Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Bravely Default: Flying Fairy (3DS)


Laurelin

Öne çıkan mesajlar

  • 3 hafta sonra ...
valla ne yalan soyliyim fire emblem sonrasi beni tek heyecanlandiran oyun bu oldu nintendo tarafinda. chibi olayini saymazsak cok hos gozukuyor oyun. benim alet ntsc oldugun us release'i beklemekten baska carem yok pof yil 2013 hala region lock alet yapmak nedir ya.

gercek bir acc sitemi, region free ve duzgun bir hardware yapabildiklerini gormeye omurumuz yetecekmi acaba.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ps3 oyunundan alttami kaliyor elde oynandigi icin oyunlar orayi tam cozemedim sam.

nedir yani eldeki konsolda oynanan major oyunla ps3 de oynanan major oyun arasinda ne fark varki ? yoksa elde diger konsollarda oyunlar dahami ucuz. oyleyse katiliyorum tabii.

ikisinede ugrasiliyor ayni surde uretiliyor vs.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ayrica multiplatform bir oyunun maliyeti daha dusuk olmali gibi sanki..

hani grafik ses dunya hikaye ayni zaten degisiklik yok sadece kodlamasinda degisiklik olur gibi. yani major bir multiplatformun maliyetleri iki singledan daha dusuk olur..

satisida iki single fiyatina cakiyorsun zaten. riski yuksek tabii hafiften.

gta5 ps3 only olsa 100 liraya mal oluyorsa ps3+xbox 200 degil 150 lere falan gelir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yani diyorum ki ev konsolları/pcye yapılan oyunların maliyetleri el konsollarina göre çok daha fazla. Daha iyi grafikler, daha büyük modeller ve daha yüksek çözünürlük kaplamalar = daha çok is. Aynısı ses için de geçerli. 60 dolarlık oyunların multiplayerlari da %99 çok daha fazla emek ister.

Multiplat çıkması kodlama ve lisans konusunda maliyeti arttırsa da hedef kitleyi genislettigi için geçerli bir sebep olarak görülmemeli. Zaten bir oyun featureu değil, yapımcı kararı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

reampage said:

Abi 3DS oyunlarının maliyeti en düşük olması lazım değil mi ?


bilmiyorum ki neden en dusuk olmasi gerektigini. cift ekrana cikariyorlar 3d si ile ugrasiyorlar diyebilirim bende. bir suru extra isi var.

vita=3ds=ps3=xbox=pc

fiyatlar ayni yani. ne biliyim ben.. sonucta bir uretim bir calisan kitle var. fiyatlar 15 sene oncede ayniydi ki.. o zamanda grafikler vs 1080p degildi teknoloji boyle degildi vs.

hani 3ds e yapilan oyunda calisan 10 kisi ps3 1000 kisidir, grafikerler eziktir ps3 dekiler picassodur dicem oda degil.

emekde bir degisim yokmus gibi geliyor bana. ps3 oyununu yapan ile 3ds e oyun yapan sirketin cilgin bir farki yokmus gibi geliyor..

bi bulabilsem production costlarini boyle gotumden sallamak zorunda kalmiycamda :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nintendo 3DS games priced as high as over 6,000 yen($76) in Japan. This is a trend that was visible even at the system’s launch, with 3DS game prices ranging from the usual 4,800 yen ($61) to 6,090 yen ($77)
Read more at http://www.siliconera.com/2011/08/05/nintendos-iwata-3ds-game-prices-a-necessary-subject-to-discuss/#GQ4WCzMDr7PICW0R.99


japan fiyatlarina gel oha.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

neyse buldum bir kaynak. genelde fiyati belirleyenler uretim kadar marketing ve whosaler + platform sahiplerinin tavirlariylada belirleniyormus.

major oyunlar gene esek kadr maliyetli..

soyle 2005 den gelen bir info var.

In 2005 Japanese development reports from CESA (Computer Entertainment Supplier's Association) compiled the average cost of developing a videogame on respective systems.[18] The breakdown was as follows:

Platform - average development cost / number of titles used for calculation

Xbox - 202 million yen ($1.8 million) / 13 titles
PlayStation 2 - 96 million yen ($877,634) / 194 titles
GameCube - 90 million yen ($822,857) / 11 titles
PlayStation Portable - 90 million yen ($822,857) / 6 titles
PlayStation - 80 million yen ($731,429) / 1 title
Game Boy Advance - 53 million yen ($484,571) / 47 titles
DS - 37 million yen ($338,286) / 3 titles
Dreamcast - 25 million yen ($228,571) / 2 titles



ortalama maliyetlerde ornegin psp ile ps2 ayni gorunuyor. uretim maliyetleri olarak tabii.

uzun yazi surada.

http://vgsales.wikia.com/wiki/Video_game_costs


acikcasi burada ya nintendo isim ve platform payi olarak asiri cok aliyor veya oyun yapimcilari sektorun genel durumundan yola cikarak urun urundur diyip ayni fiyattan geciyorlar.

cunku gorunen listede nintendo oyun maliyetleri dusuk hep satislari yuksek. acaba burada nintendo platform payinimi yuksek tutuyor yoksa ureticilermi geciriyor onu bir arastirayim simdi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...