Mino Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Güle güle kullan :) Obligatory. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sipeyskeyk Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Esh said: ahah şansa bak lol abi sahibinden de gördüm bir de. İlanınız için arıyorum diye aradım siktir lan ibne diyor ahdgsafdsf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vivavale Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 oha çok iyi. abi ben araç bakıyodum, vazgeçtim diyebilirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sipeyskeyk Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Aldığın fiyatın çok az altına satarım zarar da ettirmem sana dedi. Harbi ballıyım ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 m800ü mü alıyosun? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 test sürüşü yaptırsın arkadaşın, öyle karar ver. at ölüsü gibi ağırdır bu, 247kg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Ben bu tarz motor sevmiyorum ama hayırlısı olsun, iyice düşünerek al gene de ve almadan kesin en az 15 20 km test sürüşü yap yarım saat civarı. Gerçekten ağır motor, benim tarzım da hiç değil şu tip motorlar. Ama hayırlı olsun. Yalnız ktm ve monsterdan nasıl buralara geldin o da ilginç :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sipeyskeyk Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Abi zaten şimdilik vazgeçtim bundan. Başka bir tane önerdi arkadaşım. http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=159482529&rnd=8502 bundayım şuan. 250 lik ağır motorla çile çekersin dedi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
haydari Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 laf ola beri gele derler, motor alıcam motor mu ? teme çıkıcam tem mi ? sürüş eğtimi alıcam o para çokmuş! şu motorlar başlangıç diyolar yok 500 600 1000 ! istek var, cesaret var, bir gidelim görelim, uzmanına danışalım, ehliyetini alalım, karar verelim yani. abicim harbi keçiboynuzu gibisiniz, bir çeki odun çiğniyorum, 1 damla bal çıkıyor :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Spiegel said: Ben bu tarz motor sevmiyorum ama hayırlısı olsun, iyice düşünerek al gene de ve almadan kesin en az 15 20 km test sürüşü yap yarım saat civarı. Gerçekten ağır motor, benim tarzım da hiç değil şu tip motorlar. Ama hayırlı olsun. Yalnız ktm ve monsterdan nasıl buralara geldin o da ilginç :) ktm diyen benim sdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Spiegel Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 18, 2014 ktm iyidir ya kesinlikle ama turuncu degil de siyah jantli olanlari daha iyi =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
haydari Mesaj tarihi: Nisan 28, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 28, 2014 güvenli sürüş eğitimine gittim. motor kullancak herkesin gitmesi gerektiğini düşünüyorum. kullananların da seviyesine göre gitmesi gerekebilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ahmedinejad Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2014 abi bunlar nasıl hayatlar https://eksisozluk.com/entry/43026351 said: bu motoru ilk aldığımda hacim arttırma amacıyla aldım. 600den buna geçtim. ilk dikkatimi çeken sert süspansiyon oldu. onun dışında böyle doğrudan dikkatimi çeken bir şey olmadı. kemikli motor. fakat şöyle ki bu motorla 310 sınırında bir yerlerde takıldım. ya yoldan yada kendimden belki de motordan bilmiyorum. belki daha hacimlisine geçmem lazım. 310 da hafif yokuş aşağı sayılabilirdi. üst limit bu gibi. malesef o da tatmin etmedi. bu işlere bulaşanlar bilir ki üst limit hiç tatmin etmez. ta ki geberene kadar arttırırız. bakalım ben hangi hızda geberecem. hayalim 350nin üstünde bir hızda gebermek. kafa kopsun direk. acısız bir son. keskin bir ölüm. motor güzel. bunca kullandığım süre zarfında tatmin etti. onunla ilgili anlatabileceğim tek anım bir kere 220 civarında bir hızla pis bir çukura girdim. kurtulmam imkansızdı. düşmem neredeyse kesindi. normalde o hızda öyle bir çukurda ya lastik patlar yada dengeni kaybedip düşersin. ikiside olmadı. bir şekilde affalasam da dengeyi refleks olarak sağladım. nasıl sağladın deme. inan ki ben de bilmiyorum. ama heyecan o biçimdi. o dengeyi toparladıktan sonra hız kesip motoru durana kadar kendi haline bıraktığım anı hiç unutmam. durdu ve ben de öylece durakaldım. kaskı çıkarıp hayatı yeniden kokladım. kendime geldikten sonra yola devam ettim. güzel bu işler de eninde sonunda ölecek olman kötü. adama sövsem mi saygı mı duysam bilemedim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2014 abı sey vardı, adam ıntahara meyilli sora diyoki ya madem intahar edicem bari güzel olsun base jump a baslıo. O ucansıçan kostumlu dayı varya o bak hatta su http://www.youtube.com/watch?v=TWfph3iNC-k sora işte empire stateten atlıcam derken polis yakalayıp yargılıo bu herifi ceza alıo falan hıc o kadar korkmamıstım felan dıo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2014 ahmedinejad said: abi bunlar nasıl hayatlar https://eksisozluk.com/entry/43026351 said: bu motoru ilk aldığımda hacim arttırma amacıyla aldım. 600den buna geçtim. ilk dikkatimi çeken sert süspansiyon oldu. onun dışında böyle doğrudan dikkatimi çeken bir şey olmadı. kemikli motor. fakat şöyle ki bu motorla 310 sınırında bir yerlerde takıldım. ya yoldan yada kendimden belki de motordan bilmiyorum. belki daha hacimlisine geçmem lazım. 310 da hafif yokuş aşağı sayılabilirdi. üst limit bu gibi. malesef o da tatmin etmedi. bu işlere bulaşanlar bilir ki üst limit hiç tatmin etmez. ta ki geberene kadar arttırırız. bakalım ben hangi hızda geberecem. hayalim 350nin üstünde bir hızda gebermek. kafa kopsun direk. acısız bir son. keskin bir ölüm. motor güzel. bunca kullandığım süre zarfında tatmin etti. onunla ilgili anlatabileceğim tek anım bir kere 220 civarında bir hızla pis bir çukura girdim. kurtulmam imkansızdı. düşmem neredeyse kesindi. normalde o hızda öyle bir çukurda ya lastik patlar yada dengeni kaybedip düşersin. ikiside olmadı. bir şekilde affalasam da dengeyi refleks olarak sağladım. nasıl sağladın deme. inan ki ben de bilmiyorum. ama heyecan o biçimdi. o dengeyi toparladıktan sonra hız kesip motoru durana kadar kendi haline bıraktığım anı hiç unutmam. durdu ve ben de öylece durakaldım. kaskı çıkarıp hayatı yeniden kokladım. kendime geldikten sonra yola devam ettim. güzel bu işler de eninde sonunda ölecek olman kötü. adama sövsem mi saygı mı duysam bilemedim ya hızlı giderken çukura düşmezsin zaten. Tekerlek daha çukura hiç girmeden geçer üstünden, daha tehlikesizdir aslında. Ama tümsekler için aynı şeyi söyleyemeyiz tabi, uçuruverir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar