Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

KARINCA İCERİKLİ KEHRİBAR :/


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
TÜM ÜRÜNLERİMİZ GERİ İYADE GARANTİLİ OLUP BEYENMEDİYİNİZ
ÜRÜNÜ KARGO GÖREVLİSİNİN YANINDA KONTROL EDİP KARGO ÜCRETİNİ ÖDEYEREK İYADE EDEBİLİRSİNİZ.
Mesaj tarihi:
GERGE said:

Yanlis. Iade olayinda kargo ucreti saticiya aittir, kanun boyle.


nerde bu ya bulamadım.
ayıp varsa satıcıya ait olması gerekir bence de ama hükmü bulamadım. her şart altında satıcıya yüklemek hakkaniyete aykırı ama.
kaldı ki sözleşme serbestisinden dolayı bu konuda açık bir hüküm olması zor. dediğim gibi ayıp varsa iş değişir tabi.
Mesaj tarihi:
Griswold said:

GERGE said:

Yanlis. Iade olayinda kargo ucreti saticiya aittir, kanun boyle.


nerde bu ya bulamadım.
ayıp varsa satıcıya ait olması gerekir bence de ama hükmü bulamadım. her şart altında satıcıya yüklemek hakkaniyete aykırı ama.
kaldı ki sözleşme serbestisinden dolayı bu konuda açık bir hüküm olması zor. dediğim gibi ayıp varsa iş değişir tabi.


4077 sayılı Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik gereğince, alıcıların teslimat tarihinde itibaren 7 gün içinde cayma haklarını kullanarak, sebep göstermeden ve "kargo ücreti ödemeden" ürünleri iade etme hakları vardır. Cayma hakkının kullanılması GittiGidiyor'a özel bir durum değildir. Yönetmeliği her kurumun uygulaması gerekmektedir.
×
×
  • Yeni Oluştur...