jacabo Mesaj tarihi: Nisan 3, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 3, 2014 http://www.youtube.com/watch?v=2dIgW5EU8rc
SeaGle Mesaj tarihi: Nisan 3, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 3, 2014 Eskiden böyle videolar yokken çok merak ediyodum ya. Abimin ehliyet kursu kitapçığından okuyup nasıl olur ya diyodum. Öyle bi mekanizmaya aklım basmadı o yaşlardayken. Sonra yutup mutup çıktı da izledik.
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Nisan 3, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 3, 2014 ben hala şeytan icadı olarak bakıyorum arabalara keşke bütün arabalar yansa
bloodjackal Mesaj tarihi: Nisan 7, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 7, 2014 bunu izlemiştim efsane iç teker dış tekerle farklı tur sayısı atma mantığı
forgiver Mesaj tarihi: Nisan 9, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 9, 2014 malzemeciyim mekanik tasarım alan dışı
imamizer Mesaj tarihi: Nisan 9, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 9, 2014 jacabo said: http://www.youtube.com/watch?v=2dIgW5EU8rc bilmiyordum ben. çok iyiymiş ya.
Akhlaur Mesaj tarihi: Nisan 9, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 9, 2014 SeaGle said: Eskiden böyle videolar yokken çok merak ediyodum ya. Abimin ehliyet kursu kitapçığından okuyup nasıl olur ya diyodum. Öyle bi mekanizmaya aklım basmadı o yaşlardayken. Sonra yutup mutup çıktı da izledik. Aga bizim hoca bize bu videoyu derste izletmişti.Amerikada böyle eğitiyorlardı eskiden falan diye.Eskiden varmış yani.
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 10, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 10, 2014 Selam, Ben kavrayamadım; tebeşirle tahtaya çizip bilek ve el harektleriyle sanallaştırılsa daha iyi anlayabilirim gibi :P Saygılar.
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 11, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 11, 2014 LSDyi de anlatsalar ya? inb4 lsd kafası, limited slip differential.
Vingthor Mesaj tarihi: Nisan 11, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 11, 2014 abi böle AMAZED bi şekilde izledim lan. çok sevdim dxfjhdfjh hiç alakam olmadığı için şimdiye kadar. baya böle OHA NE YABMIŞLAR LAN diye izledim yeniymiş gibi
Giovanni Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 abi o değil de şu motordan gelen şaft hani arabanın içini daraltmasın diye çözüm buldu engineerlarımız falan diyor. Bugünkü arabalarda niye ortada hala hayvan gibi yükselti var da 1950'deki olayı yapamıyorlar mı?
Raistllin Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Giovanni said: abi o değil de şu motordan gelen şaft hani arabanın içini daraltmasın diye çözüm buldu engineerlarımız falan diyor. Bugünkü arabalarda niye ortada hala hayvan gibi yükselti var da 1950'deki olayı yapamıyorlar mı? abi o yükseltinin sebebi alttan şaftın hasar alması durumunda arabanın şasesine zarar vermemek için yapıldığını düşünüyorum yani esneme payı gibi,yoksa istenirse o yükselti olmadan kullanılabilir ama hiç hasar almaması lazım,yani alttan bi darbe aldığında direk arabanın şaseye zarar verebilir.
Natanyal Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 80'lerden sonra bu sisteme dönüldü zaten yanlış bilmiyorsam. Çekmişlerdir altı tamamen düzleştirmenin acısını da tekrar dönüş olmuştur yoksa konfora bu kadar düşkün ABD'lilerin böyle bir sistemden vazgeçip, ufakta olsa alan daraltması ciddi anlamda mantıksız olur.
SeaGle Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 13, 2014 Ben o şaft yükseltisini boyu kısa olanların ayakları yere değsin diye yapılmış bişey sanıyordum. Yaş 5 fln tabii o zamanlar.. Şaftı çok aşağı indirirsen şanzıman ve difransiyelin de inmesi lazım, yoksa çok fazla eksantiriklik olur, kardan kavraması o kadar kaçıklığı düzgün iletemeyebilir. Şanzıman ve diferansiyeli indirirsen de problem yaşarsın, çok alçak olur taban.
paramecium Mesaj tarihi: Nisan 14, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 14, 2014 Selam, Şasenin rijitliğini de arttırıyor. Saygılar.
aktiftablet Mesaj tarihi: Nisan 14, 2014 Mesaj tarihi: Nisan 14, 2014 Alın cahiller :p http://www.youtube.com/watch?v=wiq1Rk5wqds
Öne çıkan mesajlar