Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Shroud of the Avatar: Forsaken Virtues


Silphatos

Öne çıkan mesajlar

faizde değil arbitrajda artık gelir, 2 lokasyon arası doviz fiyatı 4 cent oynıyor diyelim, 1 milyon dolarla kafadan al sat işlemi ile 40.000$ kazanıyorsun, gunde bu şekilde 30-40 milyon dolarla 10 işlem yaptığını düşün sonrada

fon yoneticileri boşuna ferrari filosu ile gezmiyor, ha 40 yaşına gelmeden kafayı tırlatıyorlar o ayrı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Viktor said:

faizde değil arbitrajda artık gelir, 2 lokasyon arası doviz fiyatı 4 cent oynıyor diyelim, 1 milyon dolarla kafadan al sat işlemi ile 40.000$ kazanıyorsun, gunde bu şekilde 30-40 milyon dolarla 10 işlem yaptığını düşün sonrada

fon yoneticileri boşuna ferrari filosu ile gezmiyor, ha 40 yaşına gelmeden kafayı tırlatıyorlar o ayrı


vay guzel mantık. risk seviyesi ne kadar? çok az ise bankalara paza kazandırmaya gerek yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

stretch goal aralıkları 100k sadece, ana hedefin %10'u ayrıca. bunu 300-400k'da bir "EKİBE BİR YAZAR EKLEDİK ÇOK KIRAL ADAM, BİR DE 1980'DE YADIĞI KİTAP İÇİN ÖZÜR DİLETTİRECEZ" diyen obsidian ve inxile ile kıyaslarsan uçuk sayılmaz.


abi açıp canavarın text dosyasını taming:0 yu taming:1 yapcaklar yea şaka gibi biraz. eğer ki tamelenen canavarlara normal heyvanlardan farklı özellikler vs ekleyeceklerse o zaman ayrı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

New Stretch Goals

$1.5M: Content is King + Iolo + Spoony interviews Richard
Denis Loubet Cover art! (Denis made every Ultima cover except Ultima 2)
New David “Iolo” Watson musical composition! (Iolo created “Stones” for Ultima!)
Noah “Spoony” Antwiler interviews (roasts?) Richard “Lord British” Garriott
20 additional unique scenes including arctic scene sets
Starting continent doubles in size

$1.6M: Shipping Lanes Open for business + New Island Content Set + Soundtrack
New “Mysterious Island” content, city, and scenes
Ports with boats that run on schedules to transport players to areas beyond the mainland; Safety not guaranteed! (In short, be prepared to defend your vessel!)
Trans-Atlantic shipping lanes open the way for localization to other languages (languages for consideration based on player support: German, French, Italian, Spanish, Portuguese, Russian, etc.)

$1.7M: Dynamic and Contested Resource Nodes + Optional Minimap System
Meteorites, volcanic eruptions, outbreaks of rare plants and animals can appear and vanish suddenly (online and offline) for those who are paying attention. Some PVP focused resources appear in tile
Optional minimap system for the directionally impaired!
The Lost Vale - A new mini-adventure centered around a lost valley previously hidden to players, now visible only during special astronomical alignments.

$1.8M: Tracy Hickman Novel + Catacombs + Apprentice System + Cloaks!
Serialized novel by Tracy Hickman as a prequel to the SotA storyline, distributed in digital form for all pledge tiers, and printed versions for higher pledges.
Massive, interconnected underworld with a story and ecology all its own.
Apprentice system allows players with “Master” level skills to help lower skill players advance more quickly.
Cloaks with full cloth simulation including being affected by wind.

$1.9M: The World is a Stage!
A new City Center Theater building
Rentable by an individual or group for a performance
Only approved individuals may enter backstage or on stage
Players must pay to enter seating areas
Viewers may only emote, such as claps (claps are tracked to “rate” the performance)
Money goes to performers for their performance
Also useable for weddings and other community events!
We add a full complement of “masks” and “costumes” for use at various events.

$2M: Players Take over the World!!!
Castles & Keeps effectively a new “Town Type”, where the structure is ownable by players or guilds
Guilds can declare war against other guilds
Guilds can declare as full time PVP
Guilds can earn a guild house and guild bank
Guild Tabbard/Shield/Flags useable by all members
Minimum of 5 castle types added to the game
Castle merchants with unique merchandise
Castle defense scenarios for most castles which can be played offline as well as online

$2.25M: Mod tools + Unique Art Creation skill + Expanded Player Customization
Work begins to expose options for player modification of the offline game and limited elements of the online game
Skill for “Art Creation” to create actual individual unique art to show and trade in game
“New You” detailed character creator - We will provide tools well beyond the basic choices of gender, body/face/hair/eye types, and layer in morph targets to customize your avatar to be “the real you” at the in-game “New You” salons.

$2.5M: Full VR Treatment!
Virtual Reality: LB has always been a VR enthusiast and a VR skeptic... many times, we have looked at supporting the myriad of 3D goggles and head trackers only to find them too slow, too heavy or too low rez... But the times, they are a changin! If we hit the $2.5M goal, we will support all the great new VR technologies that are coming of age now. Key examples are: Occulus Rift HMD goggles.



anladığım kadarıyla kralımız kickstarter bittikten sonra da kendi sitesinden devam edecek para toplamaya...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hiç hayra alamet değil bunlar.

kickstart mantığı projenin geliştirme maliyetine destek olmak veya karşılamak, direk oradan parayı vurmak değil.

oyunu yap çıkart satarsın zaten, kazanırsın paranı ama adam ismini kullanarak henüz orada olmayan, yapmadığı oyuna para toplamayı çok sevdi gibi. hayırlısı bakalım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şu yazılanları okudukça ben oyunu hiç anlamadığımı anlıyorum, şu ana kadar anlattığı kadarıyla oyuna şu özelliklerin eklenmesi son derece anlamsız? mmo olmayan oyunda niye tiyatro var arkadaş? kim neyi hazırlayıp, niye gösteri yapacak? trade lane? ne alaka? pvp adası? deniz savaşları? bölge capture etmek? hiç anlamıyorum ya. madem oyun mmo olacaktı, neden mmo değil? mmo değilse neden mmo konseptleri ekleniyor?

olayın rengi kahverengiye doğru kaymaya başladı iyicene.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

MMO derse beklentiler çok farklı olucak, bence adamlar gayet güzel multi desteği olan bir sistem getiricekler ama "MMO" yaptık diyip milleti inanılmaz beklentiler içine sokmak istemiyorlar.

Belkide bir daha yapıcağı "MMO" oyun için altyapı oluşturmaktadır.

Aslında sadece single içinde bile bu kadar fazla mmo öğesi olması çok güzel bir olay.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

amacı mmo temalı UO konseptinde bir şeyse böyle bir şey ile gelsin abi o zaman. öyle değilse proje hazır olana kadar beklesin ve aklındaki şey için destek toplasın*. eğer mmo ile işim olmaz diyorsa neden mmo konseptlerini 100 bin dolar ile oyuna ekliyor. SP - multiplayer oyunda interaktif müzik aletlerini, tiyatroyu ben ne yapayım? kim ne yapsın?

neyse sanırım bu soruların yanıtını multiplayer server kapasiteleri açıklanınca alacağız.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

şu yazılanları okudukça ben oyunu hiç anlamadığımı anlıyorum, şu ana kadar anlattığı kadarıyla oyuna şu özelliklerin eklenmesi son derece anlamsız

bingildak said:

SP - multiplayer oyunda interaktif müzik aletlerini, tiyatroyu ben ne yapayım? kim ne yapsın?.

bingildak said:

olayın rengi kahverengiye doğru kaymaya başladı iyicene.


Ultima serisini bir oynayıver baştan, o zaman anlarsın.
Bu tip interaktif şeyler vardı oyunda.
Bir RPG'de belirli öğelerin olması illa oyunun MMORPG olmasını gerektirmiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

imamizer said:

hiç hayra alamet değil bunlar.

kickstart mantığı projenin geliştirme maliyetine destek olmak veya karşılamak, direk oradan parayı vurmak değil.

oyunu yap çıkart satarsın zaten, kazanırsın paranı ama adam ismini kullanarak henüz orada olmayan, yapmadığı oyuna para toplamayı çok sevdi gibi. hayırlısı bakalım.


Şu an Kickstarterla yapılan oyunların neredeyse hepsi parayı Kickstarterdan alıp sonra oyunu yapmaya başlayacağını söylüyor. Birkaç indie grup dışında kimse "Ya biz bir oyun yaptık da, bitiriyoruz, bugları temizlemek için 10.000 dolara ihtiyacımız var" şeklinde kullanmıyor Kickstarterı. Bunun nesi bu kadar şaşırtıcı veya anormal ki?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Warhero said:

Ultima serisini bir oynayıver baştan, o zaman anlarsın.
Bu tip interaktif şeyler vardı oyunda.
Bir RPG'de belirli öğelerin olması illa oyunun MMORPG olmasını gerektirmiyor.


Single player oyunda kendi kendine tiyatro sahnesine çıkıp performans mı sergiliyordun? kendi kendine müzik çalıp, kendin mi dinliyordun? rpg öğeleri olmasın demiyor zaten kimse. mmorpg öğeleri olacaksa o zaman mmorpg olsun diyoruz. şu projeyi ultima ile karşılaştırmak anlamsız. SP desteği var ama MP ağırlıklı planlanılmış.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu arada şunu ben yeni gördüm...

said:
Shroud of the Avatar: Forsaken Virtue is the first of a 5 game series of full-length, stand-alone games (each using the same game system), referred to as Episodes 1 thru 5. Estimated availability of Episode 1, Forsaken Virtues, is October 2014, with Episodes 2 thru 5 estimated for subsequent yearly releases.


said:
They will utilize the same game engine, allowing players to migrate back and forth, traveling a continuum across all Episodes! Once released to the public, each Episode is expected to be priced as a full retail product!


KS açıklamalarını doğru düzgün okumamışım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...