Fakkoo Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 elin kayserilisi 2 liraya aldığı şeyi 5 liraya satmaya calısıp zengin olacağına böyle yenilikçi adamlar zengin olsun quardej Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 faizde değil arbitrajda artık gelir, 2 lokasyon arası doviz fiyatı 4 cent oynıyor diyelim, 1 milyon dolarla kafadan al sat işlemi ile 40.000$ kazanıyorsun, gunde bu şekilde 30-40 milyon dolarla 10 işlem yaptığını düşün sonrada fon yoneticileri boşuna ferrari filosu ile gezmiyor, ha 40 yaşına gelmeden kafayı tırlatıyorlar o ayrı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 benim param var, garantili bir yere koyayım para gelsin devri bitti artık. risk almadan kazanç yok, başkasının parasıyla da riske girersen geceleri uyuyamaz, sabahları kan mıçarsın. faizin dünyanın hiçbir yerinde (güvenilir) getirisi yok artık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nordlydian Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Viktor said: faizde değil arbitrajda artık gelir, 2 lokasyon arası doviz fiyatı 4 cent oynıyor diyelim, 1 milyon dolarla kafadan al sat işlemi ile 40.000$ kazanıyorsun, gunde bu şekilde 30-40 milyon dolarla 10 işlem yaptığını düşün sonrada fon yoneticileri boşuna ferrari filosu ile gezmiyor, ha 40 yaşına gelmeden kafayı tırlatıyorlar o ayrı vay guzel mantık. risk seviyesi ne kadar? çok az ise bankalara paza kazandırmaya gerek yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
batuhan Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Artık arbitraj çok zor saliselik farklar oluşuyo yakalamak imkansız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 1, 2013 Sam said: stretch goal aralıkları 100k sadece, ana hedefin %10'u ayrıca. bunu 300-400k'da bir "EKİBE BİR YAZAR EKLEDİK ÇOK KIRAL ADAM, BİR DE 1980'DE YADIĞI KİTAP İÇİN ÖZÜR DİLETTİRECEZ" diyen obsidian ve inxile ile kıyaslarsan uçuk sayılmaz. abi açıp canavarın text dosyasını taming:0 yu taming:1 yapcaklar yea şaka gibi biraz. eğer ki tamelenen canavarlara normal heyvanlardan farklı özellikler vs ekleyeceklerse o zaman ayrı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kek Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 New Stretch Goals $1.5M: Content is King + Iolo + Spoony interviews Richard Denis Loubet Cover art! (Denis made every Ultima cover except Ultima 2) New David “Iolo” Watson musical composition! (Iolo created “Stones” for Ultima!) Noah “Spoony” Antwiler interviews (roasts?) Richard “Lord British” Garriott 20 additional unique scenes including arctic scene sets Starting continent doubles in size $1.6M: Shipping Lanes Open for business + New Island Content Set + Soundtrack New “Mysterious Island” content, city, and scenes Ports with boats that run on schedules to transport players to areas beyond the mainland; Safety not guaranteed! (In short, be prepared to defend your vessel!) Trans-Atlantic shipping lanes open the way for localization to other languages (languages for consideration based on player support: German, French, Italian, Spanish, Portuguese, Russian, etc.) $1.7M: Dynamic and Contested Resource Nodes + Optional Minimap System Meteorites, volcanic eruptions, outbreaks of rare plants and animals can appear and vanish suddenly (online and offline) for those who are paying attention. Some PVP focused resources appear in tile Optional minimap system for the directionally impaired! The Lost Vale - A new mini-adventure centered around a lost valley previously hidden to players, now visible only during special astronomical alignments. $1.8M: Tracy Hickman Novel + Catacombs + Apprentice System + Cloaks! Serialized novel by Tracy Hickman as a prequel to the SotA storyline, distributed in digital form for all pledge tiers, and printed versions for higher pledges. Massive, interconnected underworld with a story and ecology all its own. Apprentice system allows players with “Master” level skills to help lower skill players advance more quickly. Cloaks with full cloth simulation including being affected by wind. $1.9M: The World is a Stage! A new City Center Theater building Rentable by an individual or group for a performance Only approved individuals may enter backstage or on stage Players must pay to enter seating areas Viewers may only emote, such as claps (claps are tracked to “rate” the performance) Money goes to performers for their performance Also useable for weddings and other community events! We add a full complement of “masks” and “costumes” for use at various events. $2M: Players Take over the World!!! Castles & Keeps effectively a new “Town Type”, where the structure is ownable by players or guilds Guilds can declare war against other guilds Guilds can declare as full time PVP Guilds can earn a guild house and guild bank Guild Tabbard/Shield/Flags useable by all members Minimum of 5 castle types added to the game Castle merchants with unique merchandise Castle defense scenarios for most castles which can be played offline as well as online $2.25M: Mod tools + Unique Art Creation skill + Expanded Player Customization Work begins to expose options for player modification of the offline game and limited elements of the online game Skill for “Art Creation” to create actual individual unique art to show and trade in game “New You” detailed character creator - We will provide tools well beyond the basic choices of gender, body/face/hair/eye types, and layer in morph targets to customize your avatar to be “the real you” at the in-game “New You” salons. $2.5M: Full VR Treatment! Virtual Reality: LB has always been a VR enthusiast and a VR skeptic... many times, we have looked at supporting the myriad of 3D goggles and head trackers only to find them too slow, too heavy or too low rez... But the times, they are a changin! If we hit the $2.5M goal, we will support all the great new VR technologies that are coming of age now. Key examples are: Occulus Rift HMD goggles. anladığım kadarıyla kralımız kickstarter bittikten sonra da kendi sitesinden devam edecek para toplamaya... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
imamizer Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 hiç hayra alamet değil bunlar. kickstart mantığı projenin geliştirme maliyetine destek olmak veya karşılamak, direk oradan parayı vurmak değil. oyunu yap çıkart satarsın zaten, kazanırsın paranı ama adam ismini kullanarak henüz orada olmayan, yapmadığı oyuna para toplamayı çok sevdi gibi. hayırlısı bakalım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 imamizer said: henüz orada olmayan, yapmadığı oyuna para toplamak nam-ı diğer önsipariş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ardeth Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 evet bu biraz strech goallı önsipariş olmuş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 şu yazılanları okudukça ben oyunu hiç anlamadığımı anlıyorum, şu ana kadar anlattığı kadarıyla oyuna şu özelliklerin eklenmesi son derece anlamsız? mmo olmayan oyunda niye tiyatro var arkadaş? kim neyi hazırlayıp, niye gösteri yapacak? trade lane? ne alaka? pvp adası? deniz savaşları? bölge capture etmek? hiç anlamıyorum ya. madem oyun mmo olacaktı, neden mmo değil? mmo değilse neden mmo konseptleri ekleniyor? olayın rengi kahverengiye doğru kaymaya başladı iyicene. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Artariel Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 ben de onu anlamıyorum arkadaş, oyun bildiğin mmo değil ve 500 dolar yatırınca oyunun ilk evlerinden birisine sahip oluyosun falan. noluyo la ? niye yani ben hiçbir şey anlamadım şu an Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nordlydian Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 500 dolar verene mmo'dur belki... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 MMO derse beklentiler çok farklı olucak, bence adamlar gayet güzel multi desteği olan bir sistem getiricekler ama "MMO" yaptık diyip milleti inanılmaz beklentiler içine sokmak istemiyorlar. Belkide bir daha yapıcağı "MMO" oyun için altyapı oluşturmaktadır. Aslında sadece single içinde bile bu kadar fazla mmo öğesi olması çok güzel bir olay. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 iyi de mmo yapıyorum dese şu an aldığı desteğin kat ve kat yükseğini alırdı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Abi tamamda işte adamın kafasında proje hazır değilse destek olsa ne olur. Yarım yamalak çıkan mmoların hepsi nasıl patladı son yıllarda ve patlamya devam ediyor görüoruz, inanılmaz para harcanan projelerde patlıyor misal swtor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Myshkin Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 swtor mmo değil de bu şekilde çıksa feci sükse yapardı ahaha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 amacı mmo temalı UO konseptinde bir şeyse böyle bir şey ile gelsin abi o zaman. öyle değilse proje hazır olana kadar beklesin ve aklındaki şey için destek toplasın*. eğer mmo ile işim olmaz diyorsa neden mmo konseptlerini 100 bin dolar ile oyuna ekliyor. SP - multiplayer oyunda interaktif müzik aletlerini, tiyatroyu ben ne yapayım? kim ne yapsın? neyse sanırım bu soruların yanıtını multiplayer server kapasiteleri açıklanınca alacağız. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reampage Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Bide "MMO" oyunların ne kadar massive olduğunu hep tartışıyoruz, WOW misal artık tamamen yitirdi massive hissini. Multiplayer third-person action RPG oldu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Giovanni Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Beyler kickstarterdan pledge veren var mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Warhero Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 bingildak said: şu yazılanları okudukça ben oyunu hiç anlamadığımı anlıyorum, şu ana kadar anlattığı kadarıyla oyuna şu özelliklerin eklenmesi son derece anlamsız bingildak said: SP - multiplayer oyunda interaktif müzik aletlerini, tiyatroyu ben ne yapayım? kim ne yapsın?. bingildak said: olayın rengi kahverengiye doğru kaymaya başladı iyicene. Ultima serisini bir oynayıver baştan, o zaman anlarsın. Bu tip interaktif şeyler vardı oyunda. Bir RPG'de belirli öğelerin olması illa oyunun MMORPG olmasını gerektirmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Warhero Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 imamizer said: hiç hayra alamet değil bunlar. kickstart mantığı projenin geliştirme maliyetine destek olmak veya karşılamak, direk oradan parayı vurmak değil. oyunu yap çıkart satarsın zaten, kazanırsın paranı ama adam ismini kullanarak henüz orada olmayan, yapmadığı oyuna para toplamayı çok sevdi gibi. hayırlısı bakalım. Şu an Kickstarterla yapılan oyunların neredeyse hepsi parayı Kickstarterdan alıp sonra oyunu yapmaya başlayacağını söylüyor. Birkaç indie grup dışında kimse "Ya biz bir oyun yaptık da, bitiriyoruz, bugları temizlemek için 10.000 dolara ihtiyacımız var" şeklinde kullanmıyor Kickstarterı. Bunun nesi bu kadar şaşırtıcı veya anormal ki? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Warhero said: Ultima serisini bir oynayıver baştan, o zaman anlarsın. Bu tip interaktif şeyler vardı oyunda. Bir RPG'de belirli öğelerin olması illa oyunun MMORPG olmasını gerektirmiyor. Single player oyunda kendi kendine tiyatro sahnesine çıkıp performans mı sergiliyordun? kendi kendine müzik çalıp, kendin mi dinliyordun? rpg öğeleri olmasın demiyor zaten kimse. mmorpg öğeleri olacaksa o zaman mmorpg olsun diyoruz. şu projeyi ultima ile karşılaştırmak anlamsız. SP desteği var ama MP ağırlıklı planlanılmış. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 bu arada şunu ben yeni gördüm... said: Shroud of the Avatar: Forsaken Virtue is the first of a 5 game series of full-length, stand-alone games (each using the same game system), referred to as Episodes 1 thru 5. Estimated availability of Episode 1, Forsaken Virtues, is October 2014, with Episodes 2 thru 5 estimated for subsequent yearly releases. said: They will utilize the same game engine, allowing players to migrate back and forth, traveling a continuum across all Episodes! Once released to the public, each Episode is expected to be priced as a full retail product! KS açıklamalarını doğru düzgün okumamışım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Giovanni Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 2, 2013 Beyler bi Founder cakoladim vallah ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar