Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Teknosadan bir telefon alırken başınıza ne gelebilir?


Joker

Öne çıkan mesajlar

Nexus4 telefon almak için siteleri dolaşıyordum, daha önce hiç alışveriş yapmadığım teknosada mevcut olduğunu gördüm ve büyük bir firma olduğu için hiç şüphelenmeden teknosa.com sitesinden alma eğilimine giriştim.

Sitesinden aldığım ürün sitenin durmadan hata vermesi yüzünden bir türlü satın almayı tamamlayamadım(bir hata oluştu yazıp duruyordu). telefon açarak sipariş veremediğimi belirtip siparişi telefondan tamamlamamın mümkün olup olmadığını sorarak, siparişimi telefondan tamamladım.

Sipariş verirken ödemeyi EFT ile yaptım ve 2 kere üstüne basarak kesinlikle siyah renk istediğimi belirttim. birkaç gün sonra telefon geldi paket'i açtım beyaz renkli çıktı. direk müşteri hizmetlerine ulaştım durumu belirttim geri kargolayabileceğimi veya en yakın teknosadan değiş yapabileceğimi belirttiler. bende en yakın teknosanın nautilus(kadıköy)'te olduğunu belirtip atladım taksiye nautilus'e gittim. orda kaan bey'e yönlendirdiler beni.

Kaan bey ellerinde siyah nexus4 olduğunu ve değişim yapılabileceğini belirterek telefon'u benden rica etti. telefon'u verdim içeri odaya gitti geri döndüğünde siparişin tamamlanmış olarak gözükmediğini ve o yüzden değişime sokamadığını belirtti. sistemsel bir problem varmış bazen oluyor dedi. tamam dedim olur böyle şeyler nasıl yapsak yarın gelin yarına kadar problem giderilmiş olur.

Tamam dedim atladım taksiye geri döndüm. ertesi gün geri geldim yanımda arkadaşım sametle birlikte. dedim ben geldim buyrun telefon siyahını ricaedeyim. aldı kaan bey telefonumu içeri gitti gene, bu sefer geri döndü ve siparişini değişim yapamadık iade oldu. sistem bir hatadan dolayı ürün iadededir ve internetten tekrar siyah nexus4 siparişi vermeniz gerekmektedir.

Ben tabi "nası yani" surat ifadesi ile ufak ve kibar bir münakaşa verdim. adamın mahçup bakışı ve elimizden bişi gelmiyor olan oldu artık tavrı ile, bana 3 gün içinde paranız hesabınıza yatacaktır dedi. 2 gündür taksiyle gitgelden sıkıldığım ve bir kere daha kargo beklemek istemediğim için bari burdan birkere daha nexus4 alayım hem siyah beyaz karışıklığı ihtimalinide sıfırlamış olurum.

Tamam dedim o zaman ben burdan alayım tekrar telefon'u, telefon'u verdiler kasaya gittim telefon satılamaz diye bir uyarı verdi. 15 dk uğraştılar. sonra düz fatura keserek satış yapılmasına karar verdiler. faturayı yazmaları 15 dk sürdü.

Sonra birisi bilgisayara gelip faturayı çıktı almadan kapatmış, baştan bir 15 dk daha bekledik yazılmasını. daha sonra kartla ödeme için kasaya gittik kart'ımın 1000 tl limitine takıldım.

999 TL + 100 TL olarak iki farklı karttan ödeyelim dedim, pos makinasının fişi bitti. pos makinesinin fişini taktılar nexus'umu aldım, toplam işlem 3 saat sürdü.

3 gün sonra param iade oldumu?

tabiki hayır. 1 aydır 3 günde bir telefon ediyorum paramı niye yatırmadınız hala diye. müşteri temsilcilerinin yetkileri sıfır, asıl yetkisi olanlarda tamamen dalga geçiyorlar.


yetkili bir ağbeylede iletişim kuramıyorum. süreç sonsuza doğru ilerliyor. teknosa nautilusta telefonları açmıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yalnız teknosa 1 aydır o parayı işletmiş ohhh.

Teknosa dediğiniz büyük firma sandığınız site köylü ticaret mantığıyla yönetilen bir sorun çıktığında mutlaka krize dönüşmesine sebebiyet veren bir yer. Zorunda kalmadıkça, hiçbirşey almam.

Benim de bir keresinde hediye gelen 100 TL'lik hediye çeklerinden birisini geçersiz göstermişlerdi. 3 saat falan beklemiştim düzeltmek için,
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nexus4 telefon almak için siteleri dolaşıyordum, daha önce hiç alışveriş yapmadığım teknosada mevcut olduğunu gördüm ve büyük bir firma olduğu için hiç şüphelenmeden teknosa.com sitesinden alma eğilimine giriştim.

Sitesinden aldığım ürün sitenin durmadan hata vermesi yüzünden bir türlü satın almayı tamamlayamadım(bir hata oluştu yazıp duruyordu). telefon açarak sipariş veremediğimi belirtip siparişi telefondan tamamlamamın mümkün olup olmadığını sorarak, siparişimi telefondan tamamladım.

Sipariş verirken ödemeyi EFT ile yaptım ve 2 kere üstüne basarak kesinlikle siyah renk istediğimi belirttim. birkaç gün sonra telefon geldi paket'i açtım beyaz renkli çıktı. direk müşteri hizmetlerine ulaştım durumu belirttim geri kargolayabileceğimi veya en yakın teknosadan değiş yapabileceğimi belirttiler. bende en yakın teknosanın nautilus(kadıköy)'te olduğunu belirtip atladım taksiye nautilus'e gittim. orda kaan bey'e yönlendirdiler beni.

Kaan bey ellerinde siyah nexus4 olduğunu ve değişim yapılabileceğini belirterek telefon'u benden rica etti. telefon'u verdim içeri odaya gitti geri döndüğünde siparişin tamamlanmış olarak gözükmediğini ve o yüzden değişime sokamadığını belirtti. sistemsel bir problem varmış bazen oluyor dedi. tamam dedim olur böyle şeyler nasıl yapsak yarın gelin yarına kadar problem giderilmiş olur.

Tamam dedim atladım taksiye geri döndüm. ertesi gün geri geldim yanımda arkadaşım sametle birlikte. dedim ben geldim buyrun telefon siyahını ricaedeyim. aldı kaan bey telefonumu içeri gitti gene, bu sefer geri döndü ve siparişini değişim yapamadık iade oldu. sistem bir hatadan dolayı ürün iadededir ve internetten tekrar siyah nexus4 siparişi vermeniz gerekmektedir.

Ben tabi "nası yani" surat ifadesi ile ufak ve kibar bir münakaşa verdim. adamın mahçup bakışı ve elimizden bişi gelmiyor olan oldu artık tavrı ile, bana 3 gün içinde paranız hesabınıza yatacaktır dedi. 2 gündür taksiyle gitgelden sıkıldığım ve bir kere daha kargo beklemek istemediğim için bari burdan birkere daha nexus4 alayım hem siyah beyaz karışıklığı ihtimalinide sıfırlamış olurum.

Tamam dedim o zaman ben burdan alayım tekrar telefon'u, telefon'u verdiler kasaya gittim telefon satılamaz diye bir uyarı verdi. 15 dk uğraştılar. sonra düz fatura keserek satış yapılmasına karar verdiler. faturayı yazmaları 15 dk sürdü.

Sonra birisi bilgisayara gelip faturayı çıktı almadan kapatmış, baştan bir 15 dk daha bekledik yazılmasını. daha sonra kartla ödeme için kasaya gittik kart'ımın 1000 tl limitine takıldım.

999 TL + 100 TL olarak iki farklı karttan ödeyelim dedim, pos makinasının fişi bitti. pos makinesinin fişini taktılar nexus'umu aldım, toplam işlem 3 saat sürdü.

3 gün sonra param iade oldumu?

tabiki hayır. 1 aydır 3 günde bir telefon ediyorum paramı niye yatırmadınız hala diye. müşteri temsilcilerinin yetkileri sıfır, asıl yetkisi olanlarda tamamen dalga geçiyorlar.


yetkili bir ağbeylede iletişim kuramıyorum. süreç sonsuza doğru ilerliyor. teknosa nautilusta telefonları açmıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Joker said:

Nexus4 telefon almak için siteleri dolaşıyordum, daha önce hiç alışveriş yapmadığım teknosada mevcut olduğunu gördüm ve büyük bir firma olduğu için hiç şüphelenmeden teknosa.com sitesinden alma eğilimine giriştim.

Sitesinden aldığım ürün sitenin durmadan hata vermesi yüzünden bir türlü satın almayı tamamlayamadım(bir hata oluştu yazıp duruyordu). telefon açarak sipariş veremediğimi belirtip siparişi telefondan tamamlamamın mümkün olup olmadığını sorarak, siparişimi telefondan tamamladım.

Sipariş verirken ödemeyi EFT ile yaptım ve 2 kere üstüne basarak kesinlikle siyah renk istediğimi belirttim. birkaç gün sonra telefon geldi paket'i açtım beyaz renkli çıktı. direk müşteri hizmetlerine ulaştım durumu belirttim geri kargolayabileceğimi veya en yakın teknosadan değiş yapabileceğimi belirttiler.

Bende en yakın teknosanın nautilus(kadıköy)'te olduğunu belirtip atladım taksiye nautilus'e gittim. orda kaan bey'e yönlendirdiler beni.
Kaan bey ellerinde siyah nexus4 olduğunu ve değişim yapılabileceğini belirterek telefon'u benden rica etti. telefon'u verdim içeri odaya gitti geri döndüğünde siparişin tamamlanmış olarak gözükmediğini ve o yüzden değişime sokamadığını belirtti.

Sistemsel bir problem varmış bazen oluyor dedi. tamam dedim olur böyle şeyler nasıl yapsak yarın gelin yarına kadar problem giderilmiş olur. tamam dedim atladım taksiye geri döndüm. ertesi gün geri geldim yanımda arkadaşım sametle birlikte.

Dedim ben geldim buyrun telefon siyahını rica edeyim dedim. aldı Kaan bey telefonumu içeri gitti gene, bu sefer geri döndü ve siparişini değişim yapamadık iade oldu. sistem bir hatadan dolayı ürün iadededir ve internetten tekrar siyah nexus4 siparişi vermeniz gerekmektedir.

Ben tabi "nası yani" surat ifadesi ile ufak ve kibar bir münakaşa verdim. adamın mahçup bakışı ve elimizden bişi gelmiyor olan oldu artık tavrı ile, bana 3 gün içinde paranız hesabınıza yatacaktır dedi.

2 gündür taksiyle gitgelden sıkıldığım ve bir kere daha kargo beklemek istemediğim için bari burdan birkere daha nexus4 alayım hem siyah beyaz karışıklığı ihtimalinide sıfırlamış olurum.

Tamam dedim o zaman ben burdan alayım tekrar telefon'u, telefon'u verdiler kasaya gittim telefon satılamaz diye bir uyarı verdi.

15 dk uğraştılar.

Sonra düz fatura keserek satış yapılmasına karar verdiler. faturayı yazmaları 15 dk sürdü. sonra birisi bilgisayara gelip faturayı çıktı almadan kapatmış, baştan bir 15 dk daha bekledik yazılmasını.

Daha sonra kartla ödeme için kasaya gittik kart'ımın 1000 tl limitine takıldım. 999 TL + 100 TL olarak iki farklı karttan ödeyelim dedim, pos makinasının fişi bitti.

Pos makinesinin fişini taktılar nexus'umu aldım, toplam işlem 3 saat sürdü.

3 gün sonra param iade oldumu? tabiki hayır.

1 aydır 3 günde bir telefon ediyorum paramı niye yatırmadınız hala diye.

Müşteri temsilcilerinin yetkileri sıfır, asıl yetkisi olanlarda tamamen dalga geçiyorlar. Yetkili bir abiyle de iletişim kuramıyorum.

Süreç sonsuza doğru ilerliyor. teknosa nautilusta telefonları açmıyor.


Geç kalmışım ake
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...