Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Gloria Victis (medieval sandbox mmo)


Xenus

Öne çıkan mesajlar

çok fazla araştıramadım

genel olarak skill sistemi level sistemi vs. bahsetsene

illa bir class mı oluyorsun yoksa sandbox şeklinde istediin skilleri alıp onları mı levellıyorsun. Crafter olabiliyor musun sadece ..vs

bu soruları doğru cevaplarsan hypelarım das
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Skiller sandbox ogeleri ile cevrelenmis..skillere ilave ki karakter progresinde bence daha onemli olan attribute puanlari..str dex stam gibi..okcuysan dex onemli..heavy armorsan str cons onemli gibi..craftingi nebi derya..gordugum en kompleks craft bu oyunda olabilir..herbalismden oturdugun iskemleye kadar craft secenegin var..suan oyunun en olmus tarafı craftingi..benim en hosuma giden nokta oyunun cok guzel.commu var..etkilesum ui olmus..sandboxların em sancılı kısmını oyunun basından kotarmıs adamlar..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Pve de lvl atlayip attribute puanları birikirip statlara puan veriyorsun..mortal onlie a benziyor skill sistemi..releaseda 4 faction olacak..suan 2si aktif..bu arada oyunda rvr de var..territory ele gecirmek gibi bunu henuz denemedim..oyunla ilgili sunu da soleyim..bu oyunun iddiali oldugu konu her ne kdr owpvp odaklı gibi gozuksede kesinlikle craftingi..craftingi sevenler buna bayılır..brj craftı hic sevmem ama sevdim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

biraz gerçekçi olmak gerekirse;

sonuçta bu bi mmo, server olacak yani. adamların bütçeleri aşırı düşük, oyun daha pre-alpha, 10 dolar gibi düşük bir fiyat istiyorlar, steam greenlight'tan geçmemiş daha. minik bi kitle destekliyor. 10 dolarla nereye kadar gider development, hadi o gitti diyelim, bu serverın masraflarını kim ödeyecek?

her ne kadar bu tarz bi oyun için yanıp tutuşsam da, uzun vadede oyun çıkamayacak gibi görüyorum ben, aniden massive hype'lanmazsa. 10 doları veren pre-beta'ya kadar oynar-eğlenir, en sonunda 1-2 kişinin deneysel projesi olarak ufak ufak gelişir-gelişmez sonunda da release olamaz gibi görüyorum. Umarım yanılırım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

10 dolar paramı..cok afedersinizde..repop cöpü bile 30 tl..adamlar oyunun reklamını yapamamıslar onu anladım..underrated durumda suan..mo oynamıs biri varsa sunu diyim..mo dan daha saglam..acık.net..oyun pure pvp oyunu da degil..dedigim gibi mebi derya craftı..ders calısır gibi ogrenmek lazım..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

proje ilk açıklandığında yazmıştım.

fikirler çok güzel ama böyle bir projenin vücut bulup, tatmin eder hale gelmesi çok büyük efor istiyor. bu eforu karşılayacak geliri elde etmeleri imkansız gibi bir şey (sandbox zaten küçük bir pazar ve gittikçe sadece küçülüyor). ufacık ekiplerle, ite kaka ancak bir yere kadar gidiyor, bakınız darkfall. adamlar 10 yıldır falan aylık sub + 50 dolara oyunu satıyorlar proje hala adam olmadı, hala adam olmadı.

kapsam devasa olunca, sistemler derin olunca içini doldurmak için çok büyük bir proje yönetimi ve bütçe gerekiyor. güzel fikirlere sahip olmalarına rağmen ne proje yönetimini adam gibi yapabiliyorlar ne de o bütçeyi bir araya getirebiliyorlar. themepark mmo'lar milyor dolarlık bütçelerle, o kadar deneyimli ve kalabalık ekiplerle adam olamıyorken bu konseptte ufak indie ekiplerden derinliğe sahip sandbox mmo beklemek yersiz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Darkfall online kısmına tam katılmıyorum..df artik sanbox degil ..acık dunya pvp
.pure pvp full loota donduler unholy ile..4 yıl aralıksız oynadım dfu..sanboxun herzaman alıcısı vardır..sanbox olarak yola cıkıp yarı yolda kalanı da görmedim..bkz mo..ölü dogdi canlandı ki sevmem mo ı..gv ozelinde pve buglarını fixlesinler..combata biraz ceki duzen..benim icin release bile olabilir..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

durun lan daha öldürmeyin bir xxbar oynasın bir kaç gün daha neler yaşıyor yazsın.

katılır biz de bakarız.

xxbarcım,
ya sitesinde çok limitli bilgi var o yüzden sana soruom hiç karakter gelişimi ve gameplayle ilgili bilgi yok;

oyuna giriosun ve tamamen serbest misin? PVE ile level aliosun dedin. NPClerin levelları var mı? Yoksa istediğin yere git istediğin mobu dene modunda mı takılıosun. Quest falan var mı? Yoksa UO Gibi başladıktan sonra haydi koştur etrafa kendin keşfet sandboxlığında mı

level cap nedir madem level var. En üst levela gelmeden başkalarıyla kapışamıyor musun?

Loot hiç yok mu, tamamen crafted silahlar ile mi geziniyor insalnar. Hiç bir combat skilli olmadan, sadece crafter olarak takılabilyor musun uodaki gibi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Uo tadında ..bul kesfet tadını cıkar..ama mesela ozel gorevler var..baseden mühimmat calmıslar bul gibi..basic gearları vendorlardan alabiliyorsun..craft item muhtemelen end game pvp icin sarttır..lvl statlatı acmak icin sart..tek ozelligi o..lvl al statlara ver..hani vardır ya..atmosfer harikadir ve cozulmeyi bekleyen sorunları gozardi edersiniz..ayrı bir havası var..2 hafta once aldıgım shrouds of avatar dan beklentim cok daha fazlaydı..uo yapımcısı garretin oyunundan daha promising..ama uzun vadede nolur bilinmez..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

proje ilk açıklandığında yazmıştım.

fikirler çok güzel ama böyle bir projenin vücut bulup, tatmin eder hale gelmesi çok büyük efor istiyor. bu eforu karşılayacak geliri elde etmeleri imkansız gibi bir şey (sandbox zaten küçük bir pazar ve gittikçe sadece küçülüyor). ufacık ekiplerle, ite kaka ancak bir yere kadar gidiyor, bakınız darkfall. adamlar 10 yıldır falan aylık sub + 50 dolara oyunu satıyorlar proje hala adam olmadı, hala adam olmadı.

kapsam devasa olunca, sistemler derin olunca içini doldurmak için çok büyük bir proje yönetimi ve bütçe gerekiyor. güzel fikirlere sahip olmalarına rağmen ne proje yönetimini adam gibi yapabiliyorlar ne de o bütçeyi bir araya getirebiliyorlar. themepark mmo'lar milyor dolarlık bütçelerle, o kadar deneyimli ve kalabalık ekiplerle adam olamıyorken bu konseptte ufak indie ekiplerden derinliğe sahip sandbox mmo beklemek yersiz.


Ayrıca Realistic oyunlar Indie stüdyoların altından kalkabileceği bir iş değil. O kadar çok varyasyon ve algoritma hesaba katmak zorundasınız ki 3-5 kişilik kadronuz ile yıllarca sürebilir.

Farkettiyseniz, bu topun altına büyük stüdyolar bile girmiyorken, Indie stüdyolar sadece amatör eğlendirir. Mantıklı düşünürseniz, başaramayacaklarını zaten görebilirsiniz. Kimse 10$'da değil tabi, ama yaşayan örneklerini görebiliyoruz. Bknz: Dayz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şahsen bende çok kere bir indie stüdyonun yapabileceği basit grafiklere sahip, derin oynanış ve hikaye ile realismi birleştirmeyi denedim. Bir noktadan sonra developerlar yüzünüze tip tip bakıp, tüm bunları benim kodlayacağımı düşünmüyorsun herhalde diyor. Ehh adam da haklı. Ama sen gidip Chivalry diyorsun, bir başkası X oyunu örnek gösteriyor. Elbette adamlar yapabilir, hatta daha iyi Combat mekaniği geliştirebilir ama düşünsene, her mecra ayrı bir dipsiz kuyu gibi kendi içinde büyüyor ve bunu indie bir kadro ile yapmak imkansız hale geliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben indirdim baktım bi yarım saat dün gece. Şey çok hoşuma gitti, mesela mouse yönüne göre kılıç sallıyosun M&B gibi. Ok atarken mesafeye göre ayarlıyosun falan. Ama daha çok işi var ya, hype için çok çok erken.
Baya güzel bişey çıkar eğer becerebilirlerse.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
  • 1 ay sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...