Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Patch 6.0 Patch Notes - Warlords of Draenor


Darksun

Öne çıkan mesajlar

ret paladin çok kötü ya. bir tane buffın peşinden koşuyorduk combat sırasında o da gitmiş. 3 skill spamle dur başka hiç bir şey yok fasdasd

holy paladin de bok olmuş gerçi, ubrs yaptım zorladı biraz belki tankın gear kötüydü iblmiyorum da azıcık challanging olmuş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eğer healing şu an sıçıyorsa release'de gg olur asdasd, şu an monkta sürekli instant fat heal spamlıyorsun mana bitmiyor. bütün classlarda manalar sapıtmış durumda.

ret paladin'i kapatmam 15 dk sürdü, çok kötüydü abi. zaten kötüydü ama daha kötü yapmayı becermişler.

en sevdiğim classtı paladin zamanında.

http://i.imgur.com/Gy3pYAg.png

windfury totem bir de, ne güzel akardı ya.

adamlar hatalı olan yerlerini değiştirmek yerine classı güzel yapan bütün şeyleri çıkartıp attılar.

protu da, ret'i de, holy'si de önceden daha eğlenceliydi.

şu an en çok oynamak istediğim class açık ara. karakterin duruşu, itemization değişiklikleri falan çok güzel. artworkler çok güzel. düzelen modellerle tauren artık oynanıyor falan fakat o kadar kötü bir hale gelmiş ki rotasyonlar işin aslı bu olmuş:

http://i.imgur.com/6OGXd3D.png
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

healing falan sıçmıyor ya hatta patch sonrası inanılmaz kolay ve basit oldu. soo hc de mana bitmiyor mesela hiç, deli gibi heal spamliyorsun. lvl 100 de low gearda daha da zorlasıcak healing cunku mana regen simdiki gibi olmayacak. 4 healer bitirdik soo hc yi 30 man. Healing spamden çekinmeyin, flash heallarınızı spamlayin, aoe yapıcam diye ugrasmayın 5 man de o zaman sorun olmaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

druid tank'ı deneyen var mı?

healing'e baktım ben, her zamanki gibi akıyor.

herhalde wow tarihinde en az etkilenen healer druid oldu haha, ne değişiklik olursa olsun class'ın healing role'u iyi ya.

holy priest'e baktım 1 saat, kemoterapiye başlamak zorunda kaldım. disc aynı şekilde. ölümüne sıkıcı. bir instantların cast time'a düşürülmesi eksik kalmıştır, gelişimini tamamlamış yeterince dull gameplay'i yokmuş gibi.

pandalar sağolsun monklar şu an iyi veya ben ilk defa oynuyorum diye farklı geliyor bilemedim. mist build et, aoe de cp release et, timer bas burst aoe heal et falan uyanık tutuyor insanı en azından. mana managementta bir nebze aktif olduğu için +1 layer ekliyor gameplay'e.

paladin oynarken ağlamak istiyorum healing spec'te. priest gibi bir şey olmuş o da.

shaman'ı test etmedim, bu akşama büyük ihtimal bakacağım ama reviewler aynı yönde.

ps: ben gameplay üzerinden yorum yapıyorum ya, şu an iyi/kötü muhabbeti değil. rakamlar değişir, gameplay aynı kalır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

eğer healing şu an sıçıyorsa release'de gg olur asdasd, şu an monkta sürekli instant fat heal spamlıyorsun mana bitmiyor. bütün classlarda manalar sapıtmış durumda.

ret paladin'i kapatmam 15 dk sürdü, çok kötüydü abi. zaten kötüydü ama daha kötü yapmayı becermişler.

en sevdiğim classtı paladin zamanında.

http://i.imgur.com/Gy3pYAg.png

windfury totem bir de, ne güzel akardı ya.

adamlar hatalı olan yerlerini değiştirmek yerine classı güzel yapan bütün şeyleri çıkartıp attılar.

protu da, ret'i de, holy'si de önceden daha eğlenceliydi.

şu an en çok oynamak istediğim class açık ara. karakterin duruşu, itemization değişiklikleri falan çok güzel. artworkler çok güzel. düzelen modellerle tauren artık oynanıyor falan fakat o kadar kötü bir hale gelmiş ki rotasyonlar işin aslı bu olmuş:

http://i.imgur.com/6OGXd3D.png

seal of blood vardı la wotlk ortaları falan ne imbaydı ya
ayrıca hikaye ahahahahahah
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hepsi aynı sanırım ben healer olarak Shaman-pala-monk denedim su an icin spam heal hepsi. bnm demek istediğim su an yapılabilecek baska bir sey yok. lvl 100de anlıyacaz her şeyi. regenler oturacak, heal skillerinin son rankları değerleri falan belli olucak. secondary attributelerin etkisini daha bilmiyoruz mesela dogru duzgun o yüzden şimdiden üzülmek yersiz lvl 100 olalım bir bakarız duruma.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

olorin benim yazdıklarıma hitaben diyorsan ben rakamlar, mana vb. şeyler üzerinden konuşmuyor. gameplay olarak konuşuyorum. yani karakterle raid heallerken tekrar ettiğin patternler üzerinden. ben çok sıkılıyorum tek düzen gameplay'den. monk o konuda beni tatmin etti. bir derinliği var sadece healing katmanında olmasa bile. positioning, cb build/discharge, movement ve healing'in birleştirilmiş olması, totem varı yapı, mana management'ın aktifleştirilmesi falan.

@jagger : çok iyi değil miydi, btc çıktığı gece satın alıp be paladin açmıştım. zevkten 4 köşe oluyodum lan oynarken. seal of blood vb. bütün mekanikler kaldırıldı oyundan çok üzülüyorum. aynı şekilde mesela priestlerin racialları, duelde staffla vurarak caster öldürürdük abi adamın manasını bitirir süründürürdün. çok keyifliydi ya. belki raiding vb. noktalarda oyuna etki etmiyordu (dwarf dışında) ama farklılık yaratıyordu, kalıptan çıkmışlığı kırıyordu. paladinlerde aynı şekilde seallerden ayrışıyordu.

http://i.imgur.com/UgITi1N.png
http://i.imgur.com/UwNFIaZ.png
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

shaman healerın ağzına sıçmışlar. tamamen single target healera dönmüş. drood her zamanki gibi deli akıyo. disc priye deli gibi crit kasmak gerekiyo ve sürekli bossa dps yapman gerekiyo ki millete heal atabilesin. geçen akşam mythic gittik bi tane disc pri vardı herif healing done da 2. ve bir kere single target heal atmamış. sadece bossa vurmuş. öyle böyle bir healing dağılımı yok yani. eskiden deli gibi spirit abanmak gerekiyodu şimdi artık öyle bişey kalmamış. manası bitmiyo gibi bişey. o yüzden sürekli smite spamlayarak heal atabiliyo aoe.

wow tarihinin en çok nerflenen ve her contentte dahada ağzına sıçılan tek class sanıyorum ki shaman. ulan o kadar item aldık upgrade yaptık dedikki akıcaz. echo of elementle falan enhayla 20 30k dps yaparım falan diyosun. full gear. yanımda 570 warrior var herif açılışı 20k dan yapıyo düşmesi gereken dps 22k 23k ya çıkıyo ben 10k zor yapıyorum full rotasyon. o kadar ağladılar warriorları nerfleyin warriorları nerfleyin diye bunlarda utanmadan nerfledik dediler herifler yine peygamber soyundan gibi dps yapıyo. abv blizzard.

mop'un sonuna doğru her 10 chardan 6 sı warlockken eğer böyle giderse herkes warlockları silip 10 chardan 6 sı warriora dönüş başlar. ha değişir mi değişmez mi görücez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyun çıktığından beri demo warlock'un oturmasını bekliyorum oynamak için, hep heveslenip hiç oynayamadığım bir class. mop'da da dest. olarak denemiştim, fena değildi ama bağlayamamıştı kendine. şimdi pre-wod demo denedim, rotation iç kanamaya sebep oldu bıraktım kenara. çok keyifsiz geldi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok yeni skill değil onlar her 2 levelda bir bazı skillere bonus gelecek.Bunlara perk deniyor, 92-94-96-98 de rasgele birini alıyorsunuz 100 de herkes aynı oluyor =P

Mesela feral e gelenler:

Enhanced Prowl: Removes the movement speed penalty from Prowl.
Improved Rake: Your Pounce deals 100% additional damage.
Enhanced Rejuvenation: You can cast Rejuvenation while in Bear Form or Cat Form.
Enhanced Berserk - Your maximum energy is increased by 50 while Berserk is active.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

buldum şimdi listeyi perkler için, bazıları çok iyi ama bazıları da çok kötü ya. sırf X% damage inc. olanlar var listede. kimi classlarda rotationları etkileyecek değişiklikler var.

örnek olarak fire mage, gerçekten fire mage oluyor, sonunda:

Improved Flamestrike - Flamestrike no longer has a cooldown.

Enhanced Inferno Blast - Reduces the cooldown of Inferno Blast by 1 sec.

Improved Pyroblast - Increases the critical strike chance of Pyroblast by 15%.

Improved Inferno Blast - Inferno Blast now spreads the damage over time effects of Pyroblast, Ignite, and Combustion to 2 additional targets.

Improved Combustion - Increases the duration of Combustion by 20%.

Improved Scorch - After casting Scorch, your movement speed is increased by 30% for 3 sec.

Improved Fireball and Frostfire Bolt - Increases the damage of Fireball and Frostfire Bolt by 20%.

Improved Dragon's Breath - Increases damage of Dragon's Breath by 50%.

Enhanced Fireball - When your Fireball fails to critically strike a target, you gain a 5% increased chance for Fireball to be a critical strike for 15 sec. This effect ends when Fireball successfully critically strikes a target.


monk'da bir o kadar değişmeyenlere örnek:

Mistweaver
Improved Expel Harm - Increases the damage and healing of Expel Harm by 20%.

Improved Renewing Mist - Increases the duration of Renewing Mist by 2 sec.

Empowered Surging Mist - Increases the healing of Surging Mist by 20%.

Improved Life Cocoon - Reduces the cooldown of Life Cocoon by 20 sec.

Improved Soothing Mist - Increases the healing of Soothing Mist by 20%.

Empowered Tiger Palm - Increases the damage of Tiger Palm by 20%.


bunun neyi perk abi biri bana açıklayabilir mi?

blizzard logic sıvamış yine

başka bir örnek :

paladin

Improved Flash of Light - Increases the healing Flash of Light by 20%.

Improved Judgment - Increases damage done by Judgment by 20%.

Improved Crusader Strike - Increases damage done by Crusader Strike by 20%.

Empowered Seal of Truth - Increases the Censure damage done by Seal of Truth by 20%.

Enhanced Hand of Sacrifice - Reduces the cooldown on Hand of Sacrifice by 30 sec.

Improved Exorcism - Increases the damage done by Exorcism by 20%.

Empowered Hammer of Wrath - Hammer of Wrath can now be used on targets below 35% health.


tam olarak HİÇBİR ŞEY DEĞİLMEMİŞ.

özet olarak gördüğüm : fire mage, oomkin/resto, rogue, shaman gameplay olarak perklerle farklı bir deneyime gebe gibi. gerisi rakamsal değişiklikler, ability scale'ı perk altında yapmışlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...