Joker Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Nexus4 telefon almak için siteleri dolaşıyordum, daha önce hiç alışveriş yapmadığım teknosada mevcut olduğunu gördüm ve büyük bir firma olduğu için hiç şüphelenmeden teknosa.com sitesinden alma eğilimine giriştim. Sitesinden aldığım ürün sitenin durmadan hata vermesi yüzünden bir türlü satın almayı tamamlayamadım(bir hata oluştu yazıp duruyordu). telefon açarak sipariş veremediğimi belirtip siparişi telefondan tamamlamamın mümkün olup olmadığını sorarak, siparişimi telefondan tamamladım. Sipariş verirken ödemeyi EFT ile yaptım ve 2 kere üstüne basarak kesinlikle siyah renk istediğimi belirttim. birkaç gün sonra telefon geldi paket'i açtım beyaz renkli çıktı. direk müşteri hizmetlerine ulaştım durumu belirttim geri kargolayabileceğimi veya en yakın teknosadan değiş yapabileceğimi belirttiler. bende en yakın teknosanın nautilus(kadıköy)'te olduğunu belirtip atladım taksiye nautilus'e gittim. orda kaan bey'e yönlendirdiler beni. Kaan bey ellerinde siyah nexus4 olduğunu ve değişim yapılabileceğini belirterek telefon'u benden rica etti. telefon'u verdim içeri odaya gitti geri döndüğünde siparişin tamamlanmış olarak gözükmediğini ve o yüzden değişime sokamadığını belirtti. sistemsel bir problem varmış bazen oluyor dedi. tamam dedim olur böyle şeyler nasıl yapsak yarın gelin yarına kadar problem giderilmiş olur. Tamam dedim atladım taksiye geri döndüm. ertesi gün geri geldim yanımda arkadaşım sametle birlikte. dedim ben geldim buyrun telefon siyahını ricaedeyim. aldı kaan bey telefonumu içeri gitti gene, bu sefer geri döndü ve siparişini değişim yapamadık iade oldu. sistem bir hatadan dolayı ürün iadededir ve internetten tekrar siyah nexus4 siparişi vermeniz gerekmektedir. Ben tabi "nası yani" surat ifadesi ile ufak ve kibar bir münakaşa verdim. adamın mahçup bakışı ve elimizden bişi gelmiyor olan oldu artık tavrı ile, bana 3 gün içinde paranız hesabınıza yatacaktır dedi. 2 gündür taksiyle gitgelden sıkıldığım ve bir kere daha kargo beklemek istemediğim için bari burdan birkere daha nexus4 alayım hem siyah beyaz karışıklığı ihtimalinide sıfırlamış olurum. Tamam dedim o zaman ben burdan alayım tekrar telefon'u, telefon'u verdiler kasaya gittim telefon satılamaz diye bir uyarı verdi. 15 dk uğraştılar. sonra düz fatura keserek satış yapılmasına karar verdiler. faturayı yazmaları 15 dk sürdü. Sonra birisi bilgisayara gelip faturayı çıktı almadan kapatmış, baştan bir 15 dk daha bekledik yazılmasını. daha sonra kartla ödeme için kasaya gittik kart'ımın 1000 tl limitine takıldım. 999 TL + 100 TL olarak iki farklı karttan ödeyelim dedim, pos makinasının fişi bitti. pos makinesinin fişini taktılar nexus'umu aldım, toplam işlem 3 saat sürdü. 3 gün sonra param iade oldumu? tabiki hayır. 1 aydır 3 günde bir telefon ediyorum paramı niye yatırmadınız hala diye. müşteri temsilcilerinin yetkileri sıfır, asıl yetkisi olanlarda tamamen dalga geçiyorlar. yetkili bir ağbeylede iletişim kuramıyorum. süreç sonsuza doğru ilerliyor. teknosa nautilusta telefonları açmıyor.
Asteroth Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 http://km.support.apple.com/library/APPLE/APPLECARE_ALLGEOS/HT1168/pc-enter.png
Joker Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 mühendis'im hacı siz paragraflayın ben editleyim.
applev0dka Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 türkçte dersi görmeden mi mezun ettiler anlamadım ki
Llama Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 facebooktan kızla msjlaşıyor gibi kullansan enteri yine iyi olurdu ama yinede okunuyor sorun yok
totemic Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 applev0dka said: türkçte dersi görmeden mi mezun ettiler anlamadım ki aynı sınıftaydınız heralde..
JestersTear Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Yalnız teknosa 1 aydır o parayı işletmiş ohhh. Teknosa dediğiniz büyük firma sandığınız site köylü ticaret mantığıyla yönetilen bir sorun çıktığında mutlaka krize dönüşmesine sebebiyet veren bir yer. Zorunda kalmadıkça, hiçbirşey almam. Benim de bir keresinde hediye gelen 100 TL'lik hediye çeklerinden birisini geçersiz göstermişlerdi. 3 saat falan beklemiştim düzeltmek için,
ShadowFax Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Nexus4 telefon almak için siteleri dolaşıyordum, daha önce hiç alışveriş yapmadığım teknosada mevcut olduğunu gördüm ve büyük bir firma olduğu için hiç şüphelenmeden teknosa.com sitesinden alma eğilimine giriştim. Sitesinden aldığım ürün sitenin durmadan hata vermesi yüzünden bir türlü satın almayı tamamlayamadım(bir hata oluştu yazıp duruyordu). telefon açarak sipariş veremediğimi belirtip siparişi telefondan tamamlamamın mümkün olup olmadığını sorarak, siparişimi telefondan tamamladım. Sipariş verirken ödemeyi EFT ile yaptım ve 2 kere üstüne basarak kesinlikle siyah renk istediğimi belirttim. birkaç gün sonra telefon geldi paket'i açtım beyaz renkli çıktı. direk müşteri hizmetlerine ulaştım durumu belirttim geri kargolayabileceğimi veya en yakın teknosadan değiş yapabileceğimi belirttiler. bende en yakın teknosanın nautilus(kadıköy)'te olduğunu belirtip atladım taksiye nautilus'e gittim. orda kaan bey'e yönlendirdiler beni. Kaan bey ellerinde siyah nexus4 olduğunu ve değişim yapılabileceğini belirterek telefon'u benden rica etti. telefon'u verdim içeri odaya gitti geri döndüğünde siparişin tamamlanmış olarak gözükmediğini ve o yüzden değişime sokamadığını belirtti. sistemsel bir problem varmış bazen oluyor dedi. tamam dedim olur böyle şeyler nasıl yapsak yarın gelin yarına kadar problem giderilmiş olur. Tamam dedim atladım taksiye geri döndüm. ertesi gün geri geldim yanımda arkadaşım sametle birlikte. dedim ben geldim buyrun telefon siyahını ricaedeyim. aldı kaan bey telefonumu içeri gitti gene, bu sefer geri döndü ve siparişini değişim yapamadık iade oldu. sistem bir hatadan dolayı ürün iadededir ve internetten tekrar siyah nexus4 siparişi vermeniz gerekmektedir. Ben tabi "nası yani" surat ifadesi ile ufak ve kibar bir münakaşa verdim. adamın mahçup bakışı ve elimizden bişi gelmiyor olan oldu artık tavrı ile, bana 3 gün içinde paranız hesabınıza yatacaktır dedi. 2 gündür taksiyle gitgelden sıkıldığım ve bir kere daha kargo beklemek istemediğim için bari burdan birkere daha nexus4 alayım hem siyah beyaz karışıklığı ihtimalinide sıfırlamış olurum. Tamam dedim o zaman ben burdan alayım tekrar telefon'u, telefon'u verdiler kasaya gittim telefon satılamaz diye bir uyarı verdi. 15 dk uğraştılar. sonra düz fatura keserek satış yapılmasına karar verdiler. faturayı yazmaları 15 dk sürdü. Sonra birisi bilgisayara gelip faturayı çıktı almadan kapatmış, baştan bir 15 dk daha bekledik yazılmasını. daha sonra kartla ödeme için kasaya gittik kart'ımın 1000 tl limitine takıldım. 999 TL + 100 TL olarak iki farklı karttan ödeyelim dedim, pos makinasının fişi bitti. pos makinesinin fişini taktılar nexus'umu aldım, toplam işlem 3 saat sürdü. 3 gün sonra param iade oldumu? tabiki hayır. 1 aydır 3 günde bir telefon ediyorum paramı niye yatırmadınız hala diye. müşteri temsilcilerinin yetkileri sıfır, asıl yetkisi olanlarda tamamen dalga geçiyorlar. yetkili bir ağbeylede iletişim kuramıyorum. süreç sonsuza doğru ilerliyor. teknosa nautilusta telefonları açmıyor.
salvation Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 adam üşenmemiş okumuş üşenmemiş cevap yazmış , tbrk
0ne Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Joker said: Nexus4 telefon almak için siteleri dolaşıyordum, daha önce hiç alışveriş yapmadığım teknosada mevcut olduğunu gördüm ve büyük bir firma olduğu için hiç şüphelenmeden teknosa.com sitesinden alma eğilimine giriştim. Sitesinden aldığım ürün sitenin durmadan hata vermesi yüzünden bir türlü satın almayı tamamlayamadım(bir hata oluştu yazıp duruyordu). telefon açarak sipariş veremediğimi belirtip siparişi telefondan tamamlamamın mümkün olup olmadığını sorarak, siparişimi telefondan tamamladım. Sipariş verirken ödemeyi EFT ile yaptım ve 2 kere üstüne basarak kesinlikle siyah renk istediğimi belirttim. birkaç gün sonra telefon geldi paket'i açtım beyaz renkli çıktı. direk müşteri hizmetlerine ulaştım durumu belirttim geri kargolayabileceğimi veya en yakın teknosadan değiş yapabileceğimi belirttiler. Bende en yakın teknosanın nautilus(kadıköy)'te olduğunu belirtip atladım taksiye nautilus'e gittim. orda kaan bey'e yönlendirdiler beni. Kaan bey ellerinde siyah nexus4 olduğunu ve değişim yapılabileceğini belirterek telefon'u benden rica etti. telefon'u verdim içeri odaya gitti geri döndüğünde siparişin tamamlanmış olarak gözükmediğini ve o yüzden değişime sokamadığını belirtti. Sistemsel bir problem varmış bazen oluyor dedi. tamam dedim olur böyle şeyler nasıl yapsak yarın gelin yarına kadar problem giderilmiş olur. tamam dedim atladım taksiye geri döndüm. ertesi gün geri geldim yanımda arkadaşım sametle birlikte. Dedim ben geldim buyrun telefon siyahını rica edeyim dedim. aldı Kaan bey telefonumu içeri gitti gene, bu sefer geri döndü ve siparişini değişim yapamadık iade oldu. sistem bir hatadan dolayı ürün iadededir ve internetten tekrar siyah nexus4 siparişi vermeniz gerekmektedir. Ben tabi "nası yani" surat ifadesi ile ufak ve kibar bir münakaşa verdim. adamın mahçup bakışı ve elimizden bişi gelmiyor olan oldu artık tavrı ile, bana 3 gün içinde paranız hesabınıza yatacaktır dedi. 2 gündür taksiyle gitgelden sıkıldığım ve bir kere daha kargo beklemek istemediğim için bari burdan birkere daha nexus4 alayım hem siyah beyaz karışıklığı ihtimalinide sıfırlamış olurum. Tamam dedim o zaman ben burdan alayım tekrar telefon'u, telefon'u verdiler kasaya gittim telefon satılamaz diye bir uyarı verdi. 15 dk uğraştılar. Sonra düz fatura keserek satış yapılmasına karar verdiler. faturayı yazmaları 15 dk sürdü. sonra birisi bilgisayara gelip faturayı çıktı almadan kapatmış, baştan bir 15 dk daha bekledik yazılmasını. Daha sonra kartla ödeme için kasaya gittik kart'ımın 1000 tl limitine takıldım. 999 TL + 100 TL olarak iki farklı karttan ödeyelim dedim, pos makinasının fişi bitti. Pos makinesinin fişini taktılar nexus'umu aldım, toplam işlem 3 saat sürdü. 3 gün sonra param iade oldumu? tabiki hayır. 1 aydır 3 günde bir telefon ediyorum paramı niye yatırmadınız hala diye. Müşteri temsilcilerinin yetkileri sıfır, asıl yetkisi olanlarda tamamen dalga geçiyorlar. Yetkili bir abiyle de iletişim kuramıyorum. Süreç sonsuza doğru ilerliyor. teknosa nautilusta telefonları açmıyor. Geç kalmışım ake
Joker Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 ShadowFax abandım terazine, mesajı'da editledim.
yav Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 yıl 2014 teknosa ve bunu okumamızı bekliyosun
-Deno- Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 teşekkürler shadowfax. geçmiş olsun. teknosa'da genelde lcd temizleme kiti ve traş makinesi vs. gibi ürünler alıyorum. iyi ki de öyle yapıyormuşum.
Esh Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Icim ezildi lan. Gidip turkcellden kontratli alin bundan sonra
salvation Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 yine de onlarla ilgili bir problemin olursa buraya çarşaf çarşaf yazabilirsin birileri okuyor cevaplıyor filan
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Teknosa ezelden beri sorunlu, fiyatları da kazık, hatta çok problem çıktığından, defolu refurbished mal sattıklarını düşünüyorum.
applev0dka Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 totemic said: applev0dka said: türkçte dersi görmeden mi mezun ettiler anlamadım ki aynı sınıftaydınız heralde.. 1 tane nokta koyman yeterdi mister gramer nazi
toggie Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 sikayetvar.com baya isine yarar su an senin. ayrıca banyo yapmanda fayda var. ben su ana kadar sorun yasamadım. buyuk teknoloji magazalarının cogunda benzer problemler sıklıkla goruluyor zaten.
Dworgian Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 6, 2014 sikayetvar geç de olsa cevap döndürüyor.
Öne çıkan mesajlar