Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Vanishing of Ethan Carter


knox

Öne çıkan mesajlar

http://www.youtube.com/watch?v=9oxbkL3N_fM&feature=youtu.be

said:

Inspired by the weird fiction stories and other tales of macabre of the early 20th century, The Vanishing of Ethan Carter is a game to be played at night, alone, and with headphones. It's coming to PC in 2014.

The Vanishing of Ethan Carter is a first-person weird fiction horror in which you - Paul Prospero, an occult detective - try to solve the mystery of a missing boy named Ethan Carter.


said:
The trailer is a real-time in-game capture (PC), just with the cameras set to tell a certain story. The game is made in Unreal Engine, and uses the photogrammetry technology.


fena gozukmuyor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 ay sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
  • 1 ay sonra ...
sabonis said:

çıktı ve çılgın puanlar almış. oynayan var mı?

45 dakika girdim içeri, baya iyi ya, exploration olması çok batmıyor zaten bıraktığım yerlerde biraz değişti oynanış, bu sebepten bayan olursa devam etsin yani. mekanlar çok iyi. storytelling iyi gibi bilemedim. ne kadar sürecek onu bilmiyorum. çok kısa sürecek gibi bi his var lel.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
beğenmedim hatta dandik.

20 doların tamamı grafiğe gidiyor önce onu bir belirteyim. ciddi uğraş vermişler. oyunun tek güzel bulduğum kısmı grafik. ama hakikaten cillop gibi hatta feyz alınması lazım. birbirine benzeyen iki kaya yok oyunda. inanılmaz authentic bir hissiyat var görsel olarak.

atmosfer buna rağmen zayıf çünkü müzik, ambiyans, hikaye falan tamamlayamıyor. oyunda gerilim diye birşey yok. kimi oyunda okuduğun günlük bile kıllandırır insanı. bunda gerilim namına hiçbir şey yok. bir tane jumpscare koymuşlar.

en kötü kısmı hikaye. daha başından bütün gidişat belli. açık açık anlatıyor zaten oyun. sonunda twistvari birşey var o hoş sadece. ne karakterler ne olay örgüsü, hiçbirinde iş yok. inanılmaz hayal kırıklığı.

gameplay de patato. oyuncunun elinden tutmuyoruz diye bir mesaj çıkıyor. övünülecek birşey bu ama iyi uygulanırsa. bunu biraz yanlış anlamışlar. misal kayıp bir objeyi inspect ederken onu nerede bulacağını gösteriyor. oyunda beyin jimnastiği minimal. bütün zorluk tasarım hatalarından kaynaklanıyor. -->

--> öyle bir autosave mekaniği var ki questi bitirmediysen bütün progress gidiyor. oyun level designı ile lineer değilmiş gibi davranmaya çalışıyor ama bir questi bitirmeden öbürünün objesi spawn olmayabiliyor. kazara birşey atlarsan yandın. bir de üzerine questlerden biri buglandığı için 1-1.5 saatim gitti.

topu topu üç bulmaca var. şu alchemist elemanın büyülü kapılar bulmacası harikaydı. mezarlıktaki aydınlatma ve madendeki çember kapı, bu kadar. gerisi eksik objeleri topla, ölüm sahnelerini sırala.

cadı kısmı o kadar kel alakaydı ki. astronot bile daha mantıklı bağlandı. tuzaklar da aynı şekilde. bir şekilde bağlamışlarsa ben de anlamadım. anlayan bana da anlatsın.



hikaye sağlam olsa kısa olması, adventure namına tatmin etmemesi ve öbür sorunları kimsenin umrunda olmazdı. ama bu haliyle keşke almasaymışım / oynamasaymışım dedim.

dear esther falan oynamadım. övenler de o mazi yüzünden övüyor gibi geldi bana. karşılaştırırken machine for pigs'e uyguladığım standartın yarısını bile uygulamadım. ona rağmen tutunacak dalı yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...