Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

En kotu 10 oyun


GERGE

Öne çıkan mesajlar

reampage said:

Abi creeplerin var işte en büyük scout. Ward felan hadi neyse, map awerneess olucak.

Bide tek map var zaten az çok zamanları biliosun mapi takip ediosan işte bu scout oluyor.

Kim nerden gelebilir ne zaman gelebilir ward olmadan bile anlaşılır oluyor.

jungle olmayan oyunlardan bahsediyorsun herhalde
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

fede said:

sonuçta bir oyun türü var, kurallar çerçevesinde oynanıyo, izlemesi zevkli, oynaması zevkli. sürekli de bu kurallar geliştiriliyor. futbol mantığıyla hemen hemen aynı


e abi zaten azmı oynadık beraber hon, sonucta bende baya bi oynadım bu moba mevzusunu, bu o kadarda lol oynamsımdır. hanı muhabbet falan derken güzel işte o zaman bende keyif alıyorum. onun dısında keyif alana laf edicek değilim, benı cezbetmeme seyini seyettim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sanrım yanlsı sey ettım. gereksiz demedim veya imkansız rakibi görmek etmek.

sadece sadelestrilmiş dedim o kadar. aha 4 dakka önce gtsl'de adam macı döndürdü rakibi ordusunun pozisyonundan 30 sn habersiz kalınca. aynısı mobalar içinde gecerli, sadece daha streamline edilmiş daha rahatlatılmıs bi durum var ortada. onu dedim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

screwy said:

reampage said:

Yo jungleda olsun, wardın olmasa bile sen adamı lanede göremediğin zaman gang geliceğini tahmin edebilmen lazım
tamam


saint vicious streami izle bi ara
adam millet ss olduktan 2 saniye sonra chate "they are going to towerdive bot with 4 ppl" dedi ve 5 saniye sonra falan 4 kişi bot towerdiveladı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yenı bir rts oyuncusunun sorduğu ilk sorudur "abi ne zaman saldırıcam?" mobalar bu kadar temel bir soruyo ortadan kaldırıyo oyun durmadan doğal bir saldırı halinde cünkü.

şunun ne kadar komik olduğunu farketmek için TI şampiyonluğuna gerek yok, oyunda sağa veya sola başarıyla hareket edebilimek yeterli.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

detaylı detaylı girelim bari neden moba mantığının sorunlu olduğunu düşündümüze o zaman.

bence sorun, otomasyonve regulasyondan geliyo.
Mobalarda her oyun cekişmeli olsun, kimse ağır ezilmesin, rushlanmasın, vs vs vs diye koyulmus kelenmiş oyunu tıkayan bi ton mevzu var.

Towerlar ve barakalar olması mı bunun sebebi? Agır ezmek ise dogru picki yapıp 15dakikada adamlar bırakmamısken throne u kestigimiz cok oyun var. scde de asker cıkarmak icin once barracks pylon falan cıkarmak zorunda olman ne kadar regulasyonsa burda towerları sırayla yıkman okadar regulasyondur.


yenı bir rts oyuncusunun sorduğu ilk sorudur "abi ne zaman saldırıcam?" mobalar bu kadar temel bir soruyo ortadan kaldırıyo oyun durmadan doğal bir saldırı halinde cünkü.
eger rakibini cok agır bir sekilde yenmiyorsan tum combatı pozisyon ve zamanlamaya bakan bir oyuna soyledigin bu sey abes bile degil. 1 adım onde ya da geride olmanın kombatın kazanılıp kaybedilmesini bu kadar etkiledigi cok oyun yok ve nerde duracagın ve ne zaman ne atacagın tamamen deneyim. Hea lol de abilityleri spamlediginden cok farketmiyodur. yandaki calılara girip invis oluyosun falan ondan tabi boyle dusunulebilir.


yenı bır rts oyuncusunun en temel sorunudur rakibini scoutlamamak, mobalar bu DEvasa mevzuyu yine ortadan kaldırıyoi hanı en en pro lvlda bi noktadan sorna yine biraz belirsizlik var ama, mobalarda 5 oyuncudna 4'ü minimapte gözüküyo nerdeyse her zaman. gözükmese bile nerde olduklarını kestirmek cok kolay.

ward, smoke gibi ogelerin sınırlı sayıda oldugu dotada bunlar bi sorun yine bir lol oyuncusu olarak konusmussun nasılsa ward sınırı yok al heryere koy. Ayrıca day night cycle da yok lolde fog un sınırları degismiyor nasılsa. Peki mapte 5kisi gozukmuyor senin de ward un yok nerde bu adamlar muneccim misin? nerden bilicen? Eger tahmin edebiliyorsan o da deneyimden kaynaklanıyor.


elbetteki incelikleri detayları var yok değil ama mobalarda büyük kallavi planlar kurmak grand strategy yapmk mümkün değil. her mac cekislemli gecsin, kimse baymasın eizlmesin vs vs diye o kadar cok safety varki, tahtaya oyun baslamdan once o kadar cok tas konulmuski, oyuncuların macı sekillendirmesi mümkün olmuyo. her macın baya aynı akısı. durmadan akan npcler, safety olsun diye konulmsu towerlar, standart gelen bir income, kaynak yönetimin dibine kadar support olmak dısında tek yönlü olması vs vs
Devasa taktikler hakkında yine bir lol oyuncusu gibi konusmussun. lol de abiltiy spamle rakibi dov sonra yoluna devam et olabilir ama dota da baya farklı taktik var bırak taktigi sadece lanelere dagılman bile strateji safe trilane mi oynuycan agressive trilane mi oynuycan 1 2 2 mi oynuycan 1 1 1 bırakıp 2 kisiyle sadece roam mu yapıcan bunları yaparken aldıgın heroların ozellikleri ne combattant carry mi map control heroları mı early burst mu alıcan. Tabi lol de 1 1 2 + jungle dan(kaede sey demisti gecen turnuvada herkes 2 1 2 oynadı demisti cok iyiymis baya bisey degismis) baska bisey yapılmadıgı icin ve herkes skill spamledigi icin dumbdown gelmesi normaldir.


bunların bazıları hatta belkide hepsi kacınılmaz durumlar tabi, "casul yapyolar!!!" demiyorum kesinlikle. 5 adam 5 adamla kapısıcak, bunlar az cok random bi araya getirilip secilecek internet ortamaından.. tabiki bu kadar kalıplastırılmıs olmak zorunda gameplay'i.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kaede said:

screwy said:

reampage said:

Yo jungleda olsun, wardın olmasa bile sen adamı lanede göremediğin zaman gang geliceğini tahmin edebilmen lazım
tamam


saint vicious streami izle bi ara
adam millet ss olduktan 2 saniye sonra chate "they are going to towerdive bot with 4 ppl" dedi ve 5 saniye sonra falan 4 kişi bot towerdiveladı
bu deneyimdir. biz de hic bi yeri goremedigimiz zaman roshan alıyolar diyip gidip roshanda adamları buldugumuz oluyor. Bunun aynısını scde yapamaz mısın yaptıgın anlar oluyordur eminim adamın ordusunu 3 dakika once su miktarda surda gordum birazdan sanırım su baseime saldıracak diyemiyo musun?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

screwy said:

Towerlar ve barakalar olması mı bunun sebebi? Agır ezmek ise dogru picki yapıp 15dakikada adamlar bırakmamısken throne u kestigimiz cok oyun var. scde de asker cıkarmak icin once barracks pylon falan cıkarmak zorunda olman ne kadar regulasyonsa burda towerları sırayla yıkman okadar regulasyondur.

yok su var ama, sc'de barracks atmama opsiyonun var, haliyle daha cok etkisi var oyuncunun oyuna. butun demek istediğim bu örnek zaten aslında.

eger rakibini cok agır bir sekilde yenmiyorsan tum combatı pozisyon ve zamanlamaya bakan bir oyuna soyledigin bu sey abes bile degil. 1 adım onde ya da geride olmanın kombatın kazanılıp kaybedilmesini bu kadar etkiledigi cok oyun yok ve nerde duracagın ve ne zaman ne atacagın tamamen deneyim. Hea lol de abilityleri spamlediginden cok farketmiyodur. yandaki calılara girip invis oluyosun falan ondan tabi boyle dusunulebilir.

lol oynadığım kadar hon'da oynadım, lole ilgisi yok durumun. dikkatini cektiyse yenı oyuncu dedim zaten. sc vs moba meselesi değil zaten bu. passive oyun diye bişey var tabiki mobalarda ama passive oyunla aggressive'in arasındaki fark diğer türlere göre az. rapha'nın bir passive oyunu var mesela quake live'da, agressive oynadığında icine seytan girmiş bunun dersin.

ward, smoke gibi ogelerin sınırlı sayıda oldugu dotada bunlar bi sorun yine bir lol oyuncusu olarak konusmussun nasılsa ward sınırı yok al heryere koy. Ayrıca day night cycle da yok lolde fog un sınırları degismiyor nasılsa. Peki mapte 5kisi gozukmuyor senin de ward un yok nerde bu adamlar muneccim misin? nerden bilicen? Eger tahmin edebiliyorsan o da deneyimden kaynaklanıyor.

... yine bi lol dota hon durumu varda yine konunu bununla alakası yok. yine yenı oyucudan bahetmişim dikkatini cektiyse.


Devasa taktikler hakkında yine bir lol oyuncusu gibi konusmussun. lol de abiltiy spamle rakibi dov sonra yoluna devam et olabilir ama dota da baya farklı taktik var bırak taktigi sadece lanelere dagılman bile strateji safe trilane mi oynuycan agressive trilane mi oynuycan 1 2 2 mi oynuycan 1 1 1 bırakıp 2 kisiyle sadece roam mu yapıcan bunları yaparken aldıgın heroların ozellikleri ne combattant carry mi map control heroları mı early burst mu alıcan. Tabi lol de 1 1 2 + jungle dan(kaede sey demisti gecen turnuvada herkes 2 1 2 oynadı demisti cok iyiymis baya bisey degismis) baska bisey yapılmadıgı icin ve herkes skill spamledigi icin dumbdown gelmesi normaldir.

lol lol lol.. yok lol falan lol oyuncusu değilim aga nedir bu lol dayanağı dotayı savunurken anlamıyorum artık.. lol cıkmasa nasıl acıklamaları olucaktı merak etmeye basladım.
Böyük strateji kurmak yürütmek budur
http://www.youtube.com/watch?v=NYthCrf2CM0
üzgünüm yani, baktım izledim oynadım dinledim. yok böle seyler. Hadı bu adam zaten olmus IMPARATOR, ama oyucnu kalitesiyle falan ilgisi yok yanı, oyunun oyuculara verdiği özgürlük böle seyler yapmak için yereli değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

screwy said:

Kaede said:

screwy said:

reampage said:

Yo jungleda olsun, wardın olmasa bile sen adamı lanede göremediğin zaman gang geliceğini tahmin edebilmen lazım
tamam


saint vicious streami izle bi ara
adam millet ss olduktan 2 saniye sonra chate "they are going to towerdive bot with 4 ppl" dedi ve 5 saniye sonra falan 4 kişi bot towerdiveladı
bu deneyimdir. biz de hic bi yeri goremedigimiz zaman roshan alıyolar diyip gidip roshanda adamları buldugumuz oluyor. Bunun aynısını scde yapamaz mısın yaptıgın anlar oluyordur eminim adamın ordusunu 3 dakika once su miktarda surda gordum birazdan sanırım su baseime saldıracak diyemiyo musun?


e tamam aksini kim iddia ediyor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Saeros said:

sabonis said:

wow'a bug doluydu falan demiş de, wow ilk çıktığında müthiş temizdi ya. bug doluydu diyen başka mmo oynamamış herhalde. mmorpg'nin doğası gereği her şeyi mükemmel yapmaları diye bir şey söz konusu değil. milyon tane quest'i 5000'er kişi yapar ama 5001. kişi gider ufak bir şeyi diğer kişilerden farklı yapar, quest iptal olur falan..


ben de hiç hatırlamıyorum açıkçası oyunu bozan bi bug, ki oyun kasım'da çıkmış şubat'ta başlamıştım ben de işte


şubatta başladı avrupa, kasımda amerikada çıkmıştı. amerika release'inde oynayan biri çok bug vardı demişti bana ama 3 ay sonraki launch'u bu kadar bugsız, sıkıntısız (sıra bekleme hariç) bir şekilde yapmaları müthişti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...