Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Soma - Amnesia'nın yapımcısından Sci-fi horror


sabonis

Öne çıkan mesajlar

batuhan said:

sabonis said:

batuhan said:

Azalarak bitsinler ya.


ben bu mantığın hastasıyım ya. ben sevmiyorum o zaman hiç olmasın.

ooooldu

neyine batıyor ise insanların. sanki bu tür, oyun dünyasının justin bieber'ı anasını satayım


Sakin ol şampiyon.
Amnesia türe bi yenilik katmış olabilir ama hiç bi ilerleme gelişme olmadan , aynı kafada kaç oyun daha çıkartabilirler sanıyosun. Ama eminim bundan 10 sene sonra bile çıkıcak aynı oyunu sen alıcaksın.


sanane?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Jaegerjaquez said:

noldu batuhan cevap veremedin


Cevap vermem me gerek mi var? Ben düşüncemi paylaştım istediğim gibi yorum yaparım kime ne. Beğenmek zorunda değilim, hala aynı oyun mekaniklerini çevirip çevirip önünüze koyuyolar. Ay lamba bitti çok korktum diyip dolanıyosunuz. Bi kaç sene önce çıkan Undying gameplayine bak bide buna.
Sen git kum havuzunda oyununa devam et.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

undying first person SHOOTER. amnesia ADVENTURE. böyle temel bir fark var. undying AAA, amnesia indie. verdiğin örnek çok ters olmuş. zaten amnesia'yı kendi içinde eleştirmek mümkün:

aynı oyun mekaniklerini sundukları konusunda haklısın ama şu da var ki bu adamlar amnesia öncesinde çok fakirdi. sonra da tam tersi oldu. vakitleri olmadığı için machine for pigs'i TAMAMEN taşeron yaptırdılar. taşeron yapan şirket malesef gameplayi bir adım geriye taşıdı.

outlast gibi oyunlar taklit edip ekmeğini yediyse adamların suçu yok. ayrıca her ne kadar onun geneli patato olsa da saklanma mekaniği orjinal ve güzeldi. orada bile bir gelişme var yani.

amnesia lovecraftian olduğu için lamba bitti mi göt baş oynamak zorunda. oyunun bunu oyuncuya hem atmosfer olarak hem de gameplay olarak vermek görevi.

şu SOMA'yı en azından bir 10-15 dakika görmeden isyan etmek manasız. farklı bir fictional universe. farklı kurallar olacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ah canım benim ya yerim yerim :D Yağ kibrit - sanity zaten aynı Mekaniğin parçaları. Işık yokken sanity düşüyor, ışık varken iyisin ama öte yandan ışık varken canavarlar seni görüyor. İki ucu boklu değnek modundasın devamlı. Ayrıca kibrit ve yağ aramak da önemli bir meşgale oluyor oyunda. Her odayı didik didik arıyorsun falan.

Kısacası evet önemliydi baya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ne kadar cahilsin keşke lambanın yağı bitse.

sanity mekaniğin kendisi. kol of kutulu falan ne kadar lovecraftian oyun, masaüstü oyun, masaüstü rpg falan kısaca ne varsa bunda var. puan olarak düşüyor, ona göre etkileniyorsun vs. amnesia'da sanity'i etkileyen tek şey ışık/karanlık değil. canavar yaklaştığında da etraf vıcık vıcık canavar kebabı olduğunda da kısaca krokunç herşeyde sanity gidiyor.

"lamba mekaniğinin" önemi yoktu çünkü lambanın yağı bitmiyordu. tinder da bitmiyor gibiydi. olur da bir şekilde karanlıktan başın ağrırsa onun da ilacı vardı zaten.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 yıl sonra ...
  • 3 hafta sonra ...
said:
Several live action films are to be made in support of SOMA, offering background and context for the game's plot. The first two films, "Vivarium" and "Mockingbird", were short teaser films which were part of a wider ARG (alternate reality game). A full-length feature film called "Depth", whose codename is "Project Apophis", has been produced and is awaiting a general release. This film is expected to be released congruently with the game, taking place "eleven months after the [...] asteroid strike" which sets the stage for SOMA's storyline.


imdb bütçe için 300k diyor (tu)

bulmacalı bir şeyler yaptılar. iki yeni klip keşfedildi. hepsinin filmden olması muhtemel.

http://www.youtube.com/watch?v=4aN52psDOXU

http://www.youtube.com/watch?v=pCXqRdurmkM

ARG
ilk link nerden keşfedildi bilmiyorum. countdown falan birşeyler yapmışlar oradaki imagelerden olabilir

http://somagame.com/YuXIm5/pathos2_cnsl/

ilk çözenlere oyunu hediye etmişler. öğrendiğimde çok geçti.

bu da çözümü
http://static.giantbomb.com/uploads/original/21/218203/2752251-pipe+dreams.jpg




Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane said:

the dark descent'de yağın bitmesi için lambayı açık bırakıp, büyük abdeste gitmiş olman lazım. oradaki önemli mekanik sanity'di, o da a machine for pigs'de konu itibari ile gereksiz. mesela iki oyunda da birebir aynı puzzle var. hani potion yapıp kapıyı eritiyorsun. utanç verici. adamlar yaparken utanmamış ben oynarken utandım sdf.



a machine for pigs ile dark descent'i yapan firmalar başka bu arada yanlış hatırlamıyorsam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

güzeeeeeeeeel.

tabii yağ-ışık-karanlık-madness mekaniği yok bunda ama başka bir mekanik uydurdularsa tadından yenmez. mekanik olmasa da gayet klas gerçi.

bazıları system shock/bioshock'a benzetmiş. robotun hareketler ve tip biraz andırıyor bigdaddy'i heralde ondan.

ayrıca robot muyuz acep? pixel pixel oluyor bazen bizim gözümüzden görüntü. hmmm
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...