Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motorsikletten anlayanlara


haydari

Öne çıkan mesajlar

Ben bu tarz motor sevmiyorum ama hayırlısı olsun, iyice düşünerek al gene de ve almadan kesin en az 15 20 km test sürüşü yap yarım saat civarı. Gerçekten ağır motor, benim tarzım da hiç değil şu tip motorlar. Ama hayırlı olsun.

Yalnız ktm ve monsterdan nasıl buralara geldin o da ilginç :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

laf ola beri gele derler,
motor alıcam
motor mu ?
teme çıkıcam
tem mi ?
sürüş eğtimi alıcam
o para çokmuş!
şu motorlar başlangıç diyolar
yok 500 600 1000 !

istek var, cesaret var, bir gidelim görelim, uzmanına danışalım, ehliyetini alalım, karar verelim yani.

abicim harbi keçiboynuzu gibisiniz,
bir çeki odun çiğniyorum, 1 damla bal çıkıyor :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Spiegel said:

Ben bu tarz motor sevmiyorum ama hayırlısı olsun, iyice düşünerek al gene de ve almadan kesin en az 15 20 km test sürüşü yap yarım saat civarı. Gerçekten ağır motor, benim tarzım da hiç değil şu tip motorlar. Ama hayırlı olsun.

Yalnız ktm ve monsterdan nasıl buralara geldin o da ilginç :)


ktm diyen benim sdf
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 4 hafta sonra ...
abi bunlar nasıl hayatlar

https://eksisozluk.com/entry/43026351

said:
bu motoru ilk aldığımda hacim arttırma amacıyla aldım. 600den buna geçtim. ilk dikkatimi çeken sert süspansiyon oldu. onun dışında böyle doğrudan dikkatimi çeken bir şey olmadı. kemikli motor. fakat şöyle ki bu motorla 310 sınırında bir yerlerde takıldım. ya yoldan yada kendimden belki de motordan bilmiyorum. belki daha hacimlisine geçmem lazım. 310 da hafif yokuş aşağı sayılabilirdi. üst limit bu gibi. malesef o da tatmin etmedi. bu işlere bulaşanlar bilir ki üst limit hiç tatmin etmez. ta ki geberene kadar arttırırız. bakalım ben hangi hızda geberecem. hayalim 350nin üstünde bir hızda gebermek. kafa kopsun direk. acısız bir son. keskin bir ölüm. motor güzel. bunca kullandığım süre zarfında tatmin etti. onunla ilgili anlatabileceğim tek anım bir kere 220 civarında bir hızla pis bir çukura girdim. kurtulmam imkansızdı. düşmem neredeyse kesindi. normalde o hızda öyle bir çukurda ya lastik patlar yada dengeni kaybedip düşersin. ikiside olmadı. bir şekilde affalasam da dengeyi refleks olarak sağladım. nasıl sağladın deme. inan ki ben de bilmiyorum. ama heyecan o biçimdi. o dengeyi toparladıktan sonra hız kesip motoru durana kadar kendi haline bıraktığım anı hiç unutmam. durdu ve ben de öylece durakaldım. kaskı çıkarıp hayatı yeniden kokladım. kendime geldikten sonra yola devam ettim. güzel bu işler de eninde sonunda ölecek olman kötü.


adama sövsem mi saygı mı duysam bilemedim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abı sey vardı, adam ıntahara meyilli
sora diyoki ya madem intahar edicem bari güzel olsun

base jump a baslıo. O ucansıçan kostumlu dayı varya o

bak hatta su


http://www.youtube.com/watch?v=TWfph3iNC-k
sora işte empire stateten atlıcam derken polis yakalayıp yargılıo bu herifi
ceza alıo falan
hıc o kadar korkmamıstım felan dıo
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ahmedinejad said:

abi bunlar nasıl hayatlar

https://eksisozluk.com/entry/43026351

said:
bu motoru ilk aldığımda hacim arttırma amacıyla aldım. 600den buna geçtim. ilk dikkatimi çeken sert süspansiyon oldu. onun dışında böyle doğrudan dikkatimi çeken bir şey olmadı. kemikli motor. fakat şöyle ki bu motorla 310 sınırında bir yerlerde takıldım. ya yoldan yada kendimden belki de motordan bilmiyorum. belki daha hacimlisine geçmem lazım. 310 da hafif yokuş aşağı sayılabilirdi. üst limit bu gibi. malesef o da tatmin etmedi. bu işlere bulaşanlar bilir ki üst limit hiç tatmin etmez. ta ki geberene kadar arttırırız. bakalım ben hangi hızda geberecem. hayalim 350nin üstünde bir hızda gebermek. kafa kopsun direk. acısız bir son. keskin bir ölüm. motor güzel. bunca kullandığım süre zarfında tatmin etti. onunla ilgili anlatabileceğim tek anım bir kere 220 civarında bir hızla pis bir çukura girdim. kurtulmam imkansızdı. düşmem neredeyse kesindi. normalde o hızda öyle bir çukurda ya lastik patlar yada dengeni kaybedip düşersin. ikiside olmadı. bir şekilde affalasam da dengeyi refleks olarak sağladım. nasıl sağladın deme. inan ki ben de bilmiyorum. ama heyecan o biçimdi. o dengeyi toparladıktan sonra hız kesip motoru durana kadar kendi haline bıraktığım anı hiç unutmam. durdu ve ben de öylece durakaldım. kaskı çıkarıp hayatı yeniden kokladım. kendime geldikten sonra yola devam ettim. güzel bu işler de eninde sonunda ölecek olman kötü.


adama sövsem mi saygı mı duysam bilemedim


ya hızlı giderken çukura düşmezsin zaten. Tekerlek daha çukura hiç girmeden geçer üstünden, daha tehlikesizdir aslında. Ama tümsekler için aynı şeyi söyleyemeyiz tabi, uçuruverir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...