerini yaparsa, ve hepsi birer araba kadar yer kaplarsa istanbul için +1.5milyon arabanın ne anlama geldiğini senin gibiler görür. Ve onlara, emniyet şeridinden yardırıp gittiği, dolu yolda makas ata ata ilerlediği veya kırmızı ışıkta götün götün arabaların arasından en öne geçtiği için teşekkür eder. Bu sayede 1.5 milyon motosiklet trafikte yer kaplamıyor. Sadece motosiklet / bisiklet tercih edenler risk almış olduğu halde, trafiketn eksilen 1.5 milyon arabanın lüksünü hepimiz yaşıyoruz. Trafik kurallarını ihlal etmenin bahanesi bu diyorsun yani. Bir de, o kişi sen ben daha az trafik çekelim diye değil kendisi trafiğe hiç takılmamak için motor kullanıyor, normal şeritte değil emniyet şeridinde gitme sebebi senin trafiğini azaltmak değil önüne araba çıkmadan basarak kendisi daha erken varabilmek. Kaldı ki bahsedilen rakamdaki motorcuların çok çok büyük kısmı sadece sınırlı ulaşım alanında dolaşan kuryeler. Suark said: Emniyet şeridi tamamen güvenlik için, dananın biri üzerimize kırmasın veya otobüs ezmesin veya arkadan biri sıkıştırmasın diye. Makas değilde lane split olayıda güvenlik için. Öndeki araç aniden durur, sen durursun arkadaki durmaz ise mefta, bu yüzden her an kaçabilir olman lazım. En öne geçme olayıda tamamen güvenlik için. Arkadan araç vurma ihtimalini minimize etmek için. Lane split'i bir kenara koyuyorum da (o da haklı olduğu için değil araba kullanıcısı çok öküz makasçı olduğu ve hakikaten risk yaratacakları için) diğer ihlallerin kendi ulaşımını hızlandırmak değil emniyet için olduğu kısmı işin bahanesi. Yolda giderken araba kontrolden çıkıp emniyet şeridine girip motorluyu da ezebilir, trafik ışığında duramayıp arkadan da çarpabilir. Türkiye'de araba kullanıcılarının ciddi oranında bir öküz kullanma hali olduğunu kabul ediyorum, ama motorcuların bundan şikayet edip kendilerini sütten çıkmış ak kaşık göstermeleri kabak tadı vermeye başladı. AKP'ye taş çıkaran mağdur edebiyatı var burada. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Frostbite Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 pic thread de geldim WOT la karşılaştım paticik farkı.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 motorlar öyle araya falan girecekse hic otomobil sürücülerine bize bi araç gibi mesafe tanıyın demeye hakları yok sıkıştırırlar da çarparlar da öyle gidenlere Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 bir motorcular mazlum olmamıştı onlarda oldu... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 işin bahanesi falan değil, lütfen kullanmayan adam ahkam kesmesin şu konuda ya. neymiş bahaneymiş, yok ezmesi lazımmış. Siz öküzler ezmeyin diye onu yapıyoruz zaten. Elinde telefonuyla oynayamı dersin, aynasından bi haber olan mı dersin, dolu istanbulda. Bak mesela, yağmur yağsın kesin kaza yapıcak salağın biri. Niye? araba kullanmayı bilmiyor çünkü. %80 i araba kullanmayı bilmiyor şoförlerin. Bu kaza motorla olsa ne olur? mesela duramasa adam ne olur? ölüm bile olur. Motorumun arkasında 7 metre metal duvar olmadıkça ışıkta şeritte beklemem. Beklemek hata çünkü tr de. Arabada bile geriliyorum. 3 tane kazam var arkadan çarpmalı, 1 tanesi ışıkta beklerken minibüs hiç fren bile yapmadı geldi tosladı. 1 tanesi dolu trafikte arkamdaki adam dalmış, fren yapmamış patlattı. 1 tanesi virajda önüme minibüs çıktı, yavaşladım, arkamdaki yavaşlamadı. Bunlar motorla olsa ne olur? ölebilirsin, sakat falan kalabilirsin. Daha geçen gün e-5 te koca otobüs araçları biçe biçe gitti. Bu yüzden, motorların kesinlikle şeritte durmaması gerekiyor.Heleki ışıkta falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 ya birde kullanırken, arabanın ayna görüşünde olduğunu ve sürücünün sizi görebilecek durumda olup olmadığını da hesaba katarak kullanın, sola girmeye çalışan arabanın sağına girip bize çarpıyorlar demeyin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Feamer Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 10, 2014 ayrıca araba kullanmadan motorda kullanmayın bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar