Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Alfa Romeo Giulietta Alınmaz mı ?


Masticore

Öne çıkan mesajlar

citroen ds serisini c serisi ile bir tutmayın. Ds üst segmenti avrupa da bayagı tuttu.

Ds alamam cünkü hatchback daha kücük bir araba alıcam (nadiren de olsa annem de kullanıcak) . Amacım yeni cooper 5 kapı almak ama cıkmasına 10 ay var daha... o yüzden idareten birşey arıyorum bana zarar ettirmeyecek (az ettiricek)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ginaly said:

gel ben sana yeni kasa leon sc satayım.

2013 aralık trafiğe çıkışlı, 15k km, 1,6 tdi, DSG S&S, beyaz
donanım fül+fül, cruisedan mavidişe ne ararsan var.
ekstra ön arka full led farlar
17" janti jantlar
15k bakımı daha dün yapıldı.
65k ver, bu akşam araba senin.


taksiye mi çıkıyorsun lan, 5 ayda 15k nasıl yaptın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DarKRideR said:

ginaly said:

gel ben sana yeni kasa leon sc satayım.

2013 aralık trafiğe çıkışlı, 15k km, 1,6 tdi, DSG S&S, beyaz
donanım fül+fül, cruisedan mavidişe ne ararsan var.
ekstra ön arka full led farlar
17" janti jantlar
15k bakımı daha dün yapıldı.
65k ver, bu akşam araba senin.


taksiye mi çıkıyorsun lan, 5 ayda 15k nasıl yaptın.


işim gereği bol bol karşıya geçtim bu yıl.
her gün göktürk-ümraniye, göktürk-kartal vs. yaptım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Malzeme kalitesi, işçilik kalitesi, kullanım konforu, yakıt tüketimi, görsellik yani toplam fiyat/performans açısından ds4 çok çok iyi.

Kullanım konforu konusunda sadece şanzıman zayıf halkayı oluşturuyor. ds4'te robotize edilmiş manuel şanzıman kullanılıyor, yokuş yukarı/aşağı giderken veya vites geçişlerinde şanzıman iyi bir performans gösteriyor.
Tek problemi 2. vitesteyken durmaya yakın bir hıza indiğinizde aniden performans ister ve gaza hızlıca basarsanız (kesinlikle trafikte bu duruma düşüyorsunuz) şanzıman vitesi 1'e indirmek zorunda kalacağı için silkeleme hareketi oluşuyor. Bu durum sadece ds4'te değil c4'ten ds5'e kadar (benzinli araçlarda tork konvertörlü seçenekte yok bu problem) geçerli. Şunun tekrar üzerine basarak söylüyorum, ds4'ün vites geçişleri çok çok iyi. Yukarıda bahsettiğim problemin çözümü de çok basit, 2. viteste çok düşük hıza indiğinizde sol elle (aynı zamanda f1 şanzıman olduğundan) vites azaltma mandalına tıklarsanız

hiç bir problem yaşamıyorsunuz. (veya gaza hızlı basmayıp yavaş bir basınçla başlayarak basıncı artırmak da problemi ortadan kaldırıyor) Bunun dışında şanzımanda bir problem yok.

ds4 ilginç bir araç, arka camı açılmıyor ama ön koltuklarda masaj özelliği var. Kesinlikle tavsiye ediyorum bu fiyata bu kalitede başka araç yok gibi birşey.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DS3 kullandım (benzinli otomatik idi sanırım), şirket içinde de C4 (dizel manuel) ve C5 (dizel otomatik, benzinli miydi yoksa ya?) kullanıyoruz. Bu kadar rezil bi şanzıman hayatımda görmedim. Hayatta para verip almam.

Zaten deli gibi filo kiralama kasıyorlar o yüzden, alan yok. Aklına şaşarım 60 bini C4'e, DS3'e gömen adamın. Gidin Alfa Romeo falan alın en azından şekli olsun, arkasında Fiat falan var ne bileyim, ama Citroen, berbat abi.

Hele C5 tam bir felaket. Sabit direksiyon gövdesi, ÖLÜ otomatik şanzıman (bildiğin GİTMİYOR alet), garip iç tasarım, takırdamalar tukurdamalar, pişman olduk resmen. DS3'ün de otomatiği dendiğ gibi epey garip

zamanında ds3 için şöyle demişim:

bugün bayaa kullandım ben bunu. 92 beygir dizel, 6 ileri otomatik vitesti kullandığım versiyonu. piyasa değeri şu anda 55 bin 457 türk lirası.

bence tek kelimeyle berbat bir araç. otomatik vitesi 55 km hızla giderken vitesi 6'ya atacak kadar aptal ve tahmin edilemez halde. vites geçişleri sarsıntılı değil ama bariz yavaş. ha manuel kullansak? direksiyonun sağ ve sol tarafındaki kollar hoş, sportif bir hava katıyor fakat sürekli manuel'de kullanacaksak neden otomatiğe 55 milyar vereyim? gaz tepkisi epey geç, direksiyon inanılmaz hissiz. o kadar ki logitech g25 bile daha heyecan verici olabilir. direksiyonun etrafı kol dolu. iki tane sikko radyo tuşunu direksiyona koyamamışlar, sağda radyo kolu, solda cruise kolu... paso elin takılıyor. torpido gözü ise yok gibi bir şey... neyse sıkıldım.

güzel yanları? tasarımı gerçekten farklı. hoş bir araç, özellikle çift renkli olanları (tavan rengi falan da farklı oluyor) ve jantları güzel duruyor.

http://g.mynet.com/i/111/102367_0.jpg

ha der misin alır mısın, kesinlikle 56 bin lira edecek bir araç değil. bariz...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...