Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Başlamayı düşünmekteyim ama?


Netcafe

Öne çıkan mesajlar

valla 2 sayfa okudum baya şaşırdım. ne çok adam varmış hiç oyunu oynamayıp da üzerine master yapmış adsasd. sizi pvp ortamlarında görmek isteriz arkadaşlar.

sorununa gelince, steamden nasıl oluyor hiç bilmiyorum. steam forumuna bak, darkfall forumuna bak problemin her neyse. çözümü 10 dk'dan fazla sürmiycektir. benim tahminim windows dilini ve bölge ayarını us yapmamış olman.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyunun release'den beri gidişatını özetlersek benim gördüğüm kadarı ile beklediğimden çok daha iyi gidiyor. temel sorunların hemen hepsi çözülmüş durumda. temel sorunlardan kastım şunlar :

crashler azaldı
fps artışı sağlantı
load lag ortadan kalktı
network konusunda sıkıntılar yok oldu.

sorunsuz oynayabiliyorsun yani herhangi bir takılma, lag, crash vs. yaşamadan.

bunun tabii betada sağlanması gerekirdi ama artık hiçbir mmo'da betada sağlanmıyor. yine benim beklediğimden hızlı oldu. ben load lag'in hiç gitmeyeceğine dair inanç içindeydim adsasd.

content anlamında birkaç HAFTA içinde dungeon ve market geleceği açıklanmış bugün gördüm. content aşırı yavaş ve hızlanmaz çünkü oyun çok yeni ve feedback toplayıp da fixleyen ekip çok ufak. projenin büyüklüğü nedeniyle temel bug fix ve optimizasyonlardan pek content e vakit kalmıyor.

ha oyuna bugün başlasan bir market veya dungeon ihtiyacın var mı? yok. essential şeyler değil. dungeonda olan mobların her türü mapın değişik yerlerinde var zaten. dungeon oyuna bir yenilik getirmeyecek konulacak world bossları dışındaki ki onlarda şaka gibi olur dfuw de ne pve boss u olacak.

dungeon ın oyuna getireceği şey clan temelli pvp'dir. bir clan dungeon ı ele geçirir, diğeri gider gankler o farma bağlamaya çalışır böyle devam eder.

markette ticarette yardımcı olur ama şu an pek ticaret yok. çünkü goldun değeri yok. oyundaki vendorlar bir şey satmadığı için para ile gear falan alamıyorsun haliyle millet materyal veya armor satmaktansa kendileri için tutmaya veya kullanmayı seçiyor. bu durum değişecek elbette df1'de de böyle olmuştu ilk zamanlarda millet skill kasmak için çıldırdığı için. 2 aya falan ticaret düzgün bir şekilde oturur.

en büyük eksik ve sıkıntı role'ların 2 adet ile kısıtlı olması şu an. çeşitlilik yok kısaca classlar arasında. 2 seçimden birini yapıyorsun primary olarak bu kadar. tabii primalist olup da archer gibi de oynayabiliyorsun warrior gibi de o sandbox niteliği yok olmuş değil ama school seçimi olarak kısırlık var. o da 6 aya falan düzelmez. o beklenti içinde almayın derim.

pvp seven adam her türlü eğlenir oyunda. solo oynayan sürünür. darkfall'da safe zone dışında adam görüp de "kardeş kardeş kasalım" diyen adamı ilk fırsatta öldürürler. ffa pvp'den bahsediyoruz elinde newbie kılıç olan bile saldırıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyun oynatıyor kendini. ama asıl tehlike 1-2 ay sonra çoğu pati bırakırsa başlar. şu an ts den muhabbet ede ede takılıyoruz, gayet egleniyoruz. ama tek başıma kalsam silkseler oyuna girmem. o yüzden birazda başkaları oynadıkça oynanıyor oyun diyebilirim. oyuna kefil olunabilir ama başkalarının keyfine olunmuyor işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dün oyunun varligini farkttigimden beri cok heyecanluyum . Bilgiler icin tesekkurler. Baslayacagim da

Ama eger bana sadece 4 rolden ikisini secebilirsin warriordaki diyorsa sistem , uzülürüm . Sınırlama geldi mi soguyorum oyunlardan .
Belki ben primalistten heal abilityler yanina da mage den control ability almak istiyorum :(
özgürlük olmali abi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benim şu 3 haftalık süre boyunca, oyunun eksik veya kötü olduğunu düşündüğüm kısımlar şu şekilde: (tamamen kişisel görüş bu )

1) Role sistemi:

Şu anki sistem:

4 role var, Sadece bir role aktive ediyorsun onun 4 tane schoolu var, 2 sini alabiliyorsun bir primary, bi secondary olarak. (ki şu an sadece 2si aktif) Böyle olunca bingildakin da dediği gibi herkes aynı oluyor. Belki 4ü de gelince schooların bi şeye benzeyebilir.

Ayrıca rolelar armor kısıtlıyor bu da hiç sandboxa uygun değil. Warriorsan plate, skirmishersan leather, castersan cloth. Herkes tek tip. Ideal bir sandbox da Plate giydirirsin dex penalty olur veya cast süren artar isteyen giyer isteyen giymez.

Bu yüzden bir melee skirmisher veya bir melee primalist görünce heyecanlanıyoruz aa farklı bişeyler yapılmış diye.

Kafamdaki ideal sistem:

Tamam herkese tek karakter veriyorsun o yuzden insanları skill caple kısıtlamak istemiyorsun. O zaman role sistemini şu şekilde yap: Elimizde 4 tane role var(warrior, skirmisher, elementalist, primalist) altında hepsine ait 4er school. Ben atıyorum sadece 2 sini seçebilsem Role'den bağımsız o zaman daha orjinal karakterler çıkabilirdi gibime geliyor. Örn: Primalist Law + Skmirmisher deadeye , veya warrior baresark + elementalist air gibi. üstüne istediğin silah istediğin armor. Hepsinin artısı ve dezavantajları olacak. 10larca kombinasyon olur. Keyifli olur. Karşıdaki adamın ne ile geleceğini bilemessin.

2) Prowess Point ve Feat sistemi:

PP gerçekten insanları şehirden dışarıya çıkarmak için çok güzel bir sistem olmuş o konuda tebrik ettim AV yi, insanlar harbiden haritada homojen olarak dağılmışlar bu yüzden. Fakat çooooooook grinding ve kasması hiç eğlenceli değil. 150 tane mob kesiyorsun ki bu etrafta insanlar varsa çok uzun sürebiliyor karşılığında aldığın PP 75-150 arası, tamam keserken de geliyor vs. ama yorucu oluyor. Gerçekten hissiyat güzel değil. 150 sini kesemessen progress edemiyorsun, saatlerce orada vakit harcayıp atıyorum işin çıksa o progressionı hiç yaşamadan kapatabilrsin.

Çözümü ne olur bilmiyorum, ya PP yi biraz daha rahatlatacaklar, ya feat sistemine farklı şeyler getirecekler daha eğlenceli hale getirecekler farklı featler koyacaklar blimiyorum ama bu şekilde çok yorucu olabiliyor.

Yani ben milletle toplanıp etrafta pvp aranınca veya bi yerlere gidince "abi ya PP'de geridek aldım bi yere gidip grind yapmam lazım" hissiyatına yakalanıyorsam bir sıkıntı var demektir. Oyunu oynarken bile.

Ayrıca PP ile Bu Role sistemi birleşince classlar arası geçiş çok zor oluyor. ben Warroirsam STR basıyorum ama bi yernden sonra ulan skirmisher mı olsam diyip geçemiyorum kolay koaly anca fazla fazla 50K PP'em olması gerekiyor. Stat booster costları 2 katına çıkı yor vs.


3) Crafter classının olmaması ve skillere verilen Puanın etkisizliği:

PP sisteminin diminishing returnı yüzünden soft cap tarzı bişey olacak o yüzden sadece dedicated adamlar full crafter olacak vs muhabbeti yapılıyordu. Hiç sanmıyorum öyle bişey olduğunu. Çok net yani:

Dün gördüm 110K PP li adam über zırh giymiş üzerine hayvan gibi yapiodu armorları kılıçları. O adam ın warriordan ne farkı var ki zaten skillerin damage a vs etkisi çok az formülden biliyoruz. En çok etkiliyen şey STAT ve ondan daha çok olan GEAR.

Böyle olunca 100 SWORD u olmasa bile o adam elindeki über kılıç ve über zırhla herkesi döver. Kİ o kadar 110K PP si olan adamın eminim ki gerekli transfer skilleri, sword skillleri ve statları fulldur.

Yani kısacası cap olmadan olmuyor arkadaş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

imamizer said:

oyun oynatıyor kendini. ama asıl tehlike 1-2 ay sonra çoğu pati bırakırsa başlar. şu an ts den muhabbet ede ede takılıyoruz, gayet egleniyoruz. ama tek başıma kalsam silkseler oyuna girmem. o yüzden birazda başkaları oynadıkça oynanıyor oyun diyebilirim. oyuna kefil olunabilir ama başkalarının keyfine olunmuyor işte.


hah işte ben biraz bu yüzden almaya çekiniyorum. bana en az 2 ay oynayacağının garantisini verse şurda oynayanlar, gözüm kapalı gelirim de, ben alırım 2 hafta sonra ABİ İŞİM VAR diye gelmemeye başlarlar, RAGE.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...