Jump to content
ahmedinejad

Heroes of the Storm [/join paticik]

Öne çıkan mesajlar

§ 10 Şub 2015, 01:02
Illidan and Zeratul: The Game şu an. Kanser tam. Oyunda bi avuç heroda gap closer var, adam bir kere atladı mı kesinlikle outrunlayamıyosun, üstüne önüne atlıyo ve yolu blockluyo zırt pırt. İşler kötüye giderse hop evasion + heal.

Birşeyler ters gitti ve adam kaçtıysa LOL ULTI I'M STILL ON YOU.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 01:03
Seru said:

uzaktan hpsi azalanı indiricen işte. aoe ulti seçtiysen de iyi bi anda atıcan. olay bu.


kimsenin hp'si azalmıyordu ya, kabus gibiydi. sanırım grup kötüydü bizim. arcane falan vardı ;_;

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 01:05
hadi ilidan early game'den sonra kuvvetleniyor bilmeyenlere karşı da, zeratul şu an direkt çöp. kaçacağına savaşsan kesersin zaten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 02:04
Ap Ability damage zeratul yapın.

http://www.youtube.com/watch?v=eQUwcy3HnjM

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 03:02
CEYNA GELMİŞ CEYNA ÇOK ELENCELİ

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 03:32
Sup;
Brightwing-Kanser
Tassadar-Meyç yazcaklarmış yanlış olmuş.
Uther-odun dat heals
Assa;
Thrall-vanilla wow şaman gibin çok vuruyörü
woryör;
Stich-kingtiger tanka skorpion patchlemişler gamhiyır yapıyo
Anub-ccbot hemide uçuç böcü skini gelio nobrainer direk
Spesyalist;
Nazeboo-fantakill makinesi
Zagara- artan nova/stich/thrall vb populasyona karşı ilaç.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 09:44
xunn said:

Illidan and Zeratul: The Game şu an. Kanser tam. Oyunda bi avuç heroda gap closer var, adam bir kere atladı mı kesinlikle outrunlayamıyosun, üstüne önüne atlıyo ve yolu blockluyo zırt pırt. İşler kötüye giderse hop evasion + heal.

Birşeyler ters gitti ve adam kaçtıysa LOL ULTI I'M STILL ON YOU.


illidan takımda yeteri kadar disable yoksa çok sıkıntı. Zerathul bir tassadara bakıyor hiç bir sıkıntısı yok.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 09:50
zeratul ile singularity spike build yapıyorum. stealth'den çıkmadan aoe damage + slow es geçilemeyecek kadar iyi bence. iki kere atıyor bir de. shadow her ne kadar kill garantilese de void epey daha iyi bir ultimate. iyi atılan void o combatın deciderı oluyor. cleave abanan zeratul görünce karşı takımda bile olsa üzülüyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 09:53
zeratul her sekil eziyor ya. xunn yetememis. normalde nova zeratul vs iyi göz istiyor ben daha yanima yaklasmadan vuruyorum kamciyi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 10:04
reghdarın far sight da baya iyi stealth herolara

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 10:17
Nova çöp artıkın
zeratulada tassadar yada grafikleri lowda oynayan aoe yapabilen birisi olsa kafi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 10:21
Sparkcaster said:

reghdarın far sight da baya iyi stealth herolara


farsight alırsan regen alamadığın için healer olamıyorsun. değer mi tartışılır. healer olunmayacaksa tyrande alınıp daha kesin çözüm olunabilir.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 11:51
zeratulun void prisonıyla her türlü gideri var, hatta level 20de allyleri etkilememesini sağlayan talenti de alabilir

tassadara falan yakalanıyorsa bir zahmet teleportlıyıverip geri cloaka girdikten sonra gelsin :p

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 12:29
heh tori unicornlar vadisinde oynuyor. Tassadar açıcak zerathulu yanında takımı varken ve zerathul kaçabilecek...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 12:35
Seele said:

zeratul her sekil eziyor ya. xunn yetememis. normalde nova zeratul vs iyi göz istiyor ben daha yanima yaklasmadan vuruyorum kamciyi.


Eziyor diyorum zaten düdük nerenle okudun. Melee assassinler çok fazla iyi diyorum zaten.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 12:35
Glatheros said:

heh tori unicornlar vadisinde oynuyor. Tassadar açıcak zerathulu yanında takımı varken ve zerathul kaçabilecek...


yav hehe, inb4 argument

ayrıca diyen adam da bu mu asfgdf

glath#2633 https://www.hotslogs.com/Player/Profile?PlayerID=1348956

bir de h olmadan yazılıyor zeratul

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 12:46
Fotm Thrall da çekilmiş, net. dfg.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 13:51
xunn said:

Seele said:

zeratul her sekil eziyor ya. xunn yetememis. normalde nova zeratul vs iyi göz istiyor ben daha yanima yaklasmadan vuruyorum kamciyi.


Eziyor diyorum zaten düdük nerenle okudun. Melee assassinler çok fazla iyi diyorum zaten.

yok bana sanki Flassh in göz yaslari gibi geldi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 14:13
kim jaina olacak tartışmaları haftaya damgasını vuracak sdf.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 14:51
thrall cok delikanlı kapsıyo ama

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 16:14

PATCH GELDİ HANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM


http://up.ohitsbill.com/closedbetapatchnotesfeb10.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 16:15
Yok abi Thrall'ı lamer yapmayı başarmışlar. Nerf gelir, yeni hero diye abartmışlar da söner.

arcane said:

kim jaina olacak tartışmaları haftaya damgasını vuracak sdf.


Kimseye vermedim farkettiysen. Çirkefim biraz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 16:24
rewind nerf witch doctora iyi olmuş. thrall battle momentum GG.

nexus blades retarded olmuş. daha nasıl tarif edebilirim bilmiyorum. böyle bir drow ranger, eye of skadi kafası olmuş. en uyuz şey. umarım cd vardır.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 16:28
tychus gg olmuş.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 10 Şub 2015, 18:03
bw ölmüş kajdsfahdkfj

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.

×
×
  • Yeni Oluştur...