Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dolandırıcılarla İşbirliği Yapan Sevgili Gittigidiyor


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Ekşi'ye attığım mesajı tekrardan buraya c/p edeyim.

dolandırıcı site.

geçtiğimiz günlerde eski telefonum yedekte dursun bir şey olursa kullanılır diye, htc desire için, zar zor birinden orijinal bataryasını buldum. bulduğum kişi maalesefki gittigidiyor denen dolandırıcı kurumdaydı. tabi insanların profilinde ve sitenin banner kısmında dolandırıcı yazmadığı için kendisinden ürünü sipariş ettik.

1-gelen ürün htc desire bataryası değil, zaten gelen bataryanın fotoğrafı elimde mevcut.
2-haliyle gelen ürünle ilgili satıcıya mesaj attım..
3-satıcıya orijinal diye sattıkları ürünün çakma bir kutuda geldiğini ve sahte ürün olmasını geçtiğim htc desire değil desire s pili olduğunu belirttim.
4-gelen mesaj, gönderin efendim (ne güzel işte değil mi, ilgili satıcı gık demeden hatasını kabul etti diyeceksiniz...oh wait for it...)
5-ertesi gün gelen mesajda hakaretle ürünün yanlış olmadığı(!) ve de orijinal olduğu(!), (tabi çünkü bembeyaz boş bir kutunun üzerine türkçe orijinal yazınca o ürün orijinal oluyor eheh) çok kibar(!) bir dille ifade ediliyordu.
6-ürünü hafta sonunu takip eden 4. günde bana gönderdiği şubeye geri yolladım. (zaten açtığımda 2. günü idi ben teslim almamıştım ofisten bir arkadaşım teslim almıştı, aldıktan sonra da haftasonu geçtiği gibi teslim ettim kargoya, kutusu açılmadan)

bunun üzerine gittigidiyor'a mesaj attığımda, artık çok geç olduğunu(!), satan kişi yanlış bir ürün satsa bile(!) paranın kişiye gönderildiğini (sebep???), dolandırıcı olmasına karşı bir şey yapamayacaklarını (peki afedersin sen ne sike yarıyorsun?) belirterek, zaten bende mevcut olan satıcının telefonunu vererek beni başlarından savmaya kalkıştılar.

sanırım bir tek kızıyorsan git konuş bence esprileri eksikti.

şikayet var'a başvurdum, (http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1932108) dün saat 15:00'a kadar satıcıdan bilgi alacaklarını geri dönüş yapılmazsa tekrar başvuruda bulunmamı söylediler.

tabi ki satıcıya ulaşamadılar çünkü verilen telefonu açan yok, sorsalardı ben söylerdim.

tüm bu şikayete rağmen,

1- satıcının dolandırıcı olduğu ve ürünün parasını gasp ettiğini bildikleri halde, firma gelecek komisyon için satıcının profilini açık bırakıyor.
2- şikayetinizi iplemiyor.

bu durumda kesin olarak söyleyebileceğimiz bir şey varsa, 200-300 tane ürünü düzgün sattıktan sonra, ara ara gelen müşterilierinizi kazıklasınız bile gittigidiyor'un umurunda değil.

yani sevgili suser'ler gittigidiyor platformunda sahtecilik yapmak ve dolandırıcılık yasal. istediğiniz gibi insanları dolandırabilir ve parayı cebe atabilirsiniz, çünkü komisyonları ile zaten bu dolandırıcıların iş ortağı da gittigidiyor'un ta kendisidir.

bravo gittigidiyor böyle devam et.

ps: sevgili gittigidiyor, ben bu işin peşini bırakmadım, daha yeni başlıyorum. benim bir yemeğe verdiğim para 45 tl sıkıntı yok, siz kendi ününüzün gidişatını düşünün.


--

Demem odur ki bu adamlara başka ne yapılabilir. Ben sosyal medyadaki fenomen panpalarımdan RT desteği ile ve Facebook, şikayet var, ticket sayfaları, ekşi vs her yerde yardıracam da, daha sert bir şeyler varsa söylerseniz sevinirim.
Mesaj tarihi:
Cons said:

gittigidiyor kullanmayın ya sanalpazar varken.
kötü not veremiyosun gittigidiyorda dfkmbdf


Harbi lan

Geçen başıma bir şey geldi ama sinirim geçmiş unuttum şimdi, adama kötü not vereyim dedim, resmen önce konuşun anlaşın aranızda çözmeye çalışın diyor. Sana ne?
Mesaj tarihi:
adama olumsuz yada nötr verince bile 7 gün confirm veriyor adam sorunu çözsün diye gg çok sucks.yarısı zaten kadıköy mecidiyeköy sokak satıcısı gibi
telefon coverı için bi mesaj attım adam 2 paragraflık bişi yazdı 30 tane falan KARDEŞİM yazmış aheauehae
Mesaj tarihi:
abi, kargodan ben teslim almadım ofiste o an olmadığım için. geldim ürünü aldım eve gittim cumartesi, ürünü bir açtım PATTİS. pazartesi kargo ile geri yolladım.

BİZ YOLLADIK YHA PARAYI xDDD dedi oc'ler.
Mesaj tarihi:
bu ne lan? ürün bana 3. günün sonunda gelse otomatik para mı geçiyor satıcının hesabına? teslim edildikten sonra 3 gün diye biliyordum ben bunu.

Alıcıysanız; Sıfır Risk sayesinde ödemenizi hemen satıcıya aktarmaz, sizden onay gelene kadar güvenli havuz hesabımızda bekletiriz. Onay veya iade kararını vermeniz için, satıcının ürünü kargoya verdiği tarihten itibaren, 3 iş günü süreniz olur. Ürüne onay verdiğinizde paranız, satıcının banka hesabına aktarılır.
Mesaj tarihi:
biraz sanssizlik olmus o bende gittigidiyor kullaniyorum 2kere alfigim urun yanlis geldi geri gonderdim 2gun sonra duzeltip gonderdiler. talihsiz bir durum seninki

üründe hata varsa ve 3gun icinde duzeltilemiyorsa söylüyorsun donduruyorlar para transferini
Mesaj tarihi:
aente said:

abi, kargodan ben teslim almadım ofiste o an olmadığım için. geldim ürünü aldım eve gittim cumartesi, ürünü bir açtım PATTİS. pazartesi kargo ile geri yolladım.

BİZ YOLLADIK YHA PARAYI xDDD dedi oc'ler.


sitenin kurallarını bilip ona göre hareket etmen lazımmış senin de bu arada. yani keşke cmts yollasaymışsın. cmts açık sonuçta kargolar?

ama mesela şey saçma imiş. nasıl oluyor mesela ben çılgın psikopat bişi sipariş verdim 5000 dolarlık. sonra acil işim çıktı şehir dışına çıktım. kargo geldi, ofisten biri aldı kargoyu. ben 4 gün sonra geldiğimde bi baktım ki satıcı 5 dolarlık bişi yollamış 5.000 yerine.

direk gg mi yani bu durumda hfudashfuah.
Mesaj tarihi:
abi işte onu diyorum ya, ben nöbet mi tutacağım abi ürün düzgün mü değil mi diye? adam hem yanlış ürün yolluyor, hem farkında ve hakaret ediyor üstüne ben mağdur oluyorum, neresinde var ticaret zihniyetinin?

işim gücüm var abi ofisten çıkmadan kapıda yolunu mu gözliyim kargocunun afomkjs.
Mesaj tarihi:
Absolut said:

Kargodan kontrol edip almama sansin vardi keske oyle yapsaydin.

bu
aente said:

abi, kargodan ben teslim almadım ofiste o an olmadığım için. geldim ürünü aldım eve gittim cumartesi, ürünü bir açtım PATTİS. pazartesi kargo ile geri yolladım.

BİZ YOLLADIK YHA PARAYI xDDD dedi oc'ler.

malesef hata sende.
internetten alışverişlerde kargoyu baskası teslim almayacak
tembih edeceksin almayın diyeceksin
ürünü teslim almadan kontrol edeceksin, eğer söyledigin ürün o değilse teslim almayıp göndereceksin
aslında bu gayet basic bir şey bilinmesi gerekiyor
sen teslim aldıktan sonra ürünü vaad edildiği şekilde kabul etmiş oluyorsun
malesef haksızsın ve üstüne de firmayı haksız yere kötülüyorsun
satıcının ne kadar dolandırıcı olduğu bambaska bir konu oluyor
  • Genel Yönetici
Mesaj tarihi:
Fistan hakli. Niye kendin almadin? Is yerindekilere almayin diyeceksin. Ben evde anneme aldirmiyordum, tartisma cikiyordu alinca benim yerime.

Iki kere basima geldi bu, her seferinde parami geri aldim kolaylikla.
Mesaj tarihi:
KehKeh said:

Adamın sevgilisi dolandırıcı sandım.


Myshkin said:

sevgilisi gittigidiyorla iş birliği yapmış sandım


Dolandırıcılarla işbirliği yaptığı için sevgilisini Gittigidiyor'da satıyor sandım.
Mesaj tarihi:
ben anlamadım, kargodan geldi ürün, kapıdayız, ahmet amca suratımıza bakıyor imza ve tc kimlik istedi. ne yapıyoruz bu durumda, paketli bir şekilde geliyor sonuçta, imzayı atmadan içini açıp ürünü mü kontrol ediyoruz? başıma gelmedi ilerde kendimi güvenceye alaayım.
Mesaj tarihi:
Evet, kontrol etmek lazım. Ama ben de kontrol etmeden alıyorum. Aslında satıcı dürüstse sorun olmuyor. Bir keresinde bilgisayar için sıvı soğutucu sistemi sipariş etmiştim, ürün yanlış geldi. Farketmeden ürünün orijinal kutusunu yırtarak açmış olmama rağmen satıcı hiç laf etmeden değiştirdi.
×
×
  • Yeni Oluştur...