Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Yeni paradox buldum gelin


utangac

Öne çıkan mesajlar

Şimdi ben bir siteden tv alıcam. Stok için m.hizmletleri ile konuştum neyse. Kapatmadan önce m.hizmetleri; aldığınız tv nin kutusunda her hangi bir ezilme büzülme varsa mutlaka kargo yetkilisi yanında ürünü açarak hasar tespiti yaptırın dedi. Eğer yaptırmazsanız ve ürün hasarlı çıkarsa sorumluluk alamıyoruz dedi.

Panasonic Türkiye servisi ile konuştum tv kurulumu için; biz gelip kuruyoruz, kutuyu asla siz açmıyorsunuz aksi halde üründe hasar varsa kesinlikle yardımcı olamıyoruz dedi.

Şimdi gelen kargonun kolisinde hasar var ise napıcam ben ? Açsam bir dert açmasam bir dert.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arma said:

1. si mantıklı. direk tuttur hasar tespitini. 2 şıkta adamlar sonradan geliyor. biz böyle teslim etmiyoruz ki siz aldıktan sonra olmuş diyebilirler.


Kargo elemanın yanında kutuyu açtım diyelim, kolide ezilme gözükse bile tv sağlam çıktı... Sonra panasonic elemanları geldi tv yi bir açtık 8-10 ölü pixel veya ekran açılınca içerden çizik vs olduğunu gördüm. GG bayrağını çekiyorsun. Ürüne yardımcı olamıyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

utangac said:


Şimdi ben bir siteden tv alıcam. Stok için m.hizmletleri ile konuştum neyse. Kapatmadan önce m.hizmetleri; aldığınız tv nin kutusunda her hangi bir ezilme büzülme varsa mutlaka kargo yetkilisi yanında ürünü açarak hasar tespiti yaptırın dedi. Eğer yaptırmazsanız ve ürün hasarlı çıkarsa sorumluluk alamıyoruz dedi.

Panasonic Türkiye servisi ile konuştum tv kurulumu için; biz gelip kuruyoruz, kutuyu asla siz açmıyorsunuz aksi halde üründe hasar varsa kesinlikle yardımcı olamıyoruz dedi.

Şimdi gelen kargonun kolisinde hasar var ise napıcam ben ? Açsam bir dert açmasam bir dert.



Anlattığın kadarıyla paradox yok ki.

Üründe hasar varsa yardımcı olamıyoruz->Hasar yoksa problem yok gibi bir anlam çıkar lafı kasten havada bırakmadılarsa.
Kargo gelince kutuyu açtırırsan ve hasarlı çıkarsa iade ediyorsun zaten.
Yani servis geldiğinde karşılaşabileceği 3 durum var:

Kapalı kutu ve hasarlı tv : Söylediğine göre servisin bu durumda yardımcı olabildiği anlamı çıkıyor. Yardım ne derecede oluyor o belli diil tabi.
Kapalı kutu ve hasarsız tv : İdeal durum, ama servis gelene kadar bilmenin imkanı yok.
Açık Kutu ve hasarsız tv : Hasarlı olmadığı için servisin problem çıkarmaması lazım.
Yani açık kutu ve hasarlı tv elinde kalmadığı sürece problem olmaması lazım. Ama yine de daha detaylı sor tabi havada kalan ifadelerle kasten lafı dolaştırıp yanıltmaya çalışıyor olabilirler. "Yardım" derken mesela tamir mi, yenisinin gönderilmesi mi, ücret iadesi mi nedir?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

utangac said:

m.hizmetleri; aldığınız tv nin kutusunda her hangi bir ezilme büzülme varsa mutlaka kargo yetkilisi yanında hasar tespiti yaptırın dedi.
Panasonic Türkiye servisi ile konuştum tv kurulumu için; biz gelip kuruyoruz, kutuyu asla siz açmıyorsunuz aksi halde üründe hasar varsa kesinlikle yardımcı olamıyoruz dedi.


Herhangi bir paradox yok. Kargo geldiği zaman kutu üstünde (TV değil) ezilme büzülme varsa kargo yetkilisi yanında hasar tespiti yaptırıyorsun. Panasonic servisi geldiğinde ise onlar kutuyu açıp TV'yi çıkartıp üründe hasar tespiti var mı kontrol ediyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

olay aynen şu mesajdaki gibi.. bunu anlayamayacak ne var.

said:
Herhangi bir paradox yok. Kargo geldiği zaman kutu üstünde (TV değil) ezilme büzülme varsa kargo yetkilisi yanında hasar tespiti yaptırıyorsun. Panasonic servisi geldiğinde ise onlar kutuyu açıp TV'yi çıkartıp üründe hasar tespiti var mı kontrol ediyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Litminov said:

olay aynen şu mesajdaki gibi.. bunu anlayamayacak ne var.

said:
Herhangi bir paradox yok. Kargo geldiği zaman kutu üstünde (TV değil) ezilme büzülme varsa kargo yetkilisi yanında hasar tespiti yaptırıyorsun. Panasonic servisi geldiğinde ise onlar kutuyu açıp TV'yi çıkartıp üründe hasar tespiti var mı kontrol ediyor.


Adamın takıldığı nokta şu kutu açılmamış olsa bile servis nerden bilecek ürün geldikten sonramı bozuldu yoksa zaten bozuk mu geldi bunu bahane edip garanti dışı diyebilirler mi diye.


Ama denildiği gibi kutunun dışında bir şey yok diye kargo not almışsa bundan sonrası firmayı bağlar kutuyu açmamalısın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...