Suark Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 250 alda, yokuş falan sıkıntı olmaz hemen alışıyosun. Arabadan çok daha kolay yani. İlk eğitimde onları gösteriolar zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 wastyrx said: Fistan said: suzuki vanvan 125 ne diyorsunuz ahali? çok pahalı o abi ya sınıfına göre mi pahalı 9.900 yoksa o para etmez mi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 bu şekil başka motor yok sanırım bu sınıfta, o yüzden verilebilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Perspective Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 yamaha' ya gittim ehliyet sınavından önce yer var diye 1 gün eğitim az geldi bana açıkcası, honda' yada yazıldım, 11-12 mayıs eğitim bakalım nasıl olacak orası, Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 honda baya iyi (tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DRaGoN_SLaYeR Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 honda eğitim mayıs ayı full gösteriyor 8-) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 CBR 125 gereksiz abi, hele sıfır alacaksan kesin 250 al, öyle abartılan bir zorluğu yok. Sonra 3-5 ay binip sıkılacaksın 125 alırsan, bari 2 sene götürsün seni, severek kullan. Hele "mutlaka scooter'la başla" çok gereksiz bir yaklaşım bence, scooter dengesiyle normal motor dengesi farklı şeyler. Biri gemi gibi direk ayaklarını sandalye gibi koyuyorsun, birinde ağırlık bacaklarının ortasında senden bir parça gibi. Sert süspansiyon vb. nedenleriyle racing ile başlamak istemeyebilirsin, Duke ya da Inazuma gibi seçeneklere bakabilirsin, ama scooter bence kalsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 125cc neden alınır zaten anlamıyorum ben, alt sınır her zaman 200cc olmalı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zikko Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 125 alacagına scooter al bence de, ben öyle yaptım scooter aldım, 1 ay oldu ve az geliyor ama bu yılı cıkarıcam seneye direk 250' ye geçeceğim. yaparım diyorsan direk 250 al, yemiyosa benim gibi scooter al :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 güzel bence vanvan 125 cafe racer 2 lastik bi boya hobi amacli gezersin saga sola Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gladmir Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Cbr 250 cok tatlı motor. 2. Motor olarak alip kullanacam utanmasam. Kıvrak hafif günlük ise gidip gelmek için birebir, ayrıca acemileri için de cok uygun, koruma takoz larini taktın mi Haci yatmaz gibi oluyor alet Tek derdi oturma pozisyonu, ilk baslarda alışıncaya kadar bel kol ağrısı çekebilir Surucu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Haftasonu marmara turu yaparak 1600 km rodajı tamamladım sonunda :). İlk 800 km maks hız 75 (4 bin rpm), sonraki 800 km 110 km (6 bin rpm) gittim. İlk aşama özellikle belimi ciddi yoruyordu. Hız arttıkça rüzgarla dengeleniyor. Şu an bozuk yol hariç 400-500 km yorulmadan gidebilir hale geldim. Tam güçte test yapmadım daha ama düşük güçte (~100 bhp) bile çok seri hızlanıyor. 16 bin devir redline var, 10 bine gelince bile çıldırıyor :). Birkaç hafta sonu daha alışma faslından sonra motoru tanımış olurum. Bahçeköy, şile viraj çalışması yapmam lazım. http://i.imgur.com/SjzlvFK.jpg?1 http://i.imgur.com/28ZH4fo.jpg?1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gladmir Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Kazasiz belasiz bin :) Cok guzel alet. Kitapcikta ki rodaj km si ne kadardi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Kitapçığa uydum. 0-800 km 4 bin, sonra yağ değişimi, 800-1600 km 6 bin sonra limit yok diyor. Bakım aralıkları da 6 bin km'de bir. Yamaha r25 bile ilk 1000 km 7 bin devir diyor, kawa'nın rodaj kuralları çok katıymış :P. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 DRaGoN_SLaYeR said: ya ne zaman bu topici göreyim, direk motor alasım geliyor, sabahtan akşama araştırıyorum ediyorum, farklı farklı bi sürü yazı okuyorum vs vs derken ne yapacağımı bilmeden kalıyorum :/ Bu arada motora başlamanın en güzel yolu güm diye almak. Ben senelerce kıvrandım, yok şu ehliyet sınavına girsem, yok bir sonrakine kesin giriyorum falan, yıllarca üşendim durdum. Sonra şirketteki arkadaşların birinden CBR'ı apar topar bir satın aldım; 2 ayda ehliyeti de geldi, enerjisi de. Yoksa çok prosedür ve angarya geliyor insana yeni başlarken. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quel-Thul Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 DRaGoN_SLaYeR said: ya ne zaman bu topici göreyim, direk motor alasım geliyor, sabahtan akşama araştırıyorum ediyorum, farklı farklı bi sürü yazı okuyorum vs vs derken ne yapacağımı bilmeden kalıyorum :/ -yeni başlayacağım, 3-5 kere scooter kullanmışlığım var o kadar. -cbr 125-250 geçiyor gönlümden ama ilk motor için tehlikeli diyor motorcular, scooter la başka 3-5 ay da olsa bin diyorlar, scooter hiç sevmiyorum, tipini beğenmiyorum falan ama illa da bi deneme sürecini bunla atlat diyecekseniz yapacak bişey yok :/ -ilk motor olacağı için çok bi para vermek istemiyorum, yan yatırırım kesin dsfs evet var mı yardım edebilecek? hatta direk şunu sorayım, ilk motor olarak cbr125 alsam çok sıkıntı olur mu, trafikte yokuşta kalkışta falan çok zorlanır mıyım, hiç bilmediğimden soruyorum yoksa kolay gözüküyor yaparım diyorum (:P) cbr125 ideal ogrenmek icin, hata affeden bi alet satiim istersen Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 arkadaş r25 almış hemen denedim. yeni başlayana, hafif ufak motosiklet isteyene şiddetle tavsiye ederim. titreşim sıkıntısı yok, akıcı güç, sağlam frenler, konforlu süspansiyonlar. bide şekli güzel. çok eğlendim. rodajda olduğundan zorlamadım ama düşük devirlerden ivmelenmesi çok hoşuma gitti. r25 (tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 4, 2015 DRaGoN_SLaYeR said: hondanın eğitimine gitmeyi düşünüyodum ben de o zaman kesin gideyim. scooter olursa yakın yerlere gidip gelmeye kullanırım, h.sonu falan hatunu alır göle möle giderim en fazla sdf cbr olursa inmem heralde, işe gidip gelirim kesin, bakkala bile onla giderim galiba (:P) honda da eğitim aldıktan sonra bu vitesti, yokuştu vs. sıkıntı olmayacaksa direk cbr ya. cbr 250 olmaz da 125 olur büyük ihtimalle, daha ucuz ilk motora bişi yaparsam içim yanmaz en azından =) 125cc gucsuz kalir. yokusta zorlanirsin, temde e-5de zorlanirsin. Birde cabuk degistirmek isteyebilirsin. dusuk cc ve hafif scooterlar vitesli motorlardan daha dengesiz diye biliyorum ben. Ayrica scooterdan vitesliye gecerken maymuna donebilirsin. ben scooter olarak xmaxlari begeniyorum. Salon salomanje. 250cc. Bu arada honda'nin egitimi baya iyi fakat egitimde dingil ogrencilere denk gelirsen yandin. Slalom parkurunu ay hocam ben beceremedim diye ortadan yaranmi dersin, viraj ortasinda durup siz gecin ben bekliyecem diyen mi dersin tadin kacabiliyor tamamen sans isi. vanvan konusuna gelirsek, 125cc icin 10k cok para. Motorda hic bir teknoloji yok. 200-250cc olsa 15k olsa bile ideal olurmus ama 125cc 10k yalan. r25 in baslangic icin iyi bir motor oldugunu dusunmuyorum. Zaten piyasaya baslangic motoru olarak cikmadi. Small cc urban racer. Torku fazla, max deviri fazla, iki silindir. Oturus pozisyonu cbr250 gibi commuter tarzinda degil, daha yatarak. Turkiyede kaldirimda yururken dusuyor insan oyle dusunmek lazim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gladmir Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 seigen said: Kitapçığa uydum. 0-800 km 4 bin, sonra yağ değişimi, 800-1600 km 6 bin sonra limit yok diyor. Bakım aralıkları da 6 bin km'de bir. Yamaha r25 bile ilk 1000 km 7 bin devir diyor, kawa'nın rodaj kuralları çok katıymış :P. Enterasan yahu. Ilk 500 km 4 bin sonra allah ne verdiyse yaziyor benim kin de, genelde de oyledir motorlarda, 1000'de de ilk yag/filtre degisimi. O yuzden sordum kitapcikta ne yaziyordu diye :) Baslangic motor u olarak hic dusunmeyin cbr 250 alip gecin. Minumum 2 sezon, en az 8000 - 10000 km mutlaka yol yapin, 1 sezon binip degistirmeyin. Ayrica mutlaka egitim e gidin, ben yillardir 2. ve 3. kur lari alayim diyorum Honda dan, masallah yer bulmak nerdeyse imkansiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DRaGoN_SLaYeR Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 valla sağolun beyler, kurs,ehliyet için çalışmalarım devam ediyor. 125vs250 yi de bütçeye göre ayarlicaz bakalım :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 seigen said: Haftasonu marmara turu yaparak 1600 km rodajı tamamladım sonunda :). İlk 800 km maks hız 75 (4 bin rpm), sonraki 800 km 110 km (6 bin rpm) gittim. İlk aşama özellikle belimi ciddi yoruyordu. Hız arttıkça rüzgarla dengeleniyor. Şu an bozuk yol hariç 400-500 km yorulmadan gidebilir hale geldim. Tam güçte test yapmadım daha ama düşük güçte (~100 bhp) bile çok seri hızlanıyor. 16 bin devir redline var, 10 bine gelince bile çıldırıyor :). Birkaç hafta sonu daha alışma faslından sonra motoru tanımış olurum. Bahçeköy, şile viraj çalışması yapmam lazım. http://i.imgur.com/SjzlvFK.jpg?1 http://i.imgur.com/28ZH4fo.jpg?1 Kazasız keyifli sürüşler. Tekrar söylüyorum sinyal ampüllerini değiştir :D Bir de kawa o çirkin egsozu nazar boncuğu olsun diye koymuş sanırım :p Şaka şaka, şahane motor. Cuma eskihisar feribottan indikten sonra 75i geçmeyen yeni kasa versys gördüm. Direk aklıma "bu motor kesin rodaj yapıyo" geldi. Ama başkalarının aklına 70le giden yarış motoru görünce ne gelir bilmiyorum :)) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 paramecium said: Selam, Abi motor şeritte kenarda gidince bende 'acaba yanından geçsem mi ne yapsam' algısı hakim oluyor. Kafa karıştırıcı oluyor. Asla yanına da girmek istemiyorum, ters bir durum olsa motor aracın altına giri verir :( Saygılar. Genelde eğitimlerde arkadan yakın takip eden araç olduğunda şeritin en ortasına geçmemiz gerektiği söylenir. Arkadaki tahrik olup tehlikeli bir hareket yapmasın diye. Ama bir de şöyle birşey var. Arkadaki adam, daha hızlı gitmiyor bile olsa, öne geçip en önde gitmek istiyor. Motosiklet kullanmaya başlamadın önce bende de bu vardı hatta. Motosiklet kullanmaya başladıktan sonra ne kadar kötü araba kullandığımı anladım, ve arabayı da çok farklı sürdüğümü söyleyebilirim rahatlıkla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 aktiftablet said: Motosiklet kullanmaya başladıktan sonra ne kadar kötü araba kullandığımı anladım, ve arabayı da çok farklı sürdüğümü söyleyebilirim rahatlıkla. Kesinlikle katılıyorum, kendim için yani :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 bende şey var ya, araba kullanırken sureklı aynalarımı kontrol etmekten onume bakmazdım. Yanı saga gecıceksem mesela, sag dıkızde olurdu gozum. Huyum kurusun bunu motordada yapıorm ve vırajda falan sıkıntı yaratıo bazen. DRaGoN_SLaYeR said: valla sağolun beyler, kurs,ehliyet için çalışmalarım devam ediyor. 125vs250 yi de bütçeye göre ayarlicaz bakalım :) pulsar200ns 125 fiyatına (tu) gel kabileye katıl Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2015 DRaGoN_SLaYeR said: valla sağolun beyler, kurs,ehliyet için çalışmalarım devam ediyor. 125vs250 yi de bütçeye göre ayarlicaz bakalım :) Bugün aldığım cbr250 yi 2 sene sonra aldığın fiyata satarsın. Diğerlerinde öyle olmaz ama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar