Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v3.1


inyormaynd

Öne çıkan mesajlar

aktiftablet said:

NolaxThensbane said:

istanbul kasmayın atlayın gemiye gelin bursaya

oralarda radar çok :p


ben radarsız yerler biliyom :D

Suark said:

kış lastiği alçak mısınız? benim lasyikler zaten dnadikmiş ( öle diyolla ) alçaksam kış lastiği alayım diorm.

Hoş ne kadar gerek var bılemıorm, karda kullanmam yani, kışın anca guzelımsı havalarda çıkarım.

napayım ustatlar?


pulsar yok muydu sende?

kesinlikle al, michelin pilot street 600tele
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Laorx said:

ben de almak istiyorum ama arka lastik 150/60 boyutunda olduğu için istediğim modellerde bulamadım, 160/60 taksam sorun olur mu acaba?

http://www.motolastik.com/ a bakıyorum, fiyatlar iyi gibi.


160da sorun olmaz bence, ama daha iyi lastikler daha pahalı. michelin pilot road 4 veya pilot power 3 takılaiblir sanırım 160a
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

160'tan vazgeçtim, daha geniş lastik sorun yapmasın şimdi. 150/70 biraz daha yüksek ama sorun yapmaz demiş hintlinin biri.

şu 2 lastik arasında kaldım şu an, pilot road 4 ucuz ve iyi gibi.

http://www.motolastik.com/michelin-pilot-road-4-150-70zr17-69w-pmu30310

http://www.motolastik.com/pirelli-angel-gt-150-70zr1769w-pmu30145
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ön 110/70 - arka 150/60: 755tl

aslında pilot road 4 sipariş vermiştim, siteden aradılar ve rosso 2'nin motoruma daha uygun olacağını belirtti adam. Touring lastiklerin daha ağır olduğunu(pr4), rossoların hem daha hafif hem de daha iyi yola tutunduğunu savundu, inandım açıkcası sdf.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Honda'sı olan arkadaşlar, Yeniköy'deki Honda Pazarbaşı'nı lütfen kullanmasınlar.

Diksiyonu düzgün, müşteriye "siz" ve "efendim" diye hitap eden elemanlar alınca düzgün hizmet verilmiş olunmuyor. İşlerine gelmeyen en ufak bir şeyde küstah, umursamaz ve paragöz apaçilere dönüşüyorlar sahibinden ustasına kadar.

Aşağıdaki mesajı bayinin kendisine ayrı, Honda Müşteri Hizmetleri'ne ayrı attım. Tekrar özetlemek zor geldiği için direk buradan okuyabilirsiniz.

Anti Pazarbaşı

Merhaba,

Haziran ayında motorumu aldığımdan beri, internetin çeşitli mecralarında okuduklarıma aldanarak Honda Pazarbaşı'nı tercih eden bir müşterinizim. Son üç hafta içerisinde motorumun başına gelenler, bu akşam yaşadıklarımla birlikte beni Honda Pazarbaşı'ndan ve hatta belki Honda'dan kopma noktasına getirdi.

30 Eylül akşamı geçirdiğim bir kaza sonucu, motorumun sol yanında çeşitli parçalarda orta çapta hasar meydana geldi. 1 Ekim sabahı motorumu onarım için Honda Pazarbaşı'na teslim ettim. Yarım saat sonra bayiden aldığım telefonda, motorumun sağ tarafa (kazasız olan tarafa) düşürüldüğü söylendi.

Hasar tespiti yapıldıktan sonra tekrar arandım ve düşüren müşterinin hasarı peşin ödemeyi kabul etmemesi durumunda geri dönüp trafik kazası zaptı tutulması gerekeceği söylendi. Müşterinin kabul etmesi adına da bazı sadece görsel hasar almış parçaların onarımından feragat etmem önerildi. Konuyu biraz irdeledikten sonra bu bayi ile uzlaşmaya varamayacağımı anlayıp, süreci uzatmamak adına bazı parçalarımın onarım veya değişiminden vazgeçtiğimi belirttim.

Her şeyden önce; motor benim sorumluluğumda değilken, sokakta alelade bir yerde parkta da değilken, emanet ettiğim Honda servisinde düşürülüyor ise; onarımlar eksiksiz yapılıp, sorumlu kişinin karşılamaktan imtina ettiği hasar da bayi tarafından karşılanmalıdır. Samimiyet ve sorumluluk kavramlarına göre uygun olan davranış bu olmalıdır.

Gerekli tüm parçaları fabrikada mevcut olduğu ve ertesi günün sabahı bayiye teslim edildiği halde, motorumun tamiri tam 5 iş günü sürdü. Teslim tarihi çeşitli bahaneler ile tam 3 defa "yarın" olarak değiştirildi ve tüm bu günlerde ben planlarımı son anda değiştirmek ya da bozmak durumunda kaldım.

En sonunda motorumu teslim aldığımda, tamiratlar esnasında hallolması açısından belirttiğim iki bakım işimin yanı sıra, motorun park halinden düşürülmesi sonucu oluşan ve rütuşlanacağı söylenen bazı düzeltmelerin de yapılmadığını gördüm. Gün içinde motorumu kullandıkça, zincirimden ve ön frenimden (düşme sonrası ön fren manetim de değişmişti) çok fazla ses geldiğini fark ettim. Servise girerken sorunsuz olan bazı parçalarım bile, özensiz montaj nedeniyle bana sorunlu olarak dönmüştü.

Son olarak bugün, 16 Ekim akşamı 18:00 sularında, E-6 otoyolunda orta şeritte giderken gaz elciğimin içinde bir kırılma meydana geldi ve gazı açamaz duruma geldim. Hızlanamayarak emniyet şeridine geçtim ve durdum, hayati denebilecek bir tehlike atlattım. Motorum bayi tarafından sağ tarafa düşürüldüğünde, ön fren maneti ve elciğin topuzu da hasar alarak değiştirilmişti. Bunu kayıtlarınızdan görebilirsiniz. Anlaşılan o ki gaz teli ve/veya elciğin yay mekanizması da bu düşüşten hasar almış, fakat bayi bu ihtimali değerlendirmeye gerek görmemiş ve yeterli incelemeyi yapmadan minimum maliyetle onarımı tamamlamaya odaklanmış. Bu ucuz hesaplar neredeyse benim canıma mal olacaktı.

Tüm bunlar yetmezmiş gibi son olarak, çekici hizmeti için Honda Pazarbaşı'nı arayıp kendilerinden kaynaklanması çok muhtemel olan bu durumu anlattığımda, mesaileri bitmeden çekici ile oraya yetişemeyeceğim için dilersem anlaşmalı oldukları bir çekicinin telefonunu iletebileceklerini umursamaz ve küstah bir tavırla belirttiler. Takdir edersiniz ki motorumun bayinin keyfine göre mesai saatleri içerisinde bozulmak gibi bir sorumluluğu yok. Ben gece 23:00'da ya da hafta sonu kaza yapacak olursam, motorumun parçalarını evime götürüp, mesai saatleri içerisinde bir başka çekici ile tekrar servise mi götürmeliyim? Bu hangi hizmet kalitesi anlayışına sığmaktadır?

Bu kadar olayı yaşadıktan sonra Honda Pazarbaşı'nın itibarı gözümde tamamen sıfıra düşmüş, Honda'nın çok güvendiğim prestiji ve marka imajı ise sarsılmıştır.

Motorumu 17 Ekim sabahı Şirinevler Honda Otosever'e teslim edeceğim. Burada da beklediğim müşteri memnuniyetini yakalayamazsam Honda markası ile hayatıma devam edebileceğime açıkçası şüphe ile bakıyorum.

Bu talihsiz olaylar silsilesini bilgilerinize sunarım.

İyi çalışmalar.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ktm(spormoto), kawasaki(zmoto), ducati(korlas) gibi distributorler hakkında o kadar fazla şikayet duydum ki kullanıcılardan, hondanın farkı yokmuş demek. Resmen rezillik şu yaşadığın.

bir süre önce yedek parça yüzünden ktm avusturya'ya şikayet mail'i atmıştım, ertesi gün spormoto genel
müdürü arayıp özür diledi ve parça gelebildi.

direk Japonya'ya mail at bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Laorx said:

bir süre önce yedek parça yüzünden ktm avusturya'ya şikayet mail'i atmıştım, ertesi gün spormoto genel
müdürü arayıp özür diledi ve parça gelebildi.

direk Japonya'ya mail at bence.


Şu çok iyiymiş.

Law said:

Laorx said:

kawasaki(zmoto)


Şu adamlar istisnasız her motor forumunda yerden yere vuruluyor. Japonlar kendileri gelip satsınlar burada, kendi satıcısını, kendi teknik servisini getirip hizmet versinler.


Ben bi sıkıntı yaşamadım bu adamlarla. Ha sıkıntı yaşayacak durum olmadı, motor saat gibi çalışıyo ondan olabilir. Genelde servisteki elemanlarla diyalogum iyi, gayet sıcakkanlı adamlar fakat kızıltoprak showroomdaki tipler için aynısını diyemiycem.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...