utangac Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 Şimdi ben bir siteden tv alıcam. Stok için m.hizmletleri ile konuştum neyse. Kapatmadan önce m.hizmetleri; aldığınız tv nin kutusunda her hangi bir ezilme büzülme varsa mutlaka kargo yetkilisi yanında ürünü açarak hasar tespiti yaptırın dedi. Eğer yaptırmazsanız ve ürün hasarlı çıkarsa sorumluluk alamıyoruz dedi. Panasonic Türkiye servisi ile konuştum tv kurulumu için; biz gelip kuruyoruz, kutuyu asla siz açmıyorsunuz aksi halde üründe hasar varsa kesinlikle yardımcı olamıyoruz dedi. Şimdi gelen kargonun kolisinde hasar var ise napıcam ben ? Açsam bir dert açmasam bir dert.
Arma Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 1. si mantıklı. direk tuttur hasar tespitini. 2 şıkta adamlar sonradan geliyor. biz böyle teslim etmiyoruz ki siz aldıktan sonra olmuş diyebilirler.
Arma Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 ben salladım haa. doğru bilgi değil ona göre.
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 Beyaz eşyayı televizyonu markanın servisi gelir kurar, kargocu zaten paketi açtırmaz imzalayıp paketi teslim almadan. teslim alacan açacan bi eziklik varsa kargonun müşteri hizmetlerini arayıp tutanak tutulmasını isteyecen, bu yüzden kaliteli bir kargo seç baştan.
utangac Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 Arma said: 1. si mantıklı. direk tuttur hasar tespitini. 2 şıkta adamlar sonradan geliyor. biz böyle teslim etmiyoruz ki siz aldıktan sonra olmuş diyebilirler. Kargo elemanın yanında kutuyu açtım diyelim, kolide ezilme gözükse bile tv sağlam çıktı... Sonra panasonic elemanları geldi tv yi bir açtık 8-10 ölü pixel veya ekran açılınca içerden çizik vs olduğunu gördüm. GG bayrağını çekiyorsun. Ürüne yardımcı olamıyorlar.
Fistan Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 almadan bakıcaksın imza atmayacaksın bişeye kırık olmadıgını görmedikten sonra
utangac Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 @fistan bir üst post senin fikrin içinde geçerli.
Arma Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 o zaman fistanın dediği mantıklı. açtırmadan tutanak tutcan.
elesso Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 alma abi netten, özellikle de bu tarz bir siteden.
Loxias Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 asıl paradox imzayı atmadan nasıl kutuyu açacaksın? imza zaten teslim edildiğinde sana kutuyu açma yetkisini veriyor.
stormeagle Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 Bu nasıl kanun nasıl bir işleyiş arkadaş.
ShadowFury Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 4, 2013 utangac said: Şimdi ben bir siteden tv alıcam. Stok için m.hizmletleri ile konuştum neyse. Kapatmadan önce m.hizmetleri; aldığınız tv nin kutusunda her hangi bir ezilme büzülme varsa mutlaka kargo yetkilisi yanında ürünü açarak hasar tespiti yaptırın dedi. Eğer yaptırmazsanız ve ürün hasarlı çıkarsa sorumluluk alamıyoruz dedi. Panasonic Türkiye servisi ile konuştum tv kurulumu için; biz gelip kuruyoruz, kutuyu asla siz açmıyorsunuz aksi halde üründe hasar varsa kesinlikle yardımcı olamıyoruz dedi. Şimdi gelen kargonun kolisinde hasar var ise napıcam ben ? Açsam bir dert açmasam bir dert. Anlattığın kadarıyla paradox yok ki. Üründe hasar varsa yardımcı olamıyoruz->Hasar yoksa problem yok gibi bir anlam çıkar lafı kasten havada bırakmadılarsa. Kargo gelince kutuyu açtırırsan ve hasarlı çıkarsa iade ediyorsun zaten. Yani servis geldiğinde karşılaşabileceği 3 durum var: Kapalı kutu ve hasarlı tv : Söylediğine göre servisin bu durumda yardımcı olabildiği anlamı çıkıyor. Yardım ne derecede oluyor o belli diil tabi. Kapalı kutu ve hasarsız tv : İdeal durum, ama servis gelene kadar bilmenin imkanı yok. Açık Kutu ve hasarsız tv : Hasarlı olmadığı için servisin problem çıkarmaması lazım. Yani açık kutu ve hasarlı tv elinde kalmadığı sürece problem olmaması lazım. Ama yine de daha detaylı sor tabi havada kalan ifadelerle kasten lafı dolaştırıp yanıltmaya çalışıyor olabilirler. "Yardım" derken mesela tamir mi, yenisinin gönderilmesi mi, ücret iadesi mi nedir?
Warhero Mesaj tarihi: Ekim 5, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 5, 2013 utangac said: m.hizmetleri; aldığınız tv nin kutusunda her hangi bir ezilme büzülme varsa mutlaka kargo yetkilisi yanında hasar tespiti yaptırın dedi. Panasonic Türkiye servisi ile konuştum tv kurulumu için; biz gelip kuruyoruz, kutuyu asla siz açmıyorsunuz aksi halde üründe hasar varsa kesinlikle yardımcı olamıyoruz dedi. Herhangi bir paradox yok. Kargo geldiği zaman kutu üstünde (TV değil) ezilme büzülme varsa kargo yetkilisi yanında hasar tespiti yaptırıyorsun. Panasonic servisi geldiğinde ise onlar kutuyu açıp TV'yi çıkartıp üründe hasar tespiti var mı kontrol ediyor.
Litminov Mesaj tarihi: Ekim 5, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 5, 2013 olay aynen şu mesajdaki gibi.. bunu anlayamayacak ne var. said: Herhangi bir paradox yok. Kargo geldiği zaman kutu üstünde (TV değil) ezilme büzülme varsa kargo yetkilisi yanında hasar tespiti yaptırıyorsun. Panasonic servisi geldiğinde ise onlar kutuyu açıp TV'yi çıkartıp üründe hasar tespiti var mı kontrol ediyor.
Mal Mesaj tarihi: Ekim 5, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 5, 2013 tavuk mu yumurtadan çıkar yumurtamı tavuktan paradoxu çözüldüğünden beri benimde paradoxlara bi inancım kalmadı zaten
icphedia Mesaj tarihi: Ekim 5, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 5, 2013 git mağazadan al. teknosa, vatan vs. servis kendisi getirip kuruyor. Kafan rahat olur..
scorch Mesaj tarihi: Ekim 5, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 5, 2013 Litminov said: olay aynen şu mesajdaki gibi.. bunu anlayamayacak ne var. said: Herhangi bir paradox yok. Kargo geldiği zaman kutu üstünde (TV değil) ezilme büzülme varsa kargo yetkilisi yanında hasar tespiti yaptırıyorsun. Panasonic servisi geldiğinde ise onlar kutuyu açıp TV'yi çıkartıp üründe hasar tespiti var mı kontrol ediyor. Adamın takıldığı nokta şu kutu açılmamış olsa bile servis nerden bilecek ürün geldikten sonramı bozuldu yoksa zaten bozuk mu geldi bunu bahane edip garanti dışı diyebilirler mi diye. Ama denildiği gibi kutunun dışında bir şey yok diye kargo not almışsa bundan sonrası firmayı bağlar kutuyu açmamalısın.
0ne Mesaj tarihi: Ekim 5, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 5, 2013 Acma kutuyu. Servis gelsin kurulumu yapsin. Kutudan hasarli çıkarsa servisin kurulum kagidina belirtip degisim yaptirma seysi oluyodu sanirim.
teufel Mesaj tarihi: Ekim 5, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 5, 2013 Kutuda hasar söz konusuysa tutanak işi bir kenara kesinlikle kargoyu teslim alma,kutuda hasar olmayıp kurulum esnasında hasar/kırık tespit edilmesi durumunda yetkili servise mesül olacaktır.
Öne çıkan mesajlar