CuteButPsycho Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Geçmiş olsun. Neyse ki ufak şeylerle atlatmışsın. Bende havalar güzelleşmeye başladı işe motorla gidip geleyim diyorum bu yaz. Ama hergün trafik içinde o kadar yolu git gelde ayrı yorabilir bakalım. Bu arada Suark pantolon üstüne giymelik olan hangisini tavsiye edersin?
Suark Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 bu var bende ama bıraz bol gıbı gıbı tech 90 daha rahat ya http://www.motosikletaksesuarlari.com/REVIT-AXIS-PANTOLON_32296.html?_sgm_campaign=scn_3a44da470c3f6000&_sgm_source=32296&_sgm_action=click
Dragonfire Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 wish te baya indirmli güzel ekipmanlar oluyor ama tabi canımı emanet etmem bunlara da güzel aksesuarlar wish. şu sitede sipariş verip siparişi unutup küçük süprizler yaşayacağız.
Quel-Thul Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 http://i.imgur.com/7Twjp6l.jpg Surusu mukemmel sesi mukemmel ama biraz kucuk geldi bana sanki arka frene basarken dizim grenaja degiyor hafif sıkısık Rodaj bitsin daha detayli yazarim. Birde rodaj icin guzel rota tavsiyelerine acigim :)
Gladmir Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 16, 2016 Batı Karadeniz Demirci koy civarı yada direk Körfez turu
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Motorun 10.000 bakımından beri vites geçişlerinde motor ısınana kadar sertlik oluyor, garip titreşim sesleri geliyor falan. Bilin bakalım ne olmuş? Kıllanıp servis faturasına baktım. Korlas, Triumph resmi distribütörü, manualında 10W-40 yazan motora 15W-40 motor yağı koymuş. Yaklaşık 2.000 km. böyle kullandım motoru, ne gibi sakıncaları olur? Gidip kavga edeyim mi, yoksa bir daha hiç o lanet yere uğramadan düzgün yağla mı değiştirteyim özel servise?
Fistan Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 hiç sakıncası olmaz 10-15 farkının vites gecisleriyle de alakası yoktur, sogukta az daha yuksek viskoziteli yag koymuslar iste.
aktiftablet Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 17, 2016 Araba değil bu, vites geçişiyle alakası olabilir ki yağ değişiminden sonra farklılaştıysa kesin ondan. Ama 10 yerine 15 etkilememsi lazım. Ucuz olsun diye yarısentetik yağ koymuş olmasınlar?
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 18, 2016 Valla her şey olabilir. Maltepe Mototriple'a gideceğim bir uydurduğumda, yağı kendim değiştiririm kassam belki de filtre de değişsin eli değmişken. Bakıma girmeden önce yumuşak geçişler biraz sertleşmeye, yer yer takılarak geçmeye başlamıştı. Bakımdan sonra eski yumuşak haline döneceğine, o bakımsızlık sertliği gitti ama sanki böyle bir yapışarak, direnerek gibi geçmeye başladı, tam anlatamasam da yağdan olduğunu düşünüyorum yani. Dediğin gibi yarı sentetik de olabilir 15 fazla gelmiş de olabilir.
Quel-Thul Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 abi bu rodaj konusunda bir konsensus yok anladıgım kadarıyla bir grup mamuel ne diyorsa onu yap diyor 2. sapkın bir grup var motoru iyice ısıttıktan sonra tüm power band'i kullan diyor pistonların iyice birbirine oturmaları için nedir bu işin dogrusu?
Gladmir Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 Bence motorun manuel i ne diyorsa o yapilmali, urban legend lara cok yer yok bu iste, her marka/model in rodaj gereksinimleri farkli.
Law Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 İşin doğrusu motosikleti yaoan firmanın sana kullanım kılavuzunda önerdiği rodaj biçimidir. Gerisi bilgi kirliği.
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 Quel-Thul said: abi bu rodaj konusunda bir konsensus yok anladıgım kadarıyla bir grup mamuel ne diyorsa onu yap diyor 2. sapkın bir grup var motoru iyice ısıttıktan sonra tüm power band'i kullan diyor pistonların iyice birbirine oturmaları için nedir bu işin dogrusu? Tabii ki manuale göre. Kendin demişsin zaten "sapkın" diye, onlar bilmiş görünmek için hata yapan apaçiler. Örneğin benim motorda 0-250 km 4k, 250-600 km 6k devir vs. diye kademeli rodaj limitleri vardı. Her motorun, her üreticinin farklı yoğurt yeme şekli var. Ona göre savsaklamadan rodajı tamamlayıp, sonra da hemen gidip yağı değiştirteceksin. Tek dinlemen gereken yönerge bu :)
Suark Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 yav adam motoru yapmış yazmış oraya nası olcagını -)) bole muabbetler oluo "aga BENZIN ALDIGINDA KOKYELECEN BI ACACAN MOTORU" Kitapçık iyi ya, hatta servisle kitapçığın servis aralıkları falan tam oturmuyodu ben ısrarla kitapçığa uyudoum.
Quel-Thul Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 manueldeki yonergeler herkesin uygulayabilecegi foolproof bir yontem sunuyor işini az bucuk bilen adam için farklı yontemler olması o kadar garip degil ki meraktan soruyorum zaten tamamen, biraz da 1000km gazlayamamanın verdigi üzüntü var :(
Suark Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 nası peki makina onu annat sen =) ben binmeyi çook özledim ya fotolarına bakıp duruyorum. 0(
Quel-Thul Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 abi cok eglenceli ozellikle donusler falan, gidon acısı bayagı geniş şehir içinde manevra vs cok rahat oluyor, sesi, duruşu vs harika, kafalar donuyor insan icinden geçerken, egzozla cok iyi olabilir sesi ama 2-3 bhp icin deger mi bilmiyorum 500-600€ henüz düşünmüyorum farlarını da cok begendim led gündüz farı + orta tek far var cok iyi aydınlatıyor malzeme kalitesi muhteşem, 250lik yapar gibi yapmamış adamlar ozendikleri belli, ozellikle gostergeler ve led stoplar (tu) motoru henüz cok zorlayamadım dedigim gibi rodajdan dolayı ama r25 motoru işte çift silindirli gaza tepkisi cok iyi, titreme falan hiç yok şuan tek sıkıntım debriyaj biraz geç kavrıyor bir de biraz sert geldi bana sol el agrıyo trafikte ama o heralde biraz alışmayla alakalı IRC lastiklerle ilgili henüz bir sıkını yaşamadım, bu yazı geçirir gibi, eylül gibi değiştiririm büyük ihtimal biraz ufak yapmışlar motoru, mt-125 daha iri bir motor hatta oyle soyleyeyim, sele yüksekligi de daha alçak mt-125ten, boy 1.88 benim çift ayak pedlerdeyken sıkıntı yok arka fren yaparken dizim grenaja sürtüyor hafif 1.90 boy üstüne gitmez pek şehir içi 5L gosteriyor şuan yaklaşık cok gazlamamama ragmen, rodajdan sonra düşer büyük ihtimal
Suark Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 19, 2016 motor fazla guclu gelıodur herhalde eheh r25 daha hafıf dımı bu?
Suark Mesaj tarihi: Şubat 22, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2016 yahu bunun absli abssiz arasinda fiyat farki niye bu kadar fazla http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/roadster/xj6-diversion-f.aspx abbsiz 25.5k absli 32.2k
Suark Mesaj tarihi: Şubat 22, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2016 500r alicam herhalde bu fiyatlar ne arkadas ya 500r de sport touring dimi?
RamsesII Mesaj tarihi: Şubat 22, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2016 Suzuki van-van'ın 250 cc lik replikasını yapan skyteam türkiyeye gelmiş. Skyteam V-Raptor 250 cc 7000 TL.Olumlu yorumlar var hakkında.Alet de şekil. Bilgisi olan var mı
aktiftablet Mesaj tarihi: Şubat 22, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2016 Suark said: 500r alicam herhalde bu fiyatlar ne arkadas ya 500r de sport touring dimi? Belinin ve başının (rüzgardan) ağrıma kapasitesine göre belirleniyo o, motordan ziyade :) Her yere gidilir o motorla
Patice Mesaj tarihi: Şubat 22, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2016 banada cok egılınıne bı motor gıbı gelmedı heehhe o oluosa onu alırım ya 650 ye gerek yok. aynı ısı yapacak zaten
Law Mesaj tarihi: Şubat 25, 2016 Mesaj tarihi: Şubat 25, 2016 Artçı olacaksan hangisi rahatsa onu aldır.
Öne çıkan mesajlar