Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Divinity 3 - Original Sin


axedice

Öne çıkan mesajlar

Selamisahin said:

Şu Death Knight'ların "invincible" durumu nedir ya? Ben çok quest falan takmadan oynuyorum ilk oyun diye de, muhtemelen atladığım çok şey var. Troll King's Cave var mesela şimdi aklıma gelen. Onda da eksik bir şeylerim kaldı muhtemelen. İçeri girince hiç bir şey yok.



onları öldürmenin yolunu ana görevde ilerleyerek öğreneceksin üstlerindeki invulnarableı silecek bi spell bişey var,aynı şekilde Troll king Cave içinde spell lazım,(maradinho diye bi eleman var onu mağrasını bulman gerekiyor)questleri dinlemen lazım yoksa çok takılırsın

Ayrıca death knightların devriye gezdiği yol hep aynı,arkalarından geçip orda bi totem var onu patlatman lazım,ayrıca göçükler var madende onlar kırılabiliyor

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Craft işkence ya şu oyunda. Adam gibi ui tasarlanmadan craftla uğraşılmıyor, en önemli eksik bence. 8. lvl oldum bir ya da iki item craftlayıp bıraktım.


şu 2014 yılında çok ayıp ya, crafting arayüzü yapmak ne kadar sürer ki?

son 5 leveldır falan hiçbir şeyi almıyor yerden crafting component olan, uğraşmak gerekiyor çünkü craftingle anlamsız bir şekilde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Crafting/Blacksmithing oyunun her noktasinda faydali. Itemlarla arttirmak (bracers/belt) oldukca mantikli, bu iki slottan +2/+2 geliyor. Jahan Scientist'le geliyor +1/+1 seklinde. 1+2/1+2 de siz atiyorsunuz 6 puan totalde fulleniyor.

Crafting dusuk levelda bos slotlara neck/amulet/belt ve Ranger'a special arrow kaynagi olarak cok faydali. Yuksek level'da weapon enchantlari ve book'unu bulamadiginiz spelleri scroll'undan direk skillbook yaratmanizi sagliyor.

Tormented Soul melee weaponlara +1dex ve +1str seklinde ekleniyor, lvl 14'ten sonra sanirsam (15 de olabilir) bu sayi +2dex/str'ye cikiyor. Benzer sekilde Sextant bow/crossbowlara dex/perception ekliyor.

Tenebrium damage icermeyen silahlara tenebrium barlarla +tenebrium damage eklenebiliyor.

Melee weaponlardaki 1 normal/1 elemental-tenebrium damage'in yanina tenebrium/poison/fire/air/earth damage ekliyebiliyorsunuz essence'larla. Sonra bu silahi bilediginizde silahin ustundeki 3 cesit damage'da artis oluyor. Benzer sey bow/crossbow ve bowstring icin de gecerli.

Staff'lara enchant yok, sadece moonstone'la damagelari arttirilabiliyor.

edit. Armor piece'lere pearl basarak value'lerini arttiriyorsunuz, bi de golden grail dlc varsa spamlarsaniz onu armorlara pek para derdiniz kalmiyor oyunda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Source huntersın adı üstünde, source kullanılarak bi cinayet işlenmiş sen de araştırmaya gidiyorsun. Cheesy değil klişe değil standart bi giriş hikayesi. Nesini beğenmedin

Beta zamanında hikaye baya korkunçtu mesela, neyse ki başlangıcı falan değiştirmişler böyle daha tutarlı olmuş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Barem standart/klişe/cheesy olmamalı bir RPG'de. Cinayet üstüne başlayan bir setting'de acaba gerçekte ne oldu düşüncesi çok sağlam bir itme gücü oluşturmuyor.

BG/BG2/FO1/FO2/Witcher/Torment falan hep oyunun daha beşinci dakikasında bir takım çok önemli şeylerin içindeyim dürtüsü uyandırıyor, onu unveil etmek istiyorsun. Nihayetinde bana kalırsa RPG'leri oynama/sevme sebebi rol yapıyor olma platformundan ziyade, daha kritik bir hikayenin parçası olarak rol yapma şansı tanıyor olmaları.

Zixzax hikayeyi biraz daha istediğim formata sokmuştu ama ondan hemen sonra bağladıkları nokta cinayet araştırmasına geri dönmen ve o yarattıkları greater story'nin bir parçası olman için item toplaman. Item topladıkça o hikayeyi unveil edeceksin gibi bir durum yaratıyor, o arada da "köye zombi saldırıyor onu kes, tavuğum kaçtı onu besle" falan gibi mega sıkıcı şeyler veriyor sana. O büyük hikayeyi pursue ettirmiyor; hikayeyi bir objektife bağlayıp o objektifin çevresinde belli irili ufaklı questler yaptırma akıcılığından ziyade, kopuk bir şekilde ortaya konan questlerle connect the dots yap, ortaya çıkan şey hikayeyi oluşturacak gibi bir kurgu var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hikaye olarak çok kötü değil de.

bende de böyle nasıl bir dünyanın parçasıyız, neredeyiz vs. görememek rahatsız ediyor. Yani bi cyseal die şehire geliyoruz, Etrafında orman vs. bişeyler var haritayı temizlioruz ve bir sonraki zone a geçirouz hemen dibindeki forest'a, bitirdmedim daha oyunu da. ondan sonra end of time'dan da bir yerlere ışınlanıp duruyoruz.

bir kopuk geldi. Dünya nedir neresindeiz, nasıl bir memleket burası falan çok içine sokamıyor seni. Bir planescape bir baldur's gate gibi.

kısacası setting çok kısıtlı gözüktü ama tabi daha level 13im, level 20 civarı bitiyormuş oyun o zamana kadar bu hissim değişebilir
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Torment ya da BG direk epik hikayeli oyunlar, çok büyük bi plotta fazlasıyla merkezi bi yerde karakterin. Falloutlar mesela bunun tersi, önemsiz biri olarak başlayıp hikayenin içine giriyorsun. Divinity de bu ikinci grupta, yazarın tercihi meselesi olarak görüyorum ben, iki tür de keyifli olabiliyor. Önemli olan olayları questleri karakterleri ana hikayeye bağlayabilmekte ki braccus rex line başarılı bi şekilde yapmış bunu.

Cinayet soruşturması sıradan bi soruşturma değil tutarlı bi şekilde main plota bağlanıyor sonunda. Oyunun neresine geldin bilmiyorum da ben cysealı anca bitiriyorum, oyunun başında öylesine duyduğumuz conduit kimdir necidir merak ediyorum şu anda. Hani köye saldıran zombilerden kaçan tavuklara kadar herşey main plota bağlanıyor, unravel ettiğin cinayet değil plot aslında. Ben o açıdan gayet beğendim girişi, alpha dönemindeki gibi source hunter academye saldırı oluyor ve sadece iki acemi recruit kurtulup zandalordan yardım alıyor tarzı bi işleyiş olsaydı o zaman bayık olurdu işte.

Questler birbirinden kopuk değil aslında, lineer yapmamışlar yalnızca. Ama arkaplandaki pattern kendini belli ediyor ilerledikçe.


Bide tabi mortitsin dediği olay var, overland mapin olmaması büyük eksiklik. Basit bi travel ve bi iki random encounterla çok daha "immershun" ekleyebilirlermiş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hikaye iyi degil. Onun harici yaptigin role gore trait vermesi de cok tatsiz, istedigin gibi oynatmiyor. Sacred Stone'da 0 quest olmasi baya talihsiz.

Ikinci turda lvl7'de 5 craft, 3 bs yaptim, scroll satin aliyorum book yerine.

Glass cannon, weather the storm'a nerf lazm. Level 3 itibariyle gelen talenti level 5'e kadar bekletince main charlarda glass cannon icin, 3.turn'u goremiyorlar dusmanlar hard'da.

Her class'a 1 witchcraft gene oath icin sart gibi birsey, biraz OP o olay da.

Chance-to-hit icin leadership'e 1-2 puan atmak lazm her turlu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bir tek last chest'e savescumlik yaptim ben 20 dk. Mage lootu bariz dusmuyor.

Plate/Leather, dex/str yan item, aksesuar ve silah cok atiyor da daha 1 legendary staff 1 legendary saurong 2 legendary robe gordum 1.5 gameplay esnasinda. Staff/Saurong/Robe'u last chest'ten savescum yaparak cikardim cok net.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 saat falan takıldım modern baldurs gate diye başladım. o şekilde başlayınca hayal kırıklığı büyük oldu. nedense kontroller çok odun geldi. nwn 1 de dahi daha iyiydi kontroller bana göre.. müzikleri baya kötü. atmosfere giremedim nedense sanki arka planda bir hikaye yok veya sunamamışlar. torchlight grafiğinden hallice. .bir dünya yok sanki oda oda devam edecek gibi oyun nasıl non lineer olacak mechul. kim şişiriyor bu oyunları bukadar anlam veremedim.. old rpg falan alası yok. 2 barrel tıkladın diye old rpg olacaksa işimiz var. biraz daha şans vereceğim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Update iyi ya, weather the storm %50'den %25'e cekmisler. Teller of Secrets de her level attribute/skill book'u yerine sadece 1 kere satacakmis. Strong Sinew'i fixlemisler. Rage'e -%25 hit gelmis. Son fightta bir 10 lvl sacmaligi vardi onu da fixlemisler. Intestines poison/poison arrowhead craftina koymuslar oh be dsfssf
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...