Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Battlefield 4 #2


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
bende sadece shangai'da crash var, hala devam ediyor. bi düzelmedi bende :(

China rising map'lerini de beğenemedim bi, umarım diğer dlc'ler daha iyi olur. Çok açık alan sevmiyorum, 500 metre arkalarda engineer tank savaşına dönüyor
Mesaj tarihi:
"Tatar Ramazan" said:

Bende tam tersi açık alan mapleri olsun dev mapler olsun istiyım


Bende oyle istiyorum da cok anlamsiz harita dizayn ediyorlar. Bu silk road hele, 400m arayla bayraklari koymuslar, araya da 3-5 tepe koymuslar hadi yalla demisler. Haritada ne infantry'e ne araca cover namina hicbir sey yok. Altai range de ayni, base'in onundeki bayraktan 3 flagin icine bakiyorsun. Dragon pass de cok benzeri, base onundeki bayraktan orta flaglere kullanabilecegin veya arkaya sarkabilecegin kara araciyla herhangi bir yol yok. Gelmedi soyle alborz gibi bir harita. Parcelle flood zone baya guzel, lancang dam'i de biraz daha buyutseler guzel olurmus, hainanla dawnbreaker fena diil. Infantry agirlikli haritalar gene iyi baya: zavod, locker, guillin. Rogue Transmission gene cok ufak. Golmundla Shangai tam bir facia. Bunlar tabi conquestte. Rush'ta su an UCAV spamden oyun oynanmiyor, oynansa da cok ufak bomba baseleri.
Mesaj tarihi:
china rising in large conquest mapleri bence öcekilere göre kat kat başarılı olmuş.

Daha fazla conquest caplenicek nokta var ve ortadaki base bombardıman uçağını spawnlıyor ve o basede inf savaşıda çok oluyor (çünkü genelde bu base i elinde uzun süre tutan bombardıman uçağının yardımı ve mapin ortasında olmasının lokasyon avantajıyla maç kazanıyor) böylece assault conquest için eskisine göre daha anlamlı oluyor.

Uçaklar ve heliler hem birbirini counterlıyor hemde o bombardıman uçağını indirmeye çalışıyor air combatın önemi bir nebze daha artmış.

Mapler geniş olduğundan sniperlarda güzel iş yapıyor cover direk natural envoirment olarak sağlanmış kum tepeleri, ağaçlar, tepeler kayalar daha hoş duruyor.

Engineer zaten şart ve vehicle sayısı artırılmış. Mapler büyümüş ancak motorbike inanılmaz hızlı ve bol spawnlı heleki engineer lar için şahane stingerla heli düşürceksiniz 350m içine girmesi lazım atlayın motorbike a 2 snyede gerekli mesafedesiniz.

Böylece tüm kitler çok efektif hale geliyor. Görselliği de beğendim onu geçelim asıl mesele oyun mekanikleri yeni maplerde daha bir güzel oturmuş gibi geldi bana.
Mesaj tarihi:
Sniper sofcore da çöp bence istedikleri kadar mapleri şekillendirsinler zaten baseler arası oyuncuların %90ı vehicle ile dolaşıyor baseler de bir çok cover point var. 800m headshot yapabiliyorsan verimli ve sürekli olarak eyw da diğer türlü 1 shot alamadığın için çokta iş yapmıyor sniper.

Dominatin rush falan desen küçücük bölgede geçiyor fight onlarda da okadar çok saklanıp yaklaşıcak obje var ki 15 snye de dibinde bitiyorsun. Hardcore da iyiler onda da limit var zaten. şuana kadar 5.5k killim 4k civarıda deathim var tahmini en fazla 300 ü falan sniperdandır. (%90 softcore oynuyorum).

Top leaderboards lara falanda bakarsan tüm oyun için istatistik tutsan en az kill alan silah tipi sniper.
Mesaj tarihi:
Edriel said:

china rising in large conquest mapleri bence öcekilere göre kat kat başarılı olmuş.

Daha fazla conquest caplenicek nokta var ve ortadaki base bombardıman uçağını spawnlıyor ve o basede inf savaşıda çok oluyor (çünkü genelde bu base i elinde uzun süre tutan bombardıman uçağının yardımı ve mapin ortasında olmasının lokasyon avantajıyla maç kazanıyor) böylece assault conquest için eskisine göre daha anlamlı oluyor.

Uçaklar ve heliler hem birbirini counterlıyor hemde o bombardıman uçağını indirmeye çalışıyor air combatın önemi bir nebze daha artmış.

Mapler geniş olduğundan sniperlarda güzel iş yapıyor cover direk natural envoirment olarak sağlanmış kum tepeleri, ağaçlar, tepeler kayalar daha hoş duruyor.

Engineer zaten şart ve vehicle sayısı artırılmış. Mapler büyümüş ancak motorbike inanılmaz hızlı ve bol spawnlı heleki engineer lar için şahane stingerla heli düşürceksiniz 350m içine girmesi lazım atlayın motorbike a 2 snyede gerekli mesafedesiniz.

Böylece tüm kitler çok efektif hale geliyor. Görselliği de beğendim onu geçelim asıl mesele oyun mekanikleri yeni maplerde daha bir güzel oturmuş gibi geldi bana.


Tamam da,

Ortadaki base ve bomber hicbir ise yaramiyor, normal baseden tek farki bilmeyenlerin "bomber bomber" diye pesinden kosmasi veya UCAV Airburst assignmenti icin ribbon kovalamalari, bunun harici orta baselerin hicbir olayi yok. Tek olayi spawnin onundeki baseleri caplemenin veya tutmanin digerlerine gore cok daha zor olmasi ve bu yuzden insanlarin ortadaki clusterfuck'a yonelmesi.

Haritalarin en onemli resource'u olan araclarin hicbir olayi yok cunku bi baseden digerine giderken saklanabilecegin yer yok, gerek kara gerek hava araclari icin, ya roket yiyeceksin elin mahkum ya da shell. Ulastigin base'e de infantry icin anlamsiz bir suru cover koymuslar sirf rahat roket/c4 spamlasinlar diye.

Ne hava ne kara araclarinin ne de assault/recon/support kitlerinin ise yaramadigi bir harita Silk Road (cift engili scout heli haric), tamamen engineerfest veya UCAV spamfestten ibaret. Taktiksel hicbir derinlik veya anlami yok harita dizayninin cunku flankleme sansin yok karsi takimi. Spawnin onune 3 flag koymuslar iki takim icin de ortaya da 1 tane clusterfuck flag koymuslar. Flag sayisinin hicbir anlami yok, 3 flag olsa da olurmus harita. Metro'nun aracli modeli konsol styla.
Mesaj tarihi:
bir ara birileri araştırmıştıda rusçudan almaya deymiyor galiba 55tl ye falan geliyor rusçudan alınca da işte language packle uğraş patchlerde sorun yaşa bilmem ne. Gayet uygun oyunun fiyatı şuan türkiyede.
Mesaj tarihi:
kim yaptıysa auto balance pluginini kanser olup ölsün istiyorum, 4-5 eldir sırf kaybedenler çıkıyor diye karşı tarafa atılıyorum, oyun oynanmıyor resmen plugin varsa, direk RQ çekiyor insanlar kaybedicek gibi olursa.
İsimden mi atıyor nedir anlamıyorum ilk BEN atılıyor, A ile başlıyor diye herhalde.
Mesaj tarihi:
gece 12 de geldim, bi açiyim bf4 oyniyim dedim dün ama mümkün mü? Plugin fetişli adminler, korkunç pluginler, patch'den beri garip garip buglar başladı bi de grafiksel, ekranda kocaman üçgenler oluyor, ölmeyen undead adamlar vs.
Ama dün oyunu en çok oynatmayan şey her öldüğümde karşıya atan her yere bulaşmış balance plugin. Bebek gibi clan stack yapıyor insanlar onlara dokunmuyo, habire ben mekik oluyorum. Baş harfi x yapıp denemek lazım
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...