Phoenixlin Mesaj tarihi: Eylül 6, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2014 Ön not: İlk önce Süperonline ve Uydunet arandı ama ikisi de hizmet vermiyoruz biz dedi. 2 hafta önce yeni eve taşındım. Site yeni, apartmanda internet bağlatanlar var. Telekom müdürlüğüne gidip, abonelik işlemlerini bitirdim sözleşmeyi yaptım. Bir kaç gün sonra telekomdan arayıp: "Ekiplerimiz geldi, telefon ankastrenizde problem var. Başvurunuzu iptale düşürdüler. Elektrikçi bulup tamir ettirin. Başvurunuzu tekrar aktif hale getiriyorum dedi." (26-27 ağustos falan bu). Burada işin komik yanı şu. Gelen ekipler beni aramadı. Sitenin güvenliği o gün gelenin gidenin olmadığını söyledi. Sitenin teknik işlerine bakan adamı da problem olma konusuna anlam veremedi (binada interneti olanlar var abey ne problemiymiş ki o). Binanın elektrik tesisatını yapan elemanı arayıp sordu, o da anlam veremedi. Ortada bir ankastre problemi diye bir şey var ama problemin sebebi ne? Sinyal mi düşük, kablo mu yok? Hiç bir bilgi yok, sadece bir problem var diye iptale düşmüş. Daha sonra 2 günde bir telekomu arayıp darladım. Hattı düzelttirdim gelin bakın; ama gelmeden önce kesinlikle arayın falan dedim. Gene gelen giden yok. En son 29 Ağustos'ta iptale düşmüş başvurunuz deniyor, ötesi yok. Sözde geçen hafta (1 eylül-5 eylül arası) 2 kez aktif edildi; ama sözde kalmış heralde bu. Bugün atar yaptım gittim elektrikçi buldum. Olur da haftaya bağlantıya gelirlerse bari problem çözülmüş olsun diye. Adam önce telekomun hattını işaretlemesi lazım dedi. Telekomu aradım, onu elektrikçinin yapması lazım dedi. Mal gibi kaldım. Telekom müşteri hizmetlerinden öğrenebildiğim tek şey de başvurumun, ankastre uygun olmadığı için iptal edildiği. Ama apartmana girmeden bunu nasıl anladıkları hala muamma. Ne yapayım şimdi? Pazartesi günü izin alıp müdürlükte cingar mı çıkarayım napayım? Telefonun kotası da bitti 96k internete kaldım zaten -_- Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vaperon Mesaj tarihi: Eylül 6, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2014 Komşuyla %50 faturasına anlaşın. :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Akhlaur Mesaj tarihi: Eylül 6, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2014 Benzer şeyler bana da olmuştu.Baya bi cıngar çıkardım, o gün ekipler falan geldi baya halletti telekom. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vivavale Mesaj tarihi: Eylül 6, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2014 ben şikayet kaydı bıraktım hem de bir kaç defa sonra bir kaç teknik personel (bildiğimiz kahvede boş boş oturan amcalar girmişler tanıdıkları vasıtaları, işten zerre anlamıyolar) bana ağladı. abi niye şikayet ediyosunuz diye. paşa paşa gelip yaptılar, bi de sen altyapıyı kurmaya gelen personelin cebine ulaş o zaman oluyor bişiler bağıra çığıra Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bemre Mesaj tarihi: Eylül 6, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2014 Şikayeti mail ile yap, yazılı olanlara cevap vermek zorundalar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Natanyal Mesaj tarihi: Eylül 6, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2014 Telefon ile mailin bir farkı yok. Telefonda da ses kaydına onay verdiğin anda resmi talep oluyor, mailden veya imzalı dilekçeden farkı kalmıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
stormeagle Mesaj tarihi: Eylül 6, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 6, 2014 SOL, telefon hattının olduğu her yere ADSL verebiliyor olması lazım. Sen fiber aldın sanırım? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phoenixlin Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 Pazartesi günü öğlen kavgaya gidicektim Telekom'a. Sabah 10 gibi arandım "5 dakikaya oradayım bağlantı yapıcam," diye. İyi dedim ben de işten çıktım 15 dakkada eve döndüm. Adam ben gelene kadar ankastrenin olduğu odaya sitenin güvenliğiyle girmiş işini halletmiş. Bana kağıdı imzalatıp, "İnternetinizi de yarım saate açtırırım, siz telekomu o sıralarda arayın modem işi için" dedi. Telekomu aradım, öğlen gelip alayım modemi diye. Adam "internetizin kesin bağlandığını teyit ettiğimiz de kargoya verecez. Öğleden sonra 3-4 gibi teyit ederiz" dedi. Ben de modemi alayım kargoya gerek yok dedim; ama adam inat etti kargoyla gönderecez diye (sonrasında "bizde modem yok depodan gelecek" dedi de ne kadar doğrudur bilemem). Bugün modem geldi. Modemi bağladım. İnternet ışığı kıpkırmızı yanıyor. Arıza kaydım en kısa(!) zamanda çözülecekmiş. Teşekkürler TTNet. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sawer Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 Ahahaha seni seçmişler çok bariz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Shaklaban Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 ttnet efsane ya. hele o müşteri hizmetlerindeki tiplere laf anlatmak çok zor. bi ara bölgede problem vardı paso arıyodum. karının biri çıktı, internet yok diyorum dns falan diyor bana. internet hiç yok diyorum, olur mu internetiniz var şu an burdan görüyorum diye iddialaşıyor benle. 3-4 dakika baya bi iddialaştık, zar zor arıza kaydı açtırdım. önce santralden aradılar hiç sinyal yok dediler. sonra gelip baktılar yer altı kabloları zarar görmüş. 4-5 gün sonra düzelttiler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 koskoca ttnet senin aylık 50 lirana mı muhtaç bekle keyifleri gelince lleri boşalınca gelir yaparlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mavardi Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 aynı şey benim başıma da geldi, adamlar bi doygunluğa ulaşmışlar sanırsam. yeni müşteri filan umurlarında dağil. varolan müşteriye kitliyolar zaten yenisine gerek kalmıyor. müşteri hizmetleri zaten taşeron ne desen form dolduruyorum efendim kem küm Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Korax Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 teheeeey, ben sadece telefon hatti cekilsin diye 7 ay beklemistim zamaninda te istanbulun göbeginde B)- sen yine 1 hafta ugrasmissin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 Mavardi said: yeni müşteri filan umurlarında dağil. varolan müşteriye kitliyolar zaten yenisine gerek kalmıyor. Yeni müşteriye indirim yapıyorlar, asıl varolan müşteri umurlarında değil, onu nasılsa domatmışız diye yeni kampanyayı pahalıdan geçiriyorlar eski müşteriye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phoenixlin Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 Valla modem bedavaya geldi, 12 ay boyunca 50 lira ödeyecem 24'lük hız +75gb kota'ya da. Bu gidişle olmayan internetin parasını ödetecekler -_- Bir de telekomun düz müşteri hizmetleri cidden sıkıntı. Master sırasında okul(Koç Üniversitesi) yurt yerine, ev veriyordu. Orada internet bozulduğunda direk telekomun platin müşteri hizmetlerine düşüyodun. Telefondakine problem var dedikten 10 dakka sonra problemi çözüyolardı. Güzel günlerdi onlar :( Her şeyin üstüne bir de 0 buzdolabının dondurucusu bozuldu durduk yerde. Kim bela okuduysa, nefesi kuvvetliymiş :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cabiria Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 10, 2014 fg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar