Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Albion Online


gknzkn

Öne çıkan mesajlar

kısaca bir review yazayım madem yeri gelmişken:

ilk olarak oyunun production değeri baya düşük abi. elemanların ekibi çok küçük, ne kadar bazı şeyleri becermiş olsalarda hiçbir şeyi exceptional diyeceğin bir seviyede becerememişler. yani adamların sundukları şeyler bize cazip geliyor fakat adamların bunları sunuş şeklinde veya yaklaşımında yenilikci veya geliştirici hiçbir şey yok.

bahsettiğim öğeler UO'dan hasret olduğumuz open world, open world pvp, full loot ve sandbox öğeleri tabii ki. adamların cross platform fikri son derece başarısız. yani şu oyunu tablete cross platform bağlayarak ne elde etmeyi amaçlarını anlamış değilim. tablet uyumluluğu olduğu sürece konsol oyunlarındaki gibi kısıtlamalar olacaktır. asla belli bir derinliğin altına inemeyecektir. en basitinden şimdiden baş göstermiş olan "şehrine saldırırken en iyi 10 oyuncu katılır, 5v5 cenk eder" konsepti tamamen "tablet bu kadar kaldırıyor kardeş, ne yapalım" dan ibaret. bunun daha yankısı çok olacaktır, sadece bununla bitmez yani.

open world konseptleri son derece başarılı aslında 80 küsür zone olacağını düşünürsek baya baya guild savaşı olacaktır, fakat 5v5 olan savaş kimi tatmin eder, orası bir muallak. open world pvp'si saldıranın "criminal uyarısı" alması ile başlıyor ve saldıran çılgın bir debuff yiyor-muş. ben fark etmedim enrage şekilde saldırdığımız için. bu her bölgede böyle olmayacakmış, sadece safe zone'a yakın bölgeler için böyle imiş. şu an biz o bölgelerdeyiz, o yüzden bir handicap mevcut pvp engage'de. ama onun dışında gear craft ederken ability entegre etmek, abilitylerin slow/silence vs. gibi mekanikler içermesi ve full loot'a imkan vermesi çok güzel. kombat sadelik ve derinliğin ortasında gibi. ne çok komplike ne de salak işi. iyi oynayanın fark yaratabileceği bir kıvamda gibi geldi.

skill sistemi fena değil, daha iyi olabilirmiş ama kötü değil. mesela t2 plate giymek için t1 plate kullaanarak mob kesmen gerekiyor X tane. achivement demişler ama aslında skill gain gibi düşünmek lazım. X'i ne kadar kullanırsan Y'e o kadar yaklaşırsın.

craft içinde aynı sistem kullanılmış. progress'i sancılı değil ama gather'ı sancılı. malum instanced olmadığı için resource u kim bulursa o alıyor. resource toplama kısmı UO gibi baya.

gear craft'ı biraz sancılı geldi. t1 ler çok hızlı patlıyor, repair şu an yok. npc trade yok. hiçbir şeyi alıp satamıyorsun. player driven bir community yaratsa da yeni oyuncuya ciddi curve çıkartır. t2'ler ideal durability'e sahip fakat t2 resourcelar şu an oyuncu sayısı az olmasına rağmen baya rare. respawn ratelerin ayarlanması gerekiyor.

bunun dışında craftta bir derinlik yok. 2 materyalı bir araya koy, craft'a bastan ibaret.

pve'si ne kötü ne iyi. olması gerektiği gibi bence. oyunda varlığı gerekli ama zorlayıcı bir niteliği yok belli şeyler dışında. sıkıcı değil ama stratejik bir tarafı da yok hani.

fast travel olmaması ne kadar işimiz gücümüz varken ızdırap olsa da güzel bir şey sandbox için. bir anlamı oluyor bir yerden bir yere gitmenin sürekli bir risk faktörü oluşturuyor gank için. nametaglerin visible olması baya patates tabii, onu kaldırsalar daha iyi olurdu. 80 zone'da nasıl olacak, bilemiyorum.

pvp'si doğru düzgün deneyim etmediğimiz için bir şey diyemeyeceğim ama eğlenceli olacak gibi. skiller gayet standard ve hoş. heal'inden, dotuna, slow'una, silence'ına kadar.

en güzel tarafı ama bölge claim etme - saldırm - capture etme olayı. community olarak bir şeyler inşa etme ve geliştirme orada yaşama fikri sandboxların kalbine yolculuk direkt. DFO'da en çok sevdiğim şeydi, bundada çok sevdim. ANNEN'E bir yuva yaptık resmen 2 günde. insanların evleri, çadırları sürekli o bölgede yaşamaları, beraber hasan, hüseyin gel gökalp'ı kesiyorlar konsepti falan güzel.

şimdilik bu kadar.

uzun vadede ne olur bilinmez, çok öyle promising değil ama vakit geçirtiyor. bizi bir sonraki phase'e de alacaklarını düşünüyorum. beta tarihi daha ortada yok. wipe her phase'den sonra gelecektir gibime geliyor. building costların yüksekliği ve materyal bulma zorluğu ile nahoş bir durum ama bu phaselik neler yapabiliyoruz bir bakalım, türkün gücünü gösterelim. alman ekip sonuçta zaaa.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bingildak review

bingildak said:

kısaca bir review yazayım madem yeri gelmişken:

ilk olarak oyunun production değeri baya düşük abi. elemanların ekibi çok küçük, ne kadar bazı şeyleri becermiş olsalarda hiçbir şeyi exceptional diyeceğin bir seviyede becerememişler. yani adamların sundukları şeyler bize cazip geliyor fakat adamların bunları sunuş şeklinde veya yaklaşımında yenilikci veya geliştirici hiçbir şey yok.

bahsettiğim öğeler UO'dan hasret olduğumuz open world, open world pvp, full loot ve sandbox öğeleri tabii ki. adamların cross platform fikri son derece başarısız. yani şu oyunu tablete cross platform bağlayarak ne elde etmeyi amaçlarını anlamış değilim. tablet uyumluluğu olduğu sürece konsol oyunlarındaki gibi kısıtlamalar olacaktır. asla belli bir derinliğin altına inemeyecektir. en basitinden şimdiden baş göstermiş olan "şehrine saldırırken en iyi 10 oyuncu katılır, 5v5 cenk eder" konsepti tamamen "tablet bu kadar kaldırıyor kardeş, ne yapalım" dan ibaret. bunun daha yankısı çok olacaktır, sadece bununla bitmez yani.

open world konseptleri son derece başarılı aslında 80 küsür zone olacağını düşünürsek baya baya guild savaşı olacaktır, fakat 5v5 olan savaş kimi tatmin eder, orası bir muallak. open world pvp'si saldıranın "criminal uyarısı" alması ile başlıyor ve saldıran çılgın bir debuff yiyor-muş. ben fark etmedim enrage şekilde saldırdığımız için. bu her bölgede böyle olmayacakmış, sadece safe zone'a yakın bölgeler için böyle imiş. şu an biz o bölgelerdeyiz, o yüzden bir handicap mevcut pvp engage'de. ama onun dışında gear craft ederken ability entegre etmek, abilitylerin slow/silence vs. gibi mekanikler içermesi ve full loot'a imkan vermesi çok güzel. kombat sadelik ve derinliğin ortasında gibi. ne çok komplike ne de salak işi. iyi oynayanın fark yaratabileceği bir kıvamda gibi geldi.

skill sistemi fena değil, daha iyi olabilirmiş ama kötü değil. mesela t2 plate giymek için t1 plate kullaanarak mob kesmen gerekiyor X tane. achivement demişler ama aslında skill gain gibi düşünmek lazım. X'i ne kadar kullanırsan Y'e o kadar yaklaşırsın.

craft içinde aynı sistem kullanılmış. progress'i sancılı değil ama gather'ı sancılı. malum instanced olmadığı için resource u kim bulursa o alıyor. resource toplama kısmı UO gibi baya.

gear craft'ı biraz sancılı geldi. t1 ler çok hızlı patlıyor, repair şu an yok. npc trade yok. hiçbir şeyi alıp satamıyorsun. player driven bir community yaratsa da yeni oyuncuya ciddi curve çıkartır. t2'ler ideal durability'e sahip fakat t2 resourcelar şu an oyuncu sayısı az olmasına rağmen baya rare. respawn ratelerin ayarlanması gerekiyor.

bunun dışında craftta bir derinlik yok. 2 materyalı bir araya koy, craft'a bastan ibaret.

pve'si ne kötü ne iyi. olması gerektiği gibi bence. oyunda varlığı gerekli ama zorlayıcı bir niteliği yok belli şeyler dışında. sıkıcı değil ama stratejik bir tarafı da yok hani.

fast travel olmaması ne kadar işimiz gücümüz varken ızdırap olsa da güzel bir şey sandbox için. bir anlamı oluyor bir yerden bir yere gitmenin sürekli bir risk faktörü oluşturuyor gank için. nametaglerin visible olması baya patates tabii, onu kaldırsalar daha iyi olurdu. 80 zone'da nasıl olacak, bilemiyorum.

pvp'si doğru düzgün deneyim etmediğimiz için bir şey diyemeyeceğim ama eğlenceli olacak gibi. skiller gayet standard ve hoş. heal'inden, dotuna, slow'una, silence'ına kadar.

en güzel tarafı ama bölge claim etme - saldırm - capture etme olayı. community olarak bir şeyler inşa etme ve geliştirme orada yaşama fikri sandboxların kalbine yolculuk direkt. DFO'da en çok sevdiğim şeydi, bundada çok sevdim. ANNEN'E bir yuva yaptık resmen 2 günde. insanların evleri, çadırları sürekli o bölgede yaşamaları, beraber hasan, hüseyin gel gökalp'ı kesiyorlar konsepti falan güzel.

şimdilik bu kadar.

uzun vadede ne olur bilinmez, çok öyle promising değil ama vakit geçirtiyor. bizi bir sonraki phase'e de alacaklarını düşünüyorum. beta tarihi daha ortada yok. wipe her phase'den sonra gelecektir gibime geliyor. building costların yüksekliği ve materyal bulma zorluğu ile nahoş bir durum ama bu phaselik neler yapabiliyoruz bir bakalım, türkün gücünü gösterelim. alman ekip sonuçta zaaa.




(tu)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Xaenin said:

Önce bana sonra arcane'e key verene garbage'da sevmediği bir kişiye 3 farklı okazyonda kişisel hakaret etme hakkı veriyorum.

ahahaha :D

ben de 1 adet arcane hediye çeki veriyorum. artık fotoşokta bişey mi yaptırırsınız, küfür etmek için mi kullanırsınız size kalmış sdf.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...