Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Telekom Adam Çıldırtmaca


dEaThMooN

Öne çıkan mesajlar

Selam Beyler,

Biraz uzun olacak..

Yeni taşındığım eve internet bağlatmak için 28 Mayıs'ta Dsmart Net ile sözleşme yaptım. Adamlar ertesi günü geldi tv'yi bağladı. İnternet için de Telekom'dan adamlar geldi bina yeni olduğu için.. ancak D-Smart'a "Binadaki ankastrede boş port yok" şeklinde birşey söylemişler, onlar da bana iletti.

Sonra bizim denyo apartman görevlisi biz o işi hallettik gibi birşey zırvaladı. Ben de D-Smart'taki adama dedim, o da üyeliğimi tekrar başlattı.. Ama sonra beni yine aradılar Telekom'un aynı şeyi söylediğini belirttiler.

Daha sonra ben Göktürk'teki TTNet bayii'ne gittim(Müdürlük değil.) Bu eleman da "Her gün geliyorlar sizin apartmandan, kart siparişi verdim Osmanbey Telekom Müdürlüğü'ne onu bekliyorum 2 haftaya gelir" dedi.

3 Hafta bekledikten sonra ben de Osmanbey Telekom Md. aradım, dedim bu iş ne zaman biter takribi? "Bilemiyoruz , şu an onayda bekliyor" dedi. Kimin onayında beklediğini, bana neden süre veremediklerini sorduğumda zırvaladılar..

Şikayetvar.com'a yazdım bunun üzerine. 3-4 tane farklı konu açtım belli zaman aralıklarıyla hepsinde de bana onayda beklediğinden öte bir bilgi veremediler..

Geçen hafta başında BTK nın sitesinden şikayet yazdım. Beni 0212 231 50 95'ten bir adam aradı. O sırada çok müsait değildim ve nereden aradığı bilgisini kaçırdım. Bana şikayetimin ellerine ulaştığını, teknik ekibin gidip adresimde inceleme yapacaklarını söyledi ve adresimi istedi. Ertesi gün 444 1 444'ten aradılar ve Sabit Telefon bağlanmasında herhangi bir sıkıntı olmadığı yönünde bilgi verdiler. Ben de BTK'nın sitesinde Telekom'u seçtiğimde sadece Sabit Telefon başlığı olduğunu benim sıkıntımın telefon bağlatmak olmadığını.. İnternet için port olmadığını belirttiğimde hatun yine zırvaladı ve biz sadece sabit telefona bakıyoruz. İnternet için aracı firma ile irtibata geçin dedi. Telefonu kırmamak için zor tuttum kendimi. 0212 231 50 95'i de aradığımda telefon çalmıyor bile.. Nereden aradıklarını bilemiyorum.. Muhtemelen Osmanbey'den aradılar :S

Bana bir akıl verin dostlar.. Kafayı yemek üzereyim..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Olayın dsmart ile alakası yok aslında bir okusan :)

Allah'ın belası Türk Telekom'un altyapısını kullandıkları için adamların elleri kolları bağlı.. Babamın evinde de ben bağlatmıştım Dsmart.net'i halen de kullanıyorlar, smile adsl muhabbetini kaldırdıktan sonra baya bir yol katettiler aslında müşteri memnuniyeti bazında.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dreagloth said:

sharky ye laf yok =P


Ahah. Abi laf sharky'ye degil zaten, SOL'a. Insallah adam etmistir oralari. =)

sharky oraya gitmeden once kurumsal hizmet aliyoduk SOL'dan, adamlara 1,5 ay boyunca "A noktasina gitmesi gereken IP'leri B noktasina point etmissiniz, request loop'a giriyo"yu ekran goruntusuyle, trace route ciktisiyla bile anlatamadim. En son alakasiz bi departmandan bi tanidik aradiydim da sonrasinda bi kac dk icinde cozulduydu sorunum. Haliyle hic hos anilarim yok SOL ile. =)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...